Siden 2003 Det danske community for hjemmets elektronik og indhold 205.000 unikke brugere hver måned (gns)
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg   Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NVIDIA shield - ultimative løsning?
  Regler og retningslinjer Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NVIDIA shield - ultimative løsning?

Side  <1 104105106
Forfatter
Besked
Nilloviz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Februar-2016
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nilloviz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2017 kl. 13:03
Jeg mener, det var et class 10, 64gb kort fra Samsung med læse-/skrivehastigheder omkring 80-90 mb/sek. Jeg har ikke kunnet mærke nogen forskel i daglig brug, så det kan jeg godt anbefale. Jeg ved ikke, hvordan hastigheden ville være gennem usb-porten, hvis du vælger den løsning. 
Til top
Annonce
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Point: 647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2017 kl. 20:43
Kan se nvidia anbefaler USB Stick som køre 3.0. Meeen bliver nok ikke de modellere som de nævner i deres spec' liste.
Mvh.

Vilstrup
----------------

Min bio: MK S150 Home Theater
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2017 kl. 13:44
Jeg er meget tæt på, at springe ud i og gemme den oprindelige launcher, så den booter op i Kodi v 17.3, da det er den nemmeste løsning for mig.

De af jer der har gjort det, hvordan slukker i den via fjernbetjeningen eller sætter den i dvale? Jeg har rodet lidt med det og tilføjet forskellige funktioner i "power menuen" i Kodi, men ingen af funktionerne har nogen virkning, altså power funktionerne i Kodi virker ikke, så er der ikke meget ide i at lave indgrebet hvis den funktion ikke virker.

Mvh Brian
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2017 kl. 15:15
Prøv at holde back button inde. Så skulle du gerne komme til menuen, hvor du kan slukke og sætte den til standby. Jeg mener ikke at det er en del af launcheren, men at det er en del af setting app'en.
Denon AVR-2808, Kef kht-3005, PS3, Sony 55X8505c, Samsung BD-F7500, Nvidia Shield Android tv, XTZ MH-800, Argon Octave a5
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2017 kl. 17:08
Oprindeligt skrevet af -claus- -claus- skrev:

Prøv at holde back button inde. Så skulle du gerne komme til menuen, hvor du kan slukke og sætte den til standby. Jeg mener ikke at det er en del af launcheren, men at det er en del af setting app'en.

Tak for tippet det er netop afprøvet, så kommer jeg til en genvej i Kodi der indeholder - indstillinger og power funktioner (sluk systemet og afslut) begge lukker bare kodi ned og sender mig tilbage til Shield hovedmenuen, så de lukker ikke for Shielden eller sætter den i dvale...
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 104105106

Skift forum
Forum-tilladelser Se dropdown menu