recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye Onkyo A/V receivere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNye Onkyo A/V receivere

 Besvar Besvar Side  <12345 17>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
primeradk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2005
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 324
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2008 kl. 17:01

Jeg ved ikke med tallene om 1.03 er nyest, men kan læse at mange der lige har købt onkyo ikke kan bruge den generater de har på deres hjemmeside. citat fra dette link

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=623697

 

ginally Posted by 3Daz

Oh boy. My serial number starts with 37Y. Only got it last week but cannot enter the serial number onto their site as its 'invalid'....

If your serial numbe ends in any letters P to Z then you have the latest firmware. Only people with a serial ending 'O' or below will require an update (Onkyo support told me this).

 

 

Husk at længe efter glæden over en lav pris er glemt huskes ærgelsen over en dårlig kvalitet.

Til top
morphar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2008 kl. 16:03
De har 1.03 så vidt jeg kan se  (1.03 / 07X01A)
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2008 kl. 10:15
Ja men det interessante er om de leverede Onkyo produkter er med ny software, og derfor skal jeg bruge serienummer på en af de leverede
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Larxox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1025
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af Skyum Skyum skrev:

Oprindeligt skrevet af morphar morphar skrev:

Jeg mindes at have læst tidligere i tråden at det leveret med den forrige firmware, jeg ville gerne tjekke for dig - men har desværre ikke modtaget mit fjernsyn endnu.

Hvis nogen skulle have mulighed, kan det gøres på følgende måde:
"With the receiver turned on push and hold the "display" key on the receiver and then push the "standby" key. You'll see the firmware version displayed on the panel on the receiver"

Der har dog været linket til en måde at opdatere firmwaren, udgivet af den engelske Onkyo afdeling. Ret simpelt, download en upgrade fil, brænd den på en cd og afspil denne til din receiver. Så vidt jeg husker! :-)

Du kan evt. hjælpe mig ved at give mig serienummeret da jeg kender en der kan se hvilken software der er i via serienummeret

MVH

Dette kan også ses her:

http://www.eu.onkyo.com/firmware/firmware_en_5771160.php

Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 21:57
Oprindeligt skrevet af morphar morphar skrev:

Jeg mindes at have læst tidligere i tråden at det leveret med den forrige firmware, jeg ville gerne tjekke for dig - men har desværre ikke modtaget mit fjernsyn endnu.

Hvis nogen skulle have mulighed, kan det gøres på følgende måde:
"With the receiver turned on push and hold the "display" key on the receiver and then push the "standby" key. You'll see the firmware version displayed on the panel on the receiver"

Der har dog været linket til en måde at opdatere firmwaren, udgivet af den engelske Onkyo afdeling. Ret simpelt, download en upgrade fil, brænd den på en cd og afspil denne til din receiver. Så vidt jeg husker! :-)

Du kan evt. hjælpe mig ved at give mig serienummeret da jeg kender en der kan se hvilken software der er i via serienummeret

MVH

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
morphar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 18:43

Jeg mindes at have læst tidligere i tråden at det leveret med den forrige firmware, jeg ville gerne tjekke for dig - men har desværre ikke modtaget mit fjernsyn endnu.

Hvis nogen skulle have mulighed, kan det gøres på følgende måde:
"With the receiver turned on push and hold the "display" key on the receiver and then push the "standby" key. You'll see the firmware version displayed on the panel on the receiver"

Der har dog været linket til en måde at opdatere firmwaren, udgivet af den engelske Onkyo afdeling. Ret simpelt, download en upgrade fil, brænd den på en cd og afspil denne til din receiver. Så vidt jeg husker! :-)

Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 18:00

Er der nogle der ved om de leverede receivere er med ny software ?

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 11:46
Oprindeligt skrevet af tougher tougher skrev:

Oprindeligt skrevet af morphar morphar skrev:

@tougher

Det er en dansk forretning så de er jo underlagt dansk lovgivning og dermde 2 års reklamationsret, så helt på egen hånd vil du jo aldrig være.

Hvor vidt reparationen bliver foretaget i Danmark af et autoriseret Onkyo servicecenter eller om han sender den til den pågældende forhandler i udlandet hvor den parallelimporteres fra.

De er paraelleimporteret - så i et vist omfang kan man jo godt blive uheldig ved eventuel reparation, og måske ikke mindst ved kommende F/W - updates 

Det lyder godt og ja, selvfølgelig skal de jo følge dansk lovgivning. Tror jeg tænkte for meget på at forstærkerne var parallelimporteret - parallelimporteret :-)

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
tougher Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 163
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af morphar morphar skrev:

@tougher

Det er en dansk forretning så de er jo underlagt dansk lovgivning og dermde 2 års reklamationsret, så helt på egen hånd vil du jo aldrig være.

Hvor vidt reparationen bliver foretaget i Danmark af et autoriseret Onkyo servicecenter eller om han sender den til den pågældende forhandler i udlandet hvor den parallelimporteres fra.



Det lyder godt og ja, selvfølgelig skal de jo følge dansk lovgivning. Tror jeg tænkte for meget på at forstærkerne var parallelimporteret - parallelimporteret :-)
Til top
morphar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 11:23

@tougher

Det er en dansk forretning så de er jo underlagt dansk lovgivning og dermde 2 års reklamationsret, så helt på egen hånd vil du jo aldrig være.

Hvor vidt reparationen bliver foretaget i Danmark af et autoriseret Onkyo servicecenter eller om han sender den til den pågældende forhandler i udlandet hvor den parallelimporteres fra.

Til top
tougher Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 163
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 10:43
Jeg har kigget på alle de forgående sider, men kan ikke finde noget om garantien på dette fælleskøb.

Er man på egen hånd, hvis forstærkeren går i stykker?
Til top
Jambo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 08:07
Modtog også min i går og brugte en del tid på at sætte det hele op. Super lækker receiver. Mange tak for fælleskøbet!

Har lige et spørgsmål til den: jeg troede den opskalerede alle ikke HD signaler, men min Wii kører stadig 480p eller 576i alt efter hvad jeg sætter den til. Den er sat til via component in og så har jeg naturligvis hdmi out
på receiveren.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 17>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu