recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Software 3.5.2.dvbc.2.1.10 - Build 20100110
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy Software 3.5.2.dvbc.2.1.10 - Build 20100110

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2010 kl. 15:50
Kassen er også blevet mere ustabil her. Den har vel genstartet omkring 10 gange siden de to opdateringer, hvor der tidligere gik måneder imellem det. Typisk tænder jeg tv'et og signalet fra Zaptor er sort skærm. Når jeg forsøger at få liv i den ved at gå i tv-guiden eller skifte kanal begynder den istedet at genstarte.
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2010 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af Puma Puma skrev:

Jeg vil lige høre om I andre også oplever, at jeres Zaptor efter opdateringen er begyndt med som standard, at starte op efter en standby med den kanaloversigt som hedder "alle kanaler" frem for tidligere hvor den altid efter standby startede op min seneste anvendte favorit oversigt......
Men det problem har jeg ikke haft. Det tyder på at din boks har genstartet mens den stod i standby. Sker det ikke "kun" hvis den har stået i standby i længere tid?
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2010 kl. 21:44
Har også oplevet at boksen genstarter efter EPG.

Troede egentlig at boksen blev til en dum DVB-C boks hvis man ikke havde kortet i, men var på besøg ved mine forældre der har købt en zaptor uden kort, og de kan ikke se andet end dr, tv2, dr k, dr HD og Nat Geo Wild HD.
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2010 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

Har også oplevet at boksen genstarter efter EPG.

Troede egentlig at boksen blev til en dum DVB-C boks hvis man ikke havde kortet i, men var på besøg ved mine forældre der har købt en zaptor uden kort, og de kan ikke se andet end dr, tv2, dr k, dr HD og Nat Geo Wild HD.

Boksen kan være i 2 forskellige "modes":

Fuld: Hvor der er internet (StofaNet), kort og kabel-tv signal. Boksen finder netop kun de kanaler du har adgang til. Der er mulighed for interaktive tjenester som StartForfra, dr.dk tv arkiv, shop, fuld epg etc.

Light: Hvor der kun er kabel-tv signal - boksen finder alle kanaler i antenneanlægget og kan ikke andet end at vise tv.

Der findes så også en 3 status - hvor boksen har kort i. Så kan den bare også vises evt. betalingskanaler man har på kortet.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Dusty_83 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 17-December-2007
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2010 kl. 13:22
Jeg har siden igår oplevet at min Zaptor boks starter op uden mine tre temapakker og TV1000 pakken. Den viser start-forfra symbolerne, men jeg kan ikke starte forfra.

Derudover så starter boksen på "Alle kanaler". Når jeg skifter mellem mine favoritlister, så stopper den ved nummer 3 og jeg kan ikke komme væk fra denne igen!!

Jeg har genstartet modem og zaptor adskillige gange uden resultat. Nogle der har oplevet at de ikke kan komme ud af zaptor light-mode?

kunde nr: 9378264, AN-TV
Panasonic TH-42PZ70EA
Sony STR-DG910
Playstation 3 40 Gb
Focal JMlab´s Sib + Cub 2
Iphone 3G 16GB
Til top
summer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2010 kl. 17:44
Håber snart nuværende centrale - osv opdateringer er ovre for denne gang. Lige nu mangler vi her i Hals over halvdelen af kanalerne. Genstart, opdatering er selvfølgelig prøvet.
2166601 Hals
Til top
Santa66 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-November-2006
Status: Offline
Point: 47
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2010 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af summer summer skrev:

Håber snart nuværende centrale - osv opdateringer er ovre for denne gang. Lige nu mangler vi her i Hals over halvdelen af kanalerne. Genstart, opdatering er selvfølgelig prøvet.
2166601 Hals


Står under driftsstatus der har været en strøm afbrydelse, så det kan vel ikke tage hele aften at løse det.

Til top
summer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2010 kl. 18:24
Jamen enten er der vel strøm eller ej. Det er vel et spm. om vilje, når nogle kanaler virker og ikke andre.Geek
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2010 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af summer summer skrev:

Håber snart nuværende centrale - osv opdateringer er ovre for denne gang. Lige nu mangler vi her i Hals over halvdelen af kanalerne. Genstart, opdatering er selvfølgelig prøvet.
2166601 Hals

Hvad kanaler mangler du? Har du haft fat i support?
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2010 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Oprindeligt skrevet af summer summer skrev:

Håber snart nuværende centrale - osv opdateringer er ovre for denne gang. Lige nu mangler vi her i Hals over halvdelen af kanalerne. Genstart, opdatering er selvfølgelig prøvet.
2166601 Hals

Hvad kanaler mangler du? Har du haft fat i support?
Problemet skulle meget gerne være løst.
 
Sådan en central strømafbrydelser er noget skidt Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
summer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 192
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2010 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Oprindeligt skrevet af summer summer skrev:

Håber snart nuværende centrale - osv opdateringer er ovre for denne gang. Lige nu mangler vi her i Hals over halvdelen af kanalerne. Genstart, opdatering er selvfølgelig prøvet.
2166601 Hals

Hvad kanaler mangler du? Har du haft fat i support?
 
En time senere og efter opdatering var de der igen
Til top
hoejmose Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2010 kl. 15:10
Jeg har siden i fredags oplevet, at lyden forsvinder efter jeg har spolet i et program i forbindelse med "start forfra". Problemet er konsekvent, men lyden kommer igen ligeså snart zaptor har været slukket/sat i standby.

Problemet er konstateret på to zaptorbokse i samme husstand, som er tilkoblet to forskellige tv via henholdsvis HDMI og scart.

AN-TV.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu