recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Presidents TV/bio stue NU UDEN FRONTER
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Presidents TV/bio stue NU UDEN FRONTER

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 843
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 17:32
Oprindeligt skrevet af President83 President83 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Tror det passer med at fronten på højttalerne kommer ud til hakket, for så er der heller ikke sideresonanser fra indhakket
Tror i det er bedre at bytte rundt på Sub og Højtalere ? 


Hmm, det bedste ville vel være at rykke det hele, så der var lige god plads til højttalerne. Men det er godt nok lidt krævende pga tv og lærred. Du kunne evt. prøve med subben helt til venstre ovre i hjørnet og så rette resten ind midt i den resterende plads. Dette kan afprøves uden at flytte tv og lærred i første omgang, hvis det er godt så er det vel værd at flytte tv og lærred lidt mod højre. Håber det giver mening, ellers må jeg prøve igen LOL
Til top
Hamsjael Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Januar-2010
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hamsjael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 17:50
Hvad er det for et hifimøbel?
Til top
crypternical Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 18:52
Hej

Lækkert setup du har dig, kan godt lide dine rene linjer uden det blive for klinisk. er specielt misundelig på din SVS SB13 ultra. Har kigget meget efter sådan en, og kunne godt tænke mig sådan en fætter i mit næste setup. Lever den op til alt den ros den får ? hvad er din vurdering ?

Mvh Crypten


Redigeret af crypternical - 28-December-2012 kl. 18:55
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 19:48

Hallo Mr. President.

Fed hjemmebio som du har. Er det dig som hentede min makkers M25 sammen med din bror?
 
Glæd dig til, at få opgraderet centerhøjttaleren.
Til top
President83 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2011
Sted: Rødekro, Dk
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér President83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 23:40
Oprindeligt skrevet af Hamsjael Hamsjael skrev:

Hvad er det for et hifimøbel?
Det er fra Idé Møbler mener det hedder Bo concept eller noget i den til, har dog savet bagbeklædningen af i midten, for at M25'eren kan være der :-)
Til top
President83 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2011
Sted: Rødekro, Dk
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér President83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2012 kl. 23:41
Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

Hallo Mr. President.

Fed hjemmebio som du har. Er det dig som hentede min makkers M25 sammen med din bror?
 
Glæd dig til, at få opgraderet centerhøjttaleren.

Hey Andy 

ja det var mig der var oppe og hente den, det var godt nok ikke min bror men en kammerat. 
syntes nok jeg kunne kende dit setup herinde fra :-)
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 09:13
Oprindeligt skrevet af President83 President83 skrev:

ja det var mig der var oppe og hente den, det var godt nok ikke min bror men en kammerat. 
syntes nok jeg kunne kende dit setup herinde fra :-)
 
Så husker jeg bare forkert :)
 
Hvad synes du om SVS subwooferen? Jeg synes de laver nogle interessante produkter og jeg kunne godt overveje noget fra dem næste gange.
 
 
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af President83 President83 skrev:


Oprindeligt skrevet af Hamsjael Hamsjael skrev:

Hvad er det for et hifimøbel?

Det er fra Idé Møbler mener det hedder Bo concept eller noget i den til, har dog savet bagbeklædningen af i midten, for at M25'eren kan være der :-)

Bo Concept er en butik, der konkurrerer med Ide Møbler. Mon det kan passe at de opkalder et møbel efter konkurrenten?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
President83 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2011
Sted: Rødekro, Dk
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér President83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 10:23
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Oprindeligt skrevet af President83 President83 skrev:


Oprindeligt skrevet af Hamsjael Hamsjael skrev:

Hvad er det for et hifimøbel?

Det er fra Idé Møbler mener det hedder Bo concept eller noget i den til, har dog savet bagbeklædningen af i midten, for at M25'eren kan være der :-)

Bo Concept er en butik, der konkurrerer med Ide Møbler. Mon det kan passe at de opkalder et møbel efter konkurrenten?
Ha Ha jeg tror sku du har ret!! 
og ved nærmere eftertanke så hedder det vist også Scoop, det er købt i Idé møbler, men de havde det også i møbelkæden.

Til top
President83 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2011
Sted: Rødekro, Dk
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér President83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 10:25
 
Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

Oprindeligt skrevet af President83 President83 skrev:

ja det var mig der var oppe og hente den, det var godt nok ikke min bror men en kammerat. 
syntes nok jeg kunne kende dit setup herinde fra :-)
 
Så husker jeg bare forkert :)
 
Hvad synes du om SVS subwooferen? Jeg synes de laver nogle interessante produkter og jeg kunne godt overveje noget fra dem næste gange.
 
 

Smile jeg synes de laver et rigtigt lækkert produkt, jeg var nede hos Av-connection i Sønderborg da jeg skulle have den. Der kunne jeg låne lidt forskelligt med hjem, Velodyne og andre SVS sub's og syntes den gjorde det super godt især i film var den fremragende :-)
Til top
President83 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2011
Sted: Rødekro, Dk
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér President83 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2013 kl. 23:36
overvejer at sælge min mentor 8 grundet lidt opgradering ..... det er en forfærdelig sygdom det Hifigitis :-)
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 843
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2013 kl. 07:40
Haha opgraditis
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu