Print side | Luk vindue

Slut med en del programmer på Start Forfra

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Stofa digital modtagere
Forumbeskrivelse: For brugere af Zaptor og de øvrige modtagere til Telia Stofa
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=132013
Udskrevet den: 28-April-2024 kl. 22:36


Emne: Slut med en del programmer på Start Forfra
Skrevet af: Pede8000
Emne: Slut med en del programmer på Start Forfra
Skrevet den: 27-April-2014 kl. 19:02
Hej Alle "Stofa vælgere" Dead

Efter først at gennemlevet lang tid med evige genstarter på modem og manglende YouTube føjer man nu spot til skade.

En god portion programmer, fordelt over hele feltet (incl DR), er ikke længere tilgængelige som start forfra. Eksempel er Hamilton (DR1) fra lørdag aften og Inspector Morse(DR1) fra søndag eftermiddag.

Denne begrænsning sker uden nogen form for information/ varsling fra Stofa???

Synes I ikke snart det er lige "morsomt" nok?? 

Hvis man ikke på forhånd ved hvilke programmer der kan startes forfra er vi tilbage i VHS tiden, hvor alt skulle optages. DÅRLIGT. 

Det er ikke muligt at se i tv-guiden hvilke programmer der er omfattet af blokeringen før programmet er startet. 

Jeg HAR fået nok og vil begrænse mit Stofa engagement mest muligt fra i morgen mandag, hvis jeg ikke får en bare nogenlunde forklaring/ kompensation.

/ Peter 

EDIT : Fik at vide at det er rettighederne der er problemer med ??? Hvorfor er vi ikke blevet oplyst om dette, det er et kardinalpunkt for mig med "start forfra"..



-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3




Svar:
Skrevet af: dyff
Skrevet den: 28-April-2014 kl. 07:52
Hej Peter
 
Hvis det er korrekt, er jeg enig med dig i at Stofa engagementet skal begrænses.
 
Jeg deltager som regel ikke i genralforsamling m.m. men i sidste måned tog jeg til generalforsamling i vores antenneforening og ud over en del diskussion omkring opløsning af foreningen og overdragelse til Stofa (kun Stofa var blevet undersøgt), sluttede genralforsamlingen af med et reklameindlæg fra Stofa.
 
Her proklamerede Stofa at de havde DK's bedste produkter. Da vi var flere i salen der mente at Yousee og andre havde ligeså gode produkter, var svaret at de var de eneste der ikke havde begrænsninger i Startforfra.
 
Jeg tror jeg vil foresøge at tage fat direkte i hende fra Stofa som holdt reklameindlægget for at høre hendes holdning til "Stofa har DK's bedste produkter".
 
Martin


Skrevet af: pdj1974
Skrevet den: 28-April-2014 kl. 10:00
Stofas StartForfra er desværre aldrig blevet godt nok til at erstatte en optager. Det er både for ustabilt om det virker, og uvist om programudbyderen lige tillader DEN udsendelse at blive startet forfra. Man kan eksempelvis se det meste Formel 1 med startforfra, dog lige undtagen det korte resume af løbet kaldet "Formel 1 after dark".

Det eneste StartForfra kan bruges til, er når man forgæves leder efter noget at se i TV, så kan man da lige prøve om en af dagens eller gårdsdagens udsendelser kan ses. Det er fint når det virker, men her i huset bliver vi ikke længere skuffet når det ikke gør. Sådan er Zaptor, og sådan har det været siden dag 1 :-(

Mht. de udsendelser på DR kanalerne, så er det dog næppe noget Stofa har ændret bare for at genere deres kunder, men er helt sikkert noget DR har krævet. Det lyder bare underligt at DR er mere strikse end de andre kanaler. Problemet er måske, at DR er sat op til at man må spole frem i udsendelserne, modsat andre kanaler. Og nogle udsendelser vil/må DR måske ikke tillade at spole frem, men det kan Stofa sikkert ikke ændre pr. udsendelse, men kun pr. kanal. Jeg gætter bare, men det er den eneste grund jeg kan se til at de er begyndt at reducere hvilke udsendelser der kan startes forfra.

Vi bruger mere og mere Netflix med vores ATV - det spiller bare! :-)
Når/hvis HBO Nordic også kommer på ATV eller tilsvarende lækker afspiller, så forventer jeg også at vi skifter væk fra pakke 4 hos Stofa, og får opsagt CMORE.


-------------
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live


Skrevet af: Guests
Skrevet den: 28-April-2014 kl. 13:11
Craptor start-forfra og VOD tips:
- Manglende undertekster efter pause: Vælg andet sprog til undertekster, vent på en tekst, vælg dansk.
- Lyd/billed ude af sync: Reboot.
- Hak ved start: Pause, stop, start igen.



Skrevet af: Pede8000
Skrevet den: 28-April-2014 kl. 18:03
Det er ikke alle, men nogen programmer der er omfattet af blokeringen???
Hvordan i himlens navn skal man vide hvilke. Man er således nødt til at optage alt det man gerne vil se... Velkommen tilbage til 80´erne??

Dead - det der gør mig SUR er at det sker uden varsel og uden nogen form for information fra Stofas side.. 

Buuuuuuuuh... !


-------------
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3



Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 02-Maj-2014 kl. 19:29
Jeg synes godt nok det lyder underligt med "Rettigheder". Mig bekendt skulle det kun være begrænset til noget Live Sport, og så nogle enkelte udbyders programmer - men jeg skal gerne lige undersøge det nærmere.

Jeg tror det du oplever skyldes en central fejl - hvis ikke et program er blevet optaget af en eller anden årsag, så kan ingen lave StartForfra på det.

Giv lige lyd hvis du mener der forekommer flere dage med "almindelige" udsendelser på DR f.eks. som du ikke kan StarteForfra.


-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 02-Maj-2014 kl. 19:30
BTW. Dit Youtube-problem har vel efterhånden været løst i over 1/2 år (mindst) - men det er klart, når man oplever en fejl, går man automagisk tilbage i hukommelsen og lader ting hobe sig op Wink

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: pdj1974
Skrevet den: 02-Maj-2014 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Giv lige lyd hvis du mener der forekommer flere dage med "almindelige" udsendelser på DR f.eks. som du ikke kan StarteForfra.
Det er stadig et problem. Har lige kørt igennem tv-guiden for DR1 idag og igår, og alt undtagen Hercule Poirot (både episoden igår og den fra idag) kunne startes forfra. Ved ikke om det skyldes krav fra BBC, eller hvem DR køber rettighederne af...


-------------
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live


Skrevet af: Viby Sjælland
Skrevet den: 03-Maj-2014 kl. 11:59
på web tv virker det fint.
Jeg har lige testet Poirot fra kl 1430.


Skrevet af: pdj1974
Skrevet den: 03-Maj-2014 kl. 14:35
Jep, også lige testet med "Faces in the Crowd" og "Det' indviklet" fra fredag aften på DR1. De er nedtonet og virker ikke på Zaptor, men virker fint på webtv.

-------------
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 05-Maj-2014 kl. 12:30
Nå, selv jeg kan læse noget nyt - eller få genopfrisket min hukommelse! Nogle gange får man bare ikke læst alle de mails der  florere i ens afdeling Smile

Det er desværre korrekt at der er flere udsendelser end tidligere der ikke længere er StartForfra på. Det er lige p.t. bl.a. alle film, Live sport og nogle udvalgte programmer.

Grunden til at man som kunde ikke har fået besked om "ændringen" er, at Stofa egentlig tidligere har leveret mere end hvad var meningen, hvis man kan sige det sådan.


-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: andershede
Skrevet den: 05-Maj-2014 kl. 13:08
Sørgelidt, elskede at spole tilbage i fodboldkampene når jeg ej fik set mål.
Hvorfor er tvstationerne så lamme at de ikke tillader denne lille service?


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 05-Maj-2014 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af andershede andershede skrev:

Sørgelidt, elskede at spole tilbage i fodboldkampene når jeg ej fik set mål.
Hvorfor er tvstationerne så lamme at de ikke tillader denne lille service?


Generelt holdes rettigheder helt ind til kroppen - det er sørgeligt, og giver amputerede tjenester.

Det skal jeg være den første til at beklage...

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: mhårhus
Skrevet den: 05-Maj-2014 kl. 14:06
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Nå, selv jeg kan læse noget nyt - eller få genopfrisket min hukommelse! Nogle gange får man bare ikke læst alle de mails der  florere i ens afdeling Smile

Det er desværre korrekt at der er flere udsendelser end tidligere der ikke længere er StartForfra på. Det er lige p.t. bl.a. alle film, Live sport og nogle udvalgte programmer.

Grunden til at man som kunde ikke har fået besked om "ændringen" er, at Stofa egentlig tidligere har leveret mere end hvad var meningen, hvis man kan sige det sådan.

Det er et dårligt argument, at der tidligere er leveret mere end det var meningen, når markedsføringen har kørt på at Stofa har fået rettigheder til alt:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9684&zoneid=5

Når man skriver at der er start forfra på alle kanaler, uden at have skrevet at det kun gælder nogle udsendelser, er den nye måde at gøre det på, meget anderledes i forhold til det vi som kunder er blevet stillet i udsigt. Derfor burde der have været grundig information. Også fordi det er noget nyt i forhold til hvordan det efterhånden har været i en del år.


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 05-Maj-2014 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af mhårhus mhårhus skrev:


Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Nå, selv jeg kan læse noget nyt - eller få genopfrisket min hukommelse! Nogle gange får man bare ikke læst alle de mails der  florere i ens afdeling Smile

Det er desværre korrekt at der er flere udsendelser end tidligere der ikke længere er StartForfra på. Det er lige p.t. bl.a. alle film, Live sport og nogle udvalgte programmer.

Grunden til at man som kunde ikke har fået besked om "ændringen" er, at Stofa egentlig tidligere har leveret mere end hvad var meningen, hvis man kan sige det sådan.


Det er et dårligt argument, at der tidligere er leveret mere end det var meningen, når markedsføringen har kørt på at Stofa har fået rettigheder til alt:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9684&zoneid=5



Lad lige være med at blande æbler og bananer!

Det du linker til, er nyheden om at sende flere kanaler på WebTV, det har intet med hvilke programmer/kanaler der kan StartesForfra at gøre!


Citér
Når man skriver at der er start forfra på alle kanaler, uden at have skrevet at det kun gælder nogle udsendelser, er den nye måde at gøre det på, meget anderledes i forhold til det vi som kunder er blevet stillet i udsigt. Derfor burde der have været grundig information. Også fordi det er noget nyt i forhold til hvordan det efterhånden har været i en del år.


Hvor står det med StartForfra på alle kanaler og alle programmer?

Det er muligt at det argument jeg ellers fremfører er dårligt - men det er det arguments om faktisk passer med virkeligheden, så det kan jeg hverken gøre fra eller til

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: dyff
Skrevet den: 05-Maj-2014 kl. 14:26
Hej Zulfo
 
Det kan godt være det andet link ikke er korrekt. Men Stofa har så sent som 20. marts 2014 på ANTHG's generalforsamling sagt at Stofa er eneste leverandør i DK som har StartForfra på alle kanaler og alle udsendelser "Stofa har de bedste produkter – ikke de billigste – men de bedste".
 
Nu vil jeg ikke "udlevere" din kollega men kan sagtens komme med mere information hvis du ønsker det.
 
Mvh
Martin


Skrevet af: zulfo
Skrevet den: 05-Maj-2014 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af dyff dyff skrev:



Hej Zulfo
 
Det kan godt være det andet link ikke er korrekt. Men Stofa har så sent som 20. marts 2014 på ANTHG's generalforsamling sagt at Stofa er eneste leverandør i DK som har StartForfra på alle kanaler og alle udsendelser "Stofa har de bedste produkter – ikke de billigste – men de bedste".
 
Nu vil jeg ikke "udlevere" din kollega men kan sagtens komme med mere information hvis du ønsker det.
 
Mvh
Martin


Jatak!

-------------
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


Skrevet af: mhårhus
Skrevet den: 05-Maj-2014 kl. 14:48
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af mhårhus mhårhus skrev:


Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Nå, selv jeg kan læse noget nyt - eller få genopfrisket min hukommelse! Nogle gange får man bare ikke læst alle de mails der  florere i ens afdeling Smile

Det er desværre korrekt at der er flere udsendelser end tidligere der ikke længere er StartForfra på. Det er lige p.t. bl.a. alle film, Live sport og nogle udvalgte programmer.

Grunden til at man som kunde ikke har fået besked om "ændringen" er, at Stofa egentlig tidligere har leveret mere end hvad var meningen, hvis man kan sige det sådan.


Det er et dårligt argument, at der tidligere er leveret mere end det var meningen, når markedsføringen har kørt på at Stofa har fået rettigheder til alt:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9684&zoneid=5



Lad lige være med at blande æbler og bananer!

Det du linker til, er nyheden om at sende flere kanaler på WebTV, det har intet med hvilke programmer/kanaler der kan StartesForfra at gøre!

Jeg ved godt at artiklen omhandlede at alle kanaler nu er på web tv, men det indsatte billede i artiklen, som tydeligvis er fra Stofas præsentation har overskriften:
Rettigheder til det hele
Her er der ikke taget forbehold for noget, og her er start forfra også nævnt.

I orienteringen fra Aarhus antenneforening om nyhederne i 2014 stod der;
  • StartForfra og StartForfra+, pause/spole og WebTv og WebTvToGo findes nu på alle kanaler i tv-pakkerne, også på alle Viasat-kanaler. 
Altså igen ingen forbehold.

Citér
Når man skriver at der er start forfra på alle kanaler, uden at have skrevet at det kun gælder nogle udsendelser, er den nye måde at gøre det på, meget anderledes i forhold til det vi som kunder er blevet stillet i udsigt. Derfor burde der have været grundig information. Også fordi det er noget nyt i forhold til hvordan det efterhånden har været i en del år.


Hvor står det med StartForfra på alle kanaler og alle programmer?

Det er muligt at det argument jeg ellers fremfører er dårligt - men det er det arguments om faktisk passer med virkeligheden, så det kan jeg hverken gøre fra eller til


Skrevet af: dyff
Skrevet den: 05-Maj-2014 kl. 14:53
PM er sendt


Skrevet af: Viby Sjælland
Skrevet den: 05-Maj-2014 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af mhårhus mhårhus skrev:


Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af mhårhus mhårhus skrev:


Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Nå, selv jeg kan læse noget nyt - eller få genopfrisket min hukommelse! Nogle gange får man bare ikke læst alle de mails der  florere i ens afdeling Smile

Det er desværre korrekt at der er flere udsendelser end tidligere der ikke længere er StartForfra på. Det er lige p.t. bl.a. alle film, Live sport og nogle udvalgte programmer.

Grunden til at man som kunde ikke har fået besked om "ændringen" er, at Stofa egentlig tidligere har leveret mere end hvad var meningen, hvis man kan sige det sådan.


Det er et dårligt argument, at der tidligere er leveret mere end det var meningen, når markedsføringen har kørt på at Stofa har fået rettigheder til alt:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=9684&zoneid=5



Lad lige være med at blande æbler og bananer!

Det du linker til, er nyheden om at sende flere kanaler på WebTV, det har intet med hvilke programmer/kanaler der kan StartesForfra at gøre!

Jeg ved godt at artiklen omhandlede at alle kanaler nu er på web tv, men det indsatte billede i artiklen, som tydeligvis er fra Stofas præsentation har overskriften:
Rettigheder til det hele
Her er der ikke taget forbehold for noget, og her er start forfra også nævnt.

I orienteringen fra Aarhus antenneforening om nyhederne i 2014 stod der;
<ul style="margin: 0px 0px 1.5em; font-family: Georgia, serif; font-size: 14px; line-height: 18.304000854492188px;">
  • <span style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-family: inherit; font-size: inherit; font-style: inherit; font-variant: inherit; font-weight: inherit; line-height: 1.3em; vertical-align: line; outline: none; -webkit-appearance: none; border-top-left-radius: 0px; border-top-right-radius: 0px; border-bottom-right-radius: 0px; border-bottom-left-radius: 0px;">StartForfra og StartForfra+, pause/spole og WebTv og WebTvToGo findes nu på alle kanaler i tv-pakkerne, også på alle Viasat-kanaler. </span>
  • Altså igen ingen forbehold.

    Citér
    Når man skriver at der er start forfra på alle kanaler, uden at have skrevet at det kun gælder nogle udsendelser, er den nye måde at gøre det på, meget anderledes i forhold til det vi som kunder er blevet stillet i udsigt. Derfor burde der have været grundig information. Også fordi det er noget nyt i forhold til hvordan det efterhånden har været i en del år.


    Hvor står det med StartForfra på alle kanaler og alle programmer?

    Det er muligt at det argument jeg ellers fremfører er dårligt - men det er det arguments om faktisk passer med virkeligheden, så det kan jeg hverken gøre fra eller til



    på Stofas hjemmeside fremgår det:

    https://stofa.dk/gaa-op-til-48-timer-tilbage-med-stofa-smarttv

    - udvalgte kanaler
    - start forfra på de fleste programmer

    så der er nok nogen der bare har ovesolgt produktet fordi det var nemmest


    Skrevet af: mhårhus
    Skrevet den: 06-Maj-2014 kl. 08:23
    Jeg undrer mig nu stadig overforklaringen med, at vi indtil nu har fået mere end det var meningen. Betyder det at Stofa har overtrådt reglerne i flere år?
    Jeg kan huske at film og andet udenlandsk indhold ikke var med i starten, men det er ved at være mange år siden, og der må da være en grund til at de kom med på et tidspunkt.

    Er der iøvrigt nogle der ved hvordan det fungerer hos de andre udbydere, kan man heller ikke der starte film forfra. 


    Skrevet af: zulfo
    Skrevet den: 06-Maj-2014 kl. 08:57
    Oprindeligt skrevet af mhårhus mhårhus skrev:

    Jeg undrer mig nu stadig overforklaringen med, at vi indtil nu har fået mere end det var meningen. Betyder det at Stofa har overtrådt reglerne i flere år?

    Bøjet reglerne, måske?

    Citér
    Jeg kan huske at film og andet udenlandsk indhold ikke var med i starten, men det er ved at være mange år siden, og der må da være en grund til at de kom med på et tidspunkt.

    Er der iøvrigt nogle der ved hvordan det fungerer hos de andre udbydere, kan man heller ikke der starte film forfra. 

    Hos nogle kan man, men i så tilfælde er det enten fordi de har en bedre aftale, eller fordi de også "bøjer regler".


    -------------
    Lars B

    DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


    Skrevet af: Gun
    Skrevet den: 06-Maj-2014 kl. 11:20
    Gælder det BÅDE Start Forfra og Start Forfra+?


    Skrevet af: zulfo
    Skrevet den: 06-Maj-2014 kl. 11:24
    Oprindeligt skrevet af Gun Gun skrev:

    Gælder det BÅDE Start Forfra og Start Forfra+?



    Ja, det gør det.

    -------------
    Lars B

    DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


    Skrevet af: andershede
    Skrevet den: 14-Maj-2014 kl. 21:07
    Kan det virkelig passe at eks. store fodboldkampe heller ikke virker på webtv nu?
    jeg kan få alle kanaler til at virke, men canal9 der skulle sende EuropaLeague finale er sort skærm på webtv, men virker fint på rigtig tv.

    Så er det da helt elendigt hvis det er tilfældet.


    Skrevet af: Radiomanden
    Skrevet den: 14-Maj-2014 kl. 22:09

    Det kunne tyde på at det er det sædvanlige der spiller ind her, nemlig rettigheder.

    -------------
    Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


    Skrevet af: andershede
    Skrevet den: 15-Maj-2014 kl. 18:55
    Ja at det betød at man ikke kunne starte forfra var en ting, men at man slet ikke kan se noget er godt nok slemt.

    Det bliver da helt udvandet for mig, da sportsrettigheder og det at kunne se kampe på min iPad var et stort plus og nok til at holde fast i Stofa. Een kamp går nok, men hvis det gælder generelt fra nu på Premier League og fodbold, så er produktet godt nok med ét blevet elendigt.


    Skrevet af: zulfo
    Skrevet den: 15-Maj-2014 kl. 20:22
    Oprindeligt skrevet af andershede andershede skrev:

    Ja at det betød at man ikke kunne starte forfra var en ting, men at man slet ikke kan se noget er godt nok slemt.

    Det bliver da helt udvandet for mig, da sportsrettigheder og det at kunne se kampe på min iPad var et stort plus og nok til at holde fast i Stofa. Een kamp går nok, men hvis det gælder generelt fra nu på Premier League og fodbold, så er produktet godt nok med ét blevet elendigt.

    Nu har jeg jo taget fejl for nyligt med hensyn til Stofas rettigheder (StartForfra) men jeg er overbevist om, at det manglende signal på den pågældende fodboldkamp/kanal har været en fejl...

    Kom signalet tilbage på kanalen efter kampen?


    -------------
    Lars B

    DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414


    Skrevet af: andershede
    Skrevet den: 16-Maj-2014 kl. 12:15
    Jeg kiggede ikke efterfølgende, men kunne da konstatere at gårsdagens pokalfinale på 3+ var på mobil tv.

    Jeg vil være tryg hvis der var tale om en enlig smutter, eks pga teknik. Ofte er min ipad nummer 2 skærm når der er flere fodboldkampe og den eneste skærm ved de lidt sene fodboldkampe.

    Jeg holder øje i den kommende tid :)


    Skrevet af: dyff
    Skrevet den: 16-Maj-2014 kl. 12:36
    Zulfo

    Har du fået snakket med din kollega?
    Tog hun fejl da hun snakkede om Stofa som bedste i Danmark med StartForfra på alle kanaler?

    Hvis ændringen med begrænsninger på StartForfra er permanent pga. rettigheder bør I vel som minimum orientere omkring det.

    Med venlig hilsen
    Martin


    Skrevet af: andershede
    Skrevet den: 16-Maj-2014 kl. 15:27
    Kan være svært at forstå at man ikke kan få lov at spole tilbage eller starte alle udsendelser forfra. Jeg kan ikke se hvem der taber på at man kan dette. Spole fremad giver problemer med reklamer kan man argumentere for, men da ikke spole tilbage og start forfra?


    Skrevet af: Gun
    Skrevet den: 14-Juni-2014 kl. 00:02
    Jeg undrer mig lidt over at det er muligt at anvende Start Forfra+ på Tv2s VM-kamp (Spaniel - Holland), men ikke DR 1 (Mexico - Cameroun)? Er det ikke præcis samme rettigheder, som de har fordelt imellem sig?


    Skrevet af: ThomasT1976
    Skrevet den: 30-Juli-2014 kl. 10:34
    Jeg tror det er slut med Stofa her i huset. Jeg mener kun vi har mulighed for at få Waoo ellers, er der nogen der har erfaringer med dem? 

    Edit: Nå, Waoo bliver det ikke, da det åbenbart er ringere end Stofa jvf. Trustpilot. Det er heller ikke særlig seriøst at deres seneste nyhed er mere end et år gammel :-(

    http://waoo.dk/omwaoo/nyheder - http://waoo.dk/omwaoo/nyheder


    -------------
    TV: Pioneer PDP-LX5090 og PDP-4270XA og PDP-436XDE
    Reciever: Onkyo TX-SR608
    Højttalere: KEF KHT-3005
    Multirumssystem: Russound CAM-6.6T + Sonos ZP90


    Skrevet af: Gun
    Skrevet den: 31-August-2014 kl. 12:43
    Så ser det ud til at rettighederne er på plads igen.. 


    Skrevet af: Jose
    Skrevet den: 31-August-2014 kl. 14:41
    Stofa har overrasket mig positivt på det sidste først med Start Forfra er tilbage, dernæst får man et brev om at kortafgiften er fjernet og det dejligt når man har 5x kortafgift Clap


    Skrevet af: Ronny73
    Skrevet den: 31-August-2014 kl. 19:15
    jeg har også stofa jeg valgte at gå fra den store pakke 475kr i min boligforening til den lille 109kr det er til at kaste op over hvor meget det koster at se reklamer og der er sku ikke meget andet, måske afbrudt af få minuters film ind i mellem.

    så for fremtiden nøjes jeg med den lille med hbo eller lign ved siden af så slipper jeg for at have lyst til at smide tv ud af vinduet og kan stadig se F1 og sparer over 3k pr år

    ved godt det er ot men for pokker det er sygt hvor meget man skal betale det burde sku være betaling nok man er tvangsindlagt til at se alle de reklamer tak for en mulighed for at komme af med noget harme

    -------------


    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Ronny.M" rel="nofollow - mine film


    Skrevet af: Rikkesfar
    Skrevet den: 09-September-2014 kl. 11:03
    Oprindeligt skrevet af Jose Jose skrev:

    Stofa har overrasket mig positivt på det sidste først med Start Forfra er tilbage, dernæst får man et brev om at kortafgiften er fjernet og det dejligt når man har 5x kortafgift Clap


    Lyder spændende med kortafgiften. Er der andre der har oplevet det samme? Hvilken antenneforening er der tale om?


    Skrevet af: fltk
    Skrevet den: 09-September-2014 kl. 11:14
    Oprindeligt skrevet af Rikkesfar Rikkesfar skrev:


    Lyder spændende med kortafgiften. Er der andre der har oplevet det samme? Hvilken antenneforening er der tale om?


    Det gælder alle antenneforeninger under Stofa.

    Flemming

    -------------
    Samsung UE55F7005
    AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
    Dune HD Realbox 4K
    HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
    Thomson THA100


    Skrevet af: ThomasT1976
    Skrevet den: 09-September-2014 kl. 11:25
    Er det trådt i kraft? For det ser stadig ud til at jeg betaler 3x26kr/md i Taulov antenneforening.

    -------------
    TV: Pioneer PDP-LX5090 og PDP-4270XA og PDP-436XDE
    Reciever: Onkyo TX-SR608
    Højttalere: KEF KHT-3005
    Multirumssystem: Russound CAM-6.6T + Sonos ZP90


    Skrevet af: Gun
    Skrevet den: 11-September-2014 kl. 10:28
    Oprindeligt skrevet af ThomasT1976 ThomasT1976 skrev:

    Er det trådt i kraft? For det ser stadig ud til at jeg betaler 3x26kr/md i Taulov antenneforening.
    Det gælder ifølge Stofa kun kort til moduler hvor der ikke er adgang til start forfra mm.


    Skrevet af: Rikkesfar
    Skrevet den: 11-September-2014 kl. 14:36
    Oprindeligt skrevet af Gun Gun skrev:

    Oprindeligt skrevet af ThomasT1976 ThomasT1976 skrev:

    Er det trådt i kraft? For det ser stadig ud til at jeg betaler 3x26kr/md i Taulov antenneforening.
    Det gælder ifølge Stofa kun kort til moduler hvor der ikke er adgang til start forfra mm.


    Det lød også for godt til at være sandt. Hvorfor slagte guldkalven?


    Skrevet af: Gun
    Skrevet den: 11-September-2014 kl. 22:47
    Oprindeligt skrevet af Rikkesfar Rikkesfar skrev:

    Oprindeligt skrevet af Gun Gun skrev:

    Oprindeligt skrevet af ThomasT1976 ThomasT1976 skrev:

    Er det trådt i kraft? For det ser stadig ud til at jeg betaler 3x26kr/md i Taulov antenneforening.
    Det gælder ifølge Stofa kun kort til moduler hvor der ikke er adgang til start forfra mm.


    Det lød også for godt til at være sandt. Hvorfor slagte guldkalven?
    Jeg var også fuld af forhåbninger, men det giver desværre mening i mine ører - altså ift at os der har mulighed for vod-funktionerne også er os der betaler for det... Går ud fra at Stofa betaler lidt for de rettigheder.


    Skrevet af: rktdi
    Skrevet den: 12-September-2014 kl. 08:54
    Hvilket stofa kort er det så der bliver gratis? Hvad giver det adgang til?

    -------------
    Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
    M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i


    Skrevet af: ThomasT1976
    Skrevet den: 12-September-2014 kl. 08:56
    slettet

    -------------
    TV: Pioneer PDP-LX5090 og PDP-4270XA og PDP-436XDE
    Reciever: Onkyo TX-SR608
    Højttalere: KEF KHT-3005
    Multirumssystem: Russound CAM-6.6T + Sonos ZP90


    Skrevet af: ThomasT1976
    Skrevet den: 12-September-2014 kl. 08:57
    Jeg tror at hvis du er tilmeldt smart-tv, så betaler du kort-afgift. De "gratis" kort kan være dem der sidder i modulet direkte i tv'et, altså uden smart-tv-boks.

    -------------
    TV: Pioneer PDP-LX5090 og PDP-4270XA og PDP-436XDE
    Reciever: Onkyo TX-SR608
    Højttalere: KEF KHT-3005
    Multirumssystem: Russound CAM-6.6T + Sonos ZP90


    Skrevet af: ThomasT1976
    Skrevet den: 12-September-2014 kl. 08:58
    Slettet



    -------------
    TV: Pioneer PDP-LX5090 og PDP-4270XA og PDP-436XDE
    Reciever: Onkyo TX-SR608
    Højttalere: KEF KHT-3005
    Multirumssystem: Russound CAM-6.6T + Sonos ZP90


    Skrevet af: Gun
    Skrevet den: 12-September-2014 kl. 12:08
    Oprindeligt skrevet af rktdi rktdi skrev:

    Hvilket stofa kort er det så der bliver gratis? Hvad giver det adgang til?
    Kortet du sætter i CA-modul i tv'et. Giver kun adgang til køb af ekstrakanaler.



    Print side | Luk vindue