recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Off Topic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOff Topic

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zink_brian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 301
Direkte link til dette indlæg Emne: Off Topic
    Sendt: 02-April-2005 kl. 23:29

Hvad med en gruppe der hedder Off Topic, hvor man kan spørge og skrive om alt... Lige fra at konen er træt af at vi altid roder med en recorder til olie skift på bilen....

Der kommer engang imellem teknik spørgsmål, jeg gerne ville kunne svaret på.... men som jeg ikke altid lige kan finde svaret på....

Eks: hvorfor har værten på aftens H. C. Andersens show 3 mikrofoner? 1 på hoved og 2 på pulten....?

MVH

Brian 

DP-558 REV.06 80GB FW 1.1.4
Skype Me: Beyene
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2005 kl. 11:09

Hej Brian

Tja, måske.

I den allerførste spæde start var der faktisk et forum til "snik-snak", men dengang var der ikke de samme brugere som nu ... så den blev aldrig brugt.

I så fald kommer den dog ikke med i "oversigten over nye emner" på forsiden af recordere.dk for så mister resten af forummet hurtigt sin kvalitet som et seriøst forum indenfor sit emne (de digitale videooptagere).

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2005 kl. 18:52
Jeg synes ikke helt så meget om ideen, jeg synes i forvejen, der er mere end nok snak om andet end digitale videomaskiner. Jeg kan godt se, at hjemmebiografen måske er relevant nok at have med, men f.eks. snak om PC'ere og dertil hørende emner synes jeg strengt taget ikke hører hjemme her. (Jeg skal da indrømme at jeg et par gange har brugt PC-forummet). HTPC-emnet kan jeg nok ikke gøre noget ved, selvom jeg ikke selv synes om konceptet og ikke helt synes det hører hjemme her.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
zink_brian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 301
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2005 kl. 21:06

Når vi snakker Recorder, så snakker vi vel alt der har med det at gøre...

Lige fra billed til lyd, og alt hvad der høre med. Pcen der ikke virker, kablerne der er forkerte, naboerne der klager, boret der rasler, vægen der har den forkerte farve...

Det er et fedt forum, syntes bare det kunne være fedt hvis det blev udvidet lidt... 

DP-558 REV.06 80GB FW 1.1.4
Skype Me: Beyene
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu