recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - omformerstik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

omformerstik

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henrikhj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-August-2017
Sted: langeskov
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikhj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: omformerstik
    Sendt: 13-August-2017 kl. 21:06
Hej.

Jeg har faststrømkabel i bilen til min tomtom 700 som har et rundt strømstik og nu har jeg købt en tomtom go 50 med et mini usb strømstik og vil så høre om der er nogen der ved om man kan købe et lille omformerstik så jeg ikke skal havde lavet nye kabler.


Henrik Hjære
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2017 kl. 21:26
Hej.

Ja. der findes mange:


Men hvilket skal du vælge. Jeg vil finde ud af hvilket størelse DC stik du skal bruge. Der plejer jeg at kigge på denne tegning:


Men husk, at der så er et kabel med en DC bøsning / Female du skal bruge.

Hilsen Carsten.

Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2017 kl. 23:12
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2017 kl. 12:39
Som jeg læser det vil du bruge din nuværende kabel installation i bilen, som ender i et rundt stik.
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu