recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PC/Media center i kontoret - fjernsyn i s
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPC/Media center i kontoret - fjernsyn i s

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jensthomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-April-2007
Status: Offline
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Emne: PC/Media center i kontoret - fjernsyn i s
    Sendt: 18-Oktober-2007 kl. 22:26

Jeg har lige anskaffet mig en PC med indbygget Mediacenter (en HP med Vista). Jeg er overhovedet ikke begyndt at udnytte de mange muligheder der ligger i et mediacenter - primært fordi PC'en står i vores kontor hvor der ikke er noget antennestik (endnu!) og fjersynet er i stuen...Når jeg en gang får et antennestik i kontoret, vil jeg derfor gerne kunne forbinde fjernsynet i stuen til PC'en, og dermed kunne bruge dén som HD optager etc. Hvad skal jeg bruge af "grej" til dette lille projekt (der er kun ca små 5 meter ind til stuen, og derfor er det bedste valg måske et kabel)? Og hvad er der ellers af tips/ideer ved brug af sådan en fætter?

 

 

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2007 kl. 22:29

 

 Der er måske lidt hjælp her: HJÆLP! Media Center PC i andet rum end TV

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jensthomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-April-2007
Status: Offline
Point: 145
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2007 kl. 14:09
Hvad med en såkaldt "media extender" - havd kan de, og vil det være en løsning?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu