recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer SC-LX83 slukker?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer SC-LX83 slukker?

 Besvar Besvar Side  <1 6789>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2017 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Kampus, jeg har et rigtigt godt råd til dig:

Ring til Lars......

Klaus


Jep, han ér informeret om et snarligt opkald.

M.v.h.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2017 kl. 10:20
Kampus, har du fået fixede din receiver?  
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2017 kl. 10:57
Nej den står hos Sound2Vision i Viborg
Til top
Maxipug Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Februar-2010
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maxipug Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 15:30
Ellers er der lige røget en på DBA, hvis alt andet glipper Smile

Pioneer PDP-LX5090H, Pioneer SC-LX72, Pioneer BDP-LX52, KEF 5005.2, CW XLS-215 i garagen, Sonos All Over The Place
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 15:33
Oprindeligt skrevet af Maxipug Maxipug skrev:

Ellers er der lige røget en på DBA, hvis alt andet glipper Smile


Tak, men lige lovlig langt væk.

Venter stadig på Lars giver en melding på min.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 15:45
Afstand kan løses...

M.v.h.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 16:14
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Maxipug Maxipug skrev:

Ellers er der lige røget en på DBA, hvis alt andet glipper Smile


Tak, men lige lovlig langt væk.

Venter stadig på Lars giver en melding på min.
Er det ikke tæt på at han har haft den i 3 uger, har du ikke fået en estimeret tid?
3 uger uden tilbagemelding er for lang tid, i hvert fald i min optikConfused  
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2017 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

[QUOTE=Maxipug] Ellers er der lige røget en på DBA, hvis alt andet glipper Smile


Tak, men lige lovlig langt væk.
QUOTE]
Godt nok har du ikke fået et tilbud endnu fra værkstedet, men helt ærligt så havde jeg s.. nappede den brugte til 3K og måske kan den endda forhandles lidtSmile Og så du lidt reservedele på hylden.


Redigeret af Potter - 07-Juni-2017 kl. 16:29
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2017 kl. 10:12
Det kunne lyde som et godt forslag at købe ovennævnte brugte Pioneer forstærker. Det KUNNE være et godt forslag. Men at købe en Pioneer forstærker produceret efter 2008 må jeg nødvendigvis betegne som et højrisikabelt projekt. Jeg tænker især på bl.a. periodiske fejl, som jeg selv har oplevet. Det lykkedes aldrig at få rettet fejl. Derfor besluttede jeg, at INGEN skulle spilde mere tid på de forstærkere, og jeg sikrede mig, at de blev smadret, da de blev afleveret til storskrald. Det har jeg det fint med i dag, og jeg kan kun anbefale Kampus at gøre det samme. Men det er en lang vandring, inden man kommer til den erkendelse.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2017 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Det kunne lyde som et godt forslag at købe ovennævnte brugte Pioneer forstærker. Det KUNNE være et godt forslag. Men at købe en Pioneer forstærker produceret efter 2008 må jeg nødvendigvis betegne som et højrisikabelt projekt. Jeg tænker især på bl.a. periodiske fejl, som jeg selv har oplevet. Det lykkedes aldrig at få rettet fejl. Derfor besluttede jeg, at INGEN skulle spilde mere tid på de forstærkere, og jeg sikrede mig, at de blev smadret, da de blev afleveret til storskrald. Det har jeg det fint med i dag, og jeg kan kun anbefale Kampus at gøre det samme. Men det er en lang vandring, inden man kommer til den erkendelse.
Er faktisk enig med dig, jeg har dog det indtryk at Kampus er meget glad for sin LX83 og derfor mit forslag at bruge sin gamle som reservedele hvis der blev købt en tilsvarende brugt LX83Smile 
 
Jeg er også blevet noget overaskede over hvor mange der faktisk har problemer med Pioneers Class D receiver.
 
Men en ny tilsvarende Pioneer koster trods alt omkring 23K   
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2017 kl. 12:42
Jeg havde en LX71 i 3 år uden problemer. Den nuværende LX83 er 5 år. Så fyldt med problemer kan man vel ikke sige de er.

Den LX83 på DBA kan være 8 år gammel og lide af det samme som min. Så jeg køber ikke sådan en ubeset.
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2017 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg havde en LX71 i 3 år uden problemer. Den nuværende LX83 er 5 år. Så fyldt med problemer kan man vel ikke sige de er.

Den LX83 på DBA kan være 8 år gammel og lide af det samme som min. Så jeg køber ikke sådan en ubeset.


Så er din 83'er en overgemt model? Jeg mener LX75/85 kom i 2011. De er i øvrigt også berygtet for og sætte træskoene omkring 18-25000 timer. Noget med en DTS dekoder chip der brænder så hut jeg visker. Min 75'er lever endnu, men den har formentlig også kun kørt en 4-5000 timer.

Redigeret af armani-thomas - 08-Juni-2017 kl. 13:46
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6789>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu