Print side | Luk vindue

Jes Dorph stopper på TV 2

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: TV-stationer og kanaler
Forumbeskrivelse: Debat om TV stationerne og deres kanaler
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104896
Udskrevet den: 29-April-2024 kl. 06:13


Emne: Jes Dorph stopper på TV 2
Skrevet af: AarhusBruger
Emne: Jes Dorph stopper på TV 2
Skrevet den: 02-December-2011 kl. 16:20
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1668101.ece

"Den populære nyhedsvært forlader stationen efter mere end 20 år i værtsrollen. Han overtager Peter Schmeichels job som Champions League-vært på TV3+
"


Så må Boxer TV vist hellere finde en ny reklamekampagne :-)




Svar:
Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 02-December-2011 kl. 17:10
Ah! Så er der ingen grund til at bevare TV2...LOL


Skrevet af: SandSand
Skrevet den: 02-December-2011 kl. 19:37
Ved han noget om fodbold?


Skrevet af: Czuba
Skrevet den: 03-December-2011 kl. 17:17
Oprindeligt skrevet af SandSand SandSand skrev:

Ved han noget om fodbold?
Er Peter Schmeichel en god studievært?

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102387&title=czubas-setup - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102387&title=czubas-setup


Skrevet af: pipper
Skrevet den: 03-December-2011 kl. 17:19
Han ved meget om fodbold. Han har en god viden om fodbold.

Ville dog hellere have ham som nyhedsoplæser på tv2.




Skrevet af: MortenMJ
Skrevet den: 07-December-2011 kl. 16:15
Hvad mon Schmeichel skal så? Fortsætter han på 3+ eller skal have være nyhedsvært på TV2 mon? LOL


Skrevet af: newzero
Skrevet den: 08-Februar-2012 kl. 08:00
Hmm.. Personligt forstår jeg ikke han "frivillig" går fra et Drømmejob.
Og så til en konkulega som Sportskommitator.
Et noget isikkert job, samsynlig med meget mere arbejde og færre penge.
Kendes den virkelige grund?
Fyret / Ville have for meget i løn / Røget uklar med ledelsen.
Mit syn på ham er at efter 20 år hos TV2, så er han selveste HR TV2. Hele Danmarks 2ér Far.
Det må stikke noget under.
Selvom jeg er 18 år yngre, kvitter jeg ikke min ikke nær så gode job, For at gå "I Lære" som Fodboldspllerspeaker
Er det ikke af egen fri vilje eller valg. Så har jeg lidt ondt af ham, for han har gjort det virkelig godt, Til er 12 Tal
Og vi her i Familien har haft ham på besøg på Husalteret i stuen i ja gud ved hvor mange gode timer. Fordelt på 20 år..  Jeg har nok kigget mere på Natasja og Ham end konen, siddnde 30 cm borte. Til de der nu tænker...... NEJ det er jeg IKKE.... Er lykkelig gift med 3 børn,  Intet liggere mig fjernere. Kan bare godt lige manden som det menneske han er.
 
Mvh NewZero


-------------
Med Venlig Hilsen.

NewZero.




Skrevet af: Roland
Skrevet den: 14-Marts-2012 kl. 23:50
Har desværre hørt om dette besynderlige skift for et stykke tid siden.
Fatter ikke, hvad den der konservative kongehusglade jubel idiot til Jes Dorph, skal til at spolere CL-udsendelserne for. Magen til selvglad klaphat, skal man s.. lede længe efter !!!
Nu får vi nok en hel del at vide om, hvilket firma der står for tøjet og hvem der leverer støvler eller andet ligegyldigt ævl. 
Og CL-fodbold ved han vist ikke meget om, ihf. ikke så meget som Peter S. - der selv har været i CL-gamet !
At han er selvfed FuCK'er gør det jo absolut ikke bedre. Tværtimod. Confused
 
På den anden side, så kan man jo lave noget andet inden kampen begynder og så slippe for alt det ævl han sikkert kommer til, at lukke ud op til kampen.
 
Men noget godt er der jo ved dette skifte - vi slipper for ham på TV2 nyhederne - Yes !!!
Så mangler de bare at få losset hende "kystbane snobben" N.Krone ud af vagten ! Føj hvor er hun klam og højrøvet, at se og høre på. Angry


-------------
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks


Skrevet af: Notfast
Skrevet den: 15-Marts-2012 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Har desværre hørt om dette besynderlige skift for et stykke tid siden.
Fatter ikke, hvad den der konservative kongehusglade jubel idiot til Jes Dorph, skal til at spolere CL-udsendelserne for. Magen til selvglad klaphat, skal man s.. lede længe efter !!!
Nu får vi nok en hel del at vide om, hvilket firma der står for tøjet og hvem der leverer støvler eller andet ligegyldigt ævl. 
Og CL-fodbold ved han vist ikke meget om, ihf. ikke så meget som Peter S. - der selv har været i CL-gamet !
At han er selvfed FuCK'er gør det jo absolut ikke bedre. Tværtimod. Confused
 
På den anden side, så kan man jo lave noget andet inden kampen begynder og så slippe for alt det ævl han sikkert kommer til, at lukke ud op til kampen.
 
Men noget godt er der jo ved dette skifte - vi slipper for ham på TV2 nyhederne - Yes !!!
Så mangler de bare at få losset hende "kystbane snobben" N.Krone ud af vagten ! Føj hvor er hun klam og højrøvet, at se og høre på. Angry

Hold da op du er en grim mand at høre på.
Det virker til at du kunne trænge til noget samtale terapi.....


-------------
.....



Print side | Luk vindue