Print side | Luk vindue

Ny runde

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Køb og salg
Forumnavn: Fælleskøb ®
Forumbeskrivelse: Opnå et godt tilbud ved fælles indkøb
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=1398
Udskrevet den: 30-Maj-2024 kl. 09:00


Emne: Ny runde
Skrevet af: Iced
Emne: Ny runde
Skrevet den: 26-Juli-2004 kl. 21:22
Kommer der mon en ny runde af salget af jvc dr-mh30 til den samme gode pris, eller måske en bedre pris af pioneer dvr-720, jeg er ikke sprunget på nogen endnu fordi jeg godt kunne tænke mig at se nogen anmeldelser, pioneer kommer nok til at lægge tæt op ad dvr-5100 så den er der ikke de store problemer med, men jvc er jo længere nede i pris.
Men den har man jo ikke set noget fra endnu.



Svar:
Skrevet af: Thorvald
Skrevet den: 28-Juli-2004 kl. 07:40
Det kunne da godt være en mulighed, at lave et fællesindkøb på enten JVC DR-MH20/30 eller Pioneer DVR-720 efter, at der er kommet anmeldelser af dem

-------------
Med de venligste hilsener

Thorvald.


Skrevet af: dkoclni
Skrevet den: 28-Juli-2004 kl. 08:21
Jeg kunne helt sikkert godt være frisk på et fællesindkøb af 720'eren. Har endnu ikke fundet så meget info om 30'eren - så den er endnu ikke inde i overvejelserne. Virker som om der må være sparet noget væk på den, siden prisen er så meget lavere.


Skrevet af: Thorvald
Skrevet den: 28-Juli-2004 kl. 09:42
Jeg tror ikke der er sparet noget på DR-MH30 - butiksprisen er i omegnen af 10.000,- !

-------------
Med de venligste hilsener

Thorvald.


Skrevet af: dkoclni
Skrevet den: 28-Juli-2004 kl. 10:04

Ja, jeg der var det mig der var lige hurtig nok - havde set på prisen på 20'eren i stedet for 30'eren.

Sidder i øvrigt og læser gladeligt på trådene i JVC DR-MH30 - erfa-emne. som er ganske gode, også med sammenligning af pioneer modellerne, hvis man som mig, endnu ikke er helt sikker på om det skal være det ene eller andet.



Skrevet af: dkoclni
Skrevet den: 28-Juli-2004 kl. 12:35

HE - ja, så har jeg så brugt hele dagen på at surfe information om DR-MH30'eren - man har vel sommerferie!

Jeg trækker mine ord igen om at være med på køb af 720'eren - jeg vil meget hellere have en DR-MH30 - så regn med mig hvis det skulle blive aktuelt!




Print side | Luk vindue