recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PAS PÅ ved køb af Samsung TV!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PAS PÅ ved køb af Samsung TV!

 Besvar Besvar Side  <1 13141516>
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

 Hvorfor skal jeg bruge andre argumenter end henvise til lovtekst og jurister der fortæller der er præcedens for at man har krav til at kunne aflevere ens vare det sted hvor de er købt og så skal de klare resten?

Er der præcedens?? Hmm

Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

 Hvis man ikke kan forstå det, så skal man lade være med at argumentere noget der har med jura at gøre.

Jeg forstå godt juraen, omend jeg uden tvivl har en anden forståelse end dig/jer. Skulle det så gøre, at jeg ikke må argumentere for det? 


Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 14:57
http://taenk.dk/gode-raad/25-forkerte-paastande-om-koebeloven
Måske skulle du læse det her.
Så har du købt en vare online og den går i stykker så skal forhandleren betale din fragt til dem og sørge for en ombytning eller afhjælpning.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

http://taenk.dk/gode-raad/25-forkerte-paastande-om-koebeloven
Måske skulle du læse det her.
Så har du købt en vare online og den går i stykker så skal forhandleren betale din fragt til dem og sørge for en ombytning eller afhjælpning.

Ja, hvis den er defekt i henhold til reklamationsretten. Var Stange´s TV det?

Men når nu du har været så flink at smide en decideret punkt vejledning op fra... Tænk, så kan du vel fortælle mig, hvad det er for et punkt du helt præcist hentyder til, som du mener at kan bruges i Strange´s eksempel? Jeg vil dog anbefale, at du besvare det første spørgsmål først, da det er forudsætning for, at du dernæst overhovedet kan finde det punkt du mener skulle være det rette.



Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2013
Status: Offline
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 15:21
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

 
Jeg bliver ved, fordi du ikke vender den om, til det som vi snakker om.
At forbrugeren skulle have ret til at afvise en anvisning/henvisning/løsningsforslag fra forhandleren, som evt. involveret en anden part.
.....
 
Man har ret til at afvise en henvisning til 3. part, da det er forhandlerens ansvar at følge en reklamation til dørs. Det er netop det alle taler om og som du tilsyneladende ikke kan eller vil forstå. Igen er det muligt at det i nogle tilfælde er nemmere at ordne det direkte med 3. part, men har du tænkt over hvorfor? - Det er nemmere (for forhandleren) fordi vedkommende på forhånd ikke er indstillet på at hjælpe dig sådan som loven foreskriver. - Altså selv at tage sig af det.

Indvilger man alligevel i at lade sagen overdrage (hvilket ikke er forbudt men -kræver- dit samtykke) er det i modsætning til hvad du skrev tidligere stadig forhandlerens pligt til at holde sig orienteret om hvad der foregår og sørge for at dine rettigheder er overholdt. Det er ikke forbrugerens pligt at orientere forhandleren om hvad 3. part foretager sig. Det skal forhandleren selv sørge for, og forhandleren skal stadig sørge for at købeloven er overholdt selvom reklamationen er overdraget til 3. part.
 
I det hele taget peger alt hvad der kan findes af referencer til denne problemstilling på at det er forhandleren, og kun forhandleren der har ansvaret over for dig som kunde. Det er mig derfor en gåde at du bliver ved med at argumentere for at for det modsatte, når man nu kan finde referencerne på få minutter. Desuden er det er en endnu større gåde hvad din motivation er.
 
Her er et par eksempler:
 
 
 
Hvis du stadig ikke vil tro på det, hvad skal der så til?
 

 



Redigeret af dpny - 07-November-2013 kl. 15:23
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

http://taenk.dk/gode-raad/25-forkerte-paastande-om-koebeloven
Måske skulle du læse det her.
Så har du købt en vare online og den går i stykker så skal forhandleren betale din fragt til dem og sørge for en ombytning eller afhjælpning.

Ja, hvis den er defekt i henhold til reklamationsretten. Var Stange´s TV det?

Men når nu du har været så flink at smide en decideret punkt vejledning op fra... Tænk, så kan du vel fortælle mig, hvad det er for et punkt du helt præcist hentyder til, som du mener at kan bruges i Strange´s eksempel? Jeg vil dog anbefale, at du besvare det første spørgsmål først, da det er forudsætning for, at du dernæst overhovedet kan finde det punkt du mener skulle være det rette.
Nu var det ikke henvendt direkte på hans sag, diskussion har ligesom bevæget som hen og dreje som afhjælpning/ombytning i almindelighed.
Men det er forkert når du siger 
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

I forbindelse med det vi snakker om, så er der tale om en opfattelse af, at man skulle have RET til at modarbejde, (eller ikke medvirke til), og decideret afvise en afhjælpning af problemet. Og argumentet skulle være, fordi man i følge købeloven kan
Det er en ekstrem misfortolkning af intentionerne med loven. Og ydermere er det på et område, der er fuldstændigt irrelevant for forbrugeren og for problemet, så længe det er en afhjælpning.
Det er netop det punkt 4 omhandler:

Citér
4. Du skal selv kontakte producenten eller servicepartneren ved en reklamation

Nej, det skal jeg bestemt ikke! Forhandleren har ansvaret for reklamationssagen, og kan ikke pålægge mig yderligere besvær.

Hvis det er nemmere for mig, kan vi godt aftale, at jeg selv tager mig af den direkte kontakt med reparatøren. Men forhandleren har pligt til at holde hånd i hanke med at mine rettigheder hele tiden bliver overholdt, eksempelvis ved hele tiden at følge sagen hos reparatøren fra sidelinjen.

Tilsidesætter reparatøren mine rettigheder, vil forhandleren i sidste ende være forpligtet til at betale mig pengene tilbage for min vare, hvis det er forhandleren, der har henvist mig til reparatøren.
Er det nu sunket ind?
Til top
AnyFellow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AnyFellow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2013 kl. 19:11
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

At forbrugeren skulle have ret til at afvise en anvisning/henvisning/løsningsforslag fra forhandleren, som evt. involveret en anden part.

Det er netop essensen. Ja, det har forbrugeren ret til, hvis forhandlerens anvisning er at kontakte en 3. part, i dette tilfælde producenten.

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Pixelfejl og han kontakter korrekt nok forhandleren for at høre, hvad der så skal ske. Forhandleren henviser ham til producenten. Den del er der intet galt i, for mig.

Det er der heller ikke for mig. Essensen her, er dog at forbrugeren har RET til at afvise at kontakte producenten og kræve at forhandleren selv kontakter producenten (med de forsinkelser dette måtte medføre).

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:


På det her tidspunkt bliver forhandler/producent en og samme person, i hvertfald på spørgsmålet om, hvad der så skal ske. Det som producenten svare, det ville JEG som forbruger opfatte, som det samme som forhandleren ville svare - Altså samme svar uanset hvem jeg snakker om. Ellers var der jo ingen grund til, at forhandleren henviste mig til producenten.

Nu underkender du vist de forskellige interesser en producent og en forhandler kan have i en sådan sag.
I mine unge dage købte jeg et Thomson crt-fjernsyn hos Hifi-klubben. Når jeg f.eks. så fodbold, var der en stribe horizontalt ca. midt på skærmen, der var en smule lysere end resten af billedet. Producenten (Thomson) mente at fjernsynet var i orden, idet stregen var til stede på alle af den model og ville ikke gøre yderligere i sagen. Hifi-klubben tog fjernsynet retur til fuld pris.

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:


2. Alternativet er, (som der så også er sket) at forhandler skære igennem, får TVét afhentet. 
Denne afhentning plus evt. omkostninger til at konstatere, hvorvidt fejlen overhovedet er omhandlet af reklamationsretten, risikere at ryge til trådstarteren, hvis det konstateres, at fejlen IKKE er omhandlet af reklamationsretten. 

Jeg kan ikke se relevansen for diskussionen i tråden?
Derudover kan jeg ikke se der skulle være en forskel på hvorvidt forhandleren eller producenten konstaterer at fejlen ikke er omhandlet af reklamationsretten.

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:


Du vil næppe opleve en forhandler, der går uden om producenten på dette punkt. Så sandsynligheden for, at trådstarteren får samme svar fra forhandler, som han fik fra producent, den er temmelig nærliggende.

Jo, det sker ret ofte. Producenten er ikke nødvendigvis tvunget til at behandle en reklamation på samme måde som en forhandler er forpligtet at købeloven.

Uanset at du ikke kan se det logiske i det, er købeloven altså klokkeklar.
Har jeg en defekt vare, kan jeg aflevere den defekte vare til sælgeren og reklamere overfor ham. Loven er helt klar og tydelig omkring dette. Sælgeren kan ikke kræve at jeg skal oprette en rma på producentens hjemmeside, og har sælgeren en butik, kan han heller ikke kræve at jeg på forhånd har oprettet en rma, for at kunne aflevere varen. Han kan heller ikke nægte at modtage den defekte vare og henvise til producenten.

Oprindeligt skrevet af Forbrugerstyrelsen Forbrugerstyrelsen skrev:


Hvis sælgeren henviser til et værksted og ikke selv vil tage sig af din klage, kan du meddele sælgeren, at du vil gå til Forbrugerklagenævnet med sagen.

Link: http://www.forbrug.dk/Hotlinen/Saelger-henviser-dig-til-vaerksted

Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af dpny dpny skrev:

 
Her er et par eksempler:
 
 
Hvis du stadig ikke vil tro på det, hvad skal der så til?
 

Tro hvad?
Det første link fra forbrug.dk (forbrugerklagenævnets egen side) er faktisk det som jeg bryder mig aller mest om. Dels er det deres egen side. Men tag og læs, hvad det er der står, netop når de beskriver det fænomen, "henvist til værksted", som vi snakker om her.

Læser man det første afsnit, så står der faktisk ganske tydeligt:
"En reparation inden for købelovens reklamationsret skal være uden udgift og uden væsentlig ulempe for forbrugeren."

Og det er ordene "uden væsentlig ulempe" der er alt afgørende for det vi snakker om her. 
Det er her du/I skal begynde at argumentere for, på hvad måde det skulle være forbundet med "væsentlig ulempe", at skulle foretage et opkald til en evt. producent/servicepartner, som vil tage sig af sagen rent praktisk.
Et argument som - "Jeg gider ikke" er jeg ret overbevist om, ikke vil blive tolket som et godt argument. (hint Henrik B.)

Længere nede står der så under afsnittet, "sådan løser du problemet".
"Hvis sælgeren henviser til et værksted og ikke selv vil tage sig af din klage, kan du meddele sælgeren, at du vil gå til Forbrugerklagenævnet med sagen"

Det er den her der skaber et virkeligt stort problem.

En henvisning til et værksted/servicepartner/whatever er jo ikke nødvendigvis ensbetydende med, at sælgere ikke VIL tage sig af det. Tværtimod er det min opfattelse, at når det er en henvisning fra sælger, der har en servicepartner, så er det NETOP fordi sælger HAR  taget sig af det, på forhånd, og netop indgået et aftale med en servicepartner. Der er blot tale om en procedure.

DET må IKKE tolkes, som at sælger ikke VIL tage sig af det, som det desværre er tilfældet fra flere her i tråden. 

Jeg ville virkelig ønske, at der VAR præcedens (hint, donfranki) for en sag som dette. For jeg er ikke et sekund i tvivl om, at det ikke vil blive tolket til en forbrugers fordel, hvis man hensynsløst afviser, fordi man mener at man KAN, i henhold til købeloven.
Det er en direkte mistolkning at have den opfattelse. Det er MIN påstand!



Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

 
4. Du skal selv kontakte producenten eller servicepartneren ved en reklamation

Nej, det skal jeg bestemt ikke! Forhandleren har ansvaret for reklamationssagen, og kan ikke pålægge mig yderligere besvær.

Hvis det er nemmere for mig, kan vi godt aftale, at jeg selv tager mig af den direkte kontakt med reparatøren. Men forhandleren har pligt til at holde hånd i hanke med at mine rettigheder hele tiden bliver overholdt, eksempelvis ved hele tiden at følge sagen hos reparatøren fra sidelinjen.

Tilsidesætter reparatøren mine rettigheder, vil forhandleren i sidste ende være forpligtet til at betale mig pengene tilbage for min vare, hvis det er forhandleren, der har henvist mig til reparatøren.

Er det nu sunket ind?

Nope! 
Men kan du se en ret væsentlig forskel der er på forbrug.dk og på tænk.dk

Hvis ikke, så får du lige noget at tænke over her. Og så bør du måske samtidig tænker over, hvem der er hvem, og hvem der reelt set har det sidste ord at skulle have sagt i en evt. sag.

Forbrug.dk
"En reparation inden for købelovens reklamationsret skal være uden udgift og uden væsentlig ulempe for forbrugeren."

Tænk.dk
"Nej, det skal jeg bestemt ikke! Forhandleren har ansvaret for reklamationssagen, og kan ikke pålægge mig yderligere besvær."

To sætninger der bør/burde have været identiske. Men "Tænk" har deres egen tolkning. Den må du som forbruger godt læne dig op ad, hvis du vil tage chancen. Jeg vil dog altid anbefale at forsøge følge dem der oprindeligt har skrevet/stået for fortolkningen, da det sådan set er deres vurdering, der vil blive brugt i en evt. sag.

For nemhedens skyld har jeg sat streg under det væsentlige og springende punkt!

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 12:34
Fejl

Redigeret af Kampus - 08-November-2013 kl. 12:35
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 12:44
Oprindeligt skrevet af AnyFellow AnyFellow skrev:

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Pixelfejl og han kontakter korrekt nok forhandleren for at høre, hvad der så skal ske. Forhandleren henviser ham til producenten. Den del er der intet galt i, for mig.

Det er der heller ikke for mig. Essensen her, er dog at forbrugeren har RET til at afvise at kontakte producenten og kræve at forhandleren selv kontakter producenten (med de forsinkelser dette måtte medføre).

Se, det er jo et uhyre interessant aspekt du trækker ind her (med de forsinkelser dette måtte medføre). For hvad er det lige netop det aspekt kan få af betydning? Tiden er jo som regel en afgørende faktor for forbrugeren.
Der er netop derfor jeg har forsøgt at argumentere for, at det ikke må være forbrugeren der diktere proceduren, ihvertfald ikke ud fra det aspekt vi snakker om her.

Oprindeligt skrevet af AnyFellow AnyFellow skrev:

 Nu underkender du vist de forskellige interesser en producent og en forhandler kan have i en sådan sag.
I mine unge dage købte jeg et Thomson crt-fjernsyn hos Hifi-klubben. Når jeg f.eks. så fodbold, var der en stribe horizontalt ca. midt på skærmen, der var en smule lysere end resten af billedet. Producenten (Thomson) mente at fjernsynet var i orden, idet stregen var til stede på alle af den model og ville ikke gøre yderligere i sagen. Hifi-klubben tog fjernsynet retur til fuld pris.

Jeg underkender dem ikke. Jeg er skam helt klar over, at nogle gange går forhandleren ind og dækker alligevel, lige så vel som producenten kan finde på det, selvom forhandleren stritter/strittede imod. I den konkrete tråd, der tror jeg også, at det er det der er tilfældet med Stranges TV, at forhandleren simpelthen er gået ind og dækket det, måske af medlidenhed.. hvem ved.
Svaret på spørgsmålet, om den konkrete fejl var dækket af reklamationsretten, det forblev ubesvaret. Og det er nok også bedst sådan, for at en sådan sag ikke skal skabe præcedens.

Men når vi snakker ud fra regler og love, så nytter de her relative få eksempler ikke meget. 

Oprindeligt skrevet af AnyFellow AnyFellow skrev:

 Derudover kan jeg ikke se der skulle være en forskel på hvorvidt forhandleren eller producenten konstaterer at fejlen ikke er omhandlet af reklamationsretten.

Det burde der heller ikke være. Men du har jo netop selv lige nævnt et eksempel. Så lige nu undre jeg mig blot over det Wink

Oprindeligt skrevet af AnyFellow AnyFellow skrev:


Jo, det sker ret ofte. Producenten er ikke nødvendigvis tvunget til at behandle en reklamation på samme måde som en forhandler er forpligtet at købeloven.

Når det er en servicepartner der aggere for forhandlerens ansvar, så jo. Så er de at betragte som samme. Ellers giver det jo ingen mening at have en servicepartner på den måde.
Men det er så her at det er vigtigt at holde fast i selve ansvaret. Hvis/såfremt og præcis som i Stranges tilfælde, en producent/servicepartner ikke mener en fejl er omhandlet af reklamationsretten, så har Strange jo den mulighed tilbage, at tale for sin syge mor til forhandleren, hvis altså en egentlig sag skal undgås. Præcis som han gjorde. (Det er ikke for at være nedladende at jeg skriver som jeg gør), det er for at vise en måde at vende tilbage til den egentlige ansvarlige som et sidste forsøg. Men det havde han efter min mening slet ikke behøvet. Han kunne have startet sin sag hos forbrugerklagenævnet udelukkende ud fra det svar han fik fra Samsung. Og sagen ville køre imod forhandleren som part, ikke Samsung.

Oprindeligt skrevet af AnyFellow AnyFellow skrev:

Uanset at du ikke kan se det logiske i det, er købeloven altså klokkeklar.
Har jeg en defekt vare, kan jeg aflevere den defekte vare til sælgeren og reklamere overfor ham. Loven er helt klar og tydelig omkring dette. Sælgeren kan ikke kræve at jeg skal oprette en rma på producentens hjemmeside, og har sælgeren en butik, kan han heller ikke kræve at jeg på forhånd har oprettet en rma, for at kunne aflevere varen. Han kan heller ikke nægte at modtage den defekte vare og henvise til producenten.

Forkert problemstilling, igen. Nægtelserne vi snakker om, de er fremsendt omvendt. Det er ikke forhandleren der nægter, det er forbrugeren der nægter. Og med henvisning til købeloven. 

Oprindeligt skrevet af Forbrugerstyrelsen Forbrugerstyrelsen skrev:


Hvis sælgeren henviser til et værksted og ikke selv vil tage sig af din klage, kan du meddele sælgeren, at du vil gå til Forbrugerklagenævnet med sagen.

Link: http://www.forbrug.dk/Hotlinen/Saelger-henviser-dig-til-vaerksted


Det link er rigtig godt. Man skal bare lige være klar over hvad "ikke vil..." helt konkret betyder.


Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2013
Status: Offline
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 13:00
Ja. Du har selvfølgelig ret. Jeg tog bare gas på dig ...
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2013 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

 
Nope! 
Men kan du se en ret væsentlig forskel der er på forbrug.dk og på tænk.dk

Hvis ikke, så får du lige noget at tænke over her. Og så bør du måske samtidig tænker over, hvem der er hvem, og hvem der reelt set har det sidste ord at skulle have sagt i en evt. sag.

Forbrug.dk
"En reparation inden for købelovens reklamationsret skal være uden udgift og uden væsentlig ulempe for forbrugeren."

Tænk.dk
"Nej, det skal jeg bestemt ikke! Forhandleren har ansvaret for reklamationssagen, og kan ikke pålægge mig yderligere besvær."

To sætninger der bør/burde have været identiske. Men "Tænk" har deres egen tolkning. Den må du som forbruger godt læne dig op ad, hvis du vil tage chancen. Jeg vil dog altid anbefale at forsøge følge dem der oprindeligt har skrevet/stået for fortolkningen, da det sådan set er deres vurdering, der vil blive brugt i en evt. sag.

For nemhedens skyld har jeg sat streg under det væsentlige og springende punkt!

Fra forbrug.dk som uddyber.
Der står:
Citér

En reparation inden for købelovens reklamationsret skal være uden udgift og uden væsentlig ulempe for forbrugeren. I praksis betyder det, at du skal klage over varen i den butik, hvor den er købt.

Afhængig af omstændighederne skal du aflevere varen i butikken, eller butikken skal sørge for transporten. Hvis varen skal bringes til et værksted, er det butikkens ansvar, at det sker. Butikken må også betale, hvad det koster.

Så er det også blevet klargjort. Mere du ikke forstår?

Du tager kun de ting som du mener understøtter dine holdning og undlader tilfældigvis de ting (også selv om det står lige bagefter) som beviser du ikke har ret.

Det er en skidt måde at argumentere på, for det eneste du får ud af det er at du kommer til at virke dum og påstålig.



Redigeret af donfrankie - 08-November-2013 kl. 13:10
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 13141516>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu