recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OLED og wirebeslag?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OLED og wirebeslag?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: OLED og wirebeslag?
    Sendt: 13-September-2017 kl. 16:06
Hejsa. Jeg har lige bestilt POWERS tilbud på LG C7 65", og skal have det byttet ud med min gamle 63" Samsung plasma.

Mit spørgsmål er, kan man tage sådan et wireophæng som der sad på plasmaen, og føre det over på OLED´en?

Jeg har nada forstand på det, men tænker at måske, hvis det overhovedet passer sammen, vil hænge mærkeligt, da OLED´en jo kun er dyb i bunden af skærmen, og tyngdepunktet derfor er ret anderledes

Redigeret af Martin Sjøstrand - 13-September-2017 kl. 16:07
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2017 kl. 17:17
Hej.

Jeg kan huske den anden der spurgte til et beslag for 55" LG B7V.
I tråden er også et link til et beslag der kan klare et 65"


Hilsen Carsten.
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2017 kl. 17:54
Jo tak. Det besvarer desværre bare ikke mit spørgsmål, om jeg kan bruge et wirebeslag
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2017 kl. 19:12
det kommer til at komme rage lidt meget ud fra væggen da wirebeslaget er 1,5 cm tyk hvor det skal monteres på tv et. tyngdepunktet kan du jo selv vælge udfra hvor lang du laver wiren. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu