recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - opdatering af harmony fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketopdatering af harmony fjernbetjening

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Slayerwillow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Emne: opdatering af harmony fjernbetjening
    Sendt: 06-Juli-2006 kl. 19:17

Er der andre som har problemer med at opdatere jeres harmony via nettet og softwaren, det har været galt hele dagen her.

På hjemmesiden stopper den ved punkt 3, og bliver bare stående og søger.....

 

Se mit udstyr på www.lpnet.dk/Udstyr/index.html
Til top
therkelsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2006 kl. 10:10

Jeg har tit oplevet ikke at kunne få forbindelse fra pc til Harmony 885. Efter at have prøvet forskellige PC'er (både hjemme, på arbejde og ved venner) er jeg kommet frem til at fejlkilden højst sandsynligt er det medleverede usb kabel der muligvis er af ringe kvalitet.

Fejlen er periodisk og nogle gange kører det perfekt mens andre gange så kan jeg bruge timer på at forsøge. Når jeg giver op med de medleverede kabler så kører jeg oftest til en af mine venner der har samme fjernbetjening men som har skiftet kablet til et uoriginalt. Der er der aldrig problemer med at få forbindelse.

 

Til top
Slayerwillow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2006 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af therkelsen therkelsen skrev:

Jeg har tit oplevet ikke at kunne få forbindelse fra pc til Harmony 885. Efter at have prøvet forskellige PC'er (både hjemme, på arbejde og ved venner) er jeg kommet frem til at fejlkilden højst sandsynligt er det medleverede usb kabel der muligvis er af ringe kvalitet.

Fejlen er periodisk og nogle gange kører det perfekt mens andre gange så kan jeg bruge timer på at forsøge. Når jeg giver op med de medleverede kabler så kører jeg oftest til en af mine venner der har samme fjernbetjening men som har skiftet kablet til et uoriginalt. Der er der aldrig problemer med at få forbindelse.

 

Jeg tror ikke problemet ligger her, fordi fejlen opstår før den overhovedet kommer til at skulle opdatere den.

Når man trykker opdatere fjernbetjening på deres side, så kommer der en side med omkring 5 ting den lige genemgår før den går i gang, og det er her det går galt, ved trin 3 "søger efter opdateret oplysninger" står den bare og søger på deres side.

Det er ved at gi mig grå hår i hovedet, her har man lige investeret 600 kr i en fjernbetjening, og så kan man ikke engang sætte skidtet op

Er der stadigvæk ikke nogle som kunne tænke sig at opdatere deres harmony på hjemmesiden og se om de kan, kunne være godt at vide om det er min computer/harmony der er noget med, eller deres side bare er gået kold ???

Se mit udstyr på www.lpnet.dk/Udstyr/index.html
Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2006 kl. 16:34
Har selv harmony... på min ene maskine oplever jeg det samme som du, og på den anden ikke... Mit bud er derfor antifirewall / antipopup som du bør tjekke.
Til top
Slayerwillow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2006 kl. 17:18

Oprindeligt skrevet af fumse fumse skrev:

Har selv harmony... på min ene maskine oplever jeg det samme som du, og på den anden ikke... Mit bud er derfor antifirewall / antipopup som du bør tjekke.

Det lyder interresant, så er det nok noget med opsætningen.
Det sjove er bare at det virkede igår, så fandt logitech software ny version (5.3.2) og siden har det ikke virket

 

Se mit udstyr på www.lpnet.dk/Udstyr/index.html
Til top
Slayerwillow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2006 kl. 18:39

Efter mine problemer med at opdatere min 688 gik jeg ind og oprettede blot en helt ny login account, og straks virkede det hele fint igen, jeg fik opdateret fjernbetjeningen en del gange, men efter at jeg rodede lidt med opsætning af knapper o.s.v så skete det samme igen....... nu vil den bare ikke opdatere den..

Det virker klart som om de har en bug i softwaren.

 

Se mit udstyr på www.lpnet.dk/Udstyr/index.html
Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2006 kl. 20:06
Jeg har aldrig oplevet nogen problemer med odpatering af min 885. Jeg bruger den store Zonealarm security suite, som har firewall, antivirus o.s.v samlet i en pakke. Måske er det her det driller, hvis nogen har forskellige programmer til f. eks firewall og antivirus.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu