recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Når jeg vinder i Lotto i morgen...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Når jeg vinder i Lotto i morgen...

 Besvar Besvar Side  <12345 23>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 22:19
hold nu helt op mand, det er en utrolig gennemført hjemmebioClap
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 19:42
Til dem der stadig ikke har fundet anvendelse for deres mio lottogevinst!!



Her er mere, det må siges at holde, kunne være sjovt med lyt.

http://min.hjemmekino.no/kenti/566#/1
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 13:26
VILDT , 135mill. , ville få bygget et hus efter egen ønske , og selvfølgelig en rigtig bio i kælderenSmile. Nå ja , og lige en AUDI R8 til garagenLOL....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 12:59
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 09:45
Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

Hvis jeg skal have endnu et barn, skal Otto være faderen. Håber min kone er med på ideen.

LOLTongue

Sjoveste indlæg på recordere hidtil. Var ved at få morgenbassen galt i halsen.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Du kan ikke køre aktiv deling på SAM3, så ja, den har indbygget passivt filter. Compression driveren i SAM3 er de samme som i Array 1000 højttaleren, så der kan du danne en "sammenligning". Så der er stadig et stykke op til SAM1 - men den koster jo også det dobbelte trods alt :)


damn - en drifteffekt på 89db
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 11:32
Du kan ikke køre aktiv deling på SAM3, så ja, den har indbygget passivt filter. Compression driveren i SAM3 er de samme som i Array 1000 højttaleren, så der kan du danne en "sammenligning". Så der er stadig et stykke op til SAM1 - men den koster jo også det dobbelte trods alt :)
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Den er faktisk lidt dyrere end jeg huskede. Koster 23k stk vejledende.


gad vide hvor de er henne i forhold til Sam1 - 2.

er det med delefilter?
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 11:24
Den er faktisk lidt dyrere end jeg huskede. Koster 23k stk vejledende.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:


M&K'erne bør ikke benyttes i en afstand over 2.5-3m. Så begynder de at komme i problemer.

Hvis du søger bio-lyd, kommer du efter min mening ikke udenom horn og compressiondrivere. De har en evne til at gengive transienter som jeg ikke har hørt andre steder, og grundet deres kontrollerede spredningsmønster er det langt lettere at opnå et godt resultat i rummet. 

Klipsch THX højttalerne skulle efter sigende gøre det rigtigt godt og skulle klare sig bedre i større rum end M&K'erne - jeg har dog aldrig hørt dem, så det er ren internetlæsning.

Hvis jeg skulle vælge nogle consumerhøjttalere til biolyd uden at være oppe i "millionærklassen", så ville jeg vælge disse: http://www.jblsynthesis.com/Products/Details/106. Hvis du ser deres spec sheet, opfører de sig fuldstændig som en højttaler skal gøre. 

EDIT: Det er sjovt at se, hvor få højttalerproducenter, ud over JBL, som tør opgive så detaljerede specs som de gør for f.eks. overstående højttalere... Så kan man jo tænke over, om de andre har noget at skjule eller bare ikke har testet deres produkter godt nok Smile




hvad står den linkede højtaler til Jonas?
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 10:55
i min gamle stue havde jeg s150 og et Lexicon effektrin, fra ca 3.5m afstand - det var ikke noget problem. men over 3.5m tror jeg at at man bevæger sig væk fra deres Comfort zone
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 09:57
M&K'erne bør ikke benyttes i en afstand over 2.5-3m. Så begynder de at komme i problemer.

Hvis du søger bio-lyd, kommer du efter min mening ikke udenom horn og compressiondrivere. De har en evne til at gengive transienter som jeg ikke har hørt andre steder, og grundet deres kontrollerede spredningsmønster er det langt lettere at opnå et godt resultat i rummet. 

Klipsch THX højttalerne skulle efter sigende gøre det rigtigt godt og skulle klare sig bedre i større rum end M&K'erne - jeg har dog aldrig hørt dem, så det er ren internetlæsning.

Hvis jeg skulle vælge nogle consumerhøjttalere til biolyd uden at være oppe i "millionærklassen", så ville jeg vælge disse: http://www.jblsynthesis.com/Products/Details/106. Hvis du ser deres spec sheet, opfører de sig fuldstændig som en højttaler skal gøre. 

EDIT: Det er sjovt at se, hvor få højttalerproducenter, ud over JBL, som tør opgive så detaljerede specs som de gør for f.eks. overstående højttalere... Så kan man jo tænke over, om de andre har noget at skjule eller bare ikke har testet deres produkter godt nok Smile



Redigeret af Jonas_h - 12-Oktober-2012 kl. 10:01
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 23>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu