recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer CS 701 (fra 70'erne ?)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer CS 701 (fra 70'erne ?)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
benitez83 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Marts-2012
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér benitez83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer CS 701 (fra 70'erne ?)
    Sendt: 26-August-2012 kl. 13:23
Hej!

Vi er ved at rydde lidt op i de gamles sager, og kom til at studse lidt ved de hersens højtalere fra min fars unge dage.

Som overskriften refererer til "Pioneer CS 701" 8 Ohm 70 W

De lyder umiddelbart rigtig godt, men eftersom det ikke er hjemme hos mig selv, har jeg ikke haft mulighed for at slutte dem til et ordentligt anlæg.

Er der nogle der har kendskab til disse højtalere, evt. nypris i tidernes morgen, og om de er noget værd den dag i dag?

Håber der er nogen der kan informere lidt :D


Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2012 kl. 17:50
Hvorfor studsede du over dem? Har din far da ikke haft dem tilsluttet sit anlæg? Du kunne prøve at spørge dig for her: http://www.kajmogensen.dk/ Han svarer på mails, man sender til ham. Det kunne jo være, han kender noget til højttalerne.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu