recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Når jeg vinder i Lotto i morgen...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Når jeg vinder i Lotto i morgen...

 Besvar Besvar Side  123 23>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Når jeg vinder i Lotto i morgen...
    Sendt: 26-August-2014 kl. 16:30
Jeg kan rigtigt godt lide, når man laver en bio lidt stue- eller lounge-agtig. Lidt ala denne: http://www.houzz.com/photos/5899936/Dwell-on-Despard-contemporary-home-theater-vancouver

Havde de gemt alt væk bag lærredet og lavet det clean-looking ville jeg være mega fan :)

Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2014 kl. 07:33
Hvis jeg vandt i lotto ville jeg flytte i større NYT hus som jeg selv ville designe, i 1 plan.
- Dedikeret rum til hjemme bio.
- Server rum men seperat køling.
- Energi + HUS (Minus hifi og bio selfvølgelig.)
- Sonos i alle rum med indbygget højttalere (Sonos står i server rum)
- Elektronisk styring af lys, varme, gartiner mm.
- Lukket garage med plads til 2 biler og kombineret bil/snedker værksted.
- Kontor optimeret til optagelse og afspilning af lyd. 

Men jeg spiller ikke lotto så det sker ikke :) Arbejder mig i stedet stille og roligt frem :)
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 21:13
Jo, speciel :D
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 21:05
ok

Redigeret af ARTISTEN - 25-August-2014 kl. 23:31
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1744
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 21:05
Ja, den er godt nok ikke særlig køn. Alt alt for mange lige gyldige pynteting.. Og alt for amerikansk inspireret..  Simple is better
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 20:50
Jeg bruger tit Houzz til inspiration eller hvis jeg vil dagdrømme
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af ARTISTEN ARTISTEN skrev:

Du må godt både tabe næse og mund, alt er tilladt med et sådan et anlæg, der får enhver hjemmebio entusiast til at savle. Go fornøjelse.Wink

http://www.in2guitar.com/stereomad.html

Ud fra de eksempler du har linket til, må vi bare konstatere at smag og behag fortsat er forskelligt Wink
Til top
martin_p Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Maj-2011
Status: Offline
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martin_p Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 19:49
http://www.houzz.com/photos/592872/Home-Theater-traditional-home-theater-las-vegas
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 18:37
Nu lyder jeg også gammel og negativ, men synes virkelig ikke det er en bio der får mig op ad stolen. :S er selv tilhænger af at man laver et dedikeret rum lidt stueagtigt, men bestemt ikke på den måde :)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 18:02
Jeg ville bestille en Swan på 43 fod, og installeret med et rigtigt lækkert musiksystemLOL

(det er en sejlbåd)


Redigeret af Hother - 25-August-2014 kl. 18:03
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 17:49
Bygger dedikeret rum.. Indretter som dagligstue, bruger rulle lærede, maler væggene lime og hænger surrounds for lavt og foran sweetspot.. Manden er en idiot..

Redigeret af Therien - 25-August-2014 kl. 17:59
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2014 kl. 17:16
Du må godt både tabe næse og mund, alt er tilladt med et sådan et anlæg, der får enhver hjemmebio entusiast til at savle. Go fornøjelse.Wink

http://www.in2guitar.com/stereomad.html
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 23>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu