Print side | Luk vindue

Kan HomeTrio boks køre med Fullrate TV?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: IP TV og WebTV
Forumbeskrivelse: TV via bredbånd, fiber og internet. TDC TV, Telia TV, YouSee WebTV m.fl.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=127699
Udskrevet den: 19-April-2024 kl. 13:26


Emne: Kan HomeTrio boks køre med Fullrate TV?
Skrevet af: Sonnichsen
Emne: Kan HomeTrio boks køre med Fullrate TV?
Skrevet den: 14-November-2013 kl. 21:58
Hej

Jeg har opsagt mit boxer mini abb. til fordel for TDC hometrio (Jeg har ikke skrevet under endnu).
Så kom jeg til at se Fullrate TV's udbud og priser. De har en attraktiv pakke til 199kr/md med TV3 og TV2 News.

Men TDC skal have 69kr/md for multiroom løsningen uanset antal bokse og Fullrate skal have 59kr/md pr. boks.
Desuden har fullrate ikke optagemulighed ligesom TDC.

Så tænker jeg om man kan købe en brugt Cisco CIS5030 (Hometrio boks med indbygget HDD til PVR) og bruge den på en Fullrate TV forbindelse.

Er der nogle der kan svare på det?

Så vidt jeg har google, så understøtter Fullrate ikke optagelser, heller ikke via USB…!




-------------
Daniel Sönnichsen



Svar:
Skrevet af: filmfreak
Skrevet den: 15-November-2013 kl. 06:33
Husk på at der så vidt jeg ved ikke er nogen HD kanaler på Fullrate Tv som der ved antenne (Boxer) tv!


Skrevet af: MarkRL
Skrevet den: 29-November-2013 kl. 19:30
Det kan stadig ikkelade sig gøre :) der er systemer inde bagved der afgørom du må bruge harddisken i boksen :)


Skrevet af: joeblach
Skrevet den: 29-November-2013 kl. 20:04
Multiroom virker Hos tdc selvom du ikke bestiller det... Jeg jeg har mange bokse.. Så du kan købe hvis det er..ellers er de på nettet...

-------------
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS


Skrevet af: joeblach
Skrevet den: 29-November-2013 kl. 20:22
Jeg har tdc hometrio.. Som er pissedyrt... Hmm... Det her fullrate, virker garanteret med mit udstyr... Jeg kan se på billedet af fullrate tv, at det er samme boks som   multiroom..gad vide om ik jeg kan spare. En del..

-------------
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS


Skrevet af: Mark RL
Skrevet den: 29-November-2013 kl. 21:04
Arbejder som tekniker ved TDC. Du kan ikke bruge harddisken hvis ikke det lille flueben inde i systemerne bagved er hakket af. Færdig.

Ang multiroom så ved TDC får man det man kan trække. Kan man trække 5 sessioner så får man det, kan man kun 1 så får man det. Derfor det fint virker med andre bokse. Men hvis ikke man har plus-abb så vil den boks med harddisk som sådan kun virke som multiroom modtager.

-------------
Med venlig hilsen

Mark


Skrevet af: macmacdk
Skrevet den: 26-September-2016 kl. 19:20
hey, kan du hjælpe mig med nogle bokse jeg har, skriv gerne på mail til mig sender den i pb



Print side | Luk vindue