Siden 2003 Det danske community for hjemmets elektronik og indhold 205.000 unikke brugere hver måned (gns)
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg   Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Generation af CPU'er.
  Regler og retningslinjer Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Generation af CPU'er.

Side  <1 234
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2017 kl. 16:30
Hej.

Intel er kommet med nye Xeon W CPU'er sammen med et C422 chipset. De får 4 - 18 Cores og 48 PCI-e Lanes fra CPU'en samt 24 PCI-e lanes fra C422 Chippen.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 30-August-2017 kl. 16:31
Lav klikbare links:
Tast [æURL]dit link[/URL], bare uden æ
Og kun for Android: Hold finderen nede på rund parantes.
Så kommer kantet parantes frem.
Til top
Annonce
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2017 kl. 10:57
Hej.

Sidste gang jeg skrev om Intel rygter fik jeg ros. Så her er et nyt rygte om at 8th generations Desktop CPU'er kommer til oktober. En enkelt kilde tror den 5. oktober. Her er nogle links med en tabel med data og nogle billeder of Z370 motherboards:

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 07-September-2017 kl. 10:57
Lav klikbare links:
Tast [æURL]dit link[/URL], bare uden æ
Og kun for Android: Hold finderen nede på rund parantes.
Så kommer kantet parantes frem.
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum
Forum-tilladelser Se dropdown menu