recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nvidia Shield, det rette for mig?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nvidia Shield, det rette for mig?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndersBrohus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Juli-2014
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersBrohus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nvidia Shield, det rette for mig?
    Sendt: 28-Januar-2018 kl. 11:52
Hej med jer ..

Overvejer et Nvidia Shield, da jeg ønsker at "opsætte" noget udstyr som på en nem måde giver adgang til vores Plex server, Netflix, Viaplay samt Waoo WebTV...

Jeg ønsker en nem måde at få opsat det hele på så man bare tænder TV'et også kan man sådan set vælge hvad man vil.

Jeg skal nemlig ha opsat et ekstra TV men gider ikke trække kabel ned på underetagen, og så har jeg jo adgang til WebTV med mine kanaler samt det andet.

Jeg har idag følgende udstyr jeg kunne rykke der ned, Xbox One S, ATV4 (non 4k) samt Chromecast Ultra men problemet er bare at Waoo IKKE har en app til ATV eller Xbox One..

Det betyder at jeg skal ha telefonen frem for at caste TV og det gider jeg ikke, det skal være så nemt at alle vores gæster kan tænde TV'et også gang i Waoo app'en.

Jeg har forstået at man kan installere "normale" Android Apps på en Nvidia Shield TV, nogle der har erfaringer med dette og evt har erfaring med Waoo's WebTV app? :)
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2018 kl. 12:23
De fleste alm Android apps kan installeres ja, dog ikke altid styringen er særlig god uden en mus.

Har selv haft sideloadet Stofa app fra vi boede det gamle sted, og den virkede ok efter jeg havde den op med mus og tastatur, og kunne skifte kanaler med den alm Remote til tv.

Men om det samme gør sig gældende med Waoo app ved jeg ikke.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
AndersBrohus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Juli-2014
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersBrohus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2018 kl. 12:42
Så du satte den op med mus og tastatur først også kunne du skifte kanal med den almindelige fjernbetjening? :)
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2018 kl. 13:34
Ja satte den op med mus og tastatur, ellers kunne jeg ikke logge in og bl.a vælge bedst mulige kvalitet.

Ang kanalskift med alm Remote, skulle jeg trykke på tilbage knappen, så den gik tilbage i guiden, bruge piletaster og så trykke ok på den kanal jeg ønskede at se.

Så iman kunne ikke bare sidde og zappe op og ned mellem kanalerne som ved alm tv.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
AndersBrohus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Juli-2014
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersBrohus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2018 kl. 09:06
Arh super! :D

Nogle der har testet med Waoo TV app'en?
Eller har lyst til at teste den for mig? :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu