recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer + Harman Kardon + XTZ bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer + Harman Kardon + XTZ bio

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
Hyl.dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hyl.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2009 kl. 15:17
Tja, kan ikke rigtigt hjælpe her. Det bedste ville self være, at kunne lytte til de forskellige inden køb, men det bliver jo nok svært. Dog skal du huske du altid kan sende dem tilbage, hvis de ikke skulle falde i din smag. Jeg tror jeg personligt hvade taget et sæt 99.36 + 99.26 til center.

Når men da jeg læser til elektronikingeniør, kunne jeg jo ikke lade være med, at se hvad der gemmer sig under motorhjelmen på sådan en fin Holfi .


Tja det ser ret simpelt ud. Ikke meget fancy her. Serienr: 057 det er vist en ret tidlig model...


Det er noget af en spole strømmen trækkes fra, men på den anden side, jo større jo bedre.


Redigeret af Hyl.dk - 11-Juli-2009 kl. 18:01
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60
* Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp)
* Front - XTZ 99.36 MK1
* Center - XTZ 99.25 MK1
* Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul)
Til top
henrik-t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrik-t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2009 kl. 17:31
ser nice ud..


Anima : jo de har en 99 W12 DSP sub hos dem som er super til prisen  hade helt glemt den den har roomeq som er lækkert at ha virker ala SmS1 fra velo.... men køb en 12" hvis der er som min....og til bagkanaler ville jeg vælge M&K / Klipsch         "tripole højtalere" købe dem bare brugt ...
+100HD Film
Til top
Grado Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grado Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2009 kl. 17:56
uha den er lækker den holfi!!
jeg har selv tidligere haft Holfi Integra 8, den lød sku godt.. MEN det blev lidt kedeligt i længden, at lytte til..
men det er en fed bygkvalitet!


Redigeret af Grado - 12-Juli-2009 kl. 18:02
Til top
miffe2507 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 176
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miffe2507 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2009 kl. 12:55

Ser rigtig fedt ud!

Jeg gad godt at lytte lidt på sådan et par XTZ'ere. Er der overhovedet nogen danske forhandlere, eller skal jeg virkelig tage til sverige(!) for at lytte på sådan nogen...!?

Lækkert med en seperat stereoforstærker, det giver lige det ekstra spark når der skal lyttes til musik

Til top
Hyl.dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hyl.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af miffe2507 miffe2507 skrev:

Ser rigtig fedt ud!

Jeg gad godt at lytte lidt på sådan et par XTZ'ere. Er der overhovedet nogen danske forhandlere, eller skal jeg virkelig tage til sverige(!) for at lytte på sådan nogen...!?

Lækkert med en seperat stereoforstærker, det giver lige det ekstra spark når der skal lyttes til musik



Desværre findes de kun til salg i Sverige. Så du skal enten til SE eller finde en bruger i nærheden der vil vise dem frem, men ja det har lige givet det sidste til musikken.

Så er der sket lidt igen. Det var ikke helt en holdbar situation med den gamle måde tingene stod på. Da jeg ikke kunne finde et TV-bord, der lige passede, til det jeg skulle bruge det til, måtte jeg jo selv igang. Ideen er tyvsjålet fra en anden bruger 

Her er resultatet... Langt bedre end før i hvert fald og ingen Holfi bag højtaleren mere.






Redigeret af Hyl.dk - 21-August-2009 kl. 11:26
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60
* Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp)
* Front - XTZ 99.36 MK1
* Center - XTZ 99.25 MK1
* Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul)
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 12:38
rigtig lækkert setup:D

hvordan oplever du varmen fra marantzen? har den samme og den bliver sku varm
Til top
Hyl.dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hyl.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 14:10
Hmm det lyder næsten mærkeligt. Jeg har absolut ikke problemer med varme, selv før effektforstærkeren kom til, blev den ikke mere end håndlun efter en god lang film med fuld knald på. Jeg havde den endda smidt ind i et næsten lukket glasskab på et tidspunkt, uden det gav problemer.
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60
* Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp)
* Front - XTZ 99.36 MK1
* Center - XTZ 99.25 MK1
* Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul)
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 18:06
Det er jeg på mine egene vegne ikke glad for at hører:(

hmm sir din noget som helst når den kører? for min er sir overhovedet ikke en lyd der er ikke det mindste larm. det virker ikke som om der er nogen blæser overhovedet på min
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2009 kl. 23:41
Det ser rigtigt godt ud hyl - Men du har det samme problem som mig, nemlig plads. Det ser en anelse klemt ud, men sådan må det jo være mens man studerer



Når nu du læser til elektronikingeniør, har du så noget litteratur omkring r-kerne transformatorer? - Jeg har nemlig bestilt 2 effektforstærkere med sådanne i, men har svært ved at google mig frem til en god side som beskriver fordelene. Dem jeg har fundet har direkte fejl i oplysningerne, så dem kan jeg ikke bruge.
Til top
Hyl.dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hyl.dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 05:03
Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Det er jeg på mine egene vegne ikke glad for at hører:(

hmm sir din noget som helst når den kører? for min er sir overhovedet ikke en lyd der er ikke det mindste larm. det virker ikke som om der er nogen blæser overhovedet på min


Der sidder ingen blæsere i, så derfor kan den ikke sige noget! Men kan da godt lige prøve at smide et termometer på toppen når jeg står op igen. Den bliver måske lidt varmere end håndlun med over 50 grader tror jeg ikke.

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Det ser rigtigt godt ud hyl - Men du har det samme problem som mig, nemlig plads. Det ser en anelse klemt ud, men sådan må det jo være mens man studerer



Når nu du læser til elektronikingeniør, har du så noget litteratur omkring r-kerne transformatorer? - Jeg har nemlig bestilt 2 effektforstærkere med sådanne i, men har svært ved at google mig frem til en god side som beskriver fordelene. Dem jeg har fundet har direkte fejl i oplysningerne, så dem kan jeg ikke bruge.


Vi er ikke nået til den slags endnu, så har desværre ikke noget materiale på det. Faktisk skal vi bygge en forstærker i næste projekt så måske lærer vi noget fornuftigt der
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60
* Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp)
* Front - XTZ 99.36 MK1
* Center - XTZ 99.25 MK1
* Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul)
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 09:32
Oprindeligt skrevet af Hyl.dk Hyl.dk skrev:

Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Det er jeg på mine egene vegne ikke glad for at hører:(

hmm sir din noget som helst når den kører? for min er sir overhovedet ikke en lyd der er ikke det mindste larm. det virker ikke som om der er nogen blæser overhovedet på min


Der sidder ingen blæsere i, så derfor kan den ikke sige noget! Men kan da godt lige prøve at smide et termometer på toppen når jeg står op igen. Den bliver måske lidt varmere end håndlun med over 50 grader tror jeg ikke.



okay det er jeg glad for at hører troede fandme at der var noget galt med blæseren:D når men jeg vil se en film idag og så smækker jeg lige et termometer på bagefter for at sammenligne.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2009 kl. 10:06
Oprindeligt skrevet af Hyl.dk Hyl.dk skrev:



Vi er ikke nået til den slags endnu, så har desværre ikke noget materiale på det. Faktisk skal vi bygge en forstærker i næste projekt så måske lærer vi noget fornuftigt der


Ahh, skal du i gang med 3. semester? - for det er der jeg mener i skal bygge en audioforstærker..

I så fald kan du glæde dig til at skulle have Hans Ebert til AC-kredsløbsteori og Elektrofysik.. Han er sq en hyggelig fætter, med en kanon tavleorden.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu