recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsætning af Airport Express og TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketOpsætning af Airport Express og TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andiversen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Emne: Opsætning af Airport Express og TV
    Sendt: 23-Marts-2008 kl. 12:24
Er der nogen der kan hjælpe mig med opsætning af lyd og tv...

Jeg ønsker af have:
et sæt højttalere hvor igennem jeg kan høre/se tv og samtidig kunne bruge de samme højttalere til at streame musik fra min computer via Apple Airport Express.

Lige nu har jeg sat mine højttalere direkte til min fladskærm. Jeg har forbundet Airport Express'en til TV'et's DVI indgang - men for at min Airport-opsætning virker skal jeg have tv'et tændt - hvilket jeg ikke ønsker. (dels pga det går ud efter 10min hvis der ikke er billede på)

Jeg har ikke en reciver/forstærker men tænker om det kan lade sig gøre uden at anskaffe mig sådan en? (den brændte sammen da jeg forsøgte at koble højtalerkabel fra TV'et til fortstærkeren og højtalerne direkte til TV'et - se billede)

Hvilke muligheder jeg har for at forbinde højttalerne med TV og Airport Express?
Jeg søger ikke at få det ultimative lydsystem men bare så det fungerer! :)

På forhånd tak for enhver hjælp!





Redigeret af andiversen - 23-Marts-2008 kl. 12:30
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu