Print side | Luk vindue

Hjælp til links og billeder

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=134900
Udskrevet den: 27-April-2024 kl. 08:24


Emne: Hjælp til links og billeder
Skrevet af: hopgreve
Emne: Hjælp til links og billeder
Skrevet den: 16-September-2014 kl. 18:06
For det første , jeg har tidligere lagt rigtig mange billeder ind i bla , Se hvad der kom i min postkasse , men det går næsten ikke mere.
Jeg har tidligere bare kunnet højreklikke på et billede af en film , fex hos Amazon , og i en tråd her , igen højreklikke og så sætte ind.
Det irreterer mig vildt meget at man ikke kan det mere.
Jeg kan kopiere dem til en mappe på min egen pc og så gøre det derfra , det er sgu da ikke rigtigt.

Og når man skal kopiere et link ind , tidligere gjorde jeg som med et billede...
HVIS jeg så trykker på det ikon herinde der hedder "indsæt hyperlink" , så skriver den url , url og andre tegn , og så højreklikker linket og så sæt ind virker det heller ikke ...
Helt ærligt , der er ikke ret mange klikbare link herinde på recordere mere , det kan da ikke være rigtigt...Så jeg er altså ikke den eneste med de problemer....
Det har jo virket de foregårende år

Ha ha , så ville jeg lave sur smiley et par linier oppe...lige meget hvad , ja så bliver de sat ind helt til sidst i denne tekst...WTF

MVH

MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K



Svar:
Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 16-September-2014 kl. 18:15
Jeg kan godt leve med at man "åbenbart" ikke kan højreklikke , kopier og så sæt ind ikke virker mere....MEN når der så er ikoner der hedder " indsæt hyperlink , eller indsæt billede , ja så burde det da virke?
PYHA , det ses næsten at det har været en hård og stresset arbejdsdag hva
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:



Ha ha , så ville jeg lave sur smiley et par linier oppe...lige meget hvad , ja så bliver de sat ind helt til sidst i denne tekst...WTF

MVH

MVH

Har du overvejet at flytte din cursor hen, der hvor du vil have din smiley? (det var et hint)


-------------
Mvh

Kim Andersen.
https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12


Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Jeg kan godt leve med at man "åbenbart" ikke kan højreklikke , kopier og så sæt ind ikke virker mere....MEN når der så er ikoner der hedder " indsæt hyperlink , eller indsæt billede , ja så burde det da virke?
PYHA , det ses næsten at det har været en hård og stresset arbejdsdag hva
MVH

Tror bare du mangler at forstå systemet, for det virker altså fint. 




-------------
Mvh

Kim Andersen.
https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:


Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:



Ha ha , så ville jeg lave sur smiley et par linier oppe...lige meget hvad , ja så bliver de sat ind helt til sidst i denne tekst...WTF

MVH

MVH


Har du overvejet at flytte din cursor hen, der hvor du vil have din smiley? (det var et hint)

Ja selvfølgelig , vildt underligt , curseren står da også og blinker det rigtige sted , men bliver altså sat ind til sidst i teksten når jeg trykker på smileyèn...
Men det er så også det mindste problem. Men jeg er altså IKKE den eneste der har problemer med at sætte links ind , der er mange flere links der ikke er klikbare ift 1 år siden...
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:


Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Jeg kan godt leve med at man "åbenbart" ikke kan højreklikke , kopier og så sæt ind ikke virker mere....MEN når der så er ikoner der hedder " indsæt hyperlink , eller indsæt billede , ja så burde det da virke?
PYHA , det ses næsten at det har været en hård og stresset arbejdsdag hva
MVH


Tror bare du mangler at forstå systemet, for det virker altså fint. 



Kan det være min PC?
Kan i bare trykke på "indsæt hyperlink eller billede " og så på den linie der kommer frem højreklikke med musen og så "sæt ind" og så er linket klikbart? For det virer sgu ikke her...
MVH



-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

 Kan det være min PC?
Kan i bare trykke på "indsæt hyperlink eller billede " og så på den linie der kommer frem højreklikke med musen og så "sæt ind" og så er linket klikbart? For det virer sgu ikke her...
Nå, du bruger PC, jeg forventede det skyldtes æble-fumle-staveplade  LOL
Som jeg gør det i 3 trin:

Test:
http://www.recordere.dk/forumseneste/ - http://www.recordere.dk/forumseneste/




Mvh. JørgenT


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 18:59
Hej og tak for at du prøver at hjælpe mig
Jeg får IKKE det billede frem som du viser
Når jeg trykker på ikonet " indsæt hyperlink" kommer følgende frem i boxen indlæg som besvares:

-

MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 19:01
dette

[URL=][/URL}
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 19:06
Den sidste type parentes er ikke den rigtige...hvis jeg bruger den rigtige som de andre 3 , ja så står der ingenting når jeg har trykket besvar.
Så det eneste der kommer frem når jeg trykker på ikonet indsæt billede er 2 stk URL og parenteser
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

 Jeg får IKKE det billede frem som du viser
Hvilken browser og windows version?
Jeg bruger Google Chrome på Win 8.1

Mvh. JørgenT


Skrevet af: Steen6400
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 19:22
For at det virker med IE11 skal kompabilitetsmode vælges, til gengæld kan man så ikke længere læse kommentarer til nyhederne

-------------
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 19:23
Hej , Windows 7 og IE?
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

For at det virker med IE11 skal kompabilitetsmode vælges, til gengæld kan man så ikke længere læse kommentarer til nyhederne

Hej , hvor kan jeg prøve at ændre det?
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 19:42
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Jeg kan godt leve med at man "åbenbart" ikke kan højreklikke , kopier og så sæt ind ikke virker mere....MEN når der så er ikoner der hedder " indsæt hyperlink , eller indsæt billede , ja så burde det da virke?
PYHA , det ses næsten at det har været en hård og stresset arbejdsdag hva
MVH

Det går fint her med at markere et STORT billede på amazon, og herefter indsætte her på siden. Måske fordi jeg bruger Apple og safari.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 20:08

Ja, det har været et længe kendt problem med de seneste udgaver af IE, at compatbility mode skal aktiveres før at der kan laves aktive link m.v her på forummet.
Det lukker så også som skrevet for brugen af kommentar funktionen.


-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 20:15
Hvor finder jeg compability mode ?
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: Steen6400
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hvor finder jeg compability mode ?
MVH
Du trykker på tandhjulet op i højre hjørne og derefter indsætter du hjemmesiden.

Edit:efter valg af "Indstillinger for kompatibilitetsvisning"


-------------
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 20:22

Det gøres også med et flueben i fanen funktioner.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: hopgreve
Skrevet den: 17-September-2014 kl. 21:24
Tak , det vil jeg prøve
MVH

-------------
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K


Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 18-September-2014 kl. 12:03
Jeg bruger Chrome. Og udover at jeg ikke kan copy/paste links direkte ind i indlæg, og de bliver aktive, så virker alt andet. Aktive links skal jeg igennem den normale process med, for at de bliver aktive i indlægget.

-------------
Mvh

Kim Andersen.
https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12



Print side | Luk vindue