Print side | Luk vindue

Fælleskøb af Toshiba 32+37" (WL66Z)

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Fælleskøb ®
Forumbeskrivelse: Opnå et godt tilbud ved fælles indkøb
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=13278
Udskrevet den: 20-Maj-2024 kl. 13:22


Emne: Fælleskøb af Toshiba 32+37" (WL66Z)
Skrevet af: Lars
Emne: Fælleskøb af Toshiba 32+37" (WL66Z)
Skrevet den: 05-Juli-2006 kl. 23:13

Hej Alle

Dette emne er til debat om det Fælleskøb der er på Toshiba LCD TV.

  • 32 WL66Z
  • 37 WL66Z

Emnet her er ikke til debat om andre forhandlere, andre priser, forskellen imellem parallel-import og dansk køb o.lign.

Det er alene til spørgsmål og svar der omhandler dette Fælleskøb.

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=806&z=13 - Tilmelding her

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk



Svar:
Skrevet af: Colakanin
Skrevet den: 05-Juli-2006 kl. 23:17
Hvornår forventes levering?


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 05-Juli-2006 kl. 23:20

Oprindeligt skrevet af Colakanin Colakanin skrev:

Hvornår forventes levering?

Står faktisk under bestilling

Der kommer en portion 32" til landet ca. midt i denne måned. Resten kommer i begyndelsen af august. Levering efter først til mølle.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 05-Juli-2006 kl. 23:49

Hej Alle

Antal tilmeldinger i alt: 4

  • 32" : 4
  • 37" : 0

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: skipper
Skrevet den: 05-Juli-2006 kl. 23:51
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Colakanin Colakanin skrev:

Hvornår forventes levering?

Står faktisk under bestilling

Der kommer en portion 32" til landet ca. midt i denne måned. Resten kommer i begyndelsen af august. Levering efter først til mølle.

  /Lars



Jeg har lige smidt en ordre på 32" udgaven, men kom efterfølgende til at se på billedet. Er det gråt eller sort i 32" udgave?

Er det sort som det fremgår her?
http://toshiba.sb-konzept.de/consumer/specs/287/

Håber jeg er blandt de først der får et :-)

/Skipper


Skrevet af: Kief
Skrevet den: 05-Juli-2006 kl. 23:55

Jeg går ud fra/håber på det er den sorte udgave!

Har også selv lige bestilt, så bør være blandt de 4 første

Hvilke kabler skal jeg ud og fange nu? Kender ikke så meget til HDMI og alt det der.... det jeg regner med at skal tilsluttes i første omgang, er min recorder (Phillips 5330H) og min computer. (som pt er tilsluttet mit crt fjernsyn via scart osv)



-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 00:09

Hej Alle

Ja, de ser sorte ud:

http://toshiba.sb-konzept.de/consumer/specs/284/ - http://toshiba.sb-konzept.de/consumer/specs/284/

Men det kan Otto nok bedst svare på.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 00:18
Hvad med væg beslag?! Kan TC levere det, eller kan man få et uoriginalt, der måske er lidt billigere?


Skrevet af: Casper Tai
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 00:22
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Hej Alle

Antal tilmeldinger i alt: 4

  • 32" : 4
  • 37" : 0

  /Lars


Yes, der skulle jeg gerne være imellem. Kom glad lille TV! 


Skrevet af: Casper Tai
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 00:36
Jeg skal have fat i et beslag til 32" modellen, og i Aldi-tråden lader det til at netop dét beslag vil være lidt stort, og derudover vil jeg også gerne have TV'et længere ind mod væggen. Kan se Hifiklubben har et VM Acoustics beslag til et par hundrede, men det passer kun til Vesa 75 el. 100 standard hulafstand... Nogen der ved om Toshibaen har det? Kan ikke lige se det ud fra specs.


Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 01:04

Nu er der vel en dansk manual med?! Eller i det mindste en på engelsk?!

Og ham Otto fra TC...hvilken TC arbejder han i?!



Skrevet af: azrael
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 02:52

Den i Århus, og manualen kan også hentes på nettet.

http://www.home-entertainment.toshiba.co.uk/consumer/information.nsf/manuals/37WL66/$file/37WL66_OM.PDF - http://www.home-entertainment.toshiba.co.uk/consumer/informa tion.nsf/manuals/37WL66/$file/37WL66_OM.PDF

Manualen gælder for alle modeller i WL66 serien.

Hilsen,
az



-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: vasen
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 08:16
Nøj jeg er på en eller anden måde fristet.!!! Men har desværre ik "tid"# pt.. Hvor længe løber dette fælleskøb.? (kan ikke lige umiddelbart se det nogen steder.? )


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 08:33

Oprindeligt skrevet af vasen vasen skrev:

Nøj jeg er på en eller anden måde fristet.!!! Men har desværre ik "tid"# pt.. Hvor længe løber dette fælleskøb.? (kan ikke lige umiddelbart se det nogen steder.? )

Til 6. august.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 08:33

Hej Alle

Antal tilmeldinger i alt: 6

  • 32" : 6
  • 37" : 0

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 09:14

Både 32" og 37" er sorte!



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 09:20

Begge modeller skal bruge Vesa 200 beslag. Alle stik er forsænkede, så tv'et kan monteres helt tæt på væggen. Jeg har helt forsømt at lave et tilbud på et beslag - jeg finder et godt beslag der sidder tæt på væggen til en billig penge, og laver et fornuftigt tilbud.



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: Fehling
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 09:22
Hejsa

Er det muligt at se begge skærme i butikken i århus inden et evt. køb?

Mvh
Rasmus


Skrevet af: Casper Tai
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 09:24
Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

Begge modeller skal bruge Vesa 200 beslag. Alle stik er forsænkede, så tv'et kan monteres helt tæt på væggen. Jeg har helt forsømt at lave et tilbud på et beslag - jeg finder et godt beslag der sidder tæt på væggen til en billig penge, og laver et fornuftigt tilbud.


Det lyder rigtig godt, Otto.


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 09:32

Oprindeligt skrevet af Fehling Fehling skrev:

Hejsa

Er det muligt at se begge skærme i butikken i århus inden et evt. køb?

Ja, de står begge i butikken nu - det skal dog siges at jeg af pladshensyn har overvejet kraftigt at pakke 37" versionen væk - vi har flere fladskærme stående end vi har plads til...



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: emaguina
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 09:35

Hehe

Så kan i jo åbne en butik på Sjælland



Skrevet af: zaboom
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af emaguina emaguina skrev:

Hehe

Så kan i jo åbne en butik på Sjælland

Jøp - gerne nordpå  



-------------
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!


Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 09:54

Hvodan er billedkvaliteten ved almindelig tv signal?

Altså hverken dvd, sattelit eller selector. Jeg er godt klar over, at det sikkert ikke matcher et billedrørstv, men jeg har set at nogle lcd tv er meget kræsne med signalet; bl.a samsung skulle lide af dette problem.



Skrevet af: CarrotMan
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 09:56

Oprindeligt skrevet af skipper skipper skrev:


Jeg har lige smidt en ordre på 32" udgaven, men kom efterfølgende til at se på billedet. Er det gråt eller sort i 32" udgave?

Jeg ved godt Otto har svaret, men så vidt jeg ved er WL66Z den sorte udgave mens WL66P er den titangrå :)

/U.



Skrevet af: Kief
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Hvodan er billedkvaliteten ved almindelig tv signal?

Altså hverken dvd, sattelit eller selector. Jeg er godt klar over, at det sikkert ikke matcher et billedrørstv, men jeg har set at nogle lcd tv er meget kræsne med signalet; bl.a samsung skulle lide af dette problem.

Så vidt jeg kan forstå har den et acceptabelt billede. (ikke lige så godt som Phillips' top modeller men bedre end de nuværende Samsung modeller)

Men vil råde dig til at tage forbi Elgiganten og se den først, på den måde bliver du ikke skuffet  (Hvad jeg ser som et godt billede er ikke nødvendigvis hvad du ser som et)



-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: Kristjan
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 10:19

Kan man bruge aldi-ophænget??

Det ville være rigtig rart....



-------------
Har man sagt A må man også sige GF....


Skrevet af: Kief
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 10:23

Så vidt jeg kan lure så kan man godt bruge Aldi ophænget, spørgsmålet er blot om hvor pænt det sidder til tv'et. Men der er man nødt til at have det stående og prøve ad.

Der var en med en 40" skærm som mente at det nok ville se kluntet ud hvis man ikke mindst har en 37"+ skærm. (men der er en med en 32" Samsung som vist nok ville prøve at sætte sit op, så vi andre kunne lære af ham)

Men ellers kan man formentlig med en hurtig nedstryger tage lidt af top og bund, så det ikke ses.

Som et helt tredie alternativ, så ser Otto om han måske kan finde et billigt/godt ophæng til tv'et som han så kan lave "mini fælleskøb" på ´

Casper



-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: stjans
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 10:35

Kan du oplyse opdateringshastigheden ?. Jeg kan ikke rigtig finde den i manualen ( 32 " ) ?

 

Det ser ud til at være et særdeles fornuftigt køb :-)



Skrevet af: Kief
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af stjans stjans skrev:

Kan du oplyse opdateringshastigheden ?. Jeg kan ikke rigtig finde den i manualen ( 32 " ) ?

 

Det ser ud til at være et særdeles fornuftigt køb :-)

Jeg kender ikke den konkrete opdateringshastighed, det kan være Otto kender til denne.

Men det er efterhånden standard i dag, at køre med 8ms opdatering. (sådan er de fleste skærme med)



-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: stjans
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 11:06

Er det 8 ms - så virker det helt OK :-)

 

Og så kan man afhente i Karrebæksminde ? :-). Lækkert: ikke mere end 10 minutters kørsel :-)



Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af stjans stjans skrev:

Kan du oplyse opdateringshastigheden ?. Jeg kan ikke rigtig finde den i manualen ( 32 " ) ?

 

Det ser ud til at være et særdeles fornuftigt køb :-)

I den tyske anmeldelse står der 8 msec.

Vom Werk angegebene Reaktionszeit 8 msec



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 11:34

Hej Alle

Antal tilmeldinger i alt: 9

  • 32" : 9
  • 37" : 0

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 13:00

Hej Alle

Debatten om fladskærme med/uden digital tuner er flyttet til:

TV med/uden digital tuner?

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Ullum
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 13:15

Jeg synes at købere af 32" bliver forfordelt:

32" Vejl. udsalgspris 12.999 købspris 8.499 = besparelse 4.500 kr.

37" Vejl. udsalgspris 16.499 købspris 12.999 = besparelse 3.500 kr.

Hvorfor denne forskel Otto ?? Jeg troede (måske lidt naivt) at jo dyrere produktet var jo større besparelse ville man kunne få.

 



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Jeg synes at købere af 32" bliver forfordelt:

32" Vejl. udsalgspris 12.999 købspris 8.499 = besparelse 4.500 kr.

37" Vejl. udsalgspris 16.499 købspris 12.999 = besparelse 3.500 kr.

Hvorfor denne forskel Otto ?? Jeg troede (måske lidt naivt) at jo dyrere produktet var jo større besparelse ville man kunne få.

Ikke helt. Det er det produkt der forventes at sælge flest som får den største rabat.

Du ved. Ligesom en harddisk på 400GB er næsten dobbelt så dyr som en harddisk på 300GB, selvom den kun burde være 25% dyrere. Men det er fordi 300GB er den størrelse der sælger bedst lige nu.

Og det passer jo meget godt med tilmeldingerne her. 0 på 37" og 9 på 32" ... selvom det selvfølgelig også hænger sammen med prisen

Vi kunne have fået lidt en bedre pris på 37", hvis vi kunne regne med mindst 100 bestillinger. Men det vurderede vi ikke var realistisk.

Men prisen på 37" er jo ikke dårlig (for et dansk produkt). Det er bare prisen på 32" der er ekstra-ordinær god!

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Ullum
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 13:45

Hej Lars

Jeg kan ikke rigtig forstå at i forventede at sælge flere 32" end 37" - i flg. afstemningen var der da dødt løb. Det er da klart et der efterfølgende er flest tilmeldinger på 32" da det er et bedre tilbud.

Den gode pris på 32" er den ikke også under forudsætning at et salg på min. 100 stk. eller hvad. 

Ligger priserne fast eller kan de falde som følge af prisudviklingen frem til leveringstidspunktet?

Mvh. Carsten

 

 



Skrevet af: spawn
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 13:45

Fair nok

Jeg er selv i kæmpe dillema lige nu - mht. beslutning om 32" eller 37" - ville egentlig helst have 37" - men kan ikke bestemme mig for om prisforskellen på 4500,- er de ekstra 5" værd. Prisen på 32" er jo netop ekstraordinær god, og gør afskrivningen endnu mindre når/hvis jeg skal skifte om et år eller 2.

Åh alle disse beslutninger, nogen ting var nemmere da jeg var gift og fruen bestemte

 



-------------
Philips 65OLED705/12 - ATV4K


Skrevet af: lahan
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Fair nok

Jeg er selv i kæmpe dillema lige nu - mht. beslutning om 32" eller 37" - ville egentlig helst have 37" - men kan ikke bestemme mig for om prisforskellen på 4500,- er de ekstra 5" værd. Prisen på 32" er jo netop ekstraordinær god, og gør afskrivningen endnu mindre når/hvis jeg skal skifte om et år eller 2.

Åh alle disse beslutninger, nogen ting var nemmere da jeg var gift og fruen bestemte

 

Hvorfor ikke købe det man vil være tilfreds med fremfor at købe noget som man kun vil være delvis tilfreds med..



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 13:58

Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Jeg kan ikke rigtig forstå at i forventede at sælge flere 32" end 37" - i flg. afstemningen var der da dødt løb. Det er da klart et der efterfølgende er flest tilmeldinger på 32" da det er et bedre tilbud.

Det er fordi der nogle gange er andre forventninger til mulige mængderabatter, end det er muligt at indfri. Disse afstemninger kan sjældent bruges til at vurdere det endelige antal bestillinger.

Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Den gode pris på 32" er den ikke også under forudsætning at et salg på min. 100 stk. eller hvad. 

Ja. TC har bestilt en stor portion 32" hjem, for at få den gode pris. Dem hjælper vi så med at aftage nogle af her

Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Ligger priserne fast eller kan de falde som følge af prisudviklingen frem til leveringstidspunktet?

TC har hidtil været god til at give rabatten videre. På andre Fælleskøb, er prisfald undervejs i et Fælleskøb givet videre til køberne.

32" ventes dog ikke at kunne komme længere ned. Det er en meget lav pris for det produkt. Men hvis der sker noget på 37" inden leveringen, så TC får et bedre tilbud, så regner jeg med at prisen falder her.

Ellers kunne du jo bare benytte din 14 dages rerturret - og købe varen et andetsted. Så der er også en god logik - i at følge markedets priser selvom der i forvejen er rabat på.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Ullum
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 14:02

32" modellen har i de test og anmeldelser jeg har set fået meget ros.

Jeg har dog også læst, at 37" måske ikke er helt på højde med 32" modellen (der er bla. angivet et lavere kontrastniveau på 37" modellen).

Er det det samme TV bare 5" større eller er der anvendt andre komponenter eller teknologier i 32" frem for 37" ???

Otto har du testet kontrastniveauet på 37" ligesom du har gjort på 32" og hvad er du i givet fald kommet frem til ?? 

Mvh. Carsten



Skrevet af: stjans
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 14:15
Ullum: Kan du ikke poste link til anmeldelse af 32" ?


Skrevet af: skipper
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 14:25
Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

32" modellen har i de test og anmeldelser jeg har set fået meget ros.

Jeg har dog også læst, at 37" måske ikke er helt på højde med 32" modellen (der er bla. angivet et lavere kontrastniveau på 37" modellen).

Er det det samme TV bare 5" større eller er der anvendt andre komponenter eller teknologier i 32" frem for 37" ???

Otto har du testet kontrastniveauet på 37" ligesom du har gjort på 32" og hvad er du i givet fald kommet frem til ?? 

Mvh. Carsten

Otto har i en af de snart utallige tråd om dette tv, skrvet at både 32" og 37" står i butikken i århus, og der er minimal forskel i billedet på de 2 størrelser, så tror mere det er behovet for størrelse, der skal afgøre dit valg :-)

/Skipper



Skrevet af: Ullum
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 14:33

Jo - der er lidt her

http://www.av-magazin.de/Einleitung_Toshiba_32WL66Z.640.0.html - http://www.av-magazin.de/Einleitung_Toshiba_32WL66Z.640.0.ht ml

http://www.areadvd.de/hardware/2006/toshiba_32wl66_1.shtml - http://www.areadvd.de/hardware/2006/toshiba_32wl66_1.shtml

http://www.hifi-forum.de/viewforum-148.html - http://www.hifi-forum.de/viewforum-148.html

http://www.testberichte.de/r/test-note/846-1-3287-0/fernsehe r-lcd-fernsehgeraete.html - http://www.testberichte.de/r/test-note/846-1-3287-0/fernsehe r-lcd-fernsehgeraete.html

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=318277&h ighlight=toshiba+WLT66 - http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=318277&h ighlight=toshiba+WLT66

http://www.hifi-forum.de/viewthread-148-281.html - http://www.hifi-forum.de/viewthread-148-281.html




Skrevet af: stjans
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 14:47
Takker :-)


Skrevet af: Ullum
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 15:23
Der er ikke angivet synsvinkel på skærmene  - er der nogen som kan oplyse om det ??


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 16:28

Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Der er ikke angivet synsvinkel på skærmene  - er der nogen som kan oplyse om det ??

Det er et komplet ligegyldigt tal, men det er angivet til 178 grader. Du kan IKKE se på dette tal hvor god skærmen er fra f.eks. 45 grader, det er derfor jeg kalder det ligegyldigt. Sammenlignet med andre LCD-tv er synsvinklen i praksis i den gode ende.

Mht. manualer, så er de i gang med at oversætte dem. Hvis vi ikke når at have manualerne klar ved leveringen, så leveres de med engelske manualer og vi eftersender så de danske så snart de er klar.



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: Ullum
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Der er ikke angivet synsvinkel på skærmene  - er der nogen som kan oplyse om det ??

[QUOTE=Otto, TC]Det er et komplet ligegyldigt tal, men det er angivet til 178 grader. Du kan IKKE se på dette tal hvor god skærmen er fra f.eks. 45 grader, det er derfor jeg kalder det ligegyldigt. Sammenlignet med andre LCD-tv er synsvinklen i praksis i den gode ende.

Super - så du kan ikke genkende problemet med synsvinklen på 37" udgaven som der er omtalt i andre forums (hvis kun ved nogle paneler)?

Har den lavere kontrast som er angivet ved 37" nogen nævneværdig betydning for billedkvaliteten?  

 



Skrevet af: Jannik K.
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 17:05

Halløjsa.

Sikke da et fantastisk forum at falde over, når man står og overvejer at købe fladskærm! Og så er Toshiba'en som jeg havde kig på endda med i et fælleskøb, jamen så bliver det jo ikke bedre.

Jeg kan da lige give mine besyv med om det TV. Har netop været ude i Elmutanten og kigge på både 32" og 37" versionen. 37" kan jeg desværre ikke så godt udtale mig om, for der var ikke sat DVD til men billedet, som var leveret af en parabol og splittet ud til en masse fjernsyn var da udemærket. Jeg vil dog sige at det ikke er noget, der blæste benene væk under mig, hverken på 32" eller 37" modellen. Flere gode CRT fjernsyn gør det altså bedre. Men der har også været forskel i signalbehandlingen hen til fjernsynet.

Jeg så lidt af animationsfilmen "Madagascar" på 32"eren via HDMI signal, der blev leveret af en meget billig Toshiba DVD-afspiller.  Billedet var skarpt, klart og farvegengivelserne var gode. Jeg kan ikke så godt sammenligne det med andre TV, for dette er det eneste jeg har set med et HDMI signal.

Gik jeg rimeligt tæt på skærmen synes jeg dog at kunne ane pixellering og det så ud som om billedet var interlaced, selvom den flinke sælger påstod at han havde skiftet fra 1080i til 720p som jeg havde bedt om. Men om det var DVD-afspillerens skyld ved jeg ikke. HDMI-kablet var også noget billigt skidt!

Lyden var egentligt forbavsende god for et fladskærms tv. Jeg vil ikke tro man kan forvente meget mere. Det er i hvert fald udemærket til almindelig "TV-kigning" og mange kører jo alligevel lyden igennem deres anlæg.

Elgiganten ville sælge en demo-model til mig for 11.999,- og da det er en nyopstartet butik ville de kunne sælge en spritny for 13.999,-. Det er somend gode priser, når man tager i betragtning at de ville have 14.999,- i alle andre butikker.

At deres pris så slet ikke kommer i nærheden af hvad TC kan tilbyde den til, er jo ikke den stakkels sælgers fejl..

De havde forresten også Panasonic's TX 32 LX 60 til at hænge. Et meget flot TV at kigge på også.

Nå, det var somend bare mine 2 cents.

God fornøjelse med fælleskøbet.

Mvh Jannik



Skrevet af: Kief
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 17:09
Jannik K: Er det så endt med at du hopper på dette fælleskøb eller?

-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: Jannik K.
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 17:34

Hej Kief.

Ja, det ender nok med at jeg springer på osse. Det eneste der irreterer mig er nok at der ikke er DVB-T tuner indbygget i Toshiba'en. Men spørgsmålet er om dem man køber ved siden af ikke er bedre, og samtidig understøtter danske undertekster?

Jeg får i hvert fald brug for en, da jeg hverken kan modtage kabel-tv, stofanet eller fiber selvom jeg bor midt i Svendborg!!

Hvad med dig, Kief, er du også ved at springe på fælleskøbet eller hvad?

*EDIT* - Så har jeg sq også bestilt en 32" model 



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 17:37

Hej Alle

Antal tilmeldinger i alt: 12

  • 32" : 12
  • 37" : 0

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: spawn
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 17:48

#Jannik

Med en ekstern digital tuner har du jo langt flere muligheder for at vælge udfra behov og funktionalitet/kvalitet af tuner, også efterhånden som dit behov skifter. Der er langt større udvalg, mere udvikling, billigere priser, osv. osv.

I Danmark hvor vi har så mange forskellige metoder for levering af TV kan jeg slet ikke se fidusen i en indbygget DVB-T tuner som fordyrer produktet væsentligt, også for dem der intet har at bruge den til.

 



-------------
Philips 65OLED705/12 - ATV4K


Skrevet af: Kief
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af Jannik K. Jannik K. skrev:

Hej Kief.

Ja, det ender nok med at jeg springer på osse. Det eneste der irreterer mig er nok at der ikke er DVB-T tuner indbygget i Toshiba'en. Men spørgsmålet er om dem man køber ved siden af ikke er bedre, og samtidig understøtter danske undertekster?

Jeg får i hvert fald brug for en, da jeg hverken kan modtage kabel-tv, stofanet eller fiber selvom jeg bor midt i Svendborg!!

Hvad med dig, Kief, er du også ved at springe på fælleskøbet eller hvad?

Hejsa

Ja jeg har bestilt mit fjernsyn i går. Alt hvad man køber er der jo 14 dages retur-ret på og da jeg ikke lige har det dobbelte (altså de 16k) som El-G tager for dette tv, så springer jeg på nu og håber jeg bliver glad

Til 8500 kan man vist kun blive glad



-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: TOD
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 17:54

Det var da en skam, at det ikke er modellerne med DVB-T tuner, der er på fælleskøb - ellers var jeg nok hoppet på limpinden. Hvorfor overvejer TC ikke at includere DVB-T modellerne i fælleskøbet? Jeg tror det kunne give et større salg.

mvh Torben



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 18:03

Oprindeligt skrevet af TOD TOD skrev:

Det var da en skam, at det ikke er modellerne med DVB-T tuner, der er på fælleskøb - ellers var jeg nok hoppet på limpinden. Hvorfor overvejer TC ikke at includere DVB-T modellerne i fælleskøbet? Jeg tror det kunne give et større salg.

Toshiba har ikke været repræsenteret herhjemme før nu, og vi ved ikke om modellerne med DVB-T tuner overhovedet kan bruges i Danmark. Altså om de understøtter undertekster og gør det korrekt. Det må den kommende tid vise, når/hvis importøren får den testet.

Men hvis de gør, kan det være der kommer et Fælleskøb på dem en anden gang. Men hvis vi spreder os på flere modeller, så stiger prisen på dem alle. For så kan vi ikke nå de mængder som udløser den gode rabat.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 18:11

Hej Alle

Antal tilmeldinger i alt: 14

  • 32" : 14
  • 37" : 0

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: azrael
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 18:56

Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

[Mht. manualer, så er de i gang med at oversætte dem. Hvis vi ikke når at have manualerne klar ved leveringen, så leveres de med engelske manualer og vi eftersender så de danske så snart de er klar.

Ej, det job kunne I have givet til mig. Jeg har været localizer på bl.a. MS-produkter...

Hilsen,
az



-------------
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson


Skrevet af: Thomas.B.N
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 19:05
Så er jeg også ombord
Hvor mange tv (32") regner TC med at få her midt i Juli ?




Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 19:28

Hej Alle

Snakken om Samsung kontra Toshiba er flyttet til emnet:

Samsung LE-32M61 eller Toshiba 32WL66Z ?

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 20:07

Hej Alle

Antal tilmeldinger i alt: 17

  • 32" : 17
  • 37" : 0

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: LGR01
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 21:35

Medfølger der en fod? Hvorfor skal foden fæstes til væg? Når jeg prøver bestille fra Tapeconnection er fragten kun 49 kroner? Er det det der skal betales?

Leif



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 21:41

Oprindeligt skrevet af LGR01 LGR01 skrev:

Medfølger der en fod? Hvorfor skal foden fæstes til væg?

Ja, det må være som vist på billederne.

Fæstning til væg er for at hindre at TV'et tipper på gulvet. F.eks. børn med pilfingre, en stor hund eller en kåd festdeltager. Det er med andre ord bare noget man viser, for at minde om at en fladskærm ikke står nær så sikkert som et billedrørs-tv.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: LGR01
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 21:47

Men hvis det kun er foden der er fæstet kan fjernsynet da tippe?

Leif



Skrevet af: Kristjan
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 22:13

Hvor mange 32" kommer der i midten af juli? Altså hvilket nr skal man være i køen for at få et nu, og ikke i august?



-------------
Har man sagt A må man også sige GF....


Skrevet af: jannikh
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 22:30
Jeg har kun fået bekræftigelse fra recordere.dk på min bestilling og ikke fra selve bestillingen inde fra tapeconnection.dk. Har I andre fået det?


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 22:34

Oprindeligt skrevet af jannikh jannikh skrev:

Jeg har kun fået bekræftigelse fra recordere.dk på min bestilling og ikke fra selve bestillingen inde fra tapeconnection.dk. Har I andre fået det?

TapeConnection er midt i at skifte EDB-system, så der er forsinkelse på bekræftigelserne fra dem. Op til nogle dage.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 22:38

Oprindeligt skrevet af LGR01 LGR01 skrev:

Men hvis det kun er foden der er fæstet kan fjernsynet da tippe?

Spørger du hvorfor det kan tippe - hvis foden er på ?

Hvis ja, så er det pga. tyngdepunktet sidder højt. Det kan vel sammenlignes med en parasol med fod. Normalt står den fast, men giver du den et skub eller der kommer et meget kraftigt vindpust - så vælter den aligevel. På samme måde med fladskærmen, normalt står den fast. Men giver du den et skub, kan den bringes ud af ballance.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: jannikh
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 22:41
Hermed en kraftig advarsel mod at puste på sin fladskærm
...kommer den ikke snart?


Skrevet af: skipper
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 23:31
Oprindeligt skrevet af jannikh jannikh skrev:

Jeg har kun fået bekræftigelse fra recordere.dk på min bestilling og ikke fra selve bestillingen inde fra tapeconnection.dk. Har I andre fået det?


Har fået min bekræftelse her kl. 15.31, bestillte igår kl 23.42

Er spændt på om jeg er heldig og få et tv midt i juli

/Skipper


Skrevet af: LGR01
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 23:41

Det jeg mener at det er da ikke nogen ide at fæste foden da tyngdepunkten troligen ligger højt. Jeg mener at det skulle vare toppen af skærmen der er fæst til væg?

Leif



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 23:50

Oprindeligt skrevet af LGR01 LGR01 skrev:

Det jeg mener at det er da ikke nogen ide at fæste foden da tyngdepunkten troligen ligger højt. Jeg mener at det skulle vare toppen af skærmen der er fæst til væg?

Mit køleskab er fæstnet i bunden.
Mit klædeskab er det i toppen.

Bare fæstningen hindrer at det kan vippe forover, er det vel fint. Og det er nemmere at skjule en fæstning nede ved foden 

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 06-Juli-2006 kl. 23:59
Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Jeg synes at købere af 32" bliver forfordelt:

32" Vejl. udsalgspris 12.999 købspris 8.499 = besparelse 4.500 kr.

37" Vejl. udsalgspris 16.499 købspris 12.999 = besparelse 3.500 kr.

Hvorfor denne forskel Otto ?? Jeg troede (måske lidt naivt) at jo dyrere produktet var jo større besparelse ville man kunne få.

 

Jeg har været ophængt i dag, så jeg kaster mig lige over alle spørgsmålene fra en ende af:

Ovenstående er sådan set et rigtigt godt spørgsmål. Svaret er at den nye distributør har ønsket at sætte fokus på Toshiba TV'ene, ved at give et helt specielt tilbud på 32 WL 66 Z, med det direkte formål at give os mulighed for at lave et stærkt fælleskøb her på Recordere. Dette kan absolut anses som en meget stor cadeau til Recordere.dk og jer brugere, i kampen for bedre priser til forbrugerne. Dette tilbud er et enkeltstående tilbud, hvor der reelt er lagt reklamekroner i tilbuddet på netop denne model. Selv HVIS vi købte 100 styk 37", ville vi ikke kunne få den samme rabat, relativt set i forhold til normalprisen - ikke via den officielle distributør i hvert fald.

Af samme årsag var mit udgangspunkt fra starten at tilbuddet kun skulle gælde 32" versionen, for det var dét tilbud jeg anså for bedst. Der blev imidlertid udtrykt stærke ønsker fra visse brugere om at lave et fornuftigt tilbud på 37" versionen også, på trods af at tilbuddet ville være knapt så stærkt - fordi mange ønsker at handle med netop os (hvilket jeg naturligvis er dybt taknemmelig og beæret over). Hvis man ikke er enig i dette, står det jo én frit for at vælge en anden leverandør - vores tilbud er, under forudsætning af at vi fastholder at handle via den officielle distributør, så godt som vi kan/vil gøre det. 37" tilbuddet er en ren bonus til de der måske alligevel ville have købt tv'et hos os (til 13.999,-), dét der trækker læsset i dette fælleskøb er 32" versionen.

Som det har været nævnt - skulle der vise sig at være stor nok interesse til at købe store nok mængder til at vi trods alt vil kunne hente noget rabat, så vil denne rabat blive givet direkte videre til jer. Vi har som Lars siger gjort dette før, og hver gang har det resulteret i en mærkbar stigning i bestillingerne, så vi har den klare holdning at så længe vores minimumskrav til avance er overholdt, så kan det betale sig for os at give jer så godt et tilbud som overhovedet muligt.

Ret meget nærmere kan jeg ikke komme, uden at udlevere fortrolige oplysninger (ovenstående er i forvejen mere info end jeg bryder mig om at udstyre mine konkurrenter med...)



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 00:02

Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Otto har du testet kontrastniveauet på 37" ligesom du har gjort på 32" og hvad er du i givet fald kommet frem til ?? 

Jeg har ikke målt på 37" versionen, men én af de ting jeg er kommet frem til ved at måle på diverse tv, er at målinger - hvadenten de er seriøse eller ej - ikke kan bruges til at bedømme billedkvalitet... Hverken jeg eller de, ret kræsne, kunder jeg havde til at sammenligne de to, bemærkede en forskel. Hvis man flueknepper nok kan det da godt ske at man kan pege på noget et sted, men som før nævnt er det ikke noget der skal afgøre valget. Om kontrasten er 1700:1 på den ene og 1500:1 på den anden, det er der ikke en levende person der kan se forskel på.



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 00:06
Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Super - så du kan ikke genkende problemet med synsvinklen på 37" udgaven som der er omtalt i andre forums (hvis kun ved nogle paneler)?

Ikke umiddelbart, nej - men igen uden at jeg har "fluekneppet". Men jeg vil sige det sådan at jeg anser mig selv som kræsen nok til at hvis jeg ikke spotter det som et problem inden for et minut, så vil de færreste købere bemærke noget som helst i tv'ets levetid.

Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Har den lavere kontrast som er angivet ved 37" nogen nævneværdig betydning for billedkvaliteten?  

 

Se ovenfor - så små forskelle er ligegyldige. Det kan f.eks. dække over at 37" har lidt lavere samlet lys-output, men da alle tv kan smide langt mere lys ud end nødvendigt, så i praksis er der måske ingen forskel, og måske er det endda dén med den lave opgivelse der har bedst kontrast i praksis! Anyway, jeg gentager: Det skal ikke afgøre valget mellem de to, køb dén størrelse du føler du har brug for. 



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 00:08
Oprindeligt skrevet af TOD TOD skrev:

Det var da en skam, at det ikke er modellerne med DVB-T tuner, der er på fælleskøb - ellers var jeg nok hoppet på limpinden. Hvorfor overvejer TC ikke at includere DVB-T modellerne i fælleskøbet? Jeg tror det kunne give et større salg.

mvh Torben

Se mit svar ang. 32 vs. 37" ovenfor.



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 00:09
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Toshiba har ikke været repræsenteret herhjemme før nu, og vi ved ikke om modellerne med DVB-T tuner overhovedet kan bruges i Danmark. Altså om de understøtter undertekster og gør det korrekt. Det må den kommende tid vise, når/hvis importøren får den testet.

Ifølge importøren understøtter de danske undertekster.



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 00:10
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Ej, det job kunne I have givet til mig. Jeg har været localizer på bl.a. MS-produkter...

Det er heldigvis ikke mit ansvar at dele dét job ud...



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: Valronn
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 00:10
Har lige et hurtigt spørgsmål, ved ikke så meget om TV generalt, så håber ikke det er et for dumt spørgsmål.
 
Men hørte at TV'et har problemer når man sætter sin PC til, passer dette? Ved du evt. hvor mange konsoller plus DVD afspiller der er plads til samtidig?


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 00:11

Oprindeligt skrevet af Thomas.B.N Thomas.B.N skrev:

Så er jeg også ombord
Hvor mange tv (32") regner TC med at få her midt i Juli ?


Vi har fået bekræftet levering af 10 styk, men det er slet ikke umuligt at der kommer flere. Jeg holder jer løbende opdateret, og jeg gør hvad jeg kan for at få dem leveret asap.



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: Tape Connection
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 00:17
Oprindeligt skrevet af Valronn Valronn skrev:

 
Men hørte at TV'et har problemer når man sætter sin PC til, passer dette?
 
Det afhænger af hvad du vil. Problemet ligger i at du ikke kan ramme panelets fulde opløsning fra en PC. Det betyder at tv'et skalerer billedet lidt, hvilket slører billedet en anelse. 1024x768 vises perfekt med sorte bjælker i siderne. Hvis du har en MCE PC og f.eks. spytter 1280x720 ud via HDMI, så er der ingen problemer i dét - billedet bliver bare skaleret.
 
Oprindeligt skrevet af Valronn Valronn skrev:

Ved du evt. hvor mange konsoller plus DVD afspiller der er plads til samtidig?

Det afhænger lidt af de tilslutningsmuligheder du har på udstyret - eksempelvis kunne du have DVD via HDMI, PS3 når den kommer via HDMI, to konsoller på scart-stikkene og et på component, X-Box 360 på VGA, og så er der vist stadig en AV-indgang i siden hvis du skulle have mere udstyr... Du burde med andre ord ikke løbe tør.



-------------
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk


Skrevet af: stjans
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 10:16

Så også 32" i El Prisi Gigante i går - Tour de France live fra TV2.

Rigtig godt billede i forhold til de andre flade der hang ved siden af.

Bestilling er afsendt :-).

 



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 10:59

Hej Alle

Antal tilmeldinger i alt: 18

  • 32" : 18
  • 37" : 0

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Moselund
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 11:38

 

Hvornår er der sidste bestllingsdag??

Vil jo gerne lige nå og være med også?

 



Skrevet af: Kief
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af Moselund Moselund skrev:

 

Hvornår er der sidste bestllingsdag??

Vil jo gerne lige nå og være med også?

 

 

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af vasen vasen skrev:

Nøj jeg er på en eller anden måde fristet.!!! Men har desværre ik "tid"# pt.. Hvor længe løber dette fælleskøb.? (kan ikke lige umiddelbart se det nogen steder.? )

Til 6. august.

  /Lars

 

^^



-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: Ullum
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 14:11

Hej

Hvor blev der af alle de som stemte på 37" som fælleskøb ?

Er det prisen som afskrækker eller har i opdaget noget uhensigtsmæssig ved modellen som afholder jeg fra at bestille ?



Skrevet af: Kief
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af Ullum Ullum skrev:

Hej

Hvor blev der af alle de som stemte på 37" som fælleskøb ?

Er det prisen som afskrækker eller har i opdaget noget uhensigtsmæssig ved modellen som afholder jeg fra at bestille ?

Jeg stemte 37 men jeg mener ikke at de sidste 5" er prisforskellen værd. (altså de 4500 kroner) - Jeg nøjes med 32" indtil videre og så kan jeg altid skifte om et par år til en større model.

Mvh

Casper



-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: spawn
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 14:52

Jeg stemte 37" men kunne acceptere 32"

Har ikke bestilt endnu, da jeg stadig ikke har besluttet hvilken jeg vil vælge. Men det bliver nok en 32" af samme årsag som Kief.  



-------------
Philips 65OLED705/12 - ATV4K


Skrevet af: Moselund
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 18:17
Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

Oprindeligt skrevet af Moselund Moselund skrev:

 

Hvornår er der sidste bestllingsdag??

Vil jo gerne lige nå og være med også?

 

 

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af vasen vasen skrev:

Nøj jeg er på en eller anden måde fristet.!!! Men har desværre ik "tid"# pt.. Hvor længe løber dette fælleskøb.? (kan ikke lige umiddelbart se det nogen steder.? )

Til 6. august.

  /Lars

Ups... Sorry folkens..  

Synes jeg havde kigget det hele i gennem, men den må være smuttet?!

Men jeg bestiller nu en med det samme, så er jeg jo sikker på at få en. Glæder mig..

 

^^



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 18:59

Hej Alle

Antal tilmeldinger i alt: 19

  • 32" : 19
  • 37" : 0

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Zaragon
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 21:00
...hvorfor har man fravalgt muligheden for modellen med indbygget DVB-T modtager?? (WLG66)


Skrevet af: Triffid
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af Zaragon Zaragon skrev:

...hvorfor har man fravalgt muligheden for modellen med indbygget DVB-T modtager?? (WLG66)


Den model har da aldrig været med i fælleskøbet?

Og jeg er en af dem der stemte 37", men pga. problemer med pc-tilslutning er jeg indtil videre hoppet fra igen


-------------
Mvh. Martin L


Skrevet af: Figaro01
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 21:31
stemte også på en 37" model og havde håbet på en bedre pris - overvejer nu Pana 37pv60éren i stedet


Skrevet af: rasmusj_dk
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 22:02

Otto, ville du anbefale/bundle nogle vægbeslag ? er der umiddelbart noget der tyder på at importøren også kommer til at have dvd/hd recordere fra Toshiba ? (og er det i givet fald noget som du også vil tilbyde ?) evt. i samkøb med skærm...

/Rasmus



Skrevet af: Lars
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 22:07

Hej Alle

Antal tilmeldinger i alt: 20

  • 32" : 20
  • 37" : 0

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Zaragon
Skrevet den: 07-Juli-2006 kl. 23:47
@rasmus - ang. vægbeslag, så bør du da kigge lidt på tippet her på recordere.dk, hvor man henviser til et rigtig godt ALDI tilbud på et vægbeslag til kr. ca. 180,- . Jeg har aldrig rigtig fattet, hvordan man kan forlange priser på mellem 800,- til 1.500,- for et stykke bøjet metal... det er faktisk lidt uartigt af producenterne!


Skrevet af: Kief
Skrevet den: 08-Juli-2006 kl. 05:24

Oprindeligt skrevet af Zaragon Zaragon skrev:

@rasmus - ang. vægbeslag, så bør du da kigge lidt på tippet her på recordere.dk, hvor man henviser til et rigtig godt ALDI tilbud på et vægbeslag til kr. ca. 180,- . Jeg har aldrig rigtig fattet, hvordan man kan forlange priser på mellem 800,- til 1.500,- for et stykke bøjet metal... det er faktisk lidt uartigt af producenterne!

Jeg er en af dem der har købt "et stykke bøjet metal" og håber på det vil fungere for mig. Men jeg skal nok love at vende tilbage herinde med mine resultater af ophænget.

Nogen snakker om at man kan se ophænget bag skærmen, da det er lavet til også at fungere til større skærme, men nu må vi se.

Får formentlig min skærm i midten af denne måned, og så må jeg forsøge Aldi ophænget.



-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 08-Juli-2006 kl. 14:16

Hej Alle

Antal tilmeldinger i alt: 21

  • 32" : 21
  • 37" : 0  (udgår måske)

http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=806&z=13 - Tilmelding her

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Lars
Skrevet den: 08-Juli-2006 kl. 14:17

Hej Alle

?

Der lader ikke til at være interesse om 37" modellen - ihvertfald ikke til den pris som den koster i dansk levering.

Så forhandleren foreslår at modellen fjernes fra dette Fælleskøb igen.

  /Lars



-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk


Skrevet af: Kief
Skrevet den: 08-Juli-2006 kl. 14:24

Ja interessen har desværre ikke været så stor som man kunne have håbet på. Tror desværre prisen har medført at flere har fravalgt den. Men eftersom fælleskøbet har løbet i et stykke tid nu, og ingen har bestilt det, så er det vel ikke værd at holde kørende (for så måske at få 1 eller 2 tilmeldte)

Casper



-------------
Mvh.

Casper


Skrevet af: Ulvaren
Skrevet den: 08-Juli-2006 kl. 15:43
Hej derude

Ja det med 37" kan man man undre sig over, har  lige set at den koster 18999kr i Elgiganten på tilbud.


-------------
Logitech® Harmony®

Philips 47PFL9664/12
Sonos Connect
Linksys E3000



Print side | Luk vindue