recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic
    Sendt: 07-April-2011 kl. 13:00
Jeg sad i går og læste om, dette fælleskøb af Panasonic's VT30 modeller. Står selv og er ved at købe en VT20.

Tilbudet fangede min interesse, men til min store overraskelse er dette blevet lukket, under det jeg vil kalde meget mystiske omstændigheder.

Her hentyder jeg ikke til, ham der tog initiativet til at lave dette fælleskøb. Ros til ham.

Jeg hentyder ligeledes heller ikke til det firma, der velvilligt ville hjælpe med dette fælleskøb. Ros til dem.

Panasonic hvad sker der for jer? Jeg har tænkt mig maile til dem, både Panasonic Nordic og DK

Jeg kræver en forklaring, vil de ikke give mig dette. Jamen så er der ingen anden udvej en EB.DK, ikke fordi det er verdens bedste avis, men de tør tage sådanne sager op.
Jeg mener dette er 100% konkurrence forvridende, så har Panasonic valgt at lave karteldannelse på priserne i DK, så går jeg stærkt udfra det er noget forbrugerombudsmanden vil kikke på, med meget skarpe briller.

Jeg har selv haft Panasonic helt tilbage til da de hed Technics, og fuldt dem, men med mindre de har en rigtig god grund til at lukke dette køb.

Panasonic jer er ikke sur eller skuffet.

Jeg er rasende og meget skuffet.
Til top
gadeberg87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-November-2009
Status: Offline
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 13:50

EDIT: Sorry, havde i ikke set at tråden om VT30 er blevet lukket. Jeg læste det som værende det gamle fælleskøb på VT20 du snakkede om. Du kan bare se væk fra min lille sviner :)


Redigeret af gadeberg87 - 07-April-2011 kl. 13:56
Panasonic Tx-P42V10E, Xbox 360, Dune HD D1, Yamaha RX-V 671, DLS D3, Harmony One, Synology DS209
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 14:01
Kjære Gadeberg87

Sikke dog en masse viden du har, jeg ved ikke hvem der var leverandør til dette fælles køb, hvilket os er sagen fuldstændig lige gyldigt.

En anden gang du vælger at sætte dig ned og kommentere på noget. Så kend lige til sagens kerne.

1) Panasonic Nordic VAR/ER blandet ind i sagen.
2) Det var VT30 og IKKE VT20, som du så venligt henviser til.
3) Så ved du overhovedet, hvad du har kommenteret på?

Til sidst, bare for at pensle det helt ud for dig, så skal man ikke kommentere på noget, hvor man ikke kender de oprindelinge posts. (som er blevet fjernet) Fordi så kommer man til at fremstå, som en idiot der ikke har gennemskuet det, og fattet sagens kerne.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 14:03
boykott Panasonic! thats all!
Til top
Jeppesen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 15:36
Helt enig.
 
Jeg kan og vil på ingen måde støtte op omkring en virksomhed men en etik og moral som dette.
 
Jeg vil samtidig opfordre andre til også at kontakte diverse instancer og bede dem undersøge sagen herunder også anmode Panasonic Nordic om en forklaring.
Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 15:39
Jeg mener i den grad også Panasonic står i et meget uheldigt lyd.
Og jeg mener også i den grad der er nole ting i hele det forløb, som er meget på kant med lovgivningen omkring prisfastsættelse.
Håber helt sikker der sker mere i den sag.
Til top
Viking30 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 82
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 15:49
Jeg er helt enig og ret skuffet. Har også kørt Panasonic siden jeg gik over til fladskærm men jeg er ikke interesseret i at støtte et firma der arbejder med de metoder.
Til top
Jeppesen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 15:59
Indtil denne sag havde jeg slet overvejet andet end at mit næste tv skulle være et Panasonic VT30 55",
nu er jeg tilgengæld sikker på at det netop ikke bliver et Panasonic...
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af pendec pendec skrev:

boykott Panasonic! thats all!
 
Ja, det ville jo være nærliggende, men lur mig om langt de fleste ikke vil falde til patten efter ganske kort tid for at få de skærme der stort set altid bliver rost til skyerne og fremhævet som dem med det bedste billede og den bedste holdbarhed.
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 16:16
Glad for at se der er andre, der er enige med mig i denne sag.

Håber virkelig at Panasonic, sidder med meget røde ører i denne sag, og kommer med en forklaring, men jeg gætter på de forsøger at tie den ihjel.
Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 645
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 21:01
jeg tror sådan set bare de har gjort hvad resten af producenterne i et vist omfang også gør - det virker for mig ikke som noget der er ualmindeligt i ret mange (hvis nogen) brancher. En ting er det, hvis der er priskrig eller det er et produkt der er ved at udgå. Ved priskrig er det jo en hel række forhandlere der sænker prisen, ved et "ældre" produkt bliver restlageret bare solgt hurtigere, så producenten ikke brænder inde med produkterne. Men at en enkelt forhandler der sænker prisen før lancering kan jeg godt forstå de ikke vil støtte. Så alt i alt kan jeg sagtens se det ud fra et forretningsmæssigt synspunkt, men som forbruger synes jeg det er lige så irriterende som alle andre - jeg er bare ikke så forarget over det. Jeg kan så ikke forstå at en forhandler er villig til at tage chancen og da slet ikke når det drejer sig om et så lille antal enheder som i det pågældende tilfælde. Var der ikke en lignende sag med nogle Pioneer tv for et par år siden?
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2011 kl. 21:51
I så fald skal i huske at boycutte Samsung i samme ombæring  ! De lavede præcis samme nummer for ca et år siden, - i forbindelse med et lignende fælleskøb ovre på Flatpanels .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu