Print side | Luk vindue

hbbtv på Samsung 2011 D8000 virker!

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=132623
Udskrevet den: 29-Marts-2024 kl. 11:58


Emne: hbbtv på Samsung 2011 D8000 virker!
Skrevet af: Bjur
Emne: hbbtv på Samsung 2011 D8000 virker!
Skrevet den: 28-Maj-2014 kl. 09:09
Selvom Samsung påstår hbbtv ikke virker på deres 2011 D8000 modeller, kan jeg bekræfte det virker.
Hvis andre vil prøve aktivere det er her en guide. Vær blot opmærksom på man skal ind i service menuen og er på eget ansvar. Når man har været i Service menuen mister du dine billedindstillinger på tvet så skriv dem evt. ned først:

1. Hent ruSamsungTVCommunicator som skal installeres på en windows PC og er på tysk
http://samsung.rainerullrich.de/ruSamsungTVCommunicator_V0.0.18.0.zip
Når det er hentet pakkes programmet ud.
Sørg for din computer er på samme netværk som dit TV.
Kør .exe filen og sørg for at sige ja til de ting den spørger om på tysk.
Til sidst prøver den at forbinde med dit TV og du skal sørge for at have aktiveret, at andre enheder må forbinde til dit TV i D8000 menuen. Derefter acceptere du på TVet når programmet vil forbinde.

Sørg også for at deaktivere Windows firewall midlertidigt.

2. Når det er gjort kan du teste i ruSamsungTVCommunicator, at du kan skifte kanaler på fjernsynet.

3. Nu skal du ind i service menuen på TVet.
Sluk for TVet.
Tryk derefter på:
INFO, MENU, MUTE og POWER på fjernbetjeningen
TV'et tænder og du er i service menuen.

4. De to knapper der skal aktiveres i ruSamsungTVCommunicator er factory og speed. Det giver muligvis en "TCPfehler" fejl hvis du trykker på dem. Hvis de gør, lukker du ruSamsungTVCommunicator og starter programmet igen, og trykker igen på factory og speed så giver den ikke fejl.

5. På TV'et gå ind i "option" og ændre "local_set" fra nordic til eu_ger. Gå tilbage til hovedmenuen og sluk og tænd TVet igen.

6. Når TVet tændes kommer den frem med en menu på tysk der fortæller den ikke kan finde dine kanaler. Luk menuen og gå ind i TVets menu. Vælg "Sprache" og Dansk, derefter kommer dine kanaler frem igen.

7. Gå derefter ind i menu - system - datatjenester og aktiver dette.

8. Når du går hen på DR1 kommer der en rubrik i højre hjørne nederst og du har nu hbbtv på dit Samsung 2011 D8000:)




Svar:
Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 29-Maj-2014 kl. 00:35
Utroligt Samsung bliver ved med at lyve og påstå, at det ikke virker i deres 2011 og 2012 modeller. Sony og LG har trods alt rettet ind efter kundernes ønsker, mens Samsung hellere vil malke penge fra deres kunder.
God stil at du deler :)

-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Skrevet af: Oakie
Skrevet den: 29-Maj-2014 kl. 09:35
Hej

På mit plasma fra 8000D fra 2011 går det fint, indtil jeg når hertil:

5. På TV'et gå ind i "option" og ændre "local_set" fra nordic til eu_ger. Gå tilbage til hovedmenuen og sluk og tænd TVet igen

Jeg kan ikke få lov til at ændre det til eu_ger, det er ikke highlightet, jeg kan se det står til Nordic

Oakie


Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 29-Maj-2014 kl. 11:01
Fordi Nagash, det er nemmere og billigere for Samsung blot at fortælle at det ikke virker. Det ville give en kæmpe bunke dårlig omtale, hvis Samsung gav ovenstående beskrivelse direkte til kunderne, som så fucked up i servicemenuen, og fik ubrugelige tv.
Ligesom det ville give dårlig omtale, at fortælle kundene at de lige skulle have tv'et forbi et værksted, eller en servicetekniker ud, for at få det til at virke - mod dertil hørende betaling. Det ville folk også blive negative over. Så er det nemmere blot at fortælle, at det ikke fungerer, p.g.a. forældelse. Så er der blot nogle "kværulanter", som ytrer sig i nogle få fora på nettet. Det går hurtigt væk igen.

Ovenstående er IKKE et forsvar af Samsung, da jeg ikke selv kan lide deres produkter, og hvad de står for. Det er derimod blot en forklaring på, at de handler som de gør.

M.v.h.


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 29-Maj-2014 kl. 12:41
Til Henrik B: det ville helt sikkert kunne klares med en firmware update uden tvivl. De har før lavet firmware der piller i service menuen ved billedet desværre ikke til det gode og derfor jeg kører med gammel firmware så Netflix ikke engang virker..

Mht. Menuen der ikke kan vælges. Du skal trykke factory og speed knappen i pc programmet. Kommer den med tcpfehler når du trykker på knapperne genstart programmet på pcen mens du stadig er i service menuen så burde du kunne trykke på knapperne uden den giver fejl og derefter kommer menuen frem.


Skrevet af: Ashanti
Skrevet den: 30-Maj-2014 kl. 12:19
Til Bjur

Jeg kan ikke få det til at virke. Som Oakie kan jeg ikke komme forbi local_set da den ikke kan ændres fra Nordic.

Jeg har fuldt vejledningen 100% 3 gange men ingen held.

-------------
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield


Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 30-Maj-2014 kl. 13:33
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Fordi Nagash, det er nemmere og billigere for Samsung blot at fortælle at det ikke virker. Det ville give en kæmpe bunke dårlig omtale, hvis Samsung gav ovenstående beskrivelse direkte til kunderne, som så fucked up i servicemenuen, og fik ubrugelige tv.
Ligesom det ville give dårlig omtale, at fortælle kundene at de lige skulle have tv'et forbi et værksted, eller en servicetekniker ud, for at få det til at virke - mod dertil hørende betaling. Det ville folk også blive negative over. Så er det nemmere blot at fortælle, at det ikke fungerer, p.g.a. forældelse. Så er der blot nogle "kværulanter", som ytrer sig i nogle få fora på nettet. Det går hurtigt væk igen.

Ovenstående er IKKE et forsvar af Samsung, da jeg ikke selv kan lide deres produkter, og hvad de står for. Det er derimod blot en forklaring på, at de handler som de gør.

M.v.h.
Men Samsung kan jo sende en firmware update ud, som selv laver disse ændringer i opsætningen. Så det er stadig en dårlig undskyldning. Det var jo alligevel noget i samme stil man skulle gøre ved de andre producenters TV. Og Samsungs egne 2012 modeller, skal du ikke engang ind i servicemenuen for at få HbbTV. Der skal du bare ind og sætte land om til Tjekkiet. Men de modeller nægter de også at opdatere.


-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 30-Maj-2014 kl. 13:43
Problemet på 2012 -modellerne er måske netop, at en alm. firmware update ikke løser det, da de måske skal stå til CH, for at det fungerer. Så at en firmware update først vil virke, hvis tv'et står til CH først, inden update. Jeg ved det ikke, blot en tanke.

Men ovenstående problemstilling bekræfter jo så blot mine forbehold overfor Samsung og deres produkter/service.

M.v.h.


Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 30-Maj-2014 kl. 17:14
Det virkede jo på deres 2013 modeller som heller ikke havde det tidligere. Der skulle den nemlig stå til Tyskland for at fungere, men efter en simpelt opdatering virker de også når de står til dansk. Det er det samme med de andre producenters. Mange af dem, skulle også stå til et andet land, men bliver nu fikset også.

-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Skrevet af: johnny57
Skrevet den: 30-Maj-2014 kl. 20:40
Kan ikke engang finde HBB på min Samsung 2014 model (7505) der står at man skal aktivere Datatjeneste under system, men det findes ikke.
Er der nogen som har fundet det ?

-------------
Med venlig Hilsen

Johnny


Skrevet af: Mads Sørensen
Skrevet den: 31-Maj-2014 kl. 11:31
Min Local Set er også stadig låst til NORDIC på mit FUE60D8005, så det strander ligesom der... Jeg har prøvet rigtig mange guides, og jeg kommer aldrig længere end til at skulle skifte Local Set Cry


Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 31-Maj-2014 kl. 11:59
Bare en tanke. Hvad sker der hvis man, inden man går i gang, sltter tv'et til f.eks. Tyskland, England eller andet udenfor norden?

M.v.h.


Skrevet af: Ashanti
Skrevet den: 31-Maj-2014 kl. 18:51
Jeg fik kun valget mellem de nordiske lande da jeg kørt en factory default 3 måneder siden pga. den opførte sig mærkeligt. de hjalp heldigvis.

-------------
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield


Skrevet af: Ashanti
Skrevet den: 31-Maj-2014 kl. 18:57
det går lige op for mig at min er en D8005..ikke en D8000 så det kan jo være derfor det ikke virker

-------------
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 31-Maj-2014 kl. 19:02
Min er en ps64d8005.
Giver rucommunicator fejl når i trykker på de to knapper mens i er i service menuen?
Hvis den gør prøv at genstarte Programmet og se om den giver samme fejl. I skal stadig være i service menuen mens i gør det. Og slå firewalls og antivirus fra mens.


Skrevet af: Ashanti
Skrevet den: 01-Juni-2014 kl. 00:01
Den skriver "Fertig" begge gange.

Firewall og antivirus er slået fra.




-------------
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield


Skrevet af: Mads Sørensen
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 07:26
Samme her


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 09:24
Mystisk. Får i lov til at skifte kanaler gennem programmet og hvilken firmware kører jeres TV?


Skrevet af: Mads Sørensen
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 13:15
Jeg kan fint skifte kanaler osv. jeg kører med nyeste OTA firmware, kan ikke huske versionsnummeret...


Skrevet af: Ashanti
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 18:22
jeg kan sagtens skifte kanaler med programmet. Tror at det er den nyeste firware.

-------------
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield


Skrevet af: Usukjelds
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 20:00
Tak for guiden Bjur. Havde set den på youtube, men fedt lige at høre andre, der har fået det til at virke, inden man kaster sig ud i service menu og hjemmesnittet tysk software :)

Fulgte guiden til punkt og prikke og havde kun problemer med at forbinde til tv'et, som dog løste sig med det samme, da jeg deaktiverede min firewall. 

Stødte ikke på de problemer, som andre omtaler. Tv'et var ikke låst til Nordic i service menuen. Havde været inde i service menuen, før jeg prøvede med den tyske software, og der var local_set låst til Nordic. Der var vist et forslag om først at ændre land til Tjekkiet, som i easy fixet for 2012-modellerne. Da jeg troede mit tv var fra 2012, prøvede jeg denne løsning først, og mit tv stod derfor på Tjekkiet. Jeg tvivler dog på, at det havde nogen effekt i min succes, men det er da et forsøg værd.

Jeg får nu hbb-tv op i nederste højre hjørne, og det virker til at hbb-tv åbner op, som den skal, når man trykker på det røde A. 

Problemet er blot, at der ikke kommer noget indhold frem (se billede). Nogen der har samme problem?




-------------
Panasonic 55EZ950
Marantz NR1508
Scandyna 5.1 setup


Skrevet af: mikovich
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 20:15
--->Usukjelds

Fuldstændig samme problem her... jeg fulgte guiden forleden aften og nåede dermed at se den gamle beta-menu. Jeg kunne dog underligt nok ikke starte nogen af de videoer, der var linket til.

Nu har DR så opdateret, og i dag får jeg også bare den grå skærm.

Tidligere i dag kunne jeg få søgefeltet frem... det kan jeg underligt nok ikke nu.

Mon problemet ligger hos Yousee eller DR??

Eventuelt en form for blokering? Dit TV er "tysk", ergo må du ikke se vores indhold... i stil med IP-blocking.

Mit tv er et D8000


Skrevet af: Usukjelds
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 20:50
@mikovich

Jeg håber lidt på det er opstartsproblemer ved DR. Forhåbentlig er det blot et spørgsmål om, at der er for meget pres på deres Hbb-tv server lige nu, så den har problemer med at følge med. Kunne derfor være fedt at høre fra andre med hbb-tv. Selvfølgelig allerhelst andre med 2011 samsung modeller. 


-------------
Panasonic 55EZ950
Marantz NR1508
Scandyna 5.1 setup


Skrevet af: fmm1000
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 21:13
Jeg har også en d8005 fra 2011 og har kørt med hbbtv siden dr startede.
Det har virket fint indtil idag.
Jeg har samme problem som andre.
Jeg kan komme ind i hbbtv menuen, men der er ikke noget indhold.


Skrevet af: Usukjelds
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 22:08
 @fmm1000

Tak for info. Virker til, der er tale om børnesygdomme ved DR. Forhåbentlig er det noget, som snart fikses. Nogen der ved, om alle modeller har problemer med hbb-tv i dag?


-------------
Panasonic 55EZ950
Marantz NR1508
Scandyna 5.1 setup


Skrevet af: spoxy
Skrevet den: 02-Juni-2014 kl. 22:11
Det virker perfekt på mit PS64E8005, som er en 2012 model.
Med venlig hilsen
Søren

-------------
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 03-Juni-2014 kl. 08:31
Jeg har samme problem som jer andre. Da jeg fik det til at virke kunne jeg se nogle videoer, men langt fra alle og får nu samme billede som jer andre uden indhold.

Kan kun opfordre os med D8000 at skrive til  mailto:nettv@dr.dk - nettv@dr.dk  med problemerne så de bliver opmærksom på det.

Jeg har sendt billedet fra foregående side som bevis, så tak for det.

Håber i andre også giver dem feedback.


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 03-Juni-2014 kl. 13:45
Har fået følgende svar fra DR :Tak for din henvendelse.

 

I forbindelse med lanceringen at det nye DR TV har vi lavet en opgradering af HBBTV det har medført at den  at den gamle HBB klient ikke er blevet opdateret.

 

Netop i dag er den nye klient lanceret og HBBTV dermed opgraderet – og det skulle derfor meget gerne virke igen.

 

Mvh. Stine


Skrevet af: mikovich
Skrevet den: 03-Juni-2014 kl. 17:08
Jamen tak til Stine... og hvad betyder det så? har stadig grå skærm her.


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 06-Juni-2014 kl. 13:32
Har fået følgende svar fra Stine:

Hej igen Peter,

 

Hvis dit TV er fra 2013 bliver det først understøttet 1.8.2014 hvis det er en 2014 model kan det måske  være du skal opdatere din software.

 

Jeg håber det lykkedes at få det til at spille, ellers skriv endelig igen.

 

De bedste hilsner

Stine



Skrevet af: johnny57
Skrevet den: 06-Juni-2014 kl. 19:19
Mit TV er en 2014 Samsung UE55HU7505 og det virker IKKE, ifølge manual skal man under System slå Datatransmission til, men det findes ikke.
Og jeg har den nyeste software opdatering.

-------------
Med venlig Hilsen

Johnny


Skrevet af: johnny57
Skrevet den: 09-Juni-2014 kl. 20:46
har nu skrevet til Samsung support og klaget min nød,
vi må se hvad de har at sige.

-------------
Med venlig Hilsen

Johnny


Skrevet af: johnny57
Skrevet den: 10-Juni-2014 kl. 20:29
Har nu fået svar

Hej Johnny



HbbTV bliver tilgængeligt på 2014-modellerne, og bliver aktiveret for 2013-modellerne via enten en opdatering af firmwaren, eller via en app, som bliver tilgængelig i Smart Hubben. (Tilgængelig fra slutningen af Juli/starten af August, men det er en foreløbig dato). Dette er grunden til at du ikke kan få det til at fungere i øjeblikket.



Med venlig hilsen

Jonas



-------------
Med venlig Hilsen

Johnny


Skrevet af: T27667
Skrevet den: 23-Juni-2014 kl. 16:14
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Det virker perfekt på mit PS64E8005, som er en 2012 model.
Med venlig hilsen
Søren
Ja, også her virker det perfekt på en 2012-model (UE46ES8005).


Skrevet af: Stone09
Skrevet den: 24-Juni-2014 kl. 05:55
Virker os fint på mit 55ES8005 2012 model   men skal lige lave det om til Andet land i hub


Skrevet af: mikovich
Skrevet den: 04-August-2014 kl. 23:13
Denne her tråd døde så fuldstændig... hvad var resultatet?

Skal vi med 2011-modeller (D8000 og D8005) bare opgive og evt rulle tilbage til Nordics i stedet for EU_GER?

Er lidt træt af den røde prik på skærmen, når nu HBBTV ikke virker :(


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 05-August-2014 kl. 09:08
Oprindeligt skrevet af mikovich mikovich skrev:

Denne her tråd døde så fuldstændig... hvad var resultatet?


Passer overskriften på denne tråd da ikke? Undskyld, har ikke læst hele tråden.

Flemming

-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100


Skrevet af: Usukjelds
Skrevet den: 05-August-2014 kl. 11:12
Med den nævnte guide virkede hbb-tv, da DR sendte deres beta hbb-tv version. Da de så lancerede hbb-tv i forbindelse med deres DR TV app, så kom der en opdatering af hbb-tv, der gjorde at det ikke længere virker på 2011 modeller. Det er i hvert fald, hvad jeg har kunne udlede af indlæg her og på flatpanels. Er dog aldeles lydhør overfor andre erfaringer. Har pt selv kun den røde plet og tomme menuer :(



-------------
Panasonic 55EZ950
Marantz NR1508
Scandyna 5.1 setup


Skrevet af: O'Riley
Skrevet den: 05-August-2014 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af johnny57 johnny57 skrev:

Har nu fået svar

Hej Johnny



HbbTV bliver tilgængeligt på 2014-modellerne, og bliver aktiveret for 2013-modellerne via enten en opdatering af firmwaren, eller via en app, som bliver tilgængelig i Smart Hubben. (Tilgængelig fra slutningen af Juli/starten af August, men det er en foreløbig dato). Dette er grunden til at du ikke kan få det til at fungere i øjeblikket.



Med venlig hilsen

Jonas


Er der noget nyt omkring dette? Jeg kan stadig ikke få det til at virke på mit h8005


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 05-August-2014 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af O'Riley O'Riley skrev:


Oprindeligt skrevet af johnny57 johnny57 skrev:

Har nu fået svar

Hej Johnny



HbbTV bliver tilgængeligt på 2014-modellerne, og bliver aktiveret for 2013-modellerne via enten en opdatering af firmwaren, eller via en app, som bliver tilgængelig i Smart Hubben. (Tilgængelig fra slutningen af Juli/starten af August, men det er en foreløbig dato). Dette er grunden til at du ikke kan få det til at fungere i øjeblikket.



Med venlig hilsen

Jonas



Er der noget nyt omkring dette? Jeg kan stadig ikke få det til at virke på mit h8005


Nej, der er hverken kommet en app eller en opdatering der har fået det til at virke, men nu har vi jo primo august, så en løsning må være lige på trapperne.

Flemming

-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100


Skrevet af: kenneth100
Skrevet den: 06-August-2014 kl. 08:48
Jeg snakke med en samsung supporter for et par uger siden. Han vidste desværre hverken fra eller til. Ja, han var vidst knap nok klar over hvad hbbtv var for noget.

Lad os håbe der sker noget inden for den nærmeste fremtid. Det er i hvert fald noget man skal overveje inden man går ud og køber samsung tv i fremtiden.

/Kenneth


Skrevet af: Therock
Skrevet den: 06-August-2014 kl. 10:22
Hej
 
Jeg har selv PS64E8000 med 2013 Smarthub i, hvordan står jeg så, skal jeg vente til der kommer en opdatering, eller jeg en af dem som ikke bliver opdateret via samsung grundet det er 2012 model ?
 
eller kommer jeg med grundet der er et 2013 kit i ?
 
Mvh
 
Carsten


-------------
Stereo: | Dali Mentor 1 | 2 x Dali Mentor Sub | Denon 4311 | Cambridge Audio Azur 851W |
Video:| LG CX 65" |


Skrevet af: fltk
Skrevet den: 06-August-2014 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af Therock Therock skrev:



Hej
 
Jeg har selv PS64E8000 med 2013 Smarthub i, hvordan står jeg så, skal jeg vente til der kommer en opdatering, eller jeg en af dem som ikke bliver opdateret via samsung grundet det er 2012 model ?
 
eller kommer jeg med grundet der er et 2013 kit i ?
 
Mvh
 
Carsten


Det får du formentlig svar på indenfor de næste par uger når der kommer en opdatering/app.

Flemming

-------------
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 10-Oktober-2014 kl. 10:08
Er der nogen der har testet videre om det er kommet til at virke nu på vores D8000?


Skrevet af: Mads Sørensen
Skrevet den: 10-Oktober-2014 kl. 10:16
Det kommer aldrig til at virke på D-serien officielt... Så du må prøve de forskellige Ninja tricks der bliver beskrevet


Skrevet af: Bjur
Skrevet den: 10-Oktober-2014 kl. 12:27
Hvad andre ninjatricks er der en det jeg prøvede da jeg startede denne tråd?
Det virkede jo til at starte med da jeg prøvede så er interesseret i at høre om der er andre der har prøvet for nylig.


Skrevet af: Usukjelds
Skrevet den: 14-Oktober-2014 kl. 13:54
Har forsøgt med ninjatricket fra denne tråd på mit D8000. Som tidligere beskrevet kan jeg godt få HBBTV funktionen frem, men der er intet indhold i menuerne på DR's kanaler.

-------------
Panasonic 55EZ950
Marantz NR1508
Scandyna 5.1 setup



Print side | Luk vindue