Print side | Luk vindue

"A touch of Frost"

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Film og udsendelser
Forumbeskrivelse: Film på Blu-ray, DVD samt tv-udsendelser mv.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=10026
Udskrevet den: 22-Maj-2024 kl. 06:17


Emne: "A touch of Frost"
Skrevet af: Lone
Emne: "A touch of Frost"
Skrevet den: 28-Februar-2006 kl. 08:17

Godmorgen ..
Er der nogen der har optaget afsnittet af "A touch of Frost/Inspector Frost" fra NRK i aftes? Jeg har sovet i timen ... så hvis nogen kan hjælpe med en kopi, undgår jeg et hul i samlingen.

Vh Lone




Svar:
Skrevet af: nbu001
Skrevet den: 28-Februar-2006 kl. 09:44

Hi Lone,

Jeg ved ikke lige hvilket afsnit der blev sendt på NRK i går, men jeg har alle afsnit, til og med afsnit 36 - "Near Death Experience".

Jeg kan fornemme på det her indlæg, samt på nogle af dine tidligere, at du er lidt af en engelsk-krimi-serie freak. Du skulle vel ikke tilfældigvis have optaget alle afsnit af "Dalziel & Pascoe" .

/Nils



-------------
           


Skrevet af: Lone
Skrevet den: 28-Februar-2006 kl. 10:05

Det har du fuldstændig ret i ;-) Jeg er i gang med at samle alle afsnittene af Taggart, som vi jo får forærende fra DR2 i øjeblikket! Og så er jeg kommet lidt sent i gang med at optage Frost, som både DR, SV og NRK jo ellers har sendt et par gange i årenes løb. Jeg kan checke på selectoren når jeg kommer hjem, hvilket afsnit der blev sendt i går. Der er første af to, så det er nok en julespecial, som der var nogle stykker af.

Desværre (nu) har jeg valgt ikke at optage "Dalziel og Pascoe". Jeg synes ikke de var så fremragende til at begynde med, men har fortrudt ...

Sender PB i aften

Lone

 




Print side | Luk vindue