recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Playstation TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Playstation TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Playstation TV
    Sendt: 22-November-2014 kl. 13:28
Er der andre end mig der har investeret i den lille nye Playstation TV?

Jeg har i længere tid overvejet at købe en ekstra PS4 til at stå på kontoret, eller flytte til soveværelset hvis man skulle gå hen og blive syg eller noget, men jeg synes alligevel at 3.000,- er mange penge for sådan en ekstra maskine, så da jeg hørte om Playstation TV blev jeg faktisk begejstret Smile

Nu fik jeg endelig købt den. Jeg havde kun tænkt mig at bruge den som "ekstra PS4", men jeg tror faktisk også godt at jeg kan finde på at bruge den med lidt af de Vita småspil som man kan købe. Desværre virker Playstation Now ikke i europa endnu.

Men hvad angår streaming af PS4 spil ned tl Playstation TV, så virker det faktisk rigtig fint - jeg har den lille boks tilsluttet min 27" Dell monitor som jeg ellers bruger til min gaming PC, og outputtet er sat til 720p. Lyden kommer fra et sæt Dell PC højttalere, og det virker faktisk rigtig godt.

Jeg har spillet både GTA 5 og Driveclub, og det kører uden de store problemer. Der er en lille bitte some framedrops ind i mellem, men der er ingen problemer med synkronisering mellem billede og lyd (det burde der heller ikke være), og der er så lidt forsinkelse at styringen i Driveclub virker problemløst.

Man kan godt se at (især i Driveclub) at der sker en komprimering af billedet - det bliver en lille bitte smule gnidret i Driveclub, men ikke noget der gør at man ikke kan spille det.

Så hvis man lige står og mangler en ekstra PS4 fordi man ikke goder gå og flytte sin maskine, så er den hermed anbefalet!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2014 kl. 13:47
Det skulle hjælpe gevaldigt at sætte i hvert fald PS4eren til netværket med et kabel.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2014 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Det skulle hjælpe gevaldigt at sætte i hvert fald PS4eren til netværket med et kabel.

Både min PS4 og PS TV er tilsluttet Gbit LAN via en Cisco router, så forbindelsen mellem dem bliver ikke meget bedre Wink
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 15:52
Hmm, er der nogen der ved om boksen kan købes i USA og umiddelbart derefter benyttes i Danmark?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 21:46
Funktionelt kan den sagtens, men ved ikke om strømforsyningen skal skiftes. Ved ikke engang om den er intern eller ekstern. Men det kan læses på den, om det er en 100-240v eller om det en 100-120v. Er det det sidste, så skal den udskiftes.

Men du har set, at den er kommet til Danmark forleden, ikke?

Redigeret af Nagash - 23-Januar-2015 kl. 21:57
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 23:08
Ok, jo ved det godt, det er fordi jeg har en bror der er i USA og jeg har set den kan fås til 79 dollars derovre.....
jeg tænkte på om den måske var låst til us konti eller lignende.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2015 kl. 23:37
Forleden?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu