recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nokia 8000 boks Problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nokia 8000 boks Problemer

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Jofrei Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-September-2023
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jofrei Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nokia 8000 boks Problemer
    Sendt: 15-September-2023 kl. 13:04
Jeg har opsagt mit abonnement hos Allente, de var simpelthen blevet for dyre.
Har af en kammerat fået en Nokia 8000 boks, som han ikke brugte mere, alt virker perfekt, undtaget DR.DK appen, jeg skal hver dag, afinstallere den og installere den igen, for at få den til at virke, er der nogen der ved hvordan jeg løser problemet?

John
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2023 kl. 15:05
Hej.

Kan du ikke give os nogle flere oplysninger som:
Hvilke apps virker?
Hvor meget ledig hukommelse har du?
Hvad gør du, når den holder op med at virke?
osv.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 15-September-2023 kl. 15:10
Til top
Jofrei Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-September-2023
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jofrei Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2023 kl. 15:21
Netflix, Viaplay, Disney, HBO, TV2 Play, de virker.
Det ved jeg ikke lige hvor jeg skal se henne, har først fået den for omkring 2 uger siden.
Når jeg trykker på DR appen, så virker den som regel, den dag hvor den er installeret, men dagen efter virker den ikke, så må jeg afinstallere den og installere den igen, så virker den igen.

John


Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2023 kl. 17:07
Hvordan med boksens Android software, er den opdateret til seneste version?
Google siger det sker automatisk, men?? LOL
Mvh. JørgenT
Til top
Jofrei Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-September-2023
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jofrei Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2023 kl. 17:08
Ja, har prøvet manuelt, og den siger, at den har sidst nye software.

John

Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2023 kl. 18:35


Redigeret af longjohn2 - 17-September-2023 kl. 11:54
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2023 kl. 18:31
Kender nokia 8000 og dr appen skal virke med den software den har nu, har du prøvet og resette boksen helt og starte forfra for at udelukke fejl.

køres der med rj45 kabel som er bedste løsning.
Til top
Jofrei Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-September-2023
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jofrei Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2024 kl. 22:29
Sorry, har været ind og ud af sygehuset, flere gange, så der har ikke været tid til dette.
Nej, kører trådløst, men der er kun omkring 1,5m over til den trådløse router, og der er intet imellem.
Har også resat boksen, uden held.

John
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2024 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af Jofrei Jofrei skrev:

Sorry, har været ind og ud af sygehuset, flere gange, så der har ikke været tid til dette.
Nej, kører trådløst, men der er kun omkring 1,5m over til den trådløse router, og der er intet imellem.
Har også resat boksen, uden held.

John

Øv - mht. sygehus. Har du så fået det bedre? Og har du prøvet at resette routeren? Der skal være en lille, forsænket knap, som du skal trykke på og holde inde i et antal sekunder...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Jofrei Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-September-2023
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jofrei Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2024 kl. 00:03
Jo tak, det går endelig bedre nu.
Jo det er også prøvet, jeg er nødt til at afinstallere den dumme DR app hver dag, og installere den igen, for at få det til at virke.

John
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2024 kl. 10:27
App'en er senest opdateret primo februar i år, så det lyder mere som et problem med din boks end med appen.

Lidt muligheder:

Lad være med at logge ind/oprette dog som bruger.

Prøv at rydde appens cache og lager før du sletter/geninstallerer. 

Opdater firmware på din router (ved ikke hvorfor det skulle virke, men har læst om en, der fik løst sit problem med appen ad den vej.




Til top
Wheels Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-September-2008
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wheels Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2024 kl. 14:08
Har ikke en Nokia-boks, men har også problemer med DR-appen på min Chromecast med Google TV. Her er DR-app'en "død" halvdelen af gangene, jeg åbner den (viser blot DR-logo og intet andet). Hvis jeg lukker app'en ned og åbner den igen, virker den som den skal. Måske du kan nøjes med det frem for at geninstallere?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu