recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - popcorn hour c-200 spørgsmål?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpopcorn hour c-200 spørgsmål?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomaszulu Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2009
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Emne: popcorn hour c-200 spørgsmål?
    Sendt: 28-April-2010 kl. 15:05

Er der nogen der kan svare mig på om en popcorn c-200 kan streame filer fra min imac out-of-the-box? eller skal man købe hardisk og montere for at kunne overfører filer dertil! har ikke rigtig forstand på det, men prøver at forstå den. 

har pt. en apple tv men den for det første ikke afspille ret mange filer. Og for det andet så bliver den hurtigt fyldt op når man overfører store filer. Har installeret boxee og har netop købt en crystal hd chip og skal til at montere den. Men så mangler jeg jo stadig mere plads på den. Boxee virker jo kun med hvis man ligger filerne over på apple tv'en.. 

Til top
Dylmer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2010 kl. 08:01
Oprindeligt skrevet af Thomaszulu Thomaszulu skrev:


Er der nogen der kan svare mig på om en popcorn c-200 kan streame filer fra min imac out-of-the-box? eller skal man købe hardisk og montere for at kunne overfører filer dertil! har ikke rigtig forstand på det, men prøver at forstå den. 

har pt. en apple tv men den for det første ikke afspille ret mange filer. Og for det andet så bliver den hurtigt fyldt op når man overfører store filer. Har installeret boxee og har netop købt en crystal hd chip og skal til at montere den. Men så mangler jeg jo stadig mere plads på den. Boxee virker jo kun med hvis man ligger filerne over på apple tv'en.. 
 
Det burde den vel nok at kunne, men kender ikke til mac så tør faktisk ikk give dig et konkret svar.. Man kan vel nok få noget så man evt kan lave et NFS-share på mac eller smb for den sag skyld..
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2010 kl. 08:29
det kan man godt, du kan lave et smb share på en mac, og den kan c-200 godt tappe fra
 
Det er i princippet ikke noget særligt du gør andet end inde i deling hvor du tilføjer de mapper du gerne vil dele med din c-200 og laver en smb adgang på denne.. det er ret let


Redigeret af rhsin - 29-April-2010 kl. 08:30
Mvh

René
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu