Print side | Luk vindue

Boxer TV Flex 8 ??????????????????

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Modtagelse og udstyr generelt
Forumbeskrivelse: Generelt om modtagelse af TV, radio og andet media
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=126439
Udskrevet den: 28-Marts-2024 kl. 11:58


Emne: Boxer TV Flex 8 ??????????????????
Skrevet af: peranni
Emne: Boxer TV Flex 8 ??????????????????
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 10:17
Hej.
Er der nogen der ved hvad der sker hos Boxer.
Siden lørdag kl 1800 er alle betalingskanalerne i min Flex 8 væk.
Jeg kan ikke tale, så forespørgsel om evt. nedbrud skal foregå på mails.
Deres hjemmesider er også lukket ned, så jeg sidder her i min rullestol og ved ikke om det er mine 3 modtagere, der defekte ( det vil jeg jo nok få at vide hos Boxer Big smile ) eller Boxer problemer




Svar:
Skrevet af: Davidp
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 10:27
Den må du uddybe :)


Skrevet af: Th@mas
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 10:33
Hej!

Jeg har fået flere mails om at lave kanalopdatering fra Boxer, mener den sidste var d. 26/9 de lavede om og skrev man skulle lave ny kanalsøgning.

Mvh.
Thomas


Skrevet af: nesager
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 10:36
Hej.
Deres hjemmeside virker her.
http://www.boxertv.dk/ - http://www.boxertv.dk/


Skrevet af: Davidp
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af peranni peranni skrev:

Hej.
Er der nogen der ved hvad der sker hos Boxer.
Siden lørdag kl 1800 er alle betalingskanalerne i min Flex 8 væk.
Jeg kan ikke tale, så forespørgsel om evt. nedbrud skal foregå på mails.
Deres hjemmesider er også lukket ned, så jeg sidder her i min rullestol og ved ikke om det er mine 3 modtagere, der defekte ( det vil jeg jo nok få at vide hos Boxer Big smile ) eller Boxer problemer


Boxer har testet nye kanaler i det seneste stykke tid. Du skal nok bare foretage en kanalsøgning på dine modtagere - så bør kanalerne komme igen :)


Skrevet af: peranni
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 10:41
Hverken Firefox eller Explorer finder deres sider men server nulstilles.


Skrevet af: peranni
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 10:47
Jeg har søgt kanaler flere gange dagligt, men kun Boxers reklamekanal findes.
Jeg har selvfølgelig fulgt Boxer instrukser og alt var OK indtil lørdag kl 1800, da forsvandt alle betalingskanalerne.
Jeg kan se på Trustpilot, at andre oplever det samme.



Skrevet af: OleA
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af peranni peranni skrev:

Hverken Firefox eller Explorer finder deres sider men server nulstilles.


Virker fint hos mig. Tror du skal rydde lidt op på din computer.



-------------
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.


Skrevet af: peranni
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 11:03
Jeg rydder jævnligt op på min pc.
Det er lidt mærkeligt at kun Boxer.se og Boxer.dk ikke findes og ingen problemer med alle andre sider.

Jeg har lige prøvet på min kones få dage gammel PC - - ingen Boxerhjemmesider.
NB Vi bruger fibernet.


Skrevet af: Pioneer540
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 11:29
Prøv med www.boxertv.dk


Skrevet af: peranni
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af peranni peranni skrev:

Jeg har søgt kanaler flere gange dagligt, men kun Boxers reklamekanal findes.
Jeg har selvfølgelig fulgt Boxer instrukser og alt var OK indtil lørdag kl 1800, da forsvandt alle betalingskanalerne.
Jeg kan se på Trustpilot, at andre oplever det samme.

Det er åbentbart kun jeg, der har problemer + et par stykker på Trustpilot.
Jeg må så åbentbart vente på at jeg får forbindelse med Boxer hjemmesider med den erfaring, at BoxerTV næsten aldrig besvarer mails, så er jo lige vidt.
Blandt vennekredsen er der ingen der har Flex 8, for iflg. Trustpilot er der kun problemer med Flex8


Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 12:01
Hvis du vil vente til du får forbindelse til boxertv.dk, uden at gøre noget, så kommer fu til at vente meget længe, for det er din computer der har et problem og ikke boxers hjemmeside!

Klaus

-------------
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk


Skrevet af: peranni
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 12:22
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Hvis du vil vente til du får forbindelse til boxertv.dk, uden at gøre noget, så kommer fu til at vente meget længe, for det er din computer der har et problem og ikke boxers hjemmeside!


Klaus


Se ovenstående.
Jeg har godt nok ikke megen forstand på det her moderne IT, men det ser for mig mærkeligt ud, at det kun er Boxer hjemmesider, der ikke kan findes på 2 PC. (den ene få dage gammel).
Har du en eller anden forklaring eller diagnose. ?????????


Skrevet af: Pioneer540
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 13:01
Du skal gå ind på www.boxertv.dk i stedet for www.boxer.dk - forskellen er bogstaverne tv.


Skrevet af: peranni
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 13:12
Jeg har prøvet begge dele og på alle forslag, som kommer ved søgning under boxertv.dk og .se
Jeg har haft ringet til en ven 500 m. herfra, han kan heller ikke komme ind, server går i nulstilling


Skrevet af: csell
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 13:21
Hej.

Du kan prøve dette link:

http://www.boxertv.dk/ - http://www.boxertv.dk/

Hilsen Carsten.


Skrevet af: peranni
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 13:28
rliggende
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Hej.

Du kan prøve dette link:

http://www.boxertv.dk/ - http://www.boxertv.dk/

Hilsen Carsten.

Jeg har prøvet mange gange og selvfølgelig også nu igen på 2 PCer.
500m herfra også på 2 PCer.            forbindelse nulstilles.

Jeg vil lige tilføje at i onsdag var der ingen problemer, jeg skulle jo lige ind og se hvornår jeg skulle kanalsøge.

Jeg har aller nådigst fået lov at låne konens Ipad4 (hun spiller Hayday) - -  den kunne heller ikke finde boxertv siden eller nogen af de underliggende links. ??????????? Alle andre sider - - ingen problemer


Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af peranni peranni skrev:

Jeg har prøvet begge dele og på alle forslag, som kommer ved søgning under boxertv.dk og .se
Jeg har haft ringet til en ven 500 m. herfra, han kan heller ikke komme ind, server går i nulstilling


Så er jeres internetudbyder fucked.

Jeg kan tilgå boxertv fra min iPad der bruger Telia 3G og den stationære der kører via TDC.


Klaus


-------------
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk


Skrevet af: peranni
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 15:01
OK  så skal jeg have fat i Waoo før end jeg kan sende en mail til BOXER.
Nå !!  ( af tidligere egen erfaring) Boxer svarer ikke på mails eller er 2-3 uger om at reagere, så jeg kan lige så godt indstille mig at undvære en vare, der er betalt, måneden ud.


Skrevet af: peranni
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 19:00
Jeg har som en selvfølge under meget besvær fundet en mailadr til Waoo og beklaget mig over mine problemer.
Men !! det de kalder kundeservice er lige som andre netudbydere - - meget lidt  kundeservice.
Der er lovet svar om 1 uge ????????????
Jeg kan jo ikke tale, men er tvunget til at bruge mail.
Waoo,Boxer og andre udbydere opgiver ikke mailadr, - - det må jo være besværlig at behandle mails, så hænger de jo på et skriftlig referat af deres ofte svævende udtalelse.


Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 19:37
Kan din kone heller ikke tale?


Klaus


-------------
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk


Skrevet af: quarkir
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af peranni peranni skrev:

Jeg har som en selvfølge under meget besvær fundet en mailadr til Waoo og beklaget mig over mine problemer.
Men !! det de kalder kundeservice er lige som andre netudbydere - - meget lidt  kundeservice.
Der er lovet svar om 1 uge ????????????
Jeg kan jo ikke tale, men er tvunget til at bruge mail.
Waoo,Boxer og andre udbydere opgiver ikke mailadr, - - det må jo være besværlig at behandle mails, så hænger de jo på et skriftlig referat af deres ofte svævende udtalelse.
Næ, det er fordi der normalt ikke ydes support via mail, kun telefon. Hvilket også er tilfældet stort set alle andre steder.
Det er selvfølgelig upraktisk for dig, men kender du ikke nogen der kan ringe for dig?


-------------
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams


Skrevet af: peranni
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 20:52
Jaa !! min kone kan bruge telefonen men hun har svært ved at forstå mig og hvad jeg mener under samtalen med Boxer. De vil jo (af tidligere erfaring) prøve at forklare, at fejlen ikke er hos dem. Alle udtalelse fra dem skal modargumenteres og så kniber det.
Jeg har fundet  mail adr. og endda fået tilbagemelding om svar om 2 dage, lad os se om det holder stik.


Skrevet af: KlausDM
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 21:33
Hvis nu din kone starter med at forklare jeres situation, hvor hun agerer stemme for dig, er jeg sikker på at de er forstående. Så sætter i jer med en computer og du skriver, hvad hun skal sige.

Og prøv så lige at tage ja-hatten på inden i ringer.


Klaus

-------------
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk" rel="nofollow - http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk" rel="nofollow - http://moppe.dk


Skrevet af: Allan Jensen
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 21:45
Til tider forsvinder nogle af kanalerne også for mig, så tager jeg blot CA+ modulet ud og isætter det igen, hvorefter alle kanaler igen kan ses.


Skrevet af: nesager
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:

Til tider forsvinder nogle af kanalerne også for mig, så tager jeg blot CA+ modulet ud og isætter det igen, hvorefter alle kanaler igen kan ses.


Hej.
Oplever det samme her på mit Sony tv og ca+ modul.nogen ide om hvad årsagen kan være ?
Mvh.


Skrevet af: urup
Skrevet den: 01-Oktober-2013 kl. 23:27
Jeg havde problemer med vores flex8 abonnement i dag. Der var tilsyneladende tale om en fejl i forhold til de koder der passer til kortene. Det betød, at mange flex8 kunder ikke har kunne se TV her på det sidste, sagde en af deres medarbejdere i kundeservice. Løsning blev at tænde boksen/TV og lade den stå på TV 2 i ca. 5 minutter. Så virker kanaler igen. Jeg skal ikke kunne sige, om det også er problemet for dig, men hvis du ikke har, så prøv om det hjælper. Smile


Skrevet af: peranni
Skrevet den: 02-Oktober-2013 kl. 09:29
Jeg har prøvet foreslåede mange gang og stået på TV2 i timevis, ingen Flex 8 kanaler.
Jeg fandt dog en mail adr. på Boxer og de har lovet svar på 2 dage over den automatiske mailsvarer.
Lad os så se om Boxer denne gang lever op til løfterne,  jeg tvivler.


Skrevet af: Mufti
Skrevet den: 02-Oktober-2013 kl. 21:16
Jeg har per telefon været i kontakt med boxer kundeservice.

Ingen problemer her.

Din situation at du er nødsaget til at bruge mail burde ikke være anderledes.

Se nu om de ikke svarer inden den lovede frist.

Ellers kan du jo bare opsige skidtet.


Skrevet af: peranni
Skrevet den: 02-Oktober-2013 kl. 21:43
Løsning på mit problem.
Jeg fik en ven, der var lidt mere teknisk minded end min kone, til at ringe til Boxer.
Sørme !!! han kom igennem.
Han talte med en medarbejder i kundeservice.
Prøv lige . .  det har vi prøvet mange gange.
Så prøv lige . . det har heller ikke virket
Så prøv at stå på TV2 i 10 min.. . . det  e r  også prøvet.
Boxer: OK jeg går lige ind  . . .
Mindre end 1 min. efter var samtlige Flex8 kanaler på skærmen.

Hvorfor i alverden skal mine 3 modtagere have skylden for fejlen ??????????? når Boxer udmærket godt ved, hvor problemerne er og selv burde have rettet dem uden henvendelse fra kunder.
Jeg tænker på de medarbejdere, der må modtage al vrøvl for at følge instrukser fra en båtnakke en chef, som ikke har fattet en bønne af , hvad kundeservice er.
Nå !!! men jeg har Boxer nu igen, men må desværre lide den tort "høre" (ikke se) Vild Med Dans på fredag.
Tak til jer alle for hjælpen.


Skrevet af: Roland
Skrevet den: 02-Oktober-2013 kl. 23:12
Jeg forstår slet ikke, hvad den hersens tråd ligger her for. "Modtagelse og udstyr generelt" havde nok været mere passende !

-------------
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks


Skrevet af: peranni
Skrevet den: 03-Oktober-2013 kl. 13:57
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Jeg forstår slet ikke, hvad den hersens tråd ligger her for. "Modtagelse og udstyr generelt" havde nok været mere passende !


Hvad står der øverst på denne side under RECORDERE i fortsættelse af ForsideBig smile ??????????????????
eller er min PC forskellig fra din????????


Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 03-Oktober-2013 kl. 15:35
Peranni: det er mig som har flyttet tråden da jeg var enig i placeringen var forkert, så det er derfor.. den har været et andet sted til at begynde med ;)

-------------
Mvh

René


Skrevet af: peranni
Skrevet den: 03-Oktober-2013 kl. 16:42
OK Jeg skal nok tagebriller på næste jeg bruger dette udmærkede forum.



Print side | Luk vindue