recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NUC via forforstærker, sort skærm efter TV-skift
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NUC via forforstærker, sort skærm efter TV-skift

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2017 kl. 22:00
jeg siger det igen - jo mindre du bruger PC'ens hdmi port jo bedre. Ganske enkelt. 

Jeg antager at når du snakker bitstream så er det lyden? Det kan være det her hjælper? (første hit på en googling af nuc'ens modelnr og "bitstreaming" https://communities.intel.com/thread/96692 )

Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2017 kl. 00:20
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

jeg siger det igen - jo mindre du bruger PC'ens hdmi port jo bedre. Ganske enkelt. 

Jeg antager at når du snakker bitstream så er det lyden? Det kan være det her hjælper? (første hit på en googling af nuc'ens modelnr og "bitstreaming" https://communities.intel.com/thread/96692 )


Ja, lyden i bitstream.
Havde faktisk set noget af tråden eller også var det en lignende tråd. Har prøvet at slå VT-D fra. Og derefter også punktet oven over (intel virtualization tech.)
Har tjekket at der ikke er flueben ved Hyper-V i win10.
Har også prøvet at tildele mere RAM til gfx tidligere men det var inden ændring af VT-D. Kan dog ikke tro det gør forskel når det er slået fra. Grafikken crashede nærmest ved for stor øgning.
Hvis ikke jeg får det til at virke må jeg nøjes med "all stereo" emuleret af forforstærkeren - dvs stereo-lyd fordelt i 5 højttalere. Det lyder nu også ganske godt.
Måske vil det virke ved at gå tilbage til win8, meeen det kan ikke være rigtigt det skal være løsningen.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu