Print side | Luk vindue

Streaming kvalitet på HBO Nordic

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=129633
Udskrevet den: 28-Marts-2024 kl. 13:44


Emne: Streaming kvalitet på HBO Nordic
Skrevet af: Jwin
Emne: Streaming kvalitet på HBO Nordic
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 13:05
Hvordan er kvaliteten på HBO Nordic for tiden?(PC og/eller iPad/AirPlay).

Jeg var med fra starten, men holdt hurtigt op på grund af den elendige kvalitet. Er de blevet bedre? Er de tæt på "Netflix kvalitet"?

J

Edit. Præcisering: PC er tilsluttet tv med HDMI



Svar:
Skrevet af: dumb
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 13:48
Jeg streamer via en MacBook Pro, som er sat til TV'et via HDMI og synes bestemt ikke kvaliteten er noget at råbe hurra for. Billedet er som sådan pænt nok, men det kører på ingen måde flydende.

/Thomas


Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 15:36
håber da det bestemt er bedre end Netflix kvalitet
det kører netop heller ikke 
flydende
vil tro skylden ligger i 60hz, så panorering hakker
lyden er dog ok i 5.1


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 16:16
Netflix kører i 60Hz og kører som 60Hz nu gør.

HBO hakker utilsigtet.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 16:34
 
 Netflix HD er 24p.


-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: johnny57
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 16:46
Mit HBO fejler ikke noget kører via en Samsung Hdd til Tv, og har det også på en IPad 3 hvor det kører fint.

-------------
Med venlig Hilsen

Johnny


Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 16:48
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 
 Netflix HD er 24p.

Det er bestemt ikke den endegyldige sandhed. Netflix er kun 24p, på enheder der understøtter det. Det gør aTV bl.a. ikke. Og det er vel det mest benyttede Netflix apparat i DK.
Og det lyder til, at OP har tænkt sig at benytte PC, og den kan heller ikke give 24p på Netflix, og slet ikke på HBO.


-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 16:52
Jeg har kun haft det et par dage, og er bestemt, ikke tilfreds med billedkvaliteten. Jeg kører, fra iPhone/iPad, til Apple TV. Jeg beholder det, nok også kun til, at det udløber, på mit nye telefon ABB. Så er jeg nok også med, i forhold til de fede serier.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: JordanDK
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 17:06
Pc er billed ok, Samsung Smart tv er billede rigtig pænt og surround, iPad er billedet rigtig pænt.

-------------
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:


Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 

 Netflix HD er 24p.


Det er bestemt ikke den endegyldige sandhed. Netflix er kun 24p, på enheder der understøtter det. Det gør aTV bl.a. ikke. Og det er vel det mest benyttede Netflix apparat i DK.
Og det lyder til, at OP har tænkt sig at benytte PC, og den kan heller ikke give 24p på Netflix, og slet ikke på HBO.


24p er vel ikke tilfældet ved tv-serier på hverken Netflix eller HBO.


Skrevet af: Jwin
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har kun haft det et par dage, og er bestemt, ikke tilfreds med billedkvaliteten. Jeg kører, fra iPhone/iPad, til Apple TV. Jeg beholder det, nok også kun til, at det udløber, på mit nye telefon ABB. Så er jeg nok også med, i forhold til de fede serier.

Så vidt jeg har forstået kan du kun få HBO over til ATV med mirroring. Altså 4:3 på mit 16:9 tv. Er det korrekt?

Planen er at se Game of Thrones. Jeg begyndte da Hbo nordic startede, kvaliteten var så elendig, at jeg skaffede serien på Bluray. Så vil jeg blive fælt skuffet, hvis jeg hopper på sæson 3 og 4 (april) som streaming?

J


Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 
 Netflix HD er 24p.

bruger en oppo 103 og det hakker 
netop som hvis man slå 1080/24p fra
det vill sige 60hz
der var dog en dansk film og den kørte som den skulle

hvor kan du se nogen steder at de kører 24p
i usa kører de netop 60hz for det meste

kan se det lynhurtig, lige som en pan g10 ikke kunne kører 1080/24
som jeg fandt ud af og som der kom en opdatering et halvt år efter
nogen kunne nemlig ikke se det kørte 60hz ved blu-ray










Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har kun haft det et par dage, og er bestemt, ikke tilfreds med billedkvaliteten. Jeg kører, fra iPhone/iPad, til Apple TV. Jeg beholder det, nok også kun til, at det udløber, på mit nye telefon ABB. Så er jeg nok også med, i forhold til de fede serier.

Så vidt jeg har forstået kan du kun få HBO over til ATV med mirroring. Altså 4:3 på mit 16:9 tv. Er det korrekt?

Planen er at se Game of Thrones. Jeg begyndte da Hbo nordic startede, kvaliteten var så elendig, at jeg skaffede serien på Bluray. Så vil jeg blive fælt skuffet, hvis jeg hopper på sæson 3 og 4 (april) som streaming?

J

Jeg ser Continium, og der mangler lidt billede ude i siden, det er det. Hvis du som jeg, er vant til Blu-ray, så bliver du skuffet. Jeg nåede at se Game of Thrones sæs 3, da den blev sendt, over 5 lørdag på 3+. Og så er den bestilt ved Amazon.uk. Den har forhåbentlig DK tekst, som de foregående 2.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 18:54

Når jeg bruger Recorderen til at vise Netflix, så kan der på TV Info ses at der modtages 24p.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: JordanDK
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:


Så vidt jeg har forstået kan du kun få HBO over til ATV med mirroring. Altså 4:3 på mit 16:9 tv. Er det korrekt?

Planen er at se Game of Thrones. Jeg begyndte da Hbo nordic startede, kvaliteten var så elendig, at jeg skaffede serien på Bluray. Så vil jeg blive fælt skuffet, hvis jeg hopper på sæson 3 og 4 (april) som streaming?

J


Det er stadig mirroring, men ikke 4:3. Men i mirroring er kvaliteten milevidt fra bluray kvalitet. Da det vidst stadig kun er sd.

-------------
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.


Skrevet af: Jwin
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 19:29
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg nåede at se Game of Thrones sæs 3, da den blev sendt, over 5 lørdag på 3+. Og så er den bestilt ved Amazon.uk. Den har forhåbentlig DK tekst, som de foregående 2.

Du har nok ret, GOT er for flot til at se i crappy kvalitet, så jeg må nok hente den fra Amazon. Jeg var faktisk derinde og kigge priser, inden jeg oprettede denne tråd. Jeg kunne heller ikke se om der var dansk tekst, men vi kan da håbe. Så må sæs 4 vente....

J


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg nåede at se Game of Thrones sæs 3, da den blev sendt, over 5 lørdag på 3+. Og så er den bestilt ved Amazon.uk. Den har forhåbentlig DK tekst, som de foregående 2.

Du har nok ret, GOT er for flot til at se i crappy kvalitet, så jeg må nok hente den fra Amazon. Jeg var faktisk derinde og kigge priser, inden jeg oprettede denne tråd. Jeg kunne heller ikke se om der var dansk tekst, men vi kan da håbe. Så må sæs 4 vente....

J


Der står , at der er DK tekst på. http://www.blu-ray.com/movies/Game-of-Thrones-The-Complete-Third-Season-Blu-ray/92557/ - her Søger du på den, og kigger på US udgaven, så har den også DK tekst. Du kan endda se bagcoveret, hvor det står. Så jeg er 99% sikker på det.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Jwin
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Det er stadig mirroring, men ikke 4:3. Men i mirroring er kvaliteten milevidt fra bluray kvalitet. Da det vidst stadig kun er sd.

Tak for info. Hvis det er SD, så kan de glemme det, kan de.

J


Skrevet af: Jwin
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 20:05
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Der står , at der er DK tekst på. http://www.blu-ray.com/movies/Game-of-Thrones-The-Complete-Third-Season-Blu-ray/92557/ - her Søger du på den, og kigger på US udgaven, så har den også DK tekst. Du kan endda se bagcoveret, hvor det står. Så jeg er 99% sikker på det.

Så er den bestilt. Husk at læse bøgerne. Der er mange flere detaljer med.

J


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Der står , at der er DK tekst på. http://www.blu-ray.com/movies/Game-of-Thrones-The-Complete-Third-Season-Blu-ray/92557/ - her Søger du på den, og kigger på US udgaven, så har den også DK tekst. Du kan endda se bagcoveret, hvor det står. Så jeg er 99% sikker på det.

Så er den bestilt. Husk at læse bøgerne. Der er mange flere detaljer med.

J

Jeg er ikke helt, til bøger. Det går for langsomt. Jeg prøvede at gå igang med Ringenes Herre engang, men nøj hvor var den langtrukken.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 21:45
Hehe, Flemming. Abonnement forkortes altså ikke ABB. Der er kun et B i abonnement ;)

-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Hehe, Flemming. Abonnement forkortes altså ikke ABB. Der er kun et B i abonnement ;)

Jeg synes bare, at jeg har set, det forkortet på den måde. Jeg ved ikke hvorfor jeg egentlig gør det. Jeg kan godt, stave til det. Nå det er bare ærgerligt. Tak for info, så skal du slippe.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Hehe, Flemming. Abonnement forkortes altså ikke ABB. Der er kun et B i abonnement ;)

Jeg synes bare, at jeg har set, det forkortet på den måde. Jeg ved ikke hvorfor jeg egentlig gør det. Jeg kan godt, stave til det. Nå det er bare ærgerligt. Tak for info, så skal du slippe.

Jeg tror, at det må være fra Telia´s Facebook side, for der står tit ABB.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 21-Januar-2014 kl. 23:29
Hehe. Det må være fordi de er svenske. Den korrekte forkortelse må være abn. Men helt officielt, så er der vist ikke en forkortelse af ordet ifølge dansk sprognævn.

-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Skrevet af: Steen6400
Skrevet den: 22-Januar-2014 kl. 07:23
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

håber da det bestemt er bedre end <span style=": rgb250, 250, 250;">Netflix kvalitet
det kører netop heller ikke </span><span style=": rgb254, 254, 254;">flydende
vil tro skylden ligger i 60hz, så panorering hakker
lyden er dog ok i 5.1</span>


Det er vel kun stereo, som din forstærker laver om til 5.1? Eller har jeg overset en setting? Mig bekendt er det kun Netflix der sender 5.1 lyd.

Edit: Det er da træls med den formatering i citatet. Det er skrevet på en win 8.1 maskine i metro browseren.

-------------
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 22-Januar-2014 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:


Hehe. Det må være fordi de er svenske. Den korrekte forkortelse må være abn. Men helt officielt, så er der vist ikke en forkortelse af ordet ifølge dansk sprognævn.

Det er nu kunderne, som skriver det. Ordkløver. Men abn, det er nok, sådan man lige, vil gøre det.

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Jwin
Skrevet den: 22-Januar-2014 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Jeg er ikke helt, til bøger. Det går for langsomt. Jeg prøvede at gå igang med Ringenes Herre engang, men nøj hvor var den langtrukken.

Så er Game of Thrones nok en stor mundfuld. Det er Ringenes Herre til venstre og der mangler (mindst) 1 bind i min Game of Thrones samling.


Skrevet af: hanand
Skrevet den: 22-Januar-2014 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:


Jeg er ikke helt, til bøger. Det går for langsomt. Jeg prøvede at gå igang med Ringenes Herre engang, men nøj hvor var den langtrukken.

Så er Game of Thrones nok en stor mundfuld. Det er Ringenes Herre til venstre og der mangler (mindst) 1 bind i min Game of Thrones samling.
Jwin, har læst at man helst skal læse GOT på engelsk da stednavne osv også bliver oversat. Hvad synes du om den danske udgave ?


Skrevet af: Jwin
Skrevet den: 22-Januar-2014 kl. 13:47
Oprindeligt skrevet af hanand hanand skrev:

Jwin, har læst at man helst skal læse GOT på engelsk da stednavne osv også bliver oversat. Hvad synes du om den danske udgave ?
Den er faktisk OK. Jon Snow er blevet til Jon Sne og The Hound til Hunden. Det er stort set det. Nogle borge/byer har fået danske navne (F.eks Flodborg), men ikke ret mange. Slet ikke noget jeg har fundet forstyrrende. Normalt køber jeg den slags på engelsk, men nu fik jeg den danske udgave i julegave og det går fint :-)

J


Skrevet af: xcardman
Skrevet den: 22-Januar-2014 kl. 15:49
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

håber da det bestemt er bedre end <span style=": rgb250, 250, 250;">Netflix kvalitet
det kører netop heller ikke </span><span style=": rgb254, 254, 254;">flydende
vil tro skylden ligger i 60hz, så panorering hakker
lyden er dog ok i 5.1</span>


Det er vel kun stereo, som din forstærker laver om til 5.1? Eller har jeg overset en setting? Mig bekendt er det kun Netflix der sender 5.1 lyd.

Edit: Det er da træls med den formatering i citatet. Det er skrevet på en win 8.1 maskine i metro browseren.

det gode er nemlig de sender ægte 5.1 dolby digital plus
på de film som understøtter det, de fleste gør
der er også film i stereo 
men det stå på oversigten om der er 5.1, inden du starter den

lyden i 5.1 er faktisk lige så god som på en dvd.

men ja det er Netflix, vil så sige hvis HBO kun sender i stereo er det helt godnat 



Skrevet af: Raskolnikov
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 12:28
I gårdagens afsnit af GOT blev det lige komprimeret nok i det meget mørke scener. Hvilken kvalitet streamer HBO Nordic med? Ouch


Skrevet af: Silentbob
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 12:58
Det kommer an på hvad du bruger til at streame med. Men 1080p via ChromeCast og 720 via browser på PC.

-------------
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!


Skrevet af: frugtkompot
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 14:27
Vi har brugt Chromecast siden de lancerede på platformen, og her står kvaliteten ganske flot - også i de fleste mørke scener. Komprimeringen er i nogle passager tydelig, og det måler sig ikke med Netflix, men det er helt ok.

Desto mindre sagt om lydsiden, desto bedre.


-------------
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.


Skrevet af: Raskolnikov
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 21:05
Jeg streamer via Airplay fra en iphone 6 til Apple TV3. 


Skrevet af: cccd
Skrevet den: 23-Maj-2015 kl. 09:08
Køre HBO via app fra mit samsung 7505 og har ingen problemer Big smile

Har heller ingen problemer med at køre netflix , hvorimod viaplay har jeg haft store problemer med at få til at køre uden det harker og pixer Confused

Der har være en del opdate til viaplay siden jeg havde det, så det kan være det er i orden nu !
Jeg har ikke ab på det mere, så jeg kan ikke afprøve det pt !

Jeg har netkabel i tv !




-------------





Skrevet af: segaseeberg
Skrevet den: 09-Januar-2017 kl. 08:46
Jeg låner lige tråden her et øjeblik. Jeg havde glædet mig til at se Westworld efter at have ventet med at tegne abonnement til hele første sæson blev lagt ud. Jeg begyndte i går aftes, og jeg må sige, at jeg blev slemt skuffet over billedkvaliteten! Man kunne tydeligt se, at billedsignalet er komprimeret, og der opstod hakken i panoreringer - noget som jeg aldrig oplever på Blu-Rays. Jeg kører over app'en til ATV 4 på BeoVision 11. Min internetforbindelse er 100/100 mbits over trådet netværk. Jeg havde regnet med en kvalitet á la Netflix. Er der er en indstilling, jeg skal være opmærksom på enten på ATV eller i HBO? Med så mange streamingkunder burde kvaliteten være i orden. Hakkende panoreringer troede jeg stoppede engang i 2009, da 1080 @ 24 HZ blev standard. 


Skrevet af: dumb
Skrevet den: 09-Januar-2017 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har kun haft det et par dage, og er bestemt, ikke tilfreds med billedkvaliteten. Jeg kører, fra iPhone/iPad, til Apple TV. Jeg beholder det, nok også kun til, at det udløber, på mit nye telefon ABB. Så er jeg nok også med, i forhold til de fede serier.

Så vidt jeg har forstået kan du kun få HBO over til ATV med mirroring. Altså 4:3 på mit 16:9 tv. Er det korrekt?

Planen er at se Game of Thrones. Jeg begyndte da Hbo nordic startede, kvaliteten var så elendig, at jeg skaffede serien på Bluray. Så vil jeg blive fælt skuffet, hvis jeg hopper på sæson 3 og 4 (april) som streaming?

J

Nej, det er IKKE mirroring, det er AirPlay


-------------
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030


Skrevet af: flex195
Skrevet den: 09-Januar-2017 kl. 20:38
Oprindeligt skrevet af segaseeberg segaseeberg skrev:

Jeg låner lige tråden her et øjeblik. Jeg havde glædet mig til at se Westworld efter at have ventet med at tegne abonnement til hele første sæson blev lagt ud. Jeg begyndte i går aftes, og jeg må sige, at jeg blev slemt skuffet over billedkvaliteten! Man kunne tydeligt se, at billedsignalet er komprimeret, og der opstod hakken i panoreringer - noget som jeg aldrig oplever på Blu-Rays. Jeg kører over app'en til ATV 4 på BeoVision 11. Min internetforbindelse er 100/100 mbits over trådet netværk. Jeg havde regnet med en kvalitet á la Netflix. Er der er en indstilling, jeg skal være opmærksom på enten på ATV eller i HBO? Med så mange streamingkunder burde kvaliteten være i orden. Hakkende panoreringer troede jeg stoppede engang i 2009, da 1080 @ 24 HZ blev standard. 


De er desværre håbløs bagud, de kører 50Hz så du skal tvinge din ATV4 til, at køre 50 Hz hvis du oplever problemer.

-------------
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 10-Januar-2017 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af dumb dumb skrev:

Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har kun haft det et par dage, og er bestemt, ikke tilfreds med billedkvaliteten. Jeg kører, fra iPhone/iPad, til Apple TV. Jeg beholder det, nok også kun til, at det udløber, på mit nye telefon ABB. Så er jeg nok også med, i forhold til de fede serier.

Så vidt jeg har forstået kan du kun få HBO over til ATV med mirroring. Altså 4:3 på mit 16:9 tv. Er det korrekt?

Planen er at se Game of Thrones. Jeg begyndte da Hbo nordic startede, kvaliteten var så elendig, at jeg skaffede serien på Bluray. Så vil jeg blive fælt skuffet, hvis jeg hopper på sæson 3 og 4 (april) som streaming?

J


Nej, det er IKKE mirroring, det er AirPlay


Du svarer på et tre år gammelt indlæg


Skrevet af: segaseeberg
Skrevet den: 10-Januar-2017 kl. 12:41
@flex195

Tak for dit svar. Jøsses, hvor er det i grunden ringe Wacko Deres serier er så velproducerede og med svimlende flotte billeder (har selv begge sæsoner af True Detective på BD). Det er mig en gåde, at de ikke sender i bedre kvalitet. Jeg prøver at sætte den til 1080p@50HZ i aften for at se, om det i det mindste hjælper på stutter i panoreringer.



Print side | Luk vindue