recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opgradering eller udskiftning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpgradering eller udskiftning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gummipingvin Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-December-2007
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Opgradering eller udskiftning
    Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 22:23

Hejsa,

Jeg har et mediecenter som vi desværre aldrig rigtigt har været super glade for, jeg købte det vel for 3-4 år siden, samlede det selv, det består af Silverstone kabinet som er stort så der er masser af plads.. Asus bundkort med onboard grafik dual tv tuner fra hauppauge og 2gb ram.... alt virker som sådan fint, men jeg har store problemer med især standby, jeg får sort skærm hvis den selv går i standby osv.. og er simpelthen træt af det.. nu er det en ældre sag og dengang var det med noget specielt standby helt nyt og der har været problemer på bundkortet så der har været updates.. men det virker bare ikke ordentligt.

Har flere gange haft det til at virke, men så er det som om der kommer updates osv og så er det bare forfra.. og er lidt træt af det.. så har mest bare lyst til at købe et færdigt produkt der bare virker...

Overvejer at købe en AsRock færdig, MEN jeg vil have tv tuner og kabinettets størrelse irriterer mig ikke.. så kunne jeg ikke bare nøjedes med nyt bundkort med onboard gfx og cpu?? Problemet er bare jeg ikke fatter en skid af alt det nye efter så mange år... hvad skal jeg købe?? Har ikke nogle vilde krav.. skal selvfølgelig kunne afspille hd osv.. men vigtigste for mig er lavt lyd niveau samt at standby skal virke så jeg ikke skal vente 5 minutter på den starter, hedder det S3 mode elller sådan noget?

Ved godt mit indlæg er forvirrende og sikkert er meget utydelig, men er selv mindste lige så forvirret



Redigeret af gummipingvin - 06-Oktober-2009 kl. 22:24
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu