recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Philips Hue?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Philips Hue?

 Besvar Besvar Side  <1 20212223>
Forfatter
Besked
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2018 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Mine tvillinge tøser, bliver 13 år her den 20/1, og de er begyndt at snakke om små fester, og vil til dem gerne have noget lysshow. Er der en app, hvor det kan gøres ret let? Meget gerne, så lyden kan komme fra anlæg eller tv. Nogle ideer?

Har du kigget i Philips Hue appen under "Apps we like"? Der ligger en app, der hedder Light DJ Pro (findes også i en gratis version). Det lyder lidt, som det du søger efter.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2018 kl. 11:47
Flemming, prøv at tjek denne video:




Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2018 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Mine tvillinge tøser, bliver 13 år her den 20/1, og de er begyndt at snakke om små fester, og vil til dem gerne have noget lysshow. Er der en app, hvor det kan gøres ret let? Meget gerne, så lyden kan komme fra anlæg eller tv. Nogle ideer?


Det nummer klare app’en Hue Disco
Så lige en youtube video, hvor den er vist, og ser lovende ud. Ved du, om lyden kan tages fra ens anlæg? Eventuelt med mikrofon fra mobilen?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2018 kl. 12:01
Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Mine tvillinge tøser, bliver 13 år her den 20/1, og de er begyndt at snakke om små fester, og vil til dem gerne have noget lysshow. Er der en app, hvor det kan gøres ret let? Meget gerne, så lyden kan komme fra anlæg eller tv. Nogle ideer?

Har du kigget i Philips Hue appen under "Apps we like"? Der ligger en app, der hedder Light DJ Pro (findes også i en gratis version). Det lyder lidt, som det du søger efter.
Den kigger jeg på engang senere også. Jeg har ikke noget imod, at betale for en app, bare den virker som jeg vil have det. Jeg har ikke set det med apps we like før.

Du har fået gjort mig afhængig af Hue, efter at jeg fik din gamle bridge. Jeg fik så en god startpakke i julegave, og er nu ved, at ændre al lys herhjemme.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2018 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Flemming, prøv at tjek denne video:




Den tjekker jeg senere. Takker. Må jo finde ud af mere, om dette system. Det er ret spændende.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2018 kl. 12:03
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Jeg prøver lige denne tråd også:

Har investeret i 3 hvide spots til badeværelset samt en bevægelses sensor. Undre mig dog over at de 3 spots ikke husker lys indstillingen. Vælger jeg "Bright" og derefter skrue ned på 80% på Hue appen under indstillinger for bevægelses sensoren og gemmer den til slut, så står spotsne på fuldt blus frem for 80 % næste gang de aktiveres via bevægelses sensoren. Skulle de ikke kunne huske min 80% indstilling?

Er det bare sådan det er eller gør jeg noget forkert?
Jeg kender ikke svaret, men opper dig lige, så du ikke drukner i, at jeg får svar.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2018 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Mine tvillinge tøser, bliver 13 år her den 20/1, og de er begyndt at snakke om små fester, og vil til dem gerne have noget lysshow. Er der en app, hvor det kan gøres ret let? Meget gerne, så lyden kan komme fra anlæg eller tv. Nogle ideer?


Det nummer klare app’en Hue Disco

Så lige en youtube video, hvor den er vist, og ser lovende ud. Ved du, om lyden kan tages fra ens anlæg? Eventuelt med mikrofon fra mobilen?


Den får lyden gennem mikrofonen i telefonen. Så den skal ikke sættes til noget.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2018 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Mine tvillinge tøser, bliver 13 år her den 20/1, og de er begyndt at snakke om små fester, og vil til dem gerne have noget lysshow. Er der en app, hvor det kan gøres ret let? Meget gerne, så lyden kan komme fra anlæg eller tv. Nogle ideer?


Det nummer klare app’en Hue Disco

Så lige en youtube video, hvor den er vist, og ser lovende ud. Ved du, om lyden kan tages fra ens anlæg? Eventuelt med mikrofon fra mobilen?


Den får lyden gennem mikrofonen i telefonen. Så den skal ikke sættes til noget.
Super. Den får jeg også set på.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2018 kl. 01:08
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Du har fået gjort mig afhængig af Hue, efter at jeg fik din gamle bridge. Jeg fik så en god startpakke i julegave, og er nu ved, at ændre al lys herhjemme.Big smile


Undskyld

Jeg kan godt se i tråden, at du er i gang med et større projekt! God fornøjelse
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2018 kl. 09:26
Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Du har fået gjort mig afhængig af Hue, efter at jeg fik din gamle bridge. Jeg fik så en god startpakke i julegave, og er nu ved, at ændre al lys herhjemme.Big smile


Undskyld

Jeg kan godt se i tråden, at du er i gang med et større projekt! God fornøjelse

 
Det er bare ok.Wink

Det er altså ret spændende, med alt det de kan. Og nu bliver deres egen app, jo en del bedre. Smile

Edit: Jeg har kigget lidt på denne app, og nok lidt droppet den. Hold da op, der er mange indstillinger. Det finder jeg nok ikke ud af.Embarrassed


Redigeret af Flemming Larsen - 13-Januar-2018 kl. 09:53
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2018 kl. 09:51
Oprindeligt skrevet af Kallespears Kallespears skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Mine tvillinge tøser, bliver 13 år her den 20/1, og de er begyndt at snakke om små fester, og vil til dem gerne have noget lysshow. Er der en app, hvor det kan gøres ret let? Meget gerne, så lyden kan komme fra anlæg eller tv. Nogle ideer?


Det nummer klare app’en Hue Disco
Har prøvet denne, og den gør det rigtig godt. Musikken er ikke altid lige med, i forhold til pærerne. Men det går nok. Det lægger tøserne nok ikke mærke til.Wink
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2018 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Flemming, prøv at tjek denne video:

Den tjekker jeg senere. Takker. Må jo finde ud af mere, om dette system. Det er ret spændende.

Han kommer med en del, som kan bruges. Blandt andet, at lysshow apps ikke er 100% gode. Men de er sikkert gode nok, til en stor flok tøser.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 20212223>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu