recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic p65vt20 interesse???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic p65vt20 interesse???

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

De 30.000 skal jo ses i forhold til en pris i Tyskland på under 34.000. Set i det lys er en pris på 30.000 ikke urealistisk.
 
Jo, netop Smile
 
Vi har en anden prisstruktur herhjemme, højere moms, højere lønninger og højere øvrige omkostninger. Herhjemme køber vi små partier, og bruger fabrikanten til at dække ind for reklamationsretten i de første 2 år. Alt sammen faktorer der betyder, at priserne i Danmark er højere end i Tyskland.
 
Så normalt regner man det for en god pris, hvis et tilbud i Danmark blot nærmer sig den tyske normalpris.
 
  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1141
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 13:13
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

De 30.000 skal jo ses i forhold til en pris i Tyskland på under 34.000. Set i det lys er en pris på 30.000 ikke urealistisk.
 
Jo, netop Smile
 
Vi har en anden prisstruktur herhjemme, højere moms, højere lønninger og højere øvrige omkostninger. Herhjemme køber vi små partier, og bruger fabrikanten til at dække ind for reklamationsretten i de første 2 år. Alt sammen faktorer der betyder, at priserne i Danmark er højere end i Tyskland.
 
Så normalt regner man det for en god pris, hvis et tilbud i Danmark blot nærmer sig den tyske normalpris.
 
  /Lars
Jeg tror ikke, du har forstået mit svar. Jeg mener, at en pris fra en tysk butik på 30.000 ikke er urealistisk. Trådstarter opererer jo netop med at indhente et tilbud fra Tyskland.
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
viol8r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 13:18
En tysk pris på 30.000 kr. eller derunder tror jeg er fint realistisk, hvis man bestiller nogle stykker (mener også der har været fælleskøb med bestilling af skærme fra England på et tidspunkt, hvor man samtidigt fik forhandlet en fin service?).

Herhjemme er en realistisk pris nok omkring 32-33.000 kr. de første par måneder (dvs. 10% rabat på den pris, som den har nu de billigste steder - vel og mærke før den er kommet i handlen. Den falder nok yderligere efter en månedstid, som man allerede ser ved 50"eren).

Men lad os se, hvor mange vi kan samle og så tage det derfra :-) Nogle af os er jo alligevel ligeglade med prisen, blot den er god
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2010 kl. 13:25
faktisk var det ikke Tyskland jeg ville hente tilbud fra men ser du de tyske priser idag ligger de nærmest som de danske og ikke som for 5 år siden hvor man kunne spare 30-40% mange gange.... men lad os nu glemme de 30.000 til at starte med og prøve at høre hvor mange overhovedet er interesseret i tvet???
Til top
2Rbak Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-November-2006
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2010 kl. 17:14
hej - jeg er klar på 65" også, kan vi opnå rabat ved fælleskøb er det fint, vi skal have EXPERT op af sofaen-det skal ikke holde dem tilbage at en eller to kan hoppe af vognen senere, så skal vi bare indbetale et dispositum eller andet. min mening er vi er op i et prisleje og det ypperste Panasonic kan præstere her et det ikke 1000-2000kr. der skal afholde en fra købe, så er det af de forkerte grunde man bestiller sådan et vidunder. VI SKAL HAVE EXPERT IND I KAMPEN, hvis ikke andre vil, kom nu venner!
mvh

2R
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2010 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af 2Rbak 2Rbak skrev:

hej - jeg er klar på 65" også, kan vi opnå rabat ved fælleskøb er det fint, vi skal have EXPERT op af sofaen-det skal ikke holde dem tilbage at en eller to kan hoppe af vognen senere, så skal vi bare indbetale et dispositum eller andet. min mening er vi er op i et prisleje og det ypperste Panasonic kan præstere her et det ikke 1000-2000kr. der skal afholde en fra købe, så er det af de forkerte grunde man bestiller sådan et vidunder. VI SKAL HAVE EXPERT IND I KAMPEN, hvis ikke andre vil, kom nu venner!
Jeg er ikke interesseret i noget med expert, de har den slet ikke, fladskærmsshoppen.dk jeg spurgte hvad han skulle have for 3stk 65" og han kunne sælge dem til 35k stykket, men lad os se hvad der sker, jeg har ikke så travlt og den er jo slet ikke kommet, jeg er lidt usikker på om jeg skal ha 50" eller 65"eren.........65" er godt nok også bare EKSTREMT stort...
 
Tommy
Til top
viol8r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2010 kl. 22:47
At dømme ud fra folks indlæg ser det ud til, at der kan samles 7-8 skærme indtil videre. Jeg stemmer også på at købe fra en dansk netbutik, så hvis fladskærmsshoppen kan komme lidt længere ned, så er jeg da klart for dem.

Tommy: 65" er ikke så stort, når først det kommer op på væggen - har selv en "lille" stue, og der er det nuværende 52" for småt... Sidder endda kun 3 meter fra skærmen :-) Så hop du trygt på en 65" :-)

/Dennis
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2010 kl. 22:59
Klik for småt billede igen. Klik og hold museknappen for at trække billedet. Brug piletasterne for at vælge forrige eller næste billede.her ses de ved siden af hinanden, men du har nok ret at 65" er bedst
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2010 kl. 23:39
grænser rykker
bare for et par år siden. uha 42 tommer er stort
så købte man en 50 tommer
nu ser jeg film på et 90 tommer lærred.
dette på lidt over 2 år.

så hvis man har pladsen er en 65 tommer ikke for stort
Til top
viol8r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2010 kl. 00:02
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

Klik for småt billede igen. Klik og hold museknappen for at trække billedet. Brug piletasterne for at vælge forrige eller næste billede.

her ses de ved siden af hinanden, men du har nok ret at 65" er bedst


Det er ikke et 50", der står ved siden af. Forholdsmæssigt er det 42". Dette er forskellen mellem 50" og 65".

Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2010 kl. 00:18
der står på flatpanels dk hvor billederne er fra at der er 50" til Venstre
Til top
viol8r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2010 kl. 00:27
Man skal ikke stole på alt, hvad man læser (på flatpanels.dk)

Du kan selv prøve at måle efter i Photoshop eller noget. Det er et 42" (sikkert en af de amerikanske modeller, da de jo bliver lavet i flere størrelser end til EU).
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu