recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - opensouce or not
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketopensouce or not

 Besvar Besvar Side  <1 111213
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 13:27
 
 Jeg slettede den prøveversion der var med Microsoft Office på PCen, og hentede Openoffice i stedet, der er ingen problemer med at hente ting lavet med Microsoft Office. Open Office kan de samme ting.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ophørt Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Nord Falster
Status: Offline
Point: 1196
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 13:12
Dette er er ikke en ny troll tråd. Men en lille forlængelse af ARRRHHHH!!! live mail lukker ned hele tiden!!!!

Vi kom til at snakke om outlook vs thunderbird.

Men hvis vi skal tale om kompatible mellem forskellige programme (MS vs Opensouce) Så tænker jeg også Docx fra MS kontra ODF filer. Men kan tænke på, om ms gør alt for at holde monopolet, eller om det bare at LibreOffice Koffice osv. ikke er dygtige nok. Men nå ny at officepakken understøtter ODF, er der så nogen grund til at bruge ca. 1000 kr på en kontor pakke, eller?. hvad mener I her inde
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 111213
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu