recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic PX70/700 fælleskøb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic PX70/700 fælleskøb

 Besvar Besvar Side  123 21>
Afstemningsspørgsmål: Hvilken model?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
185 [25.69%]
365 [50.69%]
85 [11.81%]
85 [11.81%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked Baglæns sortering
Sherman Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic PX70/700 fælleskøb
    Sendt: 19-Maj-2007 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af acaruz acaruz skrev:

Hva bygger du det på??? - Vil mene at folk herinde der har sat sig lidt ind i tingene endnu foretrækker plasma...

Jeg sidder stadig med et bredt smil i hele fjæset når jeg glor på min LG PM1MA  - Havde efter 3 måneder skudt mig ind på den nye Pana PX70, men slog til da LG'en faldt i pris. Og det har jeg bestemt ikke fortrudt - Så blev der også råd til en ny media center

LCD ligger lige i røven af plasma - ingen tvivl om det... Men kun de dyre modeller... Og kan man spare op til 10.000,- så gør man da det...

En kammerat skiftede endda sit Samsung F71 ud med LG'en da han så min - Der var mere naturligt og roligt billede på...

Skal siges at jeg kun bruger DVB-T signal - Analog ser sjælnent godt ud i høj opløsning...



Det da som et rigtig fedt plasma - jeg er snart træt af at lede så måske skulle jeg stoppe nu og bare snuppe en LG model. Hvordan er den mon sammen med AppleTV?

Hilsen Sherman
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2007 kl. 15:35

 

Der åbner sig en mulighed for Fælleskøb, følg med i emnet: Fælleskøb af Panasonic PX70

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2007 kl. 10:57
Oprindeligt skrevet af renevk67 renevk67 skrev:

Det er da ikke at svine til. Det er da en sjov bemærkning. Som nogle ikke synes er sjov


I det hele taget, er der mange der ikke syntes du er særlig morsom. Jeg vil derfor bede dig om at følge din stand-up karriere uden for recordere.dk, og koncentrere dig om at hygge dig og tale pænt her.

Tal til andre, som du forventer at de taler til dig.

vh.

Hummelmose



Redigeret af hummelmose - 08-April-2007 kl. 10:58
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2007 kl. 10:52

Oprindeligt skrevet af acaruz acaruz skrev:

I går nat fik den lov til at stå med computeren tændt (bare skrivebordet) i over 9 timer og jeg kunne intet fornemme ved hverken alm tv-signal, hvid eller sort skærm bagefter...

Fortæller du at du lod din skærm og pc stå tændt i 9 timer den nat, med pc-skrivebordet som aktivt billede på skærmen i alle 9 timer ?

Undskyld mig - men det lyder sådan lidt mærkeligt. Hvorfor ville du dog gøre det ? og de fleste PC'ers standard power safe mode slukker selv for skærmbilledet efter 15-20 min og går på enten screensaver eller sort skærm. Har du indstillet din til ikke at gøre det ? eller sad du og arbejdede på skærmen i de 9 timer ?

Sådan af rent teknisk interesse ville jeg være glad for hvis du ville uddybe lidt

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2007 kl. 02:09
Oprindeligt skrevet af acaruz acaruz skrev:

Oprindeligt skrevet af hesselballe hesselballe skrev:

acaruz - hvor gammelt var dit tv da du havde denne forfædelige oplevelse

I går nat fik den lov til at stå med computeren tændt (bare skrivebordet) i over 9 timer og jeg kunne intet fornemme ved hverken alm tv-signal, hvid eller sort skærm bagefter... Det har givet mig ro i sindet - ved så ikke om det har noget med den break in DVD at gøre eller at den har kørt over 200 timer med moderat kontrast (ikke over 50%)...

Jeg er ihvertfald utrolig glad for skærmen - Kvalitet, design, billede, prisen og ikke mindst WAUW-effekten fra venner og familie



Jeg kan forstå det med Bratz var en fejl - men hva med computer-skrivebordet ??  Du er ikke bange af dig, hvis dette også er en fejl.

Men altså, rart at vide.

Hvor lang tid kørte du Burn in DVD da du fik pana'en... generelt hvilket tryllestøv smed du over skærmen ?
Til top
acaruz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2007 kl. 00:14
Oprindeligt skrevet af hesselballe hesselballe skrev:

acaruz - hvor gammelt var dit tv da du havde denne forfædelige oplevelse

Jeg havde haft det i ca. 2 uger... Men efter denne oplevelse tror jeg burn in på plasma er noget vi skal hoppe op og falde ned på... I går nat fik den lov til at stå med computeren tændt (bare skrivebordet) i over 9 timer og jeg kunne intet fornemme ved hverken alm tv-signal, hvid eller sort skærm bagefter... Det har givet mig ro i sindet - ved så ikke om det har noget med den break in DVD at gøre eller at den har kørt over 200 timer med moderat kontrast (ikke over 50%)...

Jeg er ihvertfald utrolig glad for skærmen - Kvalitet, design, billede, prisen og ikke mindst WAUW-effekten fra venner og familie



Redigeret af acaruz - 08-April-2007 kl. 00:21
Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2007 kl. 10:52
Oprindeligt skrevet af renevk67 renevk67 skrev:

LCD-tv er for folk der ikke kan tænke selv. De køber det de andre køber og tror at Sonys udmeldinger om LCD er lig med at LCD er bedst. Desuden køber de fleste deres fjernsyn i Føtex eller Bilka og tror de har købt et godt fjernsyn bare fordi det er en fladskærm. Lidet har de vidst at Prosonic er et pladderprodukt som højst er egnet til at sætte op ude på toilettet når det er vigtigt at følge med i en fodboldkamp når man skal lave bommelom.

LCD er ikke værd at kigge på før du kommer op og giver mindst 25.000 kr for en 37 tommer skærm. Det findes der underligt nok folk der gerne vil give for at blive snydt. De kunne jo få ligesåmeget kvalitet for det halve ved en plasmaskærm. 

Hej.  

Og hvad kan man så sige om sådant et indslag???

Tjaaa, udover altså at man tydeligt kan se at du IKKE har en SK.. begreb om, hvad du egentlig skriver.

Men man kan da tydeligt se at du er dybt useriøs, og dine fremtidige indslag vil ihvertfald fra min side af, straks blive betragtet som det rene nonsens, og noget man bare skal springe let hen over.



Redigeret af Pokerface - 07-April-2007 kl. 11:32
Mvh. Frede.



[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
Marshall Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2007 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Marshall Marshall skrev:

Ved nogen hvornår dette bliver aktuelt? Er meget interesseret i PX70'eren!

Vi har prøvet at arrangere noget, men det strandede på at modellerne ikke kunne blive billigere end det brugerne her aligevel forhandlede sig frem til hos diverse forhandlere.

Check emnet: Priser på Panasonic PX70/PV71

  /Lars

Okay :) Det var bare for at høre. Så må vi jo opdrive den selv ;)

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2007 kl. 10:13

Oprindeligt skrevet af Marshall Marshall skrev:

Ved nogen hvornår dette bliver aktuelt? Er meget interesseret i PX70'eren!

Vi har prøvet at arrangere noget, men det strandede på at modellerne ikke kunne blive billigere end det brugerne her aligevel forhandlede sig frem til hos diverse forhandlere.

Check emnet: Priser på Panasonic PX70/PV71

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Marshall Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2007 kl. 09:59
Ved nogen hvornår dette bliver aktuelt? Er meget interesseret i PX70'eren!
Til top
renevk67 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2007 kl. 15:29
Det er da ikke at svine til. Det er da en sjov bemærkning. Som nogle ikke synes er sjov
Renevk67

Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think)
Til top
Kimbo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-April-2005
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2007 kl. 13:19

Oprindeligt skrevet af renevk67 renevk67 skrev:

LCD-tv er for folk der ikke kan tænke selv.

Så kommer niveauet vist ikke længere ned

Jeg står selv og skal have fladskærm og forventer det bliver et plasma, men derfor sviner jeg ikke folk til som er glade for deres LCD.

 



Redigeret af Kimbo - 06-April-2007 kl. 13:35
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 21>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu