recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Software version 3.5.2.dvbc.2.1.10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNy Software version 3.5.2.dvbc.2.1.10

 Besvar Besvar Side  <12345 27>
Forfatter
Besked
Sickboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-April-2008
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 18:44
Nå nu har jeg talt med Zaptor support. De arbejder på en løsning. Der er åbenbart flere som har problemet. Desværre er det ikke muligt at få den gamle software tilbage.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 19:15
Oprindeligt skrevet af jb17j jb17j skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af Sickboy Sickboy skrev:

Jeg hælder nu også til det må være Zaptoren. Jeg havde faktisk samme problem for ca. 1 måned siden. Efter at have prøvet at remove softwaren ca. 3 gange kom der igen liv i Zaptoren. Nu har jeg desværre prøvet 6 gange men uden held.

jb17j : hvor i landet befinder du dig? Jeg bor i Kolding. Tænkte bare det kunne være noget med antenneforeningen.


Det er ikke noget i antenneforeningen, det er handshaking (HDCP) eller lignende mellem boksen og forstærker...

øhh hvad mener du med det



Jeg mener egentlig det jeg skriver :)

Sickboy foreslår at fejlen kunne have med antenneforeningen at gøre, det skriver jeg at det ikke har - det har med kommunikationen mellem Zaptorboksen og forstærkeren/HDMI switchen at gøre, men hvilken del, ved jeg ikke!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
cjoscar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 19:18
Ja umiddelbart ser det ok ud

Opdateringen gik smertefrit og det lader til at sort skærm ved kanalskifte er væk og pixelleringer og fastfrysninger har der ikke været noget af endnu.

Dog er zappetiderne stadig langsomme og billedkvaliteten er forringet på især zulu, tv2 film og tv2 film hd.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af cjoscar cjoscar skrev:

Ja umiddelbart ser det ok ud

Opdateringen gik smertefrit og det lader til at sort skærm ved kanalskifte er væk og pixelleringer og fastfrysninger har der ikke været noget af endnu.

Dog er zappetiderne stadig langsomme og billedkvaliteten er forringet på især zulu, tv2 film og tv2 film hd.


Hmmm, kan du beskrive "billedkvaliteten er forringet"?

Det er jo digitalt, så hvordan mener du det er forrringet?
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
cjoscar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 19:29
Det er blevet mere "grynet" det står ikke så klart/skarpt som før.
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Status: Offline
Point: 453
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 19:29

ja problemet er vil noget alle det nogle panasonic tv og philips tv havde det gav i skyllen til produkcenten, dette kan ikke denne gang da det har virket før opdatering men du forholde du dig måske ikke til.

nå må vi håbe i tager natte med og for det rette til i morgen

jeg kan hvis ikke gøre mere selv pt har skiftet kabler på kryds og tværs og der er ellers ikke billige kabel.

Mvh Jan B
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af jb17j jb17j skrev:

ja problemet er vil noget alle det nogle panasonic tv og philips tv havde det gav i skyllen til produkcenten, dette kan ikke denne gang da det har virket før opdatering men du forholde du dig måske ikke til.



Jeg forholder mig sådan til det, at jeg samler info'en herfra, og bringer det videre - andet kan jeg personligt ikke rigtig gøre :)
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af cjoscar cjoscar skrev:

Det er blevet mere "grynet" det står ikke så klart/skarpt som før.


Hmmm, det forstår jeg ikke (det kan der så skrives bøger om, det jeg ikke forstår)

Jeg kan ikke helt se hvordan det skulle være blevet mere grynet på netop de kanaler - det kan jo ikke være "støj" (selv om man har set udsendelser på tv, der forsøgte at få en af vores konkurrenter produkter til at få analogt støj på digital tv )
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
SorensenS Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 180
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 20:17

Hej Zulfo

Jeg har været beta-tester, så jeg har i lang tid kørt med den nyeste software. Sådan er det desværre ikke mere

Nu kører jeg med rigtig gammel software (flere dage gammel).

Jeg tror, at min boks er "låst" til den seneste debug-udgave af softwaren, som har build date 20090313.

Har prøvet at hive strømmen fra et par gange for at få dagens udgave indlæst - men det dutter ikke. Det bliver ved med at være udgaven fra den 13/3, der er på boksen.

Så Zulfo, kan du ikke hviske dine kollegaer i øret at min boks ikke længere skal køre med debug-software.

Har sendt en mail til testteamet, men den postkasse er vel nedlagt nu, så derfor også beskeden i denne tråd.

Mvh.

Jan H. Sørensen

Kunde nr. 1736271

 

Til top
mortenkaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af SorensenS SorensenS skrev:

Hej Zulfo


Jeg har været beta-tester, så jeg har i lang tid kørt med den nyeste
software. Sådan er det desværre ikke mere


Nu kører jeg med rigtig gammel software (flere dage
gammel).


Jeg tror, at min boks er "låst" til den seneste debug-udgave af
softwaren, som har build date 20090313.


Har prøvet at hive strømmen fra et par gange for at få dagens udgave
indlæst - men det dutter ikke. Det bliver ved med at være udgaven fra
den 13/3, der er på boksen.


Så Zulfo, kan du ikke hviske dine kollegaer i øret at min boks ikke
længere skal køre med debug-software.


Har sendt en mail til testteamet, men den postkasse er vel nedlagt nu,
så derfor også beskeden i denne tråd.


Mvh.


<P =MsoPlainText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN style="FONT-
SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri','sans-serif'">Jan H. Sørensen<?
:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office"
/><o:p></o:p></SPAN>


<P =MsoPlainText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN style="FONT-
SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri','sans-serif'">Kunde nr.
1736271<o:p></o:p></SPAN>


 



og du har bedt boksen om at søge efter opdateringer?
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af SorensenS SorensenS skrev:

Hej Zulfo

Jeg har været beta-tester, så jeg har i lang tid kørt med den nyeste software. Sådan er det desværre ikke mere

Nu kører jeg med rigtig gammel software (flere dage gammel).

Jeg tror, at min boks er "låst" til den seneste debug-udgave af softwaren, som har build date 20090313.

Har prøvet at hive strømmen fra et par gange for at få dagens udgave indlæst - men det dutter ikke. Det bliver ved med at være udgaven fra den 13/3, der er på boksen.

Så Zulfo, kan du ikke hviske dine kollegaer i øret at min boks ikke længere skal køre med debug-software.

Har sendt en mail til testteamet, men den postkasse er vel nedlagt nu, så derfor også beskeden i denne tråd.

Mvh.

Jan H. Sørensen

Kunde nr. 1736271

 



Hej Jan

Mailboksen er der nu endnu :)

Prøv evt. at starte boksen op med menu hold inde.

Når du kommer ind i firmware konfigurationsmenuen skal du finde systemmenuen, og så slette softwaren fra boksen.

Gå ind i DVB menuen, og sæt boksen til at hente software - gå tilbage til menuen, og vælg exit, og se om ikke boksen downloader softwaren...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
jb17j Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Juli-2006
Sted: Aalborg dk
Status: Offline
Point: 453
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2009 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af SorensenS SorensenS skrev:

Hej Zulfo

Jeg har været beta-tester, så jeg har i lang tid kørt med den nyeste software. Sådan er det desværre ikke mere

Nu kører jeg med rigtig gammel software (flere dage gammel).

Jeg tror, at min boks er "låst" til den seneste debug-udgave af softwaren, som har build date 20090313.

Har prøvet at hive strømmen fra et par gange for at få dagens udgave indlæst - men det dutter ikke. Det bliver ved med at være udgaven fra den 13/3, der er på boksen.

Så Zulfo, kan du ikke hviske dine kollegaer i øret at min boks ikke længere skal køre med debug-software.

Har sendt en mail til testteamet, men den postkasse er vel nedlagt nu, så derfor også beskeden i denne tråd.

Mvh.

Jan H. Sørensen

Kunde nr. 1736271

 



Hej Jan

Mailboksen er der nu endnu :)

Prøv evt. at starte boksen op med menu hold inde.

Når du kommer ind i firmware konfigurationsmenuen skal du finde systemmenuen, og så slette softwaren fra boksen.

Gå ind i DVB menuen, og sæt boksen til at hente software - gå tilbage til menuen, og vælg exit, og se om ikke boksen downloader softwaren...

 

hej i den stig du henviser til der står der software 2.13 og du har skrevet 2.10 på side 1, men der måske noget jeg har misforstået.

Mvh Jan B
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 27>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu