recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ophævelse af underretning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOphævelse af underretning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Emne: Ophævelse af underretning
    Sendt: 26-April-2011 kl. 00:05

Det er altså p....... irriterende at man ved et uheld kommer til at klikke på det forkerte link i den mail man modtager, og derved ophæver at modtage mails i den tråd man er meget interesseret i. Det havde været dejligt med en dialogbox med "Ønsker du virkelig at ophøre med at få underretning om indlæg i denne tråd?", istedet for at man bare bliver underrettet om at man nu er koblet af 

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2011 kl. 00:12
Kan du ikke bare forfatte et nyt indlæg i tråden og så igen komme med i loopet?
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2011 kl. 00:50
Oprindeligt skrevet af dreamz dreamz skrev:

Kan du ikke bare forfatte et nyt indlæg i tråden og så igen komme med i loopet?
Jo det kan jeg da godt, men det ændrer da ikke i at det er p.... iriterende at der der i den mail jeg modtager er to links jeg kan klikke på:
1 læs indlæg
2 Kobl mig totalt af denne tråd, det interessserer mig ikke mere, send mig ikke flere mails om denne, er ikke mere intreresseret.
 
Option 2 er så drastisk, at der bør komme en lille dialogbox med: "Ønsker du virkelig at framelde dig denne tråd?". Det kunne jo væren en fejl at man har klikket på denne (og det har det været for mig dusinvis af gange)
Istedet for " Du er nu frameldt"
 
 
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2011 kl. 01:01
Så er det vel heller ikke værre, når du - som nævnt - blot kan indrykke et nyt indlæg i den tråd, du er kommet til at framelde. Jeg er faktisk mere irriteret over disse dialogbokse, der spørger, om jeg nu er helt sikker på, om jeg vil gøre dit eller dat.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2011 kl. 01:09
Jeg synes nu ikke det er så stort et problem, men sådan er vi jo forskellige.
 
Hvis det sker for dig igen kan du jo blot klikke på Emne Funktioner og vælge Underretning per email (for dette emne). Så får du nok mail igen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu