Print side | Luk vindue

Fælleskøb af Sony Bravia LCD (V2000)

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Fælleskøb ®
Forumbeskrivelse: Opnå et godt tilbud ved fælles indkøb
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=11403
Udskrevet den: 31-Maj-2024 kl. 15:18


Emne: Fælleskøb af Sony Bravia LCD (V2000)
Skrevet af: Lars
Emne: Fælleskøb af Sony Bravia LCD (V2000)
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 11:48

Hej Alle

Dette Fælleskøb er nu lukket

Så er vi klar til et Fælleskøb på de nye lækre Sony Bravia LCD modeller med DVB-T tuner

Det bliver på modellerne KDL-32V2000 (32") og KDL-40V2000 (40") og der kan læses mere om dem http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=737&z=5 - i nyheden her .

Vi har indhentet nogle gode priser:

  • KDL-32V2000 kr. 13.825,-    (vejl.pris 17.000 kr)
  • KDL-40V2000 kr. 19.975,-    (vejl.pris 25.000 kr)

Leverandør bliver http://www.sonycenter.dk/Lyngby.aspx - Sony Center Lyngby .

Dette Fælleskøb er nu lukket

  /Lars

 



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk



Svar:
Skrevet af: ChrLau
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 16:12
Nææææ SUPER  - hvornår regner man med de kan leveres ?


Skrevet af: Robbie
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 16:40
Det er jo bare kanon. Nogen der ved hvor man kan se dem live, hvis man bor imellem Herning og Silkeborg?


Skrevet af: larsstampe
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 16:48

Hej Recordere

Ville bare høre om den pris i skriver er med porto osv.

PS. ITbutikken sælger samme skærm til 13.600 med porto. Bare hvis det kunne bruges til at presse ydeligere. VIl dog stadig købe gennem jer.

Lige et spørgsmål , kan man bruge dette tv med digital tuner når man kun har alm analogt tv signal vi bynettet i fredericia.

 

 

 



-------------
Mvh
Lars


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 18:47

Oprindeligt skrevet af ChrLau ChrLau skrev:

Nææææ SUPER  - hvornår regner man med de kan leveres ?

De regner med at kunne levere de første ca. midt i maj.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Bromberg
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 18:54
super super super
kan næsten ikke trække vejret af begejstring

                            


Skrevet af: lrev
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 18:56

Lyder godt....og en flot pris der!

Der er selvfølgelig ALTID nogle,som finder et "bedre" tilbud et andet sted-men så må de jo købe der-hvis de tør!

Desværre var der ikke stemning for 46" modellen i afstemningen,så jeg må bare lede videre...eller vente og se hvad kommende FÆLLESKØB byder på.

Den nye Bravia kan ikke ses nogle steder live endnu,da den endnu ikke er kommet på markedet.Jeg kan forestille mig,at FÆLLESKØB er blandt de allerførste som får den leveret.



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 19:01

Oprindeligt skrevet af larsstampe larsstampe skrev:

PS. ITbutikken sælger samme skærm til 13.600 med porto. Bare hvis det kunne bruges til at presse ydeligere. VIl dog stadig købe gennem jer.

Tak for info.

Jeg ved ikke hvad porto præcis bliver endnu, men det er de gængse porto-satser for den slags.

Skærmene kan også afhentes i et eller flere af Sony centrene (ligger kun på Sjælland endnu)

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Bromberg
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 19:04
Og hvad er den gængse porto ca?
ikke at det egentlig betyder noget, men bare nysgerrig...


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 19:24

Oprindeligt skrevet af Bromberg Bromberg skrev:

Og hvad er den gængse porto ca?
ikke at det egentlig betyder noget, men bare nysgerrig...

Hvis det sendes med Post, så er det vist ca. 140 kr. for 32" udgaven og ca. 185 kr 40" udgaven. Lidt afhængig af hvad embalagen vejer.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 19:28

Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Desværre var der ikke stemning for 46" modellen i afstemningen,så jeg må bare lede videre...eller vente og se hvad kommende FÆLLESKØB byder på.

Lad mig lige checke med forhandleren

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: SMS
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 19:33

Hej.

Er der nogen som ved hvad et væggeslag til KDL-40V2000 koster.

Jeg har været lidt rundt på nettet men ikke fundet nogen pris på beslaget.
Vægbeslag: SU-WL51

Hilsen med tak for i går (JVC aften)



-------------
/ Venlig hilsen Søren.


Skrevet af: lrev
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 19:48

Hej Lars!

Det lyder interessant.....venter i spænding på at høre hvad han kan tilbyde.

Leo. 



Skrevet af: Stay_Bamboocha
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 22:44

hvor og hvornår kan man tilmelde sig......

mon SONY's nye på højde med SAMSUNG's nye 40M71B og hvad med den digital tuner, kan man slet ikke for nogle fordele gennem kabel-tv og en selector box?



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 23:05

Oprindeligt skrevet af Stay_Bamboocha Stay_Bamboocha skrev:

hvor og hvornår kan man tilmelde sig......

Tilmelding begynder engang i weekenden, når jeg har fået det oprettet

Oprindeligt skrevet af Stay_Bamboocha Stay_Bamboocha skrev:

mon SONY's nye på højde med SAMSUNG's nye 40M71B

Pas. Ingen af modellerne er kommet på markedet endnu.

Oprindeligt skrevet af Stay_Bamboocha Stay_Bamboocha skrev:

og hvad med den digital tuner, kan man slet ikke for nogle fordele gennem kabel-tv og en selector box?

Den indbyggede digital tuner er til dem med egen antenne, eller dem i mindre antenne-foreninger hvor DVB-T signalet videresendes internt.

Man kan dog godt modtage DVB-T selvom man har TDC kabel-tv, altså hvis man etablerer en lille antenne til det (stue / udendørs). Digital TV kræver ikke nødvendigvis lige så store antenner som det analoge.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 23:07

Oprindeligt skrevet af Robbie Robbie skrev:

Det er jo bare kanon. Nogen der ved hvor man kan se dem live, hvis man bor imellem Herning og Silkeborg?

Det er svært, de kommer først til landet engang i maj.

Men jeg tror det bliver nogle lækre skærme. Nu har Sony reklameret så meget for deres farver på Bravia modellerne (alle reklamerne med hoppebolde) at jeg tror de kommer med nogle lækre LCD TV denne gang.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Stay_Bamboocha
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 23:16
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Robbie Robbie skrev:

Det er jo bare kanon. Nogen der ved hvor man kan se dem live, hvis man bor imellem Herning og Silkeborg?

Det er svært, de kommer først til landet engang i maj.

Men jeg tror det bliver nogle lækre skærme. Nu har Sony reklameret så meget for deres farver på Bravia modellerne (alle reklamerne med hoppebolde) at jeg tror de kommer med nogle lækre LCD TV denne gang.

  /Lars

Lars hvorfor skriver du ".... jeg tror de kommer med nogle lækre LCD TV denne gang...", har de ikke før leveret gode LCD-tv i forhold til andre mærker som samsung og philips, også defor jeg spurgte om man kunne tænke at samsung m71 stadig er/bliver det bedste af det bedste på LCD-market??



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 21-April-2006 kl. 23:34

Oprindeligt skrevet af Stay_Bamboocha Stay_Bamboocha skrev:

Lars hvorfor skriver du ".... jeg tror de kommer med nogle lækre LCD TV denne gang...", har de ikke før leveret gode LCD-tv i forhold til andre mærker som samsung og philips, også defor jeg spurgte om man kunne tænke at samsung m71 stadig er/bliver det bedste af det bedste på LCD-market??

Det er min måde, at sige "jeg kan ikke spå"...

Jeg antager at de nye Sony Bravia LCD skærme vil konkurrere i "toppen af LCD markedet" - men eftersom ingen her har set dem endnu så bliver det gæt (de var desværre ikke på CeBIT i år).

Så det er et kvalificeret gæt, ud fra hvad de selv skriver om de nye produkter, og ud fra hvor meget de satser på at (gen)erobre de markedsandele som de tabte for 2-3 år siden (hvor de havde en kedelig start på fladskærms-markedet).

For 2 år siden havde Sony kun modeller der tabte enhver test. Så sadlede de om sidste år. Droppede CRT TV, og satsede rent på LCD. Bravia modellerne sidste år var fine, men ikke prangende. De gik ligeop med Samsung m.fl.

Men jeg har en forventning om at dette års Bravia modeller gør en forskel. Ikke kun fordi de er først med digital tuner over hele linien, men fordi Sony er stor og ikke bryder sig om "at tabe". Så jeg spår dette års Bravia til at være de modeller der bringer Sony helt i front igen.

Men jeg har ikke noget at have det i, udover Sonys egne udtalelser og deres satsning på reklamer. Jeg venter også på de produkter ... og måske jeg bestiller et på Fælleskøb nu - bare for en sikkerheds skyld....

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Stay_Bamboocha
Skrevet den: 22-April-2006 kl. 05:22

ok lars, så er det næsten lidt en satsning at købe det især her på fælles køb når ingen har prøvet det.........

har lige selv købt et plastma panasonic 37pv60 men er lidt ked af blæserne og så at underteksten står og genspejler sig inden bagved når man ikke sidder helt lige-for (så regner med at smide det retur inden de 14 dages fortrydelsesret stopper) - og så sony's nye her "ser" mega fede ud.



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 22-April-2006 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af lrev lrev skrev:

Desværre var der ikke stemning for 46" modellen i afstemningen,så jeg må bare lede videre...eller vente og se hvad kommende FÆLLESKØB byder på.

Lad mig lige checke med forhandleren

Svaret fra vores forhandler er:

De er bange for at brænde inde med 46" modellerne, hvis for mange tilmelder sig Fælleskøb og derefter springer fra igen. I butikken har de mere brug for 32" og 40" til det almindelige salg.

Men hvis de af jer der ønsker en 46" kan acceptere at indbetale et forskud til forhandleren på kr. 5000,- (som sikkerhed) så tager de det gerne hjem.

Prisen vil i så fald blive kr. 34.500,- på Fælleskøb (for KDL-46V2000) og de  forventes kunne leveres fra ca. 1. juni.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: jornjenz
Skrevet den: 22-April-2006 kl. 11:55

Hej!

Meget interesseret i KDL-V32V2000 - følger beslag med eller købes dette seperat (mener det hedder SU-WL31, har ikke kunnet finde en pris)... - og har nogen en link til manual/user guide for ovennævnte ?

 

vh

Jørn



Skrevet af: Enfen
Skrevet den: 22-April-2006 kl. 11:57

Hvad med pris for Vægbeslag og Forsikring?

Har du mulighed for at undersøge ovenstående Lars?



-------------
Kim


Skrevet af: Matrixzonen
Skrevet den: 22-April-2006 kl. 21:29
Forstår jeg det rigtigt:

At denne nye Bravia serie kun har digital tuner og altså ikke kan bruges til at se TDC Kabel TV på, uden at man skal ud og investere i en selector boks ??? 


Skrevet af: Ole
Skrevet den: 22-April-2006 kl. 21:33

Oprindeligt skrevet af Matrixzonen Matrixzonen skrev:

Forstår jeg det rigtigt:

At denne nye Bravia serie kun har digital tuner og altså ikke kan bruges til at se TDC Kabel TV på, uden at man skal ud og investere i en selector boks ??? 

Ja, og nej. Den digitale tuner kan ikke bruges på Kabel TV, du skal have selector for at se digitalt-tv via TDC.

MEN du kan godt se analogt kabelTV med Sony'en. TV'ets tuner kan begge dele.

...Ole



-------------
Moderator, recordere.dk


Skrevet af: mich61
Skrevet den: 22-April-2006 kl. 21:39
Oprindeligt skrevet af LER2001 LER2001 skrev:

Oprindeligt skrevet af Matrixzonen Matrixzonen skrev:

Forstår jeg det rigtigt:

At denne nye Bravia serie kun har digital tuner og altså ikke kan bruges til at se TDC Kabel TV på, uden at man skal ud og investere i en selector boks ??? 

Ja, og nej. Den digitale tuner kan ikke bruges på Kabel TV, du skal have selector for at se digitalt-tv via TDC.

MEN du kan godt se analogt kabelTV med Sony'en. TV'ets tuner kan begge dele.

...Ole

Man kan vel bruge en stueantenne hvis man ikke bor for langt væk fra en sender, eller hvad, og så få DR1, DR2 og TV2 digitalt



Skrevet af: Matrixzonen
Skrevet den: 22-April-2006 kl. 21:40
Ok takker for hurtigt svar!

Havde nemlig gået og tænkt på at skulle have en LCD fra den nye Bravia serie og har ikke selector boks, så frygtede pludselig at den ikke kunne vise det almindelig analoge TDC kabel TV med den digitale tuner.

Man plejer jo at hører om at en skærm har både analog og digital tuner, og denne har ifølge spec. kun digital...




Skrevet af: Ole
Skrevet den: 22-April-2006 kl. 21:42
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

(...)Man kan vel bruge en stueantenne hvis man ikke bor for langt væk fra en sender, eller hvad, og så få DR1, DR2 og TV2 digitalt

Ja naturligvis, men det var ikke det, der var spørgsmålet
-Håber ikke, at jeg virker for arrogant i mit svar, det er ikke meningen..

...Ole



-------------
Moderator, recordere.dk


Skrevet af: mich61
Skrevet den: 22-April-2006 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af LER2001 LER2001 skrev:

[QUOTE=mich61]

(...)Man kan vel bruge en stueantenne hvis man ikke bor for langt væk fra en sender, eller hvad, og så få DR1, DR2 og TV2 digitalt

Ja naturligvis, men det var ikke det, der var spørgsmålet
-Håber ikke, at jeg virker for arrogant i mit svar, det er ikke meningen..

 

Helt OK

Men det var også for at fortælle/bekræfte for mig selv og andre, at man godt kan få nogle danske digitale TV kanaler uden at skulle have en Selector, selvom man har kabelTV

 



Skrevet af: Stay_Bamboocha
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 08:50
er det ikke lidt et skud i tågen at købe dette nye SONY når ingen ved og har set det i action..... eller kan man "regne" med SONY?


Skrevet af: SMS
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 08:58
Det ville være lækkert hvis SONY kunne finde på at lave en aften som JVC så man kunne se deres nye tv og samtidig få svar på de mange spørgsmål som presser på

-------------
/ Venlig hilsen Søren.


Skrevet af: lrev
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 09:03

Hvis man ikke kan regne med SONY,så kan man ikke regne med nogen.

De er verdens største producent af elektronik,og har et stort navn på tv markedet fra  tidligere tider.

Da den tidligere model har høstet mange roser i div. fagblade(og rent faktisk har et flot og behageligt billede),så tror jeg roligt at du kan regne med at den nye serie BRAVIA er endny bedre.

Men vil det iøvrigt ikke være sådan med mange FÆLLESKØB,at man må tage en lille "chance"-da FÆLLESKØB" deltagerne tit og ofte er de første som får leveret efter intro?

Så med mindre at du ikke bryder dig om nuværende BRAVIA model,så kan jeg ikke se at du løber nogen særlig stor risiko.

(Men du sparer ca. 20% på prisen)



Skrevet af: Birdynamnam
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 09:41

Nogen der ved om sony har den nye teknik med fordobling af antal billeder.
Ligesom jvc`s clear motion drive, phillips clear lcd, samsungs smooth motion.

http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11431&PN=1&TPN=100 - http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=11431& PN=1&TPN=100



-------------
Vi vil have tour de france i hd


Skrevet af: Shovel79
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 09:52
Vedr. om det er et skud i tågen eller andet vedr. ubeset køb, så går jeg ud fra at der er fuld returret i 8/14 dage hvis emballage er forsvarligt gemt - er dette rigtigt?


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 10:07

Oprindeligt skrevet af Shovel79 Shovel79 skrev:

Vedr. om det er et skud i tågen eller andet vedr. ubeset køb, så går jeg ud fra at der er fuld returret i 8/14 dage hvis emballage er forsvarligt gemt - er dette rigtigt?

Lige ved dette Fælleskøb er der ikke. Det skyldes at det er en normal butik der leverer, og der er ingen returret. Det er ikke et fjernsalg, selvom man vælger at få det tilsendt istedet.

Til gengæld vil man få mulighed for at afhente i et af de mange Sony centre, og på den måde se TV'et først. Men bor man i den anden ende af landet, og vælger at få det sendt, så er det købt.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: lrev
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 11:02

Sony HAR et system,som i praksis skulle øge hurtigheden fra 8 og ned til 4 ms delay...dette ifølge sony-center Lyngby.

Hvad de kalder det,erindrer jeg ikke.



Skrevet af: mufcdk1974
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Shovel79 Shovel79 skrev:

Vedr. om det er et skud i tågen eller andet vedr. ubeset køb, så går jeg ud fra at der er fuld returret i 8/14 dage hvis emballage er forsvarligt gemt - er dette rigtigt?

Lige ved dette Fælleskøb er der ikke. Det skyldes at det er en normal butik der leverer, og der er ingen returret. Det er ikke et fjernsalg, selvom man vælger at få det tilsendt istedet.

Til gengæld vil man få mulighed for at afhente i et af de mange Sony centre, og på den måde se TV'et først. Men bor man i den anden ende af landet, og vælger at få det sendt, så er det købt.

  /Lars

Er du sikker Lars?, for selve definationen på fjernsalg er at køber og sælger ikke har stået ansigt til ansigt, og det har man jo ikke her, da bestilingen foregår via nettet:

http://www.forbrug.dk/raad/renbesked/ehandel/e-handel2/ - http://www.forbrug.dk/raad/renbesked/ehandel/e-handel2/



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 19:31
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

for selve definationen på fjernsalg er at køber og sælger ikke har stået ansigt til ansigt, og det har man jo ikke her, da bestilingen foregår via nettet:

http://www.forbrug.dk/raad/renbesked/ehandel/e-handel2/ - http://www.forbrug.dk/raad/renbesked/ehandel/e-handel2/  

Det der normalt afgør om et salg er butikskøb eller fjernsalg, er hvordan butikken er indrettet.

Se denne:  http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/2/fjernsalg-fortrydelsesret-aftaler-efter-1102004/ - http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/2/fjernsalg-fortryd elsesret-aftaler-efter-1102004/

I dette tilfælde er det en fysisk butik, der ikke normalt har fjernsalg. Så selvom nogle af jer vælger at få tilsendt TV'et - istedet for at møde op i butikken og afhente - så kan det stadig tolkes som butikskøb.

Men jeg er klar over at dette er et grænsetilfælde, en gråzone som der ikke findes nogen klare regler for. Jeg regner med at checke op på det, så forhandleren ikke ved en teknisk fejl kommer til at bryde loven.

Så indtil i hører andet - så er dette at regne som et almindeligt butikskøb uden returret.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Jenning
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 19:48

Hej

Hvordan kan det være at der ikke er mulighed for at købe tv'et incl. vægbeslag, som det er tilfældet ved fælleskøbet af samsung.

Skyldes det at der ikke kan opnås en ordentlig rabat på vægbeslag..?

Mvh

Bo



Skrevet af: Shovel79
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

[QUOTE=mufcdk1974]

Så indtil i hører andet - så er dette at regne som et almindeligt butikskøb uden returret.

  /Lars

lidt forvirret ... altså, medmindre man selv møder op i et Sony centeret når skærmene kommer hjem og selv tager den medhjem - så er der ombytningsret... rigtigt fortået ?



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af Jenning Jenning skrev:

Hvordan kan det være at der ikke er mulighed for at købe tv'et incl. vægbeslag, som det er tilfældet ved fælleskøbet af samsung.

Skyldes det at der ikke kan opnås en ordentlig rabat på vægbeslag..?

Det skyldes først og fremmest at dette Fælleskøb skulle igang 

Jeg regner med at høre fra forhandleren en af dagene, om der kan tilbydes en rabat på tilbehør.

Og hvis, så vil i blive tilbudt det ved slutkøbet. Det samme gælder ekstra forsikring.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Ole
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af Shovel79 Shovel79 skrev:

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

[QUOTE=mufcdk1974]

Så indtil i hører andet - så er dette at regne som et almindeligt butikskøb uden returret.

  /Lars

lidt forvirret ... altså, medmindre man selv møder op i et Sony centeret når skærmene kommer hjem og selv tager den medhjem - så er der ombytningsret... rigtigt fortået ?

Nej. Der er lidt tvivl om, hvordan reglerne skal tolkes.
Jeg kan ikke forestille mig, at der ikke bliver samme returret for alle uanset om du henter, eller får det leveret.

-Og det er sandsynligt, at der ikke kommer returret overhovedet.

Men jeg vil foreslå, at vi indstiller debatten om returret, indtil Lars har fået undersøgt reglerne helt. Alt andet vil være gætterier...
Bemærk, at købeloven naturligvis vil blive overholdt. Spørgsmålet er blot, hvordan købeloven skal fortolkes i dette tilfælde. Det er Lars ved at undersøge.



-------------
Moderator, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 19:59

Oprindeligt skrevet af Shovel79 Shovel79 skrev:

lidt forvirret ... altså, medmindre man selv møder op i et Sony centeret når skærmene kommer hjem og selv tager den med hjem - så er der ombytningsret... rigtigt fortået ?

Nej, det er et almindeligt butikskøb lige nu. Dvs. ingen returret og ingen ombytningsret.

Men når det er sagt, så er de flinke i Sony Center Lyngby. Så hvis i står og har købt en 32" men heller vil have en 40", kan det sikkert godt byttes.

Men de vil bare gerne sikre sig, at de ikke lige pludselig står med 25 stk. TV retur som skal sælges brugt i butikken bagefter. Især fordi deres advance virkelig er presset helt i bund på dette Fælleskøb. Til gengæld er der jo lejlighed til at se og prøve apparaterne først, i et af de 5 Sony centre (såsnart de får modellen hjem).

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Jenning
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 20:05
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Jenning Jenning skrev:

Hvordan kan det være at der ikke er mulighed for at købe tv'et incl. vægbeslag, som det er tilfældet ved fælleskøbet af samsung.

Skyldes det at der ikke kan opnås en ordentlig rabat på vægbeslag..?

Det skyldes først og fremmest at dette Fælleskøb skulle igang 

Jeg regner med at høre fra forhandleren en af dagene, om der kan tilbydes en rabat på tilbehør.

Og hvis, så vil i blive tilbudt det ved slutkøbet. Det samme gælder ekstra forsikring.

  /Lars

 

Det lyder godt, tak for det hurtige svar



Skrevet af: Enfen
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 20:20
Lars:

Får vi en kvittering på bestillingen, når den er sendt fra siden?



-------------
Kim


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 20:47

Hej Alle

Antal bestillinger:  6

  • 1 stk. 32"
  • 5 stk. 40" 

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=756&z=13 - Tryk her for oplysninger om tilmelding

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Enfen
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 20:50

Lars kan du fortællle mig, om min bestilling er gået igennem?

Informationen var lidt mangelfuld.



-------------
Kim


Skrevet af: Bromberg
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 20:52
jeg har heller ikke fået nogen bekræftelse...


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 20:57

Hej Alle

Ja, jeg kan se at der er noget omkring email bekræftigelserne der driller.

Men bare rolig. Såsnart i ser vinduet med "Tak for din bestilling" så er den registreret i vores database.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Maximus
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 21:02

Hvornår er sidste frist for tilmelding?

Forventes fælleskøbet at køre så længe at man har en chance for at tjekke skærmen ud i et Sony Center før man bestiller?

På forhånd tak 



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 21:03
Oprindeligt skrevet af Maximus Maximus skrev:

Hvornår er sidste frist for tilmelding?

Forventes fælleskøbet at køre så længe at man har en chance for at tjekke skærmen ud i et Sony Center før man bestiller?

Sidste frist er søndag d. 15 maj

Jeg skal nok prøve at holde jer orienteret om hvornår de før det i udstilling...

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Maximus
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 21:14
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Sidste frist er søndag d. 15 maj

Jeg skal nok prøve at holde jer orienteret om hvornår de før det i udstilling...

Tusind tak for det hurtige svar!



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 21:28

Hej Alle

Antal bestillinger:  10

  • 4 stk. 32"
  • 6 stk. 40" 
  • 0 stk. 46"

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=756&z=13 - Tryk her for oplysninger om tilmelding

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 21:46
[QUOTE

Sidste frist er søndag d. 15 maj

  /Lars

[/QUOTE]

Jaah, det varer jo nogle år inden den 15. maj falder på en søndag, så der er god tid.WinkWink

Flemming



Skrevet af: Stay_Bamboocha
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 22:15
hvornår regner i så med levering når det er fra en "rigtig" butik...?


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 23-April-2006 kl. 22:19

Oprindeligt skrevet af Stay_Bamboocha Stay_Bamboocha skrev:

hvornår regner i så med levering når det er fra en "rigtig" butik...?

V2000 modellerne forventes at kunne leveres fra engang midt i maj. Det er der de kommer til landet, sådan til almindelig salg.

Så det er også der at vores forhandler, Sony Center Lyngby, vil kunne begynde leveringen.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 00:08

Hej Alle

Antal bestillinger:  11

  • 5 stk. 32"
  • 6 stk. 40" 
  • 0 stk. 46"

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=756&z=13 - Tryk her for oplysninger om tilmelding

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: NeonTeal
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 03:26

Oprindeligt skrevet af SMS SMS skrev:

Det ville være lækkert hvis SONY kunne finde på at lave en aften som JVC så man kunne se deres nye tv og samtidig få svar på de mange spørgsmål som presser på

Kanon ide.

Jeg synes som SMS - det ville være formidablet om også Sony, som JVC, kunne lave en "demo"-aften med deres nye produkter.

Er der mon nogen fra Sony i forummet som har lyst til at tage handsken op?



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 09:53

Hej Alle

Jeg har undersøgt med Forbrugerstyrelsen omkring fjernsalg/butikskøb, og det er helt i orden at vores forhandler kun vil sælge på deres normale betingelser (ingen returret).

Sony Center Lyngby er en normal butik der ikke driver fjernsalg eller postordre virksomhed, og så siger Forbrugerstyrelsen at så er det et butikskøb der foretages - selvom man på forhånd tilmelder sig via en liste (Fælleskøb) på en hjemmeside.

Det afgørende er at i handler individuelt, i en butik der ikke driver fjernsalg. Og så er det et butikskøb uden retur- eller ombytningsret, også selvom i vælger at få det tilsendt.

Men når alt dette er sagt, så er det en flink Sony forhandler, som vil gøre alt for at i føler jer tilfredse med det nye lækre Sony TV. De lever og ånder for de produkter, og har en ekspertise som IT-forhandleren aldrig kan få.

De ønsker bare at sikre sig, at der ikke lige pludselig står 20 personer fra Fælleskøb og vil retunere. For så taber de pludselig mange penge på at hjælpe os. Dette skyldes at vi virkelig har presset citronen denne gang, for at få prisen fra en dansk forhandler ned i et niveau der kan konkurrere med parallel-importen fra IT-forhandlerne.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Henry F
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 10:00
Det er jo så kun en formodning.

Men siden I ved så meget om dette skærm, kan I så fortælle mig forskellen mellem S og V modellerne? Har sammenlignet dem på SONY's hjemmeside, men der er jo intet forskel udover farven?!

Er V topmodellen?


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 10:05

Oprindeligt skrevet af Henry F Henry F skrev:

Er V topmodellen?

Ja.

S-serien er den lille serie, og V-serien den store. Så forvent at alting er lidt bedre på de store modeller, fra finish på kabinettet, over lydkvaliteten til detaljerne i billederne.

Hvis man er kræsen og går efter bedste kvalitet, så er det V-modellerne man skal gå efter.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: jornjenz
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 10:29

Meldte mig til 32" modellen i går aftes, men modtog aldrig en bekræftelse på email - kan I bekræfte at jeg er tilmeldt, så jeg ikke går og glæder mig forgæves ?

vh

Jørn - mailto:joern.jensen@hp.com - joern.jensen@hp.com



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 10:52

Oprindeligt skrevet af jornjenz jornjenz skrev:

Meldte mig til 32" modellen i går aftes, men modtog aldrig en bekræftelse på email - kan I bekræfte at jeg er tilmeldt, så jeg ikke går og glæder mig forgæves ?

Det er du

Det driller med udsendelse af automatiske mails som bekræftigelse. Men bare rolig, såsnart skiltet med "Tak for din tilmelding" kommer, så er tilmeldingen allerede registreret i vores database.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Bromberg
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 10:57
Ja, det siger du. Men man bliver alligevel lidt nervøs når der står at man
vil modtage en mail med en kvittering. Jeg ved ikke med de andre der har
bestilt, men det er helt bestemt meget vigtigt for mig. Derfor ville det
være vildt ærgerligt at miste noget man troede man havde bestilt, men så
alligevel ikke... Der er jo prestige i at være nogle af de første der faktisk
står med skærmen...

Men al respekt for systemet alligevel, så længe man får den vare men
ønsker


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 11:06

Hej Alle

Der er lidt tvivl om de første tilmeldinger blev registreret, så her er listen over de første navne til at sikre sig de nye Sony skærme:

1

V. Pedersen

2

K. B. Olsen

3

P. Jørgensen

4

B. K: Nielsen

5

K. S. Hansen

6

A. Meier

7

P. Svendsen

8

C. Petersen

9

H. Svendsen

10

J. Jensen

11

C. Lau

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Enfen
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

Der er lidt tvivl om de første tilmeldinger blev registreret, så her er listen over de første navne til at sikre sig de nye Sony skærme:

KLIP KLIP

  /Lars

Så blev jeg mere rolig



-------------
Kim


Skrevet af: NeonTeal
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 12:55

Bilka i Næstved har lige sat en Sony Bravia KLV-S32A10 på tilbud.

Den måtte jeg lige checkke ud - det må vel være en forgænger til 2000 modellerne?

Een ting undrede:

Nogle af indgangsstikkene. bl.a. HDMI og vist også component sidder på siden af apparatet .  Ikke helt ude på rammen, men på siden af bagpanelet et par cm fra kanten af rammen. Jeg vil mene, at der er stor risiko for, at kabler der er tilsluttet "sidestikkene" vil stikke ud og kunne ses forfra. De øvrige (bl.a. scart) stik var nydeligt placeret bag og midtpå forneden på skærmen, forsænket og oven i købet forsynet med en kabelholder forneden.

Hvordan forholder det sig med V-modellerne fra dette fælleskøb - har de også nogle af indgangsstikkene placeret på siden?

 



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 15:10

Hej Alle

Så kom der svar på det med forsikringer:

Sony Centrer Lyngby tilbyder serviceforsikringer gennem Assurant Services, som på TV har en løbetid på 6 år.

  • For 32V2000 kr. 1.395,-
  • For 40V2000 kr. 1.595,-
  • For 46V2000 kr. 2.595,-

PS. Vægbeslag kommer senere...

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Bromberg
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 15:26
Nice med forsikringer...
Men hvad er tendensen herinde??? I butikkerne er de jo helt vilde med at
sælge dem, og jeg kan godt se fornuften med dem, og det synes også at
være en fair pris, mener bare at min samsung 27" næsten kostede det
samme i forsikring som 40"eren...

Bør man vælge forsikring?


Skrevet af: ejlersen
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 15:33
Hej,

Jeg er meget i tvivl her, bor i Aalborg og syntes nok at Lyngby er lidt langt væk hvis der skulle være problemer med skærmen.

Samtidig vil jeg også gerne se den i aktion inden bestilling - vil den være at finde på markedet inden fælleskøbet slutter.

Hvad vil prisen være udenfor fælleskøbet? Der er jo mange andre butikker der også sælger Sony såsom Fona, Merlin og diverse andre.




-------------
Mvh,
Ole

-----------------------
Snart JVC LT-32X70 Ejer


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 16:30

Oprindeligt skrevet af ejlersen ejlersen skrev:

Hvad vil prisen være udenfor fælleskøbet? Der er jo mange andre butikker der også sælger Sony såsom Fona, Merlin og diverse andre.

Regn med at Fona, Merlin, Expert, 2tal m.fl. som udgangspunkt vil tage priser omkring den vejledende pris.

Dvs. ca. 25.000 kr for KDL-40V2000.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 16:35

Hej Alle

Vores forhandler kan sælge vægbeslag fra Vogels og SMS til de almindelige priser.

Det er samme pris som de sælges til så mange andre steder, men der er næsten frit valg i modellerne

 

Til 32”

Vogels EFW 6205          599,-

Vogels EFW 6225          1.099,-

Vogels EFW 6245          1.999,-

Til ovenstående skal bruges en 200x200 plade til kr. 299,-

 

SMS Func WM T           ; 999,-

SMS 3D MIDI                  2.499,-

 

Til 40”

             Vogels EFW 6305          999,-

             Vogels EFW 6325          1.599,-

             Vogels EFW 6345          2.799,-

 

Til 46”

             Vogels EFW 6305          999,-

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: NeonTeal
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 16:35

Hvordan ser det ud med DVB-T modtageren.

Det har tidligere været skrevet at den understøtter DVB-Subtitles, men hvad med MHP og EPG - understøttes de?

Et andet spørgsmål - har modellen 2 forskellige antenneindgange til digital og analog recievere, ellers bruges den samme indgang?



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 20:45
Hej Alle

Antal bestillinger:  15

  • 6 stk. 32"
  • 9 stk. 40" 
  • 0 stk. 46"

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=756&z=13 - Tryk her for oplysninger om tilmelding

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: claus_dk
Skrevet den: 24-April-2006 kl. 21:19

IKKE for at kaste dårligt lys over et udemærket fælleskøb men:

Forhandlerens betingelser

  • Der tilbydes ikke returret eller ombytningsret.

Eftersom denne betingelse er i fælleskøbet tænkte jeg bare på hvorledes sony forholder sig til fx pixel fejl? måske værd at overvejer idet der ikke tilbydes returret? Nu ved jeg godt man ikke køber et TV for at sende det retur, men den ret er nu rar at have alligevel, især til et køb på 20k.

mvh

claus



-------------
Mvh Claus
~ Panasonic PV60E ~ Sanyo Z3 ~ Pioneer AX2AV-S ~ Denon 1920 ~
~ HT.AudiovectorC2 ~ BH.KEFQ15 ~ CH.B&WCC6 ~



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 25-April-2006 kl. 00:11

Oprindeligt skrevet af Bromberg Bromberg skrev:

Nice med forsikringer...
Men hvad er tendensen herinde??? I butikkerne er de jo helt vilde med at
sælge dem, og jeg kan godt se fornuften med dem, og det synes også at
være en fair pris, mener bare at min samsung 27" næsten kostede det
samme i forsikring som 40"eren...

Bør man vælge forsikring?

Der er ingen tvivl om at forsikringer betaler sig - for forsikringsselskaberne, og dem som formidler dem. Det uanset om det er forsikring af forbrugerelektronik, huse eller biler. Derom ingen tvivl.

Men en forsikring er også en kollektiv deling af udgifterne, og det er en sikring mod uforudsete udgifter i den periode forsikringen løber (i dette tilfælde 6 år).

Tænk på om du har råd til at få det repareret hvis uheldet er ude, eller om du regner med at det ihvertfald ikke går i stykker de næste 6 år. Dette kontra en forsikring, hvor du ved at de næste 6 år koster det dig ihvertfald ikke noget ekstra at have.

Personligt sparer jeg sammen. Jeg undgår konsekvent forsikringer af den art, og regner med at når jeg endelig har et apparat der går i stykker - så har jeg nok tjent ind til reparationen. Omvendt, så er det selvfølgelig en mere risikofyldt måde at se tingene på. Så jeg kan sagtens forstå alle dem der vælger den tryghed som en forsikring giver.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Bromberg
Skrevet den: 25-April-2006 kl. 09:06
Tak for det gode svar Lars, det vil jeg tage til eftertanke.


Skrevet af: Henry F
Skrevet den: 25-April-2006 kl. 09:41
Hvor mange tilmeldinger kræves der som minimum? Jeg var nede hos 2tal i går, og forhøre mig om V2000, men den unge ekspedient sagde, at modellen først kom i handlen i juni/juli måned!? Nu er jeg da for alvor forvirret!


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 25-April-2006 kl. 10:05

Oprindeligt skrevet af Henry F Henry F skrev:

Hvor mange tilmeldinger kræves der som minimum? Jeg var nede hos 2tal i går, og forhøre mig om V2000, men den unge ekspedient sagde, at modellen først kom i handlen i juni/juli måned!? Nu er jeg da for alvor forvirret!

Der kan være flere muligheder:

  1. Ekspedienten ved hvad han taler om, og ved noget som Sony Centrene ikke ved.
  2. 2tal får først en sending engang i juni/juli
  3. Ekspedienten misforstod / forbyttede modellerne.
  4. Ekspedienten ved ikke hvad han taler om.

Jeg vil undlade at komme med et bud

Men indtil videre er der ikke noget som tyder på at modellerne er udskudt. Meldingen indtil nu fra vores forhandler har ihvertfald været levering fra ca. midt i maj.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Enfen
Skrevet den: 25-April-2006 kl. 11:35

Oprindeligt skrevet af claus_dk claus_dk skrev:

sony forholder sig til fx pixel fejl? måske værd at overvejer idet der ikke tilbydes returret? Nu ved jeg godt man ikke køber et TV for at sende det retur, men den ret er nu rar at have alligevel, især til et køb på 20k.

mvh

claus

Jeg vil da stærkt gå ud fra, at de tilbyder samme garanti som Samsung - Altså 0 pixelfejl garanti.

Hvis det ikke er tilfældet, skal jeg da vist overveje købet af Sony en gang til



-------------
Kim


Skrevet af: Enfen
Skrevet den: 25-April-2006 kl. 11:38
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

*KLIP*

Personligt sparer jeg sammen. Jeg undgår konsekvent forsikringer af den art, og regner med at når jeg endelig har et apparat der går i stykker - så har jeg nok tjent ind til reparationen. Omvendt, så er det selvfølgelig en mere risikofyldt måde at se tingene på. Så jeg kan sagtens forstå alle dem der vælger den tryghed som en forsikring giver.

  /Lars

Jeg er stort set enig med dig Lars din vurdering af tillægsforsikringer.

Hvis jeg selv skal have en tillægsforsikring, skal det være for at være dækket, hvis mit nye Sony tv falder ned fra væggen. Førnævnte må siges at være min største frygt.



-------------
Kim


Skrevet af: ErFl
Skrevet den: 25-April-2006 kl. 11:52

[/QUOTE]

Hvis jeg selv skal have en tillægsforsikring, skal det være for at være dækket, hvis mit nye Sony tv falder ned fra væggen. Førnævnte må siges at være min største frygt.

[/QUOTE]

 

Hvis "uheld" af den slags er begrundelsen for at købe en ekstra forsikring, så tjek først dine evt. familieforsikring / indbo-ditto.

Hvis du har en sådan dækker den ofte den slags uheld, og så er ekstraforsikringen spildt!

 



-------------
M.v.h.
Erik


Skrevet af: peejay
Skrevet den: 25-April-2006 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af NeonTeal NeonTeal skrev:

Hvordan ser det ud med DVB-T modtageren.

Det har tidligere været skrevet at den understøtter DVB-Subtitles, men hvad med MHP og EPG - understøttes de?

http://www.sony.dk - www.sony.dk skriver at det understøtter EPG. MHP nævnes ikke.



Skrevet af: NeonTeal
Skrevet den: 25-April-2006 kl. 15:38
Oprindeligt skrevet af peejay peejay skrev:

Oprindeligt skrevet af NeonTeal NeonTeal skrev:

Hvordan ser det ud med DVB-T modtageren.

Det har tidligere været skrevet at den understøtter DVB-Subtitles, men hvad med MHP og EPG - understøttes de?

http://www.sony.dk - www.sony.dk skriver at det understøtter EPG. MHP nævnes ikke.

Tak for svar - men HVOR skriver de det henne?

Jeg har gennemlæst alle specs. uden at finde det



Skrevet af: Shovel79
Skrevet den: 25-April-2006 kl. 16:53
[/QUOTE]

http://www.sony.dk - www.sony.dk skriver at det understøtter EPG. MHP nævnes ikke.

[/QUOTE]

Tak for svar - men HVOR skriver de det henne?

Jeg har gennemlæst alle specs. uden at finde det

[/QUOTE]

Lige her: http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=KDL-40V2000&site=odw_da_DK&pageType=TechnicalSpecs&category=TVP+LCD+TV - http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=KDL-40V20 00&site=odw_da_DK&pageType=TechnicalSpecs&catego ry=TVP+LCD+TV

næsten helt forneden



Skrevet af: Enfen
Skrevet den: 25-April-2006 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af ErFl ErFl skrev:

Hvis "uheld" af den slags er begrundelsen for at købe en ekstra forsikring, så tjek først dine evt. familieforsikring / indbo-ditto.

Hvis du har en sådan dækker den ofte den slags uheld, og så er ekstraforsikringen spildt!

Desværre dækker en indbo - de fleste i hvert fald -  ikke som standard 'anden pludselig skade'. Det kræver at du tegner en tillægsforsikring. Den koster måske i omegnen af 800-1000 pr. år. Det gode ved den forsikring er, at alle ting i dit hjem er omfattet af forsikringen. Det dårlige er, at den i en skadessituation - hvis tv'et falder ned fra væggen - typisk kun vil dække den/de ting, der måtte blive ødelagt af tv'et, og ikke tv'et i sig selv. Sådan mener jeg tarifferne er.

Har vi nogle fra forsikringsbranchen herinde?



-------------
Kim


Skrevet af: lrev
Skrevet den: 25-April-2006 kl. 18:21

Det er vist i overkanten,er det ikke.....1000kr.?

Jeg mener kun at det koster et par hundrede om året i "mit" selskab.



Skrevet af: Enfen
Skrevet den: 25-April-2006 kl. 19:47
Det kan godt være, at jeg har skudt lidt højt, men jeg tror ikke, at du får den til et par hundrede. Lad os mødes på halvejen - 400-500 kr. pr. år

-------------
Kim


Skrevet af: NeonTeal
Skrevet den: 26-April-2006 kl. 01:23
Oprindeligt skrevet af Shovel79 Shovel79 skrev:

[/QUOTE]

http://www.sony.dk - www.sony.dk skriver at det understøtter EPG. MHP nævnes ikke.

[/QUOTE]

Tak for svar - men HVOR skriver de det henne?

Jeg har gennemlæst alle specs. uden at finde det

[/QUOTE]

Lige her: http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=KDL-40V2000&site=odw_da_DK&pageType=TechnicalSpecs&category=TVP+LCD+TV - http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=KDL-40V20 00&site=odw_da_DK&pageType=TechnicalSpecs&catego ry=TVP+LCD+TV

næsten helt forneden

[/QUOTE]

Ahh - TAK!

Man skal kigge under TEKST-TV .. den havde jeg ikke set..

 



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 26-April-2006 kl. 09:55

Hej Alle

Emnet her er kun til snak om dette Fælleskøb på Sony Bravia V2000 LCD. Dvs. en debat om levering, features, forsikringer, vægophæng o.lign.

Øvrig debat om Fælleskøb ris og ros. Snak om priser hos andre forhandlere, besparelser eller mangel på samme osv. er nu samlet i emnet:

Fælleskøb - Ris og ros

Det ligger placeret i forummet Forhandlere, der kun kan læses af medlemmer. Selvom det også handler om Fælleskøb, så bliver det ofte hurtigt til en debat om forhandlere fordele/ulemper og deraf placeringen i forum strukturen.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 26-April-2006 kl. 16:03

Hej Alle

Så er der nyt fra vores forhandler

Pixelfejl

Sony har ikke en nedskrevet pixelgaranti. Sagerne håndteres som de kommer. Vores forhandler har kendskab til 2 Sony skærme med pixelfejl indenfor de seneste 2 år (i alt) - altså én skærm om året. Begge disse blev ombyttet af Sony.

Original beslag

Det er muligt at købe det originale Sony vægbeslag (SU-WL51) for kr. 3699,- men som nævnt tidligere forhandles også Vogels og SMS (se priser tidligere i dette emne).

Se TV'et i butikken

Det kommer nok til at knibe at nå at se TV'et i en af Sony Centrene. De første kommer til landet lige omkring den tid hvor fælleskøbet lukker. Men forhandleren har set det hos Sony nogle gange, og kan berette følgende:

Displayet har 2 subpixel i hver pixel = bedre betragtningsvinkel og bedre farver/billeder fra siden

Live Colour Creation = Meget bedre grøn og lidt bedre rød (vi fylder farvespectret bedre ud end andre)

1300 : 1 kontrast (ja, vi melder reel kontrast ud, dynamisk kontrast er for bangebukse ;-) = ekstrem god sort

Bravia Engine = billedbehandlingssystem, der gør sort sortere, men samtidig fremhæver sorte/grå nuancer (+ en masse andet ;-)

Digital tuner, der er testet = kan vise undertekster korrekt, som en af de få.

8 ms opdatering (grå til grå – den sværeste opgave) = hurtigere opdatering end de fleste

Sony og Samsung bruger de samme paneler.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 26-April-2006 kl. 16:06
Hej Alle

Antal bestillinger:  15

  • 6 stk. 32"
  • 9 stk. 40" 
  • 0 stk. 46"

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=756&z=13 - Tryk her for oplysninger om tilmelding

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: ChrLau
Skrevet den: 26-April-2006 kl. 16:47

Hmmm synes ikke det er mange bestillinger indtil videre når man tænker på hvor vilde folk er ?

Jeg har bestilt,og glæder mig som et lille barn



Skrevet af: lrev
Skrevet den: 26-April-2006 kl. 17:09

Nej...ikke mange bestillinger(endnu) men der er også en hel del som har haft travlt med at så tvivl om,om det nu også var billigt!!!!!

Det er en flot pris-igennem en "rigtig" forhandler,så mon ikke nok der skal komme en hel del flere bestillinger.



Skrevet af: Lisa546
Skrevet den: 26-April-2006 kl. 17:58
Selv om der ikke er returret/ombytningsret så er der vel stadig garanti som vanligt? Hvor man, om nødvendigt, kan gå direkte til Sony Centeret?


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 26-April-2006 kl. 18:06

Oprindeligt skrevet af Lisa546 Lisa546 skrev:

Selv om der ikke er returret/ombytningsret så er der vel stadig garanti som vanligt? Hvor man, om nødvendigt, kan gå direkte til Sony Centeret?

Ja, du ringer bare til forhandleren eller et af de mange Sony service-centre, så bliver TV'et afhentet.

Sonys garanti gælder i 2 år.

Har man brug for yderligere tryghed, kan forhandleren tilbyde en 6 årig forsikring.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: kallek
Skrevet den: 26-April-2006 kl. 18:12

Jeg var en af dem der nu er hoppet fra Sony og valgte Samsung og det tror jeg en del har gjort,men jeg ville gerne have Sony,tog Samsung for den er billiger,men mit hjerte siger Sony

kallek



Skrevet af: ChrLau
Skrevet den: 26-April-2006 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af kallek kallek skrev:

Jeg var en af dem der nu er hoppet fra Sony og valgte Samsung og det tror jeg en del har gjort,men jeg ville gerne have Sony,tog Samsung for den er billiger,men mit hjerte siger Sony

kallek

Hvorfor har du så ikke valgt Sony selvom det er lidt dyrere



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 26-April-2006 kl. 20:19
Hej Alle

Antal bestillinger:  16

  • 6 stk. 32"
  • 10 stk. 40" 
  • 0 stk. 46"

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=756&z=13 - Tryk her for oplysninger om tilmelding

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: kallek
Skrevet den: 26-April-2006 kl. 22:54

Hvorfor har du så ikke valgt Sony selvom det er lidt dyrere

Jeg valgte Samsung 32" mest på grund af prisen ca 10500.Samt det at jeg nu har set det live i Fona samt Hifi klubben og billed kan der ikke klages over,super kvalitet.Men kan bedre lide Sonys kabinet virker som mere kvalitet,samt det at jeg jo lige har købt dvb-t cx302 i fælleskøb.Og ikke mindst,jeg kan retunere Samsung,hvis det ikke lever op til mine forventninger.SÅ måske det blive Sony.

kallek



Skrevet af: ChrLau
Skrevet den: 26-April-2006 kl. 23:00
Oprindeligt skrevet af kallek kallek skrev:

Hvorfor har du så ikke valgt Sony selvom det er lidt dyrere

Jeg valgte Samsung 32" mest på grund af prisen ca 10500.Samt det at jeg nu har set det live i Fona samt Hifi klubben og billed kan der ikke klages over,super kvalitet.Men kan bedre lide Sonys kabinet virker som mere kvalitet,samt det at jeg jo lige har købt dvb-t cx302 i fælleskøb.Og ikke mindst,jeg kan retunere Samsung,hvis det ikke lever op til mine forventninger.SÅ måske det blive Sony.

kallek

  Jeg tror gerne der er et rigtig godt billede på dit nye Samsung,men for små 3000,- mere får du netop det design,og måske lidt bedre billede end Samsung - jeg glæder mig i hvert fald



Print side | Luk vindue