Print side | Luk vindue

Logitech harmony 895 Hjælp software

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Tilbehør
Forumbeskrivelse: Fjernbetjeninger, kabler, omskiftere mm.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=11338
Udskrevet den: 28-Maj-2024 kl. 21:41


Emne: Logitech harmony 895 Hjælp software
Skrevet af: nespi
Emne: Logitech harmony 895 Hjælp software
Skrevet den: 19-April-2006 kl. 14:17

Hej , jeg har et stort problem med min logitech software vers . 6.2.5  når jeg skal starte op så kommer der et lille vindue fra  Logitech Harmony Remote Software  og siger  " FATAL EXCEPTION CAUGHT EXECUTING JVM RUNTIME: EXCEPTION OR ERROR THROWN FROM JAVA "  

Hvad betyder dette ??  jeg har prøvet at slette java og geninstallere og ligeledes med logitech softwaren og prøvet alle usb stik uden held .

Problemet er at jeg kan ikke komunikere med fjernbetjeningen , og det har jeg kunnet tidligere , jeg har nu haft fjernbetjeningen i 3 uger

Håber der er nogen der har en løsning , jeg har prøvet at ringe til support 0080029115055  er det rigtigt Nr ?  de siger bare på engelsk at der er lukket  hele tiden , er der ikke et nr. man kan ringe til hvor de snakker dansk ?? 

På forhånd tak...   




Svar:
Skrevet af: nespi
Skrevet den: 19-April-2006 kl. 14:52
w


Skrevet af: Fine
Skrevet den: 22-April-2006 kl. 01:52
har du prøvet med sun java

http://java.sun.com/ - Sun Java


Skrevet af: nbu001
Skrevet den: 22-April-2006 kl. 03:16

Har du prøvet Logitech's online support? Jeg har brugt dem en gang i forbindelse med min Harmony 885. De svarede yderst udførligt.

Telefonnummeret ser ellers ud til at være korrekt, men supporten fås vist kun på engelsk og de andre hovedsprog.

/Nils



-------------
           


Skrevet af: nespi
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 07:35
Tak for responsen..  jeg tror at jeg bliver nødt til at formatere der er ikke noget der hjælper....


Skrevet af: Business101
Skrevet den: 27-April-2006 kl. 18:34
du skal også lige huske at support er åben fra 15.00-00.00


Skrevet af: nespi
Skrevet den: 28-April-2006 kl. 00:24

OK




Print side | Luk vindue