recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Print af indlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPrint af indlæg

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Annette Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Emne: Print af indlæg
    Sendt: 07-Oktober-2004 kl. 13:17

Dette er ikke oprettelsen af en ny tråd, men bare en forespørgsel til, om det er muligt at printe et enkelt indlæg i en tråd i forummet. Der er somme tider nogle indlæg jeg kunne tænke mig at gemme eller vise en anden, og for nuværende har jeg printet hele siden ud. Dels fordi det somme tider er meget rart med nogle anvisninger på skrift. Dels fordi jeg sommetider har svært at finde tilbage til et indlæg, hvis jeg er kommet bort fra det. Men hele siden tager altså en del papir. Der er jo efterhånden mange, MANGE indlæg at holde fra hinanden. Samtidig synes jeg jo det er skønt, at det er så benyttet, og har hentet meget god viden, om utrolig mange ting. Tak for det til alle.

hilsen

Annette
Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Status: Offline
Point: 1299
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2004 kl. 13:21
Kan du ikke bare markere den tekst du vil printe. Højreclick og kopiere den og så paste den i wordpad. print den så derfra
Til top
Ole G Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2004 kl. 13:29

Eller bare, Marker, Højreklik og klik udskriv.

/Ole

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2004 kl. 14:06

Hej Annette

Som de andre allerede har foreslået, så kan du markere og udskrive markeringen vha. højre-klik med musen.

Der er også den mulighed at trykke på Printervenlig udgave Printervenlig udgave (nede i bunden af en side) så får du et vindue hvor teksten er renset for baggrundsfarver o.lign. På den måde kan du nemt udskrive det hele, uden at bruge hele toner-patronen op.

  /Lars



Redigeret af Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Keld Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 451
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2004 kl. 16:16

Bare for en ordens skyld: Hvis du efter at have klikket udskriv får vist en oversigt med indstillinger for din printer, skal du også sætte hak i "markering", for ellers vil den alligevel udskrive alle indlæg.

Keld

Til top
Annette Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2004 kl. 18:01

Hej alle

Tusind tak for hjælpen. Jeg havde ikke tænkt på at markere. Har pc efter devisen learning by doing - myself. Og roder sommetider rundt i det. Og har jævnligt brugt den printervenlige side, men har så fået hele siden, selvom jeg kun skulle bruge et enkelt indlæg.

Dejligt at i også tager jer af småproblemer.

Hilsen

Annette
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu