|
Ny boks trådløs |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej JØrn
Slukker du da din nye tv boks fra Yousee om natten helt går ud fra den bare skal stå i standby.*S*
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5333 |
Omregning til KWh (kilowatt timer) - f.eks: 5*24*365/1000 = 43,8KWh * ca. 2Kr -> 88Kr pr. år Mvh. JørgenT |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Den bliver aldrig slukket, andet end med Remoten, for ellers kan den jo heller ikke optage. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Nej, watt forbrug er pr time |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Her kan man se lidt om hvilke routers der bruger hvor meget effekt.
Router effekt forbrug Redigeret af Brianigenigen - 25-April-2016 kl. 17:09 |
|
![]() |
|
JohnH ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 283 |
Nu målte jeg faktisk forbruget af den Sagemcom fast 3686 modem/router jeg fik ind af døren fra Yousee forleden.
Jeg var meget overrasket over det store forbrug: den bruger omkring 17-18 Watt! Og jeg skal kun bruge modem-delen da jeg har min egen Wireless-N router (som bruger ca 5 Watt til sammenligning).
|
|
![]() |
|
steen5 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Randers Status: Offline Point: 284 |
Yousee produkter bruger meget strøm. Se på den gamle yousee hdd boks. Den brugte ca 30w i standby.
Og tvivler på den nye boks kun bruger 0,5 w i standby. Med den varme den afgiver. Har selv begge dele.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |