recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Software 3.5.2.dvbc.2.1.10 - Build 20100621
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy Software 3.5.2.dvbc.2.1.10 - Build 20100621

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
matthesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2010 kl. 15:17
Jeps det er boksens egen fjernbetjening.. :) Det mærkelige er at jeg godt kan slukke og tænde boksen når jeg lige har brugt den, men det sker når jeg tænder boksen efter at den har været slukket i længere tid, f.eks. over natten..

Redigeret af matthesen - 26-Juni-2010 kl. 15:17
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2010 kl. 04:59
Har præcis samme problem...
Til top
stro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2010
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2010 kl. 06:59
Jeg fik det problem at den begyndte at skifte favoritliste efter den havde været slukket i nogle timer.
Den gik ganske enkelt over på listen som ligger i boksen som standard. Løsningen var at slette softwaren fra boksen og installere den påny.
Det synes jeg faktisk man skal hver gang efter en opdatering, møgtræls.


Redigeret af stro - 27-Juni-2010 kl. 12:47
Til top
Vanda Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-April-2006
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2010 kl. 08:56
Hej.
Mine Zaptor bokse viser også alle kanaler når jeg tænder for tv'et.
De er aldrig i standby.
Det er meget irreterende når jeg er i udlandet, lige nøjagtigt favorit knappen virker ikke på min software fjernbetjening fra slingplayer.
 
9311418
Vanda
Til top
DonSilicone Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 331
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2010 kl. 09:58
Samme problem her. Jeg slukker altid boksen med strømskinne pga det høje standby strømforbrug. Det er møgirriterende den starter op på alle kanaler med den overflødige Zaptorkanal som forvalgt. Oven i købet med et lydniveau, der er meget højere end de andre kanaler. Da den også er i "Zaptormenumode" skal der hver gang trykkes OK og Favorit for at få den tilbage på normal visning og favoritlisten.
Til top
stro Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2010
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2010 kl. 12:46
Det skal lige siges at min kun blev slukket til standby, strømmen blev ikke taget helt fra den.

Til Vanda og DonSilicone, at boksen starter på default EFTER man har haft taget strømmen helt fra den tror jeg nu ikke de kan gøre noget ved, det gør min også og har altid gjort det.
Prøv at sammenlign det med en computer, startes den fra standby går den hen til der man var før, men er den slukket startes den altid op med et "rent skrivebord".
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2010 kl. 14:31
Min står også altid standby når jeg ikke bruger den. Næste morgen vil den ikke ud af standby hvorefter jeg tager strømmen i et par sekunder hvilket giver en grøn diode i et kort øjeblik hvorefter den igen går i standby. Hvis jeg så tænder med fjernbetjeningen genstarter den boksen.

Jeg har to bokse og det er kun den ældre boks der har problemet.
Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2010 kl. 19:35
Møgirreterende at Zaptor så ofte er genstartet når man tænder, min har gjort det flere gange om ugen den sidste månedstid. Den nye opdatering har ikke hjulpet på dette...
 
Har lige tændt Zaptor nu, og nu er den låst/hænger i start menuen. Kan intet gøre uden at tage strømmen, for fanden da...Angry


Redigeret af MichaelA - 27-Juni-2010 kl. 19:41
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Status: Offline
Point: 605
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2010 kl. 22:38
Min er så først begyndt at gøre det efter nyeste opdatering. Om det er rent tilfældigt ved jeg ikke men jeg tvivler
Til top
matthesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 89
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2010 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af Nexeren Nexeren skrev:

Min er så først begyndt at gøre det efter nyeste opdatering. Om det er rent tilfældigt ved jeg ikke men jeg tvivler


Min er også først begyndt på det efter den sidste opdatering, som denne tråd jo også handler om.. ;)
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2010 kl. 08:44
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

Fandt lige et af mine gamle indlæg frem:
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

Thumbs Down1) Valg af menu-punkter ved hjælp af numeriske taster. Vil reducere adgangen til fx. Sputnik og dr.dk tv til 3 tryk.
Thumbs Up2) Drop at der skal trykkes Ok ved bogstavsøg. Der kan kun tastes eet bogstav, så hvorfor trykke ok? Vil både gøre det hurtigere, og mere tydeligt at man ikke skal forsøge at skrive hele programnavnet)
Thumbs Down3) Gruppering af enslydende udsendelser, så der kommer et niveau mere. (Hvis der kun er een udsendelse med et givet navn skal niveau 2 skjules/springes over)
Thumbs Up4) Ud for hver udsendelse skal så vidt muligt vises hvornår den sidst er sendt.
Thumbs Down5) Ud for hver "Udsendelsesgruppe" skal vises hvor mange udsendelser der er i gruppen.
Thumbs Down6) Brug af nummer til valg af program i både første og anden niveau.
Thumbs Down7) Ved køb/valg af udsendelser skal den bare gå igang automatisk efter 3-5 sekunder, og ikke afvente at der trykkes Afspil. (Eller hvad det nu er der står)

Thumbs DownOg hvis I så lige også tilføjer integration til Bonanza oveni, lover jeg at komme forbi med en stor kage Thumbs Up

Et fremskridt, men 2 ud af 8 giver altså ingen kage Wink

Foreløbigt er jeg dog løbet i et stort problem med den nye software! Jeg har heller ikke Delete kodet ind på min Harmony Embarrassed
 
Så skulle 1 + 7 være på plads også - NU må der snart være kage?! Smile
 
Hvad angår alle problemerne med låste bokse, der ikke vil starte op efter at have været i standby, så er det noget vi arbejder på - mønsteret er en smule "diffust", da det åbentbart ikke er alle bokse der opfører sig ens...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 901
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2010 kl. 20:52
Zulfo, ser meget frem til en løsning på det med låsning og hyppig genstart af Zaptor.
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu