Print side | Luk vindue

Hvor meget bedre er 4S (tror i?)

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Apple udstyr
Forumbeskrivelse: Apple grej baseret på iOS som iPhones, iPads og iPod Touch
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102641
Udskrevet den: 19-Maj-2024 kl. 07:03


Emne: Hvor meget bedre er 4S (tror i?)
Skrevet af: ladiesman217
Emne: Hvor meget bedre er 4S (tror i?)
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 12:17
Hey drenge!

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor meget 4S betyder for mig i forhold til en 4'er... (snakker selvfølgelig iPhone)

Jeg har nu i snart to måneder gået rundt med en Sony Ericsson W880i fra 2007 og jeg er virkelig ved at gå amok!!! Jeg solgte jo min 4'er fordi jeg håbede på der kom en 5'er, men neeeej!

Så nu er jeg ude i at overveje blot at købe en 3GS eller en 4'er og have den indtil 5'ern kommer, men så tænker jeg også at så kan man jo bare blive ved med at vente, og vente...........

Hvor meget tror I ca. en 32gb uden abonnement kommer til at koste i Danmark via Apple Store? Og hvor meget plads skal jeg bruge med det nye kamera i 8 mega og 1080hd video? Bliver en 16gb ikke "for lille"?

Jeg har nemlig pt. lagt ca. 4.500 kr. til side som skal bruges på en ny telefon, og jeg er virkelig i et dillemma ...

Måske jeg også bare er desperat efter en smartphone igen, fordi den her gamle skod mobil jeg har nu er ved at tage livet af mig!!!

Hvad havde i gjort?
Købt en 4 eller ventet? (jeg har jo IKKE iPhone pt.)
Købt 4S i 16 eller 32gb?

-------------
          



Svar:
Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 12:23
Jeg havde nok købt en Android eller W7 phone fordi den nye iPhone ikke er ret meget bedre. 
Der er dog massere telefoner som folk køber som de mener er bedre end iPhone - så hvad med at prøve noget nyt?

Eller skal det absolut bare være Apple?


Skrevet af: Hother
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 12:24
Jeg er meget glad for min iPhone 4, og jeg synes ikke rigtigt, at der for mig er nogen som helst årsag til at skifte til en 4SSmile

-------------
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 12:39
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg havde nok købt en Android eller W7 phone fordi den nye iPhone ikke er ret meget bedre. 
Der er dog massere telefoner som folk køber som de mener er bedre end iPhone - så hvad med at prøve noget nyt?

Eller skal det absolut bare være Apple?


Jeg har ofte overvejet at prøve en Samsung Galaxy S2, men har altid hoppet fra i sidste øjeblik, fordi alt her hjemme også er Apple. Jeg har Time Capsule, MacBook Pro, iMac, iPad 2 og Apple TV2. Så alt kan jo "snakke" sammen. iTunes er jo heller ikke det samme uden iPhone synes jeg.. Så ja måske er jeg en lille æblefarvet fanboy! Kommer nok fra at brormand har været i eplehuset så ved ikke om det skal være Apple. Det skal det jo nok helst...

Men som hother også skriver så er det jo ikke meget forskel der er på de to modeller, det eneste der bare får mig til at tænke på 4S er fordi jeg ikke pt. har nogen smartphone, og skal have mig en meget snart! Dillemma...

-------------
          


Skrevet af: act_dk
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 12:50
4eren er en rigtig god telefon. 4Seren er bedre. Synd de ikke har givet skærmstørrelsen et lille bump, men ellers er den hvad man kunne forvente af 5eren!?

Har du brug for en telefon, så køb den. Så kan du jo lave samme trick som du har gjort med din 4er, hvis du ønsker en 5er næste år... (eller køb en brugt 4 tilbage - 3GS er et lidt stort setback)

Vil du prøve noget nyt ser WP7.5 rigtig spændende ud. Har selv Android for tiden, og trænger til noget nyt. Er lækkert med frihedsgraden i Android, men til hverdagsbrug er en iPhone altså mere flydende i brugerfladen. Med flydende mener jeg ikke hastighed, her er Android IMO fint med på de rigtige telefoner, men den måde alt virker på og hænger sammen. iOS kunne godt bruge widgets, men i det mindste kommer der da en notification bar i iOS 5.
Som jeg har set WP7.5 ligner det lidt et miks af begge med en super smooth brugerflade! Største anke er indholdet, der indtil nu har været lidt begrænset, men hvis ingen køber bliver det ikke bedre.. Mængden af apps skulle dog være hastigt stigende..

Edit: Så lige du har Macbook, ATV osv. - så dermed må du være glad for det fantastisk sammenhængende økosystem Apple nu engang har - så hvorfor gøre tingene så besværlige?? ;)


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 12:55
Jeg ved at jeg skal have en 4S. Blandt andet på grund af siri. Ja, det er på engelsk. Men jeg kan sagtens sende en sms til mine venner, eller bruge de andre ting på engelsk. Så det skal nok blive spændende. Desuden er det jo også en hurtige telefon.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 13:47
Jamen det er fint nok at du er så stor tilhænger af Apple, men ja, iTunes er ikke det samme uden iPhone. På en Windows maskine er iPhone den eneste grund til at have iTunes installeret. 

Lige netop W7 mango tiltaler mig meget. Jeg kan rigtig godt lide interfacet og det skræmmer mig ikke at det Microsoft SW. Jeg synes generelt Microsoft software (især Windows) bliver gjort meget dårligere end det egentlig er. Det bliver nok min næste telefon. Højst sansynlig en Samsung..

Siri skulle efter sigende ikke være nyt. Der skulle have været til at finde til Android i et stykke tid. Er der nogen som har prøvet det i brug?




Skrevet af: kim.t
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 13:50
Mener at So-ein-ding havde en præsentation af en stemmestyret Andriod i en udsendelse engang fra Vegas. Det virkede kun i USA, og al trafikken blev sendt til en google-server - det blev ikke behandlet "lokalt" på telefonen.

-------------


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 13:54
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jamen det er fint nok at du er så stor tilhænger af Apple, men ja, iTunes er ikke det samme uden iPhone. På en Windows maskine er iPhone den eneste grund til at have iTunes installeret. 

Lige netop W7 mango tiltaler mig meget. Jeg kan rigtig godt lide interfacet og det skræmmer mig ikke at det Microsoft SW. Jeg synes generelt Microsoft software (især Windows) bliver gjort meget dårligere end det egentlig er. Det bliver nok min næste telefon. Højst sansynlig en Samsung..

Siri skulle efter sigende ikke være nyt. Der skulle have været til at finde til Android i et stykke tid. Er der nogen som har prøvet det i brug?
Hvis det er mig du mener, så er jeg ikke stor tilhænger af apple. Men jeg er meget glad for min iphone, da det er den nemmeste telefon jeg har haft. Og tro mig, jeg har haft mange. Jeg har for det meste skiftet hvert halve år. Og har prøvet det meste, undtaget windows telefon.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 14:04
Jeg svarer trådstarter.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 14:06
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg svarer trådstarter.
Ok. Det var fordi det var lige efter mit svar, og jeg netop skrev om siri.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: act_dk
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 14:36
Siri var navnet på et firma Apple købte. Appen har derfor eksisteret på App Store allerede (og naturligvis før Apple købte). Der er dog tale om en helt ny og markant ændret app.. Synes det er cool og især med WolframAlpha integrationen, men naturligvis en skam Dansk ikke understøttes - og går nok en rum tid før det sker!

Men Google har også arbejdet meget med det talegenkendelse, og derfor findes der også stemmestyring til Android (eks til besvarelse af SMS). Efter sigende arbejder de også på realtime taleoversættelse - se det er cool!




Skrevet af: len61
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 14:41
Mener det var en svensker i 80'erne der lavede det første tale/syntaks genkendelse ,der til dels virkede! Det translaterede udtalt engelsk ,til tekst på en monitor.

-------------
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's


Skrevet af: Bruger udmeldt 8
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Hey drenge!

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor meget 4S betyder for mig i forhold til en 4'er... (snakker selvfølgelig iPhone)

Jeg har nu i snart to måneder gået rundt med en Sony Ericsson W880i fra 2007 og jeg er virkelig ved at gå amok!!! Jeg solgte jo min 4'er fordi jeg håbede på der kom en 5'er, men neeeej!

Så nu er jeg ude i at overveje blot at købe en 3GS eller en 4'er og have den indtil 5'ern kommer, men så tænker jeg også at så kan man jo bare blive ved med at vente, og vente...........

Hvor meget tror I ca. en 32gb uden abonnement kommer til at koste i Danmark via Apple Store? Og hvor meget plads skal jeg bruge med det nye kamera i 8 mega og 1080hd video? Bliver en 16gb ikke "for lille"?

Jeg har nemlig pt. lagt ca. 4.500 kr. til side som skal bruges på en ny telefon, og jeg er virkelig i et dillemma ...

Måske jeg også bare er desperat efter en smartphone igen, fordi den her gamle skod mobil jeg har nu er ved at tage livet af mig!!!

Hvad havde i gjort?
Købt en 4 eller ventet? (jeg har jo IKKE iPhone pt.)
Købt 4S i 16 eller 32gb?


Du kan jo bare se på Ipad og Ipad 2 da det er samme opgradering af hardware.
Ipad 2 er MEGET hurtigere end Ipad til de fleste ting. Det er sansynligvis samme ting man vil opleve.

For så vidt angår stemmestyring har den "gamle" Iphone også stemmestyring ala Google. Og de fungere lige dårligt. Siri er en langt mere intelligent stemmestyring som kan lære undervejs, men om det er brugbart i DK vil tiden vise.

Nogle af de nye funktioner virker kun på den nye Iphone 4s.

Endvidere håber jeg du er stærk i troen om dit valg af ny smartphone. Anima's forslag lyder besnærende, men er ikke specielt gennemtænkt når man
ser på det udstyr du har i forvejen.

Noget andet er at hvis du i forvejen havde en Iphone 4 kunne du måske "hoppe" en model over uden de store afsagn da IOS 5 jo dybest set
er kerne i det at have en Iphone, Ipad osv..

Generelt er specs. hos Iphone tilstrækkelige som Bentley's svar var når nogen
spurgte til motoeren's kræfter.


Skrevet af: Bruger udmeldt 8
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg havde nok købt en Android eller W7 phone fordi den nye iPhone ikke er ret meget bedre. 
Der er dog massere telefoner som folk køber som de mener er bedre end iPhone - så hvad med at prøve noget nyt?

Eller skal det absolut bare være Apple?

Prøver du igen at sælge en HTC Mozart med 8GB hukommelse ;-).


Skrevet af: Bruger udmeldt 8
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 15:19
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jamen det er fint nok at du er så stor tilhænger af Apple, men ja, iTunes er ikke det samme uden iPhone. På en Windows maskine er iPhone den eneste grund til at have iTunes installeret. 

Lige netop W7 mango tiltaler mig meget. Jeg kan rigtig godt lide interfacet og det skræmmer mig ikke at det Microsoft SW. Jeg synes generelt Microsoft software (især Windows) bliver gjort meget dårligere end det egentlig er. Det bliver nok min næste telefon. Højst sansynlig en Samsung..

Siri skulle efter sigende ikke være nyt. Der skulle have været til at finde til Android i et stykke tid. Er der nogen som har prøvet det i brug?



O beklager nu er det samsung. Anima gør dig selv den tjeneste at sætte dig lidt mere ind i tingene. Siri er ikke det samme som googles forsøg og du behøves ikke kun at have en Iphone for at have glæde af Itunes.


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 15:19
Oprindeligt skrevet af act_dk act_dk skrev:

Siri var navnet på et firma Apple købte. Appen har derfor eksisteret på App Store allerede (og naturligvis før Apple købte).
 
Denne udgave kræver dog (ifølge Apple) at det er en A5 processor.
 
Altså at den nye Siri her slet ikke kan køre på de gamle telefoner.
 
Om det så skyldes at den er blevet så avanceret, at den kræver en hurtig dual core CPU, eller om det blot er for at sælge flere 4S'er vides ikke.
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: JannickB
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 15:59
Det væsentlige / nye i Siri er ikke talegenkendelse, men dets "semi-ai" der kombinerer sprog forståelse med context informationer. I praksis går der nok nogle år inden den fulde værdi af Siri kan udnyttes herhjemme, da det kræver at den bliver koblet op mod forskellige interessante services (booking af bord, bio biletter, ...) med dækning af det danske område. 

-------------
Pioneer LX5090H | Emotiva RPA-2 | Emotiva XDA-1 | Dali Helicon 300 Mk2 | Dali Silver Wave Four | Sony PS3


Skrevet af: SLETTET_20120103
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 16:03
Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg havde nok købt en Android eller W7 phone fordi den nye iPhone ikke er ret meget bedre. 
Der er dog massere telefoner som folk køber som de mener er bedre end iPhone - så hvad med at prøve noget nyt?

Eller skal det absolut bare være Apple?
 
Prøver du igen at sælge en HTC Mozart med 8GB hukommelse ;-).

Øh, hvor kom den lige fra? Ja, jeg har skrevet jeg finder denne mobil interessant. Intet andet. Jeg har ikke nogle af de omtalte smartphones. Jeg prøver ikke at sælge noget. Ladiesman217 kunne jo måske finde en løsning ved at kigge på alternativerne, Hr. Stenholt

Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jamen det er fint nok at du er så stor tilhænger af Apple, men ja, iTunes er ikke det samme uden iPhone. På en Windows maskine er iPhone den eneste grund til at have iTunes installeret. 

Lige netop W7 mango tiltaler mig meget. Jeg kan rigtig godt lide interfacet og det skræmmer mig ikke at det Microsoft SW. Jeg synes generelt Microsoft software (især Windows) bliver gjort meget dårligere end det egentlig er. Det bliver nok min næste telefon. Højst sansynlig en Samsung..

Siri skulle efter sigende ikke være nyt. Der skulle have været til at finde til Android i et stykke tid. Er der nogen som har prøvet det i brug?


 
O beklager nu er det samsung. Anima gør dig selv den tjeneste at sætte dig lidt mere ind i tingene. Siri er ikke det samme som googles forsøg og du behøves ikke kun at have en Iphone for at have glæde af Itunes.

Synes nu mere du begynder at komme i Apple-defence-mode. Har du noget imod at jeg skriver om Windows Phone og Android? Må man ikke det? - og må jeg ikke skrive hvad mine egne tanker går på når jeg skal købe min næste telefon?

Nu spurgte jeg også om nogle havde erfaringer med det software som fandtes på Android, a la "har nogen erfaringer med dette software og som kan fortælle om forskellene?". Gør dig selv den tjeneste at lade være med at svare på poster du tilsyneladende ikke gider læse ordentligt.

Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

. Anima's forslag lyder besnærende, men er ikke specielt gennemtænkt når man
ser på det udstyr du har i forvejen.

Clap
Endnu engang læser du kun det du vil. I OP's første post nævnes intet om hvilket udstyr som vedkommende har.  Hvordan skal jeg vide det på forhånd?



Skrevet af: 'DLG'
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 19:08
Køb du bare en iP4S og vær glad for den indtil iP6 kommer (jeg tror man springer 5'eren over som med 2'eren). Så har du en fon du ved hva kan, og det spiller sammen med dit andet udstyr. Længere er den ikk. Smile

-------------
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.


Skrevet af: Skalle06
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 19:35
Hvis du ellers er tilfreds med designet, er der da masser fede forbedringer i 4s. F.eks. kameraet og AirPlay mirroring. Kun wimps springer en generation over ;-)


Skrevet af: Vistrup
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 20:00
Hvis der er lige så stor forskel på 4s'eren ift. 4'eren, som der var på 3g og 3gs'eren, så synes jeg bestemt den nye er pengene værd. Der var en verden til forskel på 3g og 3gs'eren.

Jeg havde klart købt 4s'eren og specielt med det udstyr du har in mente.


-------------
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5


Skrevet af: tommy21
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 21:21
som jeg ser det er det den mindste opgradering endnu, iphone 1- iphone 3G der fik vi, ja 3G altså ret væsentligt, 3GS der fik vi en VÆSENTLIGT hurtigere telefon som virkelig kunne mærkes, iphone 4 fik vi helt nyt og tyndt design og super skærm, 4GS får vi nogle forbedringer som for mange er ligegyldige , bedre kamera ja flot, hurtigere processor øhh den er hurtig nok, siri ja på engelsk og er der nogen der har manglet det...? når det så er sagt sælger de sikkert masser af 4S til iphone 4 ejere alligevel men så er det vidst fordi msn bare skal ha det nyeste for at ha det


Skrevet af: cnn3
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 21:30

Jeg kan forstå at man var skuffet over der ikke var en iphone 5. Hvad er forskellen på iphone 5 og iphone4s (som jo var nyheden)? Er det kun udseendet, eller er der andre ting der "mangler"?



-------------
mvh Christian


Skrevet af: Lennon
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af tommy21 tommy21 skrev:

 når det så er sagt sælger de sikkert masser af 4S til iphone 4 ejere alligevel men så er det vidst fordi msn bare skal ha det nyeste for at ha det
 
Eller ha det bedste bare for at ha det bedste . .Wink ?
 Var der forøvrigt ikke også noget med en antenne som nu pludselig virker 100  ? ?


-------------
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 21:38
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Oprindeligt skrevet af tommy21 tommy21 skrev:

 når det så er sagt sælger de sikkert masser af 4S til iphone 4 ejere alligevel men så er det vidst fordi msn bare skal ha det nyeste for at ha det
 
Eller ha det bedste bare for at ha det bedste . .Wink ?
 Var der forøvrigt ikke også noget med en antenne som nu pludselig virker 100  ? ?
Jeg har en iphone 4, og vil gerne have den nye, bla. også på grund af den nye antenne. Vi har en kolonihave, og der kan det ind imellem, være svært at fange signaler, så hvis jeg kan få lidt bedre signal, så fedt.
Og jeg tror faktisk heller ikke at en 5er ville have kunnet så meget mere. Ja, et nyt design. Men jeg kan faktisk godt lide det gamle. Og så er der lige alle det tilbehør jeg har købt, jamen det virker lidt længere.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: tommy21
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 21:53
nu ved vi jo ikke om der er bedre signal på den nye bare fordi den er hurtigere, desuden ved vi ikke om der dukker nogle andre nye fejl op såsom der var med antennen på 4eren og lyssensoren.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 21:56
Oprindeligt skrevet af tommy21 tommy21 skrev:

nu ved vi jo ikke om der er bedre signal på den nye bare fordi den er hurtigere, desuden ved vi ikke om der dukker nogle andre nye fejl op såsom der var med antennen på 4eren og lyssensoren.
Det blev annonceret, at antennen, skulle være blevet forbedret.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 22:13
Tak for svaret folkens... Men det var nu heller ikke et spørgsmål om jeg skulle købe iPhone eller en helt anden, det var et spørgsmål om jeg skulle købe 4 eller 4S... Men kan forstå at jeg vinder mest med at købe en 4S, og som Skalle06 skriver, så er det vel kun tøser der hopper en generation over Fanboy er man vel med stort F... (fuck jeg elsker Apple) ...

Tror jeg går efter en 4S med 32gb, tror 16gb bliver for lille med 8 mega pixel kamera og 1080p HD video, eller? Og hvad tror I ca. prisen bliver for den uden abonnement?

Dog læste jeg lige hurtigt en overskrift på en spiseseddel fra Ekstra Bladet, hvor der stod noget med "Apple lover endnu engang noget de ikke holder" ang. 4S.. Nogle der ved hvad det er?
Kys!


-------------
          


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 22:28
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Tror jeg går efter en 4S med 32gb, tror 16gb bliver for lille med 8 mega pixel kamera og 1080p HD video, eller? Og hvad tror I ca. prisen bliver for den uden abonnement?
 
iPhone 4 i 16GB kostede kr. 4.699,- uden abonnement.
 
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Dog læste jeg lige hurtigt en overskrift på en spiseseddel fra Ekstra Bladet, hvor der stod noget med "Apple lover endnu engang noget de ikke holder" ang. 4S.. Nogle der ved hvad det er?
 
Uden at vide det med sikkerhed vil jeg tro det er samme som er omtalt i http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=5673 - Apple nyskabelser virker ikke i DK .
 
Altså at Siri-assistenten ikke kan dansk og iTunes Match ikke slippes fri i Danmark endnu.
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: huntiedk
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Dog læste jeg lige hurtigt en overskrift på en spiseseddel fra Ekstra Bladet, hvor der stod noget med "Apple lover endnu engang noget de ikke holder" ang. 4S..


Ja, de var vel lige i gang med den nye regering, så ku' de jo ta' Apple med i samme omgang... Wink


-------------
Øst, vest, ::1 bedst


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 09-Oktober-2011 kl. 23:05
Okay, dvs. en 32gb nok kommer til at ligge på ca. 5.399,- ??

Men hvor meget fylder en video og et billede med det nye kamera? Er sgu bange for en 16gb bli'r for lille, men ved sgu ikke.. Det handler vel også bare om, hvor meget man husker at overføre billeder til den kommende sky eller til min Time Capsule :)



-------------
          


Skrevet af: mTs813
Skrevet den: 10-Oktober-2011 kl. 02:09
Jeg har gjort det samme som dig, væk med Iphone 4 i håb om en 5'er med list større skærm og slimmere design, men det kom ikke, og derfor vil jeg nu selv prøve en android eller WP7 telefon, synes Samsung Nexus Prime (efter rygterne) lyder rigtig spændende, så den vil jeg personligt selv kigge lidt efter... Synes helle rikke at opgraderingen fra 4 til 4s er stor nok til jeg vil betale 5.000, så nu har du chancen for at prøve noget nyt.

Men selvfølgelig med dit setup vil det jo ikke være helt dumt med en iphone igen.
Det skal lige siges at iphone 4 er den bedste fon jeg har haft, men det er lidt kedeligt at have iphone når ALLE har det ;) og det er den bedste chance du har for at prøve noget nyt, for hvis der kommer en 5'er næste år køber du jo den med det samme, som jeg kan lytte mig til...


Skrevet af: act_dk
Skrevet den: 10-Oktober-2011 kl. 02:33
Ideen med iCloud er lidt at den syncer mellem dine enheder, saa tingene ligger paa alle enheder (naturligvis med cloud backup), saa du spare ikke plads der. Ideen med telefonbilleder er vel ogsaa lidt at de kan ses paa telefonen? Er de gemt vaek paa din capsule har du vel ikke meget glaede af dem?
 
Prisen er der ingen der kender, men som udgangspunkt kan man vel gaa ud fra 4erens lanceringspris. Maaske lidt lavere, men naeppe meget.
 
Billeder og HD video maa du google dig til stoerrelsen paa!
 
 


Skrevet af: nbu001
Skrevet den: 10-Oktober-2011 kl. 03:23
Med hensyn til prisen, så kan jeg sige så meget at da jeg i sin tid (for godt 15 måneder siden) købte iPhone 4 i London, betalte jeg GBP 599 for den (32 GB), og da den et par uger senere dukkede op her hjemme, kom den til at koste DKK 6 K. På Apple's UK web site, har du siden i fredags kunnet gå ind og bestille den til afhentning den 14/10. Prisen er stadig GBP 599 (for 32 GB modellen) og prisen for den nye 64 GB udgave er GBP 699. Så alt andet lige, antyder det at prisen bliver DKK 6 K og DKK 7 K, for henholdsvis 32 GB og 64 GB.

I alle ovenstående tilfælde, er der naturligvis tale om den ej SIM-låste version.

/Nils


-------------
           


Skrevet af: Bruger udmeldt 8
Skrevet den: 10-Oktober-2011 kl. 06:23
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

<span ="Apple-style-span" style="font-family: 'Times New Roman'; line-height: normal; font-size: medium; "><div style="-: none; : rgb255, 255, 255; margin-left: 1px; margin-top: 1px; margin-right: 1px; margin-bottom: 1px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color: rgb0, 0, 0; font-size: 12px; line-height: 1.4; border-top-width: 0px; border-right-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; -repeat: repeat repeat; ">
<span ="Apple-style-span" style="font-family: 'Times New Roman'; line-height: normal; font-size: medium; "><div style="-: none; : rgb255, 255, 255; margin-left: 1px; margin-top: 1px; margin-right: 1px; margin-bottom: 1px; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; color: rgb0, 0, 0; font-size: 12px; line-height: 1.4; border-top-width: 0px; border-right-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; -repeat: repeat repeat; ">
Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg havde nok købt en Android eller W7 phone fordi den nye iPhone ikke er ret meget bedre. 
Der er dog massere telefoner som folk køber som de mener er bedre end iPhone - så hvad med at prøve noget nyt?

Eller skal det absolut bare være Apple?
 
Prøver du igen at sælge en HTC Mozart med 8GB hukommelse ;-).

Øh, hvor kom den lige fra? Ja, jeg har skrevet jeg finder denne mobil interessant. Intet andet. Jeg har ikke nogle af de omtalte smartphones. Jeg prøver ikke at sælge noget. Ladiesman217 kunne jo måske finde en løsning ved at kigge på alternativerne, Hr. Stenholt
</span>

Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jamen det er fint nok at du er så stor tilhænger af Apple, men ja, iTunes er ikke det samme uden iPhone. På en Windows maskine er iPhone den eneste grund til at have iTunes installeret. 

Lige netop W7 mango tiltaler mig meget. Jeg kan rigtig godt lide interfacet og det skræmmer mig ikke at det Microsoft SW. Jeg synes generelt Microsoft software (især Windows) bliver gjort meget dårligere end det egentlig er. Det bliver nok min næste telefon. Højst sansynlig en Samsung..

Siri skulle efter sigende ikke være nyt. Der skulle have været til at finde til Android i et stykke tid. Er der nogen som har prøvet det i brug?


 
O beklager nu er det samsung. Anima gør dig selv den tjeneste at sætte dig lidt mere ind i tingene. Siri er ikke det samme som googles forsøg og du behøves ikke kun at have en Iphone for at have glæde af Itunes.

Synes nu mere du begynder at komme i Apple-defence-mode. Har du noget imod at jeg skriver om Windows Phone og Android? Må man ikke det? - og må jeg ikke skrive hvad mine egne tanker går på når jeg skal købe min næste telefon?

Nu spurgte jeg også om nogle havde erfaringer med det software som fandtes på Android, a la "har nogen erfaringer med dette software og som kan fortælle om forskellene?". Gør dig selv den tjeneste at lade være med at svare på poster du tilsyneladende ikke gider læse ordentligt.
</span>


Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

. Anima's forslag lyder besnærende, men er ikke specielt gennemtænkt når man
ser på det udstyr du har i forvejen.


Clap
Endnu engang læser du kun det du vil. I OP's første post nævnes intet om hvilket udstyr som vedkommende har.  Hvordan skal jeg vide det på forhånd?


Endnu engang læser du kun det du vil. I OP's første post nævnes intet om hvilket udstyr som vedkommende har. Hvordan skal jeg vide det på forhånd?
Læs hans signatur

Synes nu mere du begynder at komme i Apple-defence-mode. Har du noget imod at jeg skriver om Windows Phone og Android? Må man ikke det? - og må jeg ikke skrive hvad mine egne tanker går på når jeg skal købe min næste telefon?
Jo, du kan bare oprette en ny tråd. En god ide er at have samme respekt omkring andres spørgsmål som du fordre i dine egne, nemlig hold dig til emnet.


Skrevet af: Slettet_120331
Skrevet den: 10-Oktober-2011 kl. 08:48
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Okay, dvs. en 32gb nok kommer til at ligge på ca. 5.399,- ??

Men hvor meget fylder en video og et billede med det nye kamera? Er sgu bange for en 16gb bli'r for lille, men ved sgu ikke.. Det handler vel også bare om, hvor meget man husker at overføre billeder til den kommende sky eller til min Time Capsule :)


Nu har jeg ikke læst de sidste par indlæg så ved ikke om der er svaret men:

Jeg har en samsung galaxy s2 med 16gb plads og har på ingen måder haft plads problemer. Jeg er dog ikke storforbruger af kameraet men har haft telefonen 4-5 måneder nu og har ikke skulle tømme den. Så vil mene at de 16gb er rigeligt med mindre du virkeligt bruger det meget. Med google plus er min telefon jo  også begyndt at uploade alle billeder direkte til picasa og så kan jeg jo bare slette dem på telefonen men stadig se og hente dem igennem webalbum. 

Kunne forestille mig der er/kommer lignende funktion med apples nye cloud løsning. 

Personligt som android bruger havde jeg ventet lidt og snuppet en windows phone. Men det ville vidst være åndsvagt når du nu lever i en apple verden.


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 10-Oktober-2011 kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Men hvor meget fylder en video og et billede med det nye kamera?
 
Jeg mener at en iPhone 4 video (720P) fylder omkring 100 MB per minut.
 
Så en iPhone 4S video i fuld opløsning (1080P) vil nok fylde omkring 200-250 MB per minut.
 
Dvs. du kan have 4-5 minutter på 1 GB.
 
Hvor stor en telefon-hukommelse der skal vælges afhænger derfor af behovet for at gemme meget lokalt. Udover videoer kunne det være musik, bøger og kort data.
 
Jeg har eksempelvis en Navigon GPS (til bilen) liggende i iPhone 4. Og det fylder ret meget med kort over Europa, mener det er oppe omkring 5-6 GB.
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 10-Oktober-2011 kl. 11:58

Ja det er så lige det... Jeg ved fra min gamle iPhone 4 16GB der brugte jeg ikke så meget til musik og apps osv. men jeg havde f.eks. 1 times video fra en ferie, og rigtig mange billeder, så jeg blev hele tiden nødt til at smide dem over på min MacBook, for at tømme telefonen... Det var lidt irriterende, for jeg ville jo gerne kunne vise familien og vennerne mine oplevelser... Men den gang havde jeg ikke Time Capsule, så jeg ved ikke om det fungerer godt, og om det overhovedet er muligt at smide sine video og fotos over på TC'en og så hente dem ned på telefonen over nettet... Så er man så bare afhængig af at TC'en ikke mister netforbindelsen!



-------------
          


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 10-Oktober-2011 kl. 12:01
Nu er det jo spændende hvornår vi kan få den. Det ser ud til at den slår alle rekorder, selv med denne såkaldte lille opgradering.
 
http://www.mobil.nu/nyheder/iphone-4s-slar-alle-rekorder-1.488363.html?utm_source=mobil_newsletter&utm_medium=newsletters - http://www.mobil.nu/nyheder/iphone-4s-slar-alle-rekorder-1.488363.html?utm_source=mobil_newsletter&utm_medium=newsletters


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 10-Oktober-2011 kl. 12:35
Ja Flemming, jeg er ved at gå amok over min "lorte" telefon, og vil virkelig gerne snart have en ny... Men jeg kan mærke at jeg fortryder hvis jeg køber en 4 i stedet for 4S, så må jo bare vente

-------------
          


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 10-Oktober-2011 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Ja Flemming, jeg er ved at gå amok over min "lorte" telefon, og vil virkelig gerne snart have en ny... Men jeg kan mærke at jeg fortryder hvis jeg køber en 4 i stedet for 4S, så må jo bare vente
Jeg har skevet med en på tdc forum, og han siger, at de får dem i butikkerne, og på nettet den 28/10. Så hvis jeg ikke kan bestille den før på apple dk, så stiller jeg mig, ved en tdc butik den dag, og håber.Big smile


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 10-Oktober-2011 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg har skevet med en på tdc forum, og han siger, at de får dem i butikkerne, og på nettet den 28/10. Så hvis jeg ikke kan bestille den før på apple dk, så stiller jeg mig, ved en tdc butik den dag, og håber.Big smile
 
Hvis det går ligesom alle øvrige iPhone lanceringer, så regn med at der kun er nok til at mætte nogle af forudbestillingerne på selve udgivelsesdagen.
 
Altså at den godt nok er ude i butikkerne, men at man ikke skal regne med at kunne gå ind fra gaden og købe en.
 
Så gå dem på klingen om der ikke kommer en mulighed for forudbestilling Smile
 
  /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 10-Oktober-2011 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg har skevet med en på tdc forum, og han siger, at de får dem i butikkerne, og på nettet den 28/10. Så hvis jeg ikke kan bestille den før på apple dk, så stiller jeg mig, ved en tdc butik den dag, og håber.Big smile
 
Hvis det går ligesom alle øvrige iPhone lanceringer, så regn med at der kun er nok til at mætte nogle af forudbestillingerne på selve udgivelsesdagen.
 
Altså at den godt nok er ude i butikkerne, men at man ikke skal regne med at kunne gå ind fra gaden og købe en.
 
Så gå dem på klingen om der ikke kommer en mulighed for forudbestilling Smile
 
  /Lars
Du kan godt regne med, at jeg snart begynder, at tage de forskellige tdc butikker, i nærheden, og gør alt, for at kunne lægge en forudbestilling.Big smile


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 10-Oktober-2011 kl. 13:51
Jeg gider bare ikke forudbestille lortet hos en leverandør.. Jeg vil have den uden binding og abonnemen denne gang, og så er er jo ikke andet for end at vente til apple.dk har den på siden .. Så jeg kryser fingre!
 
Dog snakkede jeg også med en Telenor mand, og han mente at de nok først havde dem til salg ca. 2 mdr. efter den 28. okt. så det blev en julegave.. Men han var selvfølgelig ikke helt sikker..


-------------
          


Skrevet af: 'DLG'
Skrevet den: 10-Oktober-2011 kl. 19:24
@transformersfyr
Hvorfor vil du ha den uden abb, da den vel er billigere med abb? :-)

-------------
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 10-Oktober-2011 kl. 19:44
Jeg vil da også have den uden ABB, hvis jeg kan det. Så er jeg fri, for at muligvis skifte selskab. Jeg synes da gennemgående, at den bliver lidt billigere, når man køber den uden.
Uden ABB 5699,- Den billigste med er 6253,-
 
http://shop.tdc.dk/on/demandware.store/Sites-Private-Site/default/ProductExtensions-ChooseRates - http://shop.tdc.dk/on/demandware.store/Sites-Private-Site/default/ProductExtensions-ChooseRates
Det er jo kun et sted, og der er måske andre, hvor det er billigere.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: nekolas
Skrevet den: 10-Oktober-2011 kl. 23:48
Da jeg købte min iPhone 4 32gb kan jeg huske at prisen for med og uden abb. stort set var den samme? Dvs. at jeg "gratis" fik 6 måneders abonnement af en værdi af 400 kr per måned (på daværende tidspunkt var det blandt andet fri data, 5 timers tale, fri sms, fri mms, etc.). Da jeg så var i femte måned ringede jeg så til selskabet og fik bestilt et skifte til et andet abonnement som automatisk blev påbegyndt efter den 6. måned :) Om det så har ændret sig siden så en mobil med abo er dyrere ved jeg ikke Shocked


Skrevet af: Simon R.
Skrevet den: 11-Oktober-2011 kl. 10:31
Man får desværre ikke rigtig noget gratis abonnement i x måneder med i købet, når man køber smartphone mere. Man betaler den fulde pris på sit afdrag, og så køber man pakker eller services derudover. Så der er næppe noget at spare ved at købe den med abonnement...


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 12-Oktober-2011 kl. 11:02
Så det er stadig OK for mig at ville have den uden abonnement? Eller skal jeg virkelig til at forudbestille hos en leverandør? Jeg har OiSTER pt. og det er jeg mega glad for og det er mega billigt. Jeg har ca. 5k liggende til en ny telefon, så hvorfor ikke bare betale skidtet af med det samme på een gang? :)
 
Det er derfor jeg ikke gider bestille hos en leverandør.. Og som Simon R. skriver, så er der vel ikke prisforskel mere, eller?


-------------
          


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 12-Oktober-2011 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Så det er stadig OK for mig at ville have den uden abonnement?
 
Det kan ikke betale sig at bestille igennem en operatør med mindre at:
  • Man vil være first mover (have den nu)
  • Man kan bruge det medfølgende abonnement

iPhone er en så dyr telefon, at her får man typisk rabat på abonnementet sammen med køb.

Altså så man betaler omtrent det samme for telefon med abonnement i 6 måneder, som man betaler for telefonen uden abonnement. Og så har man jo gratis abonnement i de 6 måneder så at sige.
 
Men dertil skal lægges en afgift på 500 kroner, hvis telefonen skal låses op til en anden tele-operatør inden abonnementets håndjern udløber.
 
Så vent til telefonen kommer til salg uden abonnement.
 
 /Lars


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 12-Oktober-2011 kl. 12:12
Okay, tak for det!
 
Jeg venter bare til den kommer ud uden abonnement så... Men ja, jeg kan jo godt bruge det abommement jeg får med hos en udbyder, men så skal jeg til at skifte fra OiSTER og tilbage igen efter 6 mdr. og det orker jeg ikke...
 
Hvor er det bedst at købe den uden abonnement? Er det fra http://www.apple.dk - www.apple.dk eller?


-------------
          


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-Oktober-2011 kl. 15:10
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Okay, tak for det!
 
Jeg venter bare til den kommer ud uden abonnement så... Men ja, jeg kan jo godt bruge det abommement jeg får med hos en udbyder, men så skal jeg til at skifte fra OiSTER og tilbage igen efter 6 mdr. og det orker jeg ikke...
 
Hvor er det bedst at købe den uden abonnement? Er det fra http://www.apple.dk - www.apple.dk eller?
Så kan du forudbestille den, uden ABB. 8437kr for en 32GB. Det kan de da glemme alt om.Ouch
 
http://i-priser.dk/inyheder/iphone-4s-kan-nu-bestilles-uden-abonnement/?gclid=CMaoyKzd5asCFUe-zAodYmTQGw - http://i-priser.dk/inyheder/iphone-4s-kan-nu-bestilles-uden-abonnement/?gclid=CMaoyKzd5asCFUe-zAodYmTQGw


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: spawn
Skrevet den: 13-Oktober-2011 kl. 16:14
hahahahaha - jamen den er jo rørende billig :P


-------------
Philips 65OLED705/12 - ATV4K


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-Oktober-2011 kl. 16:31
Den pris, er da helt til grin.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 13-Oktober-2011 kl. 17:15
Hvad fanden sker der? Jeg tror godt jeg kan vente på at den kommer i Apple Store så

-------------
          


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-Oktober-2011 kl. 17:17
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Hvad fanden sker der? Jeg tror godt jeg kan vente på at den kommer i Apple Store så
Ja, jeg kan også godt vente lidt, i forhold til den pris.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 16-Oktober-2011 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Okay, tak for det!
 
Jeg venter bare til den kommer ud uden abonnement så... Men ja, jeg kan jo godt bruge det abommement jeg får med hos en udbyder, men så skal jeg til at skifte fra OiSTER og tilbage igen efter 6 mdr. og det orker jeg ikke...
 
Hvor er det bedst at købe den uden abonnement? Er det fra http://www.apple.dk - www.apple.dk eller?
Så kan du forudbestille den, uden ABB. 8437kr for en 32GB. Det kan de da glemme alt om.Ouch
 
http://i-priser.dk/inyheder/iphone-4s-kan-nu-bestilles-uden-abonnement/?gclid=CMaoyKzd5asCFUe-zAodYmTQGw - http://i-priser.dk/inyheder/iphone-4s-kan-nu-bestilles-uden-abonnement/?gclid=CMaoyKzd5asCFUe-zAodYmTQGw
Så faldt den allerede. 7812,. for en 32GB
http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler - http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler
 


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 16-Oktober-2011 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Okay, tak for det!
 
Jeg venter bare til den kommer ud uden abonnement så... Men ja, jeg kan jo godt bruge det abommement jeg får med hos en udbyder, men så skal jeg til at skifte fra OiSTER og tilbage igen efter 6 mdr. og det orker jeg ikke...
 
Hvor er det bedst at købe den uden abonnement? Er det fra http://www.apple.dk - www.apple.dk eller?
Så kan du forudbestille den, uden ABB. 8437kr for en 32GB. Det kan de da glemme alt om.Ouch
 
http://i-priser.dk/inyheder/iphone-4s-kan-nu-bestilles-uden-abonnement/?gclid=CMaoyKzd5asCFUe-zAodYmTQGw - http://i-priser.dk/inyheder/iphone-4s-kan-nu-bestilles-uden-abonnement/?gclid=CMaoyKzd5asCFUe-zAodYmTQGw
Så faldt den allerede. 7812,. for en 32GB
http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler - http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler
 
Og det er den hvide. I sort koster den samme telefon 7287,-
I 16GB er den hvide billigst. Det fatter jeg ikke meget af.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 16-Oktober-2011 kl. 21:59
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Okay, tak for det!
 
Jeg venter bare til den kommer ud uden abonnement så... Men ja, jeg kan jo godt bruge det abommement jeg får med hos en udbyder, men så skal jeg til at skifte fra OiSTER og tilbage igen efter 6 mdr. og det orker jeg ikke...
 
Hvor er det bedst at købe den uden abonnement? Er det fra http://www.apple.dk - www.apple.dk eller?
Så kan du forudbestille den, uden ABB. 8437kr for en 32GB. Det kan de da glemme alt om.Ouch
 
http://i-priser.dk/inyheder/iphone-4s-kan-nu-bestilles-uden-abonnement/?gclid=CMaoyKzd5asCFUe-zAodYmTQGw - http://i-priser.dk/inyheder/iphone-4s-kan-nu-bestilles-uden-abonnement/?gclid=CMaoyKzd5asCFUe-zAodYmTQGw
Så faldt den allerede. 7812,. for en 32GB
http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler - http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler
 
Og det er den hvide. I sort koster den samme telefon 7287,-
I 16GB er den hvide billigst. Det fatter jeg ikke meget af.
5899,- for hvid 32GB.
 
http://www.mobilityshop.dk/shop/iphone-4s-32gb-2445p.html - http://www.mobilityshop.dk/shop/iphone-4s-32gb-2445p.html


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 16-Oktober-2011 kl. 22:02
Man er ved at forstå hvordan du kan have skrevet over 16.000 beskeder herinde nu :D

-------------
          


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 16-Oktober-2011 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Man er ved at forstå hvordan du kan have skrevet over 16.000 beskeder herinde nu :D
Og?Confused Jeg giver bare oplysninger om en billigere vare.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: nekolas
Skrevet den: 17-Oktober-2011 kl. 10:04
Du kunne evt. bare bruge rediger knappen når nu det er dig som har skrevet de sidste 4 posts i træk? Wink Desuden så vil disse hjemmesider som hverken er Apple eller et telefonselskab som 3, Telmore, etc. altid have dyre priser på den nye iPhone inden release. De prøver at tjene lidt ekstra fordi de ved der kommer til at være mangel på release dagen

Edit: det er ihvertfald min teori, det kan jo være de bare ikke kan anskaffe dem selv billigere Embarrassed


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 17-Oktober-2011 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

Du kunne evt. bare bruge rediger knappen når nu det er dig som har skrevet de sidste 4 posts i træk? Wink Desuden så vil disse hjemmesider som hverken er Apple eller et telefonselskab som 3, Telmore, etc. altid have dyre priser på den nye iPhone inden release. De prøver at tjene lidt ekstra fordi de ved der kommer til at være mangel på release dagen

Edit: det er ihvertfald min teori, det kan jo være de bare ikke kan anskaffe dem selv billigere Embarrassed
Det hjælper da ikke meget, at redigere. Hvis der er nogen, som jeg selv er interesseret i denne telefon, så går jeg da ikke ind i tråden for at se om der er nogen som har redigeret sin post.Confused
I forhold til den første pris jeg kom med, så er den altså faldet næsten 2000kr i pris, inden den er kommet på markedet i DK.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 17-Oktober-2011 kl. 10:29

Det var skrevet i en sjov tone Flemming... Nu skal du ikke overreagere det er fint nok med info!



-------------
          


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 17-Oktober-2011 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Det var skrevet i en sjov tone Flemming... Nu skal du ikke overreagere det er fint nok med info!

Jeg overreagerer bestemt ikke. Hvis jeg havde, så havde du fået sådan en.AngryLOL
Jeg synes bare det er rart at prisen kommer så langt ned. De sidste jeg linkede til, dem kender jeg så ikke, men på trustpilot får de rimelige anmeldelser.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 17-Oktober-2011 kl. 10:41

Hehe det er så i orden ..

Hvorfor venter du ikke bare med at bestille den over http://www.apple.dk - www.apple.dk ? Havde du ikke undersøgt noget med Apple Store fra Tyskland over nettet? Hvad koster den fra den tyske Apple side?


-------------
          


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 17-Oktober-2011 kl. 10:45
Jeg kan også sige dig, at jeg er inde på apples side masser af gange om dagen, for at holde øje, med hvornår den kommer til salg. Den skulle komme den 28/10, men den skulle da gerne komme til salg lidt før.
Jeg prøvede apple på UK og tyskland, men de sender ikke til DK.Evil Smile Så jeg ligger og surfer en del, for at finde de bedste priser, og de er da ved at være dernede af.Smile


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 17-Oktober-2011 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Okay, tak for det!
 
Jeg venter bare til den kommer ud uden abonnement så... Men ja, jeg kan jo godt bruge det abommement jeg får med hos en udbyder, men så skal jeg til at skifte fra OiSTER og tilbage igen efter 6 mdr. og det orker jeg ikke...
 
Hvor er det bedst at købe den uden abonnement? Er det fra http://www.apple.dk - www.apple.dk eller?
Så kan du forudbestille den, uden ABB. 8437kr for en 32GB. Det kan de da glemme alt om.Ouch
 
http://i-priser.dk/inyheder/iphone-4s-kan-nu-bestilles-uden-abonnement/?gclid=CMaoyKzd5asCFUe-zAodYmTQGw - http://i-priser.dk/inyheder/iphone-4s-kan-nu-bestilles-uden-abonnement/?gclid=CMaoyKzd5asCFUe-zAodYmTQGw
Så faldt den allerede. 7812,. for en 32GB
http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler - http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler
 
Og nu steg den til 8498.- Hvad sker der i hovedet på dem fra proshop?Confused
http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler - http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 17-Oktober-2011 kl. 12:55
Sygt nok hvis folk gidder betale 8500 for en telefon. Voldsomme priser


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 17-Oktober-2011 kl. 13:07
 
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=5747">
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=5747 - Anmeldelse af iPhone 4S
http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=5747 - Den nye iPhone 4S er mere af det samme; Men det er faktisk en god ting. Apple har taget den halvandet år gamle iPhone 4 og forbedret den på stort set alle områder. Resultatet er en fremragende smartphone.


-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 17-Oktober-2011 kl. 20:35
Hvis man står og ikke har råd til en iPhone 4S, som min kære bror, hvad vil så være bedst at købe? En 3GS som jo stadig kan sit kram med iOS 5, eller er det en iPhone 4 han skal købe?

Hvad havde I gjort?

-------------
          


Skrevet af: TobiasKM
Skrevet den: 17-Oktober-2011 kl. 20:55
Jeg havde i hvert fald ikke købt en 3GS. Den er ganske enkelt ikke tidssvarende mere. I forhold til de standarder vi har nu, så er den noget sløv i det, skærmen er alt for lav opløsning (og generelt overhovedet ikke i nærheden af fx den der sidder i 4'eren), og kameraet er betydeligt ringere.

Jeg havde købt en 4'er. Men det er så også sagt med det udgangspunkt at jeg ikke ved hvordan de prismæssigt kommer til at ligge i forhold til hinanden.


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 17-Oktober-2011 kl. 21:05
Ja okay... Så venter vi lige og ser tiden an, på hvad prisen bliver...

Men hvis man kan få en iPhone 4, 32GB for 2.800 kr. der er 2 mdr. gammel ca., så ser jeg ingen grund til at købe iPhone 4S.. Eller er jeg helt forkert på den? 


-------------
          


Skrevet af: 'DLG'
Skrevet den: 18-Oktober-2011 kl. 08:49
Køb dog den 4s'er og få ro i sjælen ;-)

-------------
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk?
Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså.


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 18-Oktober-2011 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Okay, tak for det!
 

Jeg venter bare til den kommer ud uden abonnement så... Men ja, jeg kan jo godt bruge det abommement jeg får med hos en udbyder, men så skal jeg til at skifte fra OiSTER og tilbage igen efter 6 mdr. og det orker jeg ikke...

 

Hvor er det bedst at købe den uden abonnement? Er det fra http://www.apple.dk - www.apple.dk eller?

Så kan du forudbestille den, uden ABB. 8437kr for en 32GB. Det kan de da glemme alt om.Ouch

 

http://i-priser.dk/inyheder/iphone-4s-kan-nu-bestilles-uden-abonnement/?gclid=CMaoyKzd5asCFUe-zAodYmTQGw - http://i-priser.dk/inyheder/iphone-4s-kan-nu-bestilles-uden-abonnement/?gclid=CMaoyKzd5asCFUe-zAodYmTQGw

Så faldt den allerede. 7812,. for en 32GB
http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler - http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler

 

Og nu steg den til 8498.- Hvad sker der i hovedet på dem fra proshop?Confused
http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler - http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler


Det er parallelimporterede varer, og pt. er 4S svær at få fat i hvilket jo så nok hæver deres "indkøbspris".


Skrevet af: ladiesman217
Skrevet den: 18-Oktober-2011 kl. 09:23
Hehe ja ja jeg skal have 4S, men nu prøver jeg jo at hjælpe min bror.. Tror det ender med jeg gi'r ham en 4'er så

-------------
          


Skrevet af: Brixen
Skrevet den: 18-Oktober-2011 kl. 12:14
Så er der en grundig anmeldelse af 4S på ArsTechnica:

http://arstechnica.com/apple/reviews/2011/10/iphone-4s-a-siri-ously-slick-speedy-smartphone.ars?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss - http://arstechnica.com/apple/reviews/2011/10/iphone-4s-a-siri-ously-slick-speedy-smartphone.ars?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss

Konklusion - først Google translate - nedenunder den originale:

By  http://arstechnica.com/author/jacqui-cheng/ - Jacqui Cheng  Published about 7 hours ago

Værd en opgradering?

Som en 4 iPhone-bruger, har venner og fremmede både har spurgt mig, om jeg planlægger at opgradere til en 4S. Mit svar er nej, dette er delvist Årsager til personligt, da jeg ikke er typen til at bruge flere hundrede dollars for at opgradere min håndsæt Hvert eneste år, medmindre der er virkelig uimodståelig og tvingende grund for mig at gøre det. Jeg kan godt lide iPhone 4S, for min iPhone 4 er "god nok" lige nu, især fordi jeg stadig får alligevel, at iOS 5 udstyr kommer på iPhone 4S ... Bortset fra Siri.

Den anden mest almindelige spørgsmål jeg får, om jeg synes er Andre, nørder og ikke-nørder, bør opgradere til iPhone fra år 4S iPhone 3G, 3G eller-ahem!-Den originale iPhone.Mit svar på spørgsmål, som er et rungende ja, så længe du har midlerne. Der er så mange nye ting om iPhone 4 (og nu 4S) dem, der har brugere gik glip af op til dette punkt, hvis de planlægger at holde med Apple at skifte til A i stedet for konkurrerende platform, vil iPhone 4S afgjort venligst.

FLERE venner spurgte mig, om de skal opgradere fra en iPhone 3G/3GS til $ 99 8GB iPhone 4 i stedet. Jeg synes, at det en dårlig beslutning ville være, når Jo hurtigere iPhone 4S est disponible med et bedre kamera, bedre antenne, og Siri for kun lidt mere (især når indregnet over længden af ​​en mobiltelefon kontrakt).

Ingen har spurgt mig, hvis de skal skifte fra år Android enhed, det er okay oprigtige formål at situationen ville der være så nuanceret og sagsspecifikke at det ville være meget svært at give et tæppe svar. De fleste af de mennesker, jeg kender, der bærer Android-telefoner gør det på grund af de ideologiske forskelle mellem IOS og Android, og de skal ikke regne med Apple Pludselig IKT Justering Prioriteter, software, eller feature sæt med De af Google helst snart.

Formål hvis du er på udkig efter en forandring, du er ikke allergisk over for iOS, og de funktioner appellerer til dig, er der ingen grund til at løbe skrigende fra iPhone 4S. Det er en solid enhed, når der forbedrer iPhone 4 på nyttige måder. Plus, Hvem ville ikke ønsker at blive oppe hele natten at tale med en kvindelig robot, der ved, hvor du lide at drikke sig fuld?



Worth an upgrade?

As an iPhone 4 user, friends and strangers alike have been asking me whether I plan to upgrade to a 4S. My answer is no—this is partially for personal reasons, as I'm not the type to spend several hundred dollars in order to upgrade my handset every single year unless there's a truly irresistible and compelling reason for me to do so. I like the iPhone 4S, but my iPhone 4 is "good enough" right now, especially since I still get all the same iOS 5 features that come on the iPhone 4S... aside from Siri.

The second most common question I get is whether I think others, geeks and non-geeks, should upgrade to the iPhone 4S from an iPhone 3GS, 3G, or—ahem!—the original iPhone. My answer to that question is a resounding yes, so long as you have the funds. There are so many new things about the iPhone 4 (and now the 4S) that those users have missed out on up to this point; if they plan to stick with Apple instead of switching to a competing platform, the iPhone 4S will definitely please.

Several friends asked me if they should upgrade from a iPhone 3G/3GS to the $99 8GB iPhone 4 instead. I think this would be a poor decision when the faster iPhone 4S is available with a better camera, better antenna, and Siri for only a bit more (especially when factored over the length of a cell phone contract).

No one has asked me if they should switch from an Android device, but that's okay since the situation there would be so nuanced and case-specific that it would be very difficult to give a blanket answer. Most of the people I know who use Android phones do so because of the ideological differences between iOS and Android, and they shouldn't count on Apple suddenly aligning its priorities, software, or feature set with those of Google anytime soon.

But if you are looking for a change, you're not allergic to iOS, and the features appeal to you, there's no reason to run screaming from the iPhone 4S. It's a solid device that improves upon the iPhone 4 in useful ways. Plus, who wouldn't want to stay up all night talking to a female robot that knows where you like to get drunk?



-------------
Venlig hilsen
KB


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 18-Oktober-2011 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Okay, tak for det!
 

Jeg venter bare til den kommer ud uden abonnement så... Men ja, jeg kan jo godt bruge det abommement jeg får med hos en udbyder, men så skal jeg til at skifte fra OiSTER og tilbage igen efter 6 mdr. og det orker jeg ikke...

 

Hvor er det bedst at købe den uden abonnement? Er det fra http://www.apple.dk - www.apple.dk eller?

Så kan du forudbestille den, uden ABB. 8437kr for en 32GB. Det kan de da glemme alt om.Ouch

 

http://i-priser.dk/inyheder/iphone-4s-kan-nu-bestilles-uden-abonnement/?gclid=CMaoyKzd5asCFUe-zAodYmTQGw - http://i-priser.dk/inyheder/iphone-4s-kan-nu-bestilles-uden-abonnement/?gclid=CMaoyKzd5asCFUe-zAodYmTQGw

Så faldt den allerede. 7812,. for en 32GB
http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler - http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler

 

Og nu steg den til 8498.- Hvad sker der i hovedet på dem fra proshop?Confused
http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler - http://www.proshop.dk/Mobiltelefon/Apple--iPhone-4S-32-GB-White-2295076.html?utm_source=TradeDoubler


Det er parallelimporterede varer, og pt. er 4S svær at få fat i hvilket jo så nok hæver deres "indkøbspris".
Ok tak.
Så forstår jeg bedre at prisen ryger op og ned. Jeg troede egentlig ikke at proshop importerede varer.


-------------
Mvh
Flemming Larsen



Print side | Luk vindue