recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Software 3.5.2.dvbc.2.1.10 - Build 20100102
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy Software 3.5.2.dvbc.2.1.10 - Build 20100102

 Besvar Besvar Side  123 9>
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Software 3.5.2.dvbc.2.1.10 - Build 20100102
    Sendt: 05-Januar-2010 kl. 18:57

Information omkring software opdateringer af Zaptor Motorola-boksen


Software opdatering den 05. jan. 2010

Opdateringen indeholder følgende:
  • Opdateringen giver alle kunder i anlæg med fordelsaftale adgang til tjenesten dr.dk tv - som giver mulighed for at se udsendelser vist på DR1, DR2, DR Ramasjang og DR K.
  • Zaptor Motorola boksen kan fungere uden internet forbindelse, samt evt. uden Zaptor-kort.
  • Mulighed for vurdere film/programmer fra shoppen.
Bemærk at der er følgende begrænsninger når Zaptor Motorola boksen kører uden internet adgang:
  • Tekst-tv kan kun vises for den aktuelle kanal.
  • StartForfra, Shop og andre interaktive muligheder er ikke tilgængelige.
  • Tv-guide er frakoblet - nu og næste EPG i info bjælken vises fortsat.

Opdateringen den 5. januar har følgende versioner, som kan ses under "Menu" >"Indstillinger" > "Teknik":

Software:
Software version: 3.5.2.dvbc.2.1.10
Build date: 20100104
Build configuration: zaptor-1.2.0
GUI version: 1.65

Bemærk: Opstartes boksen uden internet forbindelse vil GUI Version være 1.60

Boksen opdateres automatisk kl. 04.00 efterfølgende nat, men boksen kan manuelt på opdateres - under menupunktet "Indstillinger" og "Teknik" kan du vælge "Søg efter opdateringer". 

Opdateringen er klar nu (har været det siden omkring kl. 17.30 d. 5.1.2010)

De kendte fejl, som fortsat kan forekomme efter opdateringen vil til enhver tid fremgå under Driftsinformation.

Husk at tråden er til feedback - ikke til diskution om diverse "kundeserviceuhensigsmæssigheder" (langt ord!) osv.


Husk også gerne at notere by og evt. kundenummer hvis det drejer sig om direkte problemer med softwaren!


Redigeret af zulfo - 05-Januar-2010 kl. 19:00
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
dataho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Januar-2008
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 19:41
Jeg opdatere mine Zaptor bokse lige omkring kl. 16.30.  Jeg har nu 2 gange oplevet at Zaptor boksene efter at være slukket i ca. 2o min. er gået over på "Zaptor Light". Jeg bruger trådløs. Når jeg så genstarter boksene igen har jeg den fulde Zaptor Gui.
 
Er der en fejl i softwaren eller hvordan skal jeg forholde mig.
 
Supporten mener at jeg skal købe en 10 min. langt netværkskabel førend de vil hjælpe mig.
 
Har talt med dem har 2 gange ca. omkring kl. 19 og 19.30
 


Redigeret af dataho - 05-Januar-2010 kl. 19:46
1405745

Antenneforeningen Aarhus
Til top
bbb336 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af dataho dataho skrev:

Jeg opdatere mine Zaptor bokse lige omkring kl. 16.30.  Jeg har nu 2 gange oplevet at Zaptor boksene efter at være slukket i ca. 2o min. er gået over på "Zaptor Light". Jeg bruger trådløs. Når jeg så genstarter boksene igen har jeg den fulde Zaptor Gui.
 
Er der en fejl i softwaren eller hvordan skal jeg forholde mig.
 
Supporten mener at jeg skal købe en 10 min. langt netværkskabel førend de vil hjælpe mig.
 
Har talt med dem har 2 gange ca. omkring kl. 19 og 19.30
 
 
Jeg har oplevet det samme 2 ud af de 4 gange jeg har haft tændt og slukket. De 2 sidste forsøg hvor det virkede slukkede jeg og tændte igen indenfor samme minut.
 
Jeg har internet forbindelse via kabel.
 


Redigeret af bbb336 - 05-Januar-2010 kl. 19:56
zaptor knd nr: 9184777
Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 19:55
Vås, det er da deres egen trådsløse adapter du bruger så kan de da ikke nægte at hjælpe dig...
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
dataho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Januar-2008
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af bbb336 
<DIV></DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Jeg har oplevet det samme 2 ud af de 4 gange jeg har haft tændt og slukket </DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Jeg har internet forbindelse via kabel.</DIV>
<DIV> [/QUOTE bbb336
 
Jeg har oplevet det samme 2 ud af de 4 gange jeg har haft tændt og slukket 
 
Jeg har internet forbindelse via kabel.
 [/QUOTE skrev:

Det er da "godt" at hører, at det ikke kun er migConfused


Redigeret af
Det er da "godt" at hører, at det ikke kun er migConfused
dataho - 05-Januar-2010 kl. 19:57
1405745

Antenneforeningen Aarhus
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 19:58
Jeg giver meldingen videre til vores udviklere!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
dataho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Januar-2008
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Jeg giver meldingen videre til vores udviklere!
Super tak for detSmile
1405745

Antenneforeningen Aarhus
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 20:02
Jeg skal lige have præciseret - når I skriver at I slukker boksen i 20 minutter, så mener I at I sætter den i standby, right?
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
dataho Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Januar-2008
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 20:05
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Jeg skal lige have præciseret - når I skriver at I slukker boksen i 20 minutter, så mener I at I sætter den i standby, right?
 
Jo, den sættes i standby - det gælder begge min bokse.
1405745

Antenneforeningen Aarhus
Til top
bbb336 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Jeg skal lige have præciseret - når I skriver at I slukker boksen i 20 minutter, så mener I at I sætter den i standby, right?
 
Jep.
 
Kun slukket via fjernbetjener.
 
Jeg har ikke styr på det præcise antal minutter de 2 gange hvor boksen startede op i 'light' versionen, men det var mere en 20 min. begge gange.
zaptor knd nr: 9184777
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af dataho dataho skrev:

Jeg opdatere mine Zaptor bokse lige omkring kl. 16.30.  Jeg har nu 2 gange oplevet at Zaptor boksene efter at være slukket i ca. 2o min. er gået over på "Zaptor Light". Jeg bruger trådløs. Når jeg så genstarter boksene igen har jeg den fulde Zaptor Gui.
 
Er der en fejl i softwaren eller hvordan skal jeg forholde mig.
 
Supporten mener at jeg skal købe en 10 min. langt netværkskabel førend de vil hjælpe mig.
 
Har talt med dem har 2 gange ca. omkring kl. 19 og 19.30
 

Selvfølgelig skal de hjælpe dig!

Smid mig lige en PM med dit kundenummer!!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 20:21
De der oplever problemet, I sætter ikke jeres kabelmodems standby eller noget?
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu