Print side | Luk vindue

youSee bredbånd mindst 50 Mbit/s

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Kabel-TV
Forumbeskrivelse: TV, radio mv. via kabel (typisk DVB-C)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=140367
Udskrevet den: 29-April-2024 kl. 00:47


Emne: youSee bredbånd mindst 50 Mbit/s
Skrevet af: reslfj
Emne: youSee bredbånd mindst 50 Mbit/s
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 09:10
Berlinske skriver, at youSee fra i dag har hævet hastigheden for alle kunder til 50/10.
http://www.business.dk/digital/yousee-skruer-op-for-internettet-for-400.000-danskere - http://www.business.dk/digital/yousee-skruer-op-for-internettet-for-400.000-danskere   

Ifølge youSee's hjemmeside er den mindste  løsning nu 50/10 til 249 kr/md.
http://yousee.dk/Bredbaand/Overblik.aspx - http://yousee.dk/Bredbaand/Overblik.aspx

Det er desværre en stigning i den laveste pris for nye kunder.  Måske er der på sigt lagt op til en prisstigning også for eksisterende kunder.

Lars  Smile



-------------
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.



Svar:
Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 09:23
Hvis du ringer til YouSee og presser dem, så kan du få en 10/1 til 199,- pr. måned.

M.v.h.


Skrevet af: thor-thor
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 09:40
Oprindeligt skrevet af reslfj reslfj skrev:

......
Det er desværre en stigning i den laveste pris for nye kunder.  Måske er der på sigt lagt op til en prisstigning også for eksisterende kunder.

Lars  Smile


Skulle vi nu ikke fokusere på det positive?
Personligt gælder jeg mig over at få opgraderet min hastighed til samme pris, (i stedet for på forhånd at blive bitter over en teoretisk fremtidig prisstigning (som i øvrigt næppe kommer, men måske kommer der ikke en fremtidig hastighedsforøgelse til samme pris))


Skrevet af: thor-thor
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Hvis du ringer til YouSee og presser dem, så kan du få en 10/1 til 199,- pr. måned.

M.v.h.


Har 15/2 til 179,- om måneden fra et "gammelt" abonnement som Yousee overtog fra Dansk Kabeltv, men ved ikke om man kan forhandle sig til det....


Skrevet af: Dorf
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 10:24
Super for de 4 ud af 10 som bliver løftet til 100Mbit/s uden prisændring men hvad med os der allerede betaler fuld pris for 100Mbit?

Nu står der officielt på deres hjemmeside at 100/20 koster 299kr, hvor jeg giver 399. Bliver sgu nødt til at ringe dem op. det kan ikke være meningen.


Skrevet af: Packer
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 10:59
Hej 

en opringning gjorde det 100 kroner billigere. 100/20 til 299. 

/Jesper


Skrevet af: Dorf
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 11:15
Det samme her. Ham jeg talte med fortalte at dem der p.t betaler fuld pris, automatisk bliver løftet til 300Mbit når det kommer i deres område men havde ikke lige lyst til at vente flere måneder og stadig betale ekstra i forhold til nye kunder. Umiddelbart kommer 300Mbit til at koste 399.
Men lige meget hvordan man ser på det så så burde yousee justere prisen automatisk for de kunder der betaler for meget.


Skrevet af: Packer
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 11:21
Hej

Helt enig. Det havde klædt YouSee at når man nu automatisk opgradere nuværende kunder at man så havde meldt ud at prisen blev nedsat automatisk. Selvom jeg har fået prisen nedsat sidder jeg stadigvæk med en dårlig oplevelse af YouSee. Det kunne de have undgået.

/Jesper
 


Skrevet af: sl1000
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 12:24
Jeg er ikke 100% sikker,og så burde man måske ikke udtale sig :-), men er der ikke noget med at hvis man ændre sit abonnement, kan man miste sin ret til at streame musik gratis.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 12:59

jo det sker, men så bliver man bare Mobilkunde hos dem, så har man det igen, også på Bredbånds forbindelsen.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: osbech
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 14:26
Eneste ulempe er at man stadig skal have deres tv pakke, for at kunne få deres internet....


Skrevet af: reslfj
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 14:33
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Hvis du ringer til YouSee og presser dem, så kan du få en 10/1 til 199,- pr. måned.

M.v.h.


Ja måske, men hvor mange kunder, der bare skal have adgang til Digital-Post med fx folkepensionen,  forstår  dette? eller kan forhandle dette?  
Den laveste åbne pris hidtil var vel ca 220 kr/md.

Værre er måske i mine øjne " gratis PlayStation Plus" ved køb af 100/20 og 300/60 med en værdi af 375kr.  
Her er jo noget ekstra, som i modsætning til grundpakken (evt. grundpakken minus TV2, TV3 og 5) ikke er begrundet i kabel-nettets tekniske opbygning.   

Det er en ren ekstra ydelse, som burde kunne fravælges og begrunde en prisreduktion på godt 30 kr/md på de to høje hastigheder.

Det er muligt at nogle bruger Playstation, men for os, der ikke blot aldrig har brugt sligt  pjat og ligefrem foragter  sådanne  former for  spil, er det direkte og grov fornærmelse at pådutte os  en sådan ydelse.

Det er en ren ommer youSee.

Lars  Smile


-------------
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.


Skrevet af: jbl
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 15:03
Jeg gad godt at vide hvad de har tænkt sig at gøre ved os der har Yousee Music i vores abonnement. Beholder vi mon vores gamle hastighed?


Skrevet af: mbm1
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 15:18
Oprindeligt skrevet af jbl jbl skrev:

Jeg gad godt at vide hvad de har tænkt sig at gøre ved os der har Yousee Music i vores abonnement. Beholder vi mon vores gamle hastighed?

det håber jeg,, 
jeg kom til at opgradere min 15/3 linje på et tidspunkt. Så mistede med mit yousee music.
Så måtte jeg fortyde og nedgradere igen for at få yousee music tilbage :)



Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 15:24

Hvis du selv opgradrer og ikke er Mobilkunde, så er det farvel, hvis du får opgraderingen Automatisk, så beholder man musikken.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: mbm1
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 15:36
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Hvis du selv opgradrer og ikke er Mobilkunde, så er det farvel, hvis du får opgraderingen Automatisk, så beholder man musikken.

ingen grund til at opgradere selv.. nu når de smider 50 mbit til mig gratis :)
takker yousee


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 15:54

Klart, men det var nu heller ikke spørgsmålet, venter selv spændt på hvornår min hastighed bliver øget, det sker forhåbentlig snart.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Niller55
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 16:10
yeps - og se om man har det rigtige modem


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 16:12

Hvilket et er det rigtige.?

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: bubbleboy
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 16:16
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hvilket et er det rigtige.?


Et modem fra årgang 3.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 16:18

CG 3000.?

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Niller55
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 16:26
Omkring 70.000 YouSee-kunder skal først have deres to-tre år gamle bredbåndsmodem udskiftet, før de kan bruge de nye hastigheder, som de under alle omstændigheder nu får.

http://www.business.dk/digital/yousee-skruer-op-for-internettet-for-400.000-danskere


Skrevet af: reslfj
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


CG 3000.?


De skriver på forum.yousee.dk :

"Vi udsender mails fra 19. maj og indtil 10. juni med information til de kunder som dette vedrører.
Opgraderingen starter fra 19. maj og slutter primo juni 2015

 

Hvad skal jeg foretage mig?

- Opgraderingen sker helt automatisk, men hvis du har et ældre modem af mærket "docsis 2", så vil det være nødvendigt at udskifte"


CG3000 er en DOCSIS 3.0 enhed.    DOCSIS 2.0 er adskillige år siden.    En bekendt fik youSee  bredbånd med lav hastighed (10/1 tror jeg) for ca 4 år siden og allerede dengang var der ikke tale om andet end  en DOCSIS 3.0 enhed.


Jeg mener at vide, at youSee's  HD boks (Samsung) anvender DOCSIS 2.0 til signalering/valg - VOD/Cinema anvender jo en (del af en)  DVB-C mux/QAM  til selve videosignalet.

Men det er jo et helt andet problem.


Lars  Smile




-------------
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 16:35

Fino, så ser det ikke ud til at modemmet behøver udskiftning for at få opgraderingen.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 16:41

Så har jeg lige fået en Mail om opgraderingen, den vil være klar senest 1. Juni.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Niller55
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 16:51

Jeg mener at vide, at youSee's  HD boks (Samsung) anvender DOCSIS 2.0 til signalering/valg - VOD/Cinema anvender jo en (del af en)  DVB-C mux/QAM  til selve videosignalet. 

Men det er jo et helt andet problem.


Hvad betyder det så ?



Skrevet af: fredizy
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 19:49
Hvorfor får os i landdisteksterne ikke snart noget bredbånd med fart i stedet??


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 20:24

Det vil jo ske når der kommer Fiber ud til dig.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Claus P
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af sl1000 sl1000 skrev:

Jeg er ikke 100% sikker,og så burde man måske ikke udtale sig :-), men er der ikke noget med at hvis man ændre sit abonnement, kan man miste sin ret til at streame musik gratis.
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Hvis du selv opgradrer og ikke er Mobilkunde, så er det farvel, hvis du får opgraderingen Automatisk, så beholder man musikken.

ingen grund til at opgradere selv.. nu når de smider 50 mbit til mig gratis :)
takker yousee
Jeg opgraderede for nogle måneder siden min hastighed, og mistede i den forbindelse Yousee musik. Jeg havde ikke læst godt nok på lektien Embarrassed men tog alligevel kontakt til Yousee kundeservice og fik fat i den rigtige medarbejder, som lukkede op for musikdelen igen, uden at jeg skulle nedgradere til min gamle hastighed Smile 
Jeg brugte under 5 min. på at forklare dem at der var andre alternativer, og så var problemet løst. Ikke at jeg er den store forbruger af Yousee streaming, men nu har jeg været kunde hos dem i +10 år og fandt det ikke rimeligt at give afkald på en ydelse, når de samtidig fik flere kroner fra mig.

Så mit råd er, giv dem et kald og fortæl du er glad for deres produkt, men I kan gøre det lidt bedre.


Skrevet af: mbm1
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 22:37
Jeg ringede skam til dem.
Og spurgte om de ikke var interesseret i mit større månedtlige bidrag.
Det var de ikke, men jeg havde jo 14 dages fortydelsesret, så den kunne jeg benytte mig af.
Hvilket jeg så gjorde for at beholde yousee music.


Skrevet af: Claus P
Skrevet den: 19-Maj-2015 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Jeg ringede skam til dem.
Og spurgte om de ikke var interesseret i mit større månedtlige bidrag.
Det var de ikke, men jeg havde jo 14 dages fortydelsesret, så den kunne jeg benytte mig af.
Hvilket jeg så gjorde for at beholde yousee music.

Trist at medarbejderne ikke servicerer på den samme måde, men du får så en hurtigere hastighed nu med det seneste tiltag, så måske er det alligevel en win-win for dig.


Skrevet af: reslfj
Skrevet den: 20-Maj-2015 kl. 01:27
Oprindeligt skrevet af fredizy fredizy skrev:

Hvorfor får os i landdisteksterne ikke snart noget bredbånd med fart i stedet??


Fordi man ikke får noget i denne verden - man køber og betaler for det.

Men faktisk er der mange sådanne steder gode muligheder for at få hurtigt bredbånd, hvis man bor i byer med måske 75-100 eller flere boliger, der ligger lidt samlet.  Nogle steder kommer det først i løbet af de kommende år - andre kommer der ikke noget, medmindre der alligevel skal graves.

Bor man langt fra andre, kan man med en fast 4G antenne og en 4G router opnå en meget fin adgang til internettet.
Man skal naturligvis vælge det selskab, der har den nærmeste mobilmast  (www.mastedatabasen.dk) med 4G - lige nu er TDC nok bedst de fleste steder, men der er bestemt steder, hvor TeliaTelenor og endda byselskabet '3' er bedst.

Lars   Smile


-------------
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.


Skrevet af: jbl
Skrevet den: 20-Maj-2015 kl. 16:07
Jeg er røget ind i en eller anden mærkelig afkrog af deres system, hvor jeg har en 24/12 forbindelse med Youmusic for 219 kr. pr. måned - en produkt/pris sammensætning der aldrig har eksisteret. Jeg tvivler på at de har tænkt sig at give mig flere Mbit oven i hatten...


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 20-Maj-2015 kl. 16:16

Hmm.? Mon ikke, da deres mindste hastighed nu er 50/10, alle derunder er udgået, har lige være på hjemmesiden, de mindre hastigheder findes ikke mere.
Du får sikkert en mail fra dem snart, jeg fik den i går, og får opgraderingen senest 1.Juni.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: bubbleboy
Skrevet den: 20-Maj-2015 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Hmm.? Mon ikke, da deres mindste hastighed nu er 50/10, alle derunder er udgået, har lige være på hjemmesiden, de mindre hastigheder findes ikke mere.
Du får sikkert en mail fra dem snart, jeg fik den i går, og får opgraderingen senest 1.Juni.


Den liste er slet ikke fuldkommen. De opgraderer folk til både 50/2, 50/5 og 50/10, afhængigt af deres nuværende hastighed og pris. Dertil kommer alle de andre uofficielle hastigheder.


Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 20-Maj-2015 kl. 16:50
Oprindeligt skrevet af jbl jbl skrev:

Jeg er røget ind i en eller anden mærkelig afkrog af deres system, hvor jeg har en 24/12 forbindelse med Youmusic for 219 kr. pr. måned - en produkt/pris sammensætning der aldrig har eksisteret. Jeg tvivler på at de har tænkt sig at give mig flere Mbit oven i hatten...
Måske en justeret hastighed fra "Bland selv din hastighed" og opdatering fra gammel, lavere hastighed?



Prøv at logge ind på din konto, og se om ikke der kan "skrues" hen på anden hastighed, som ligner noget der ellers skrives om. Smile

Mvh. JørgenT


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 20-Maj-2015 kl. 17:05

Lige nu haves der en 20/4, når opgraderingen kommer, så bliver det i følge deres Mail til en 50/5, så jeg vil få en god del mere i Download, nok ikke mere i Upload, da den allerede er på de 5 Mbits. Det gør ikke noget med Upload, da den ikke bruges til meget, kan vel altid skrue lidt på det, hvis det bliver nødvendigt med mere Upload.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: bruger udmeldt 23
Skrevet den: 20-Maj-2015 kl. 19:07
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af jbl jbl skrev:

Jeg er røget ind i en eller anden mærkelig afkrog af deres system, hvor jeg har en 24/12 forbindelse med Youmusic for 219 kr. pr. måned - en produkt/pris sammensætning der aldrig har eksisteret. Jeg tvivler på at de har tænkt sig at give mig flere Mbit oven i hatten...
Måske en justeret hastighed fra "Bland selv din hastighed" og opdatering fra gammel, lavere hastighed?



Prøv at logge ind på din konto, og se om ikke der kan "skrues" hen på anden hastighed, som ligner noget der ellers skrives om. Smile

Mvh. JørgenT

Det kan du lige så godt lade være med - det er slet ikke muligt at komme ind på YouSee's hjemmeside lige nu!


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 20-Maj-2015 kl. 19:10

Har lige været på den.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: bruger udmeldt 23
Skrevet den: 20-Maj-2015 kl. 19:13
Underligt - den står bare og søger og søger og søger - der sker NADA!! Men TV-guide og YouSee Mail, kan jeg godt komme ind på.

Det samme på to forskellige PC'er her hjemme, en anden PC på jobbet, OG det samme på Internet Explorer OG Google Chrome.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 20-Maj-2015 kl. 19:19

Har også lige prøvet at logge på Mit You See, det var uden problemer.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: bruger udmeldt 23
Skrevet den: 20-Maj-2015 kl. 19:30
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Har også lige prøvet at logge på Mit You See, det var uden problemer.

Så er det mig, og mine PC'er der er noget galt med - og ja... Også den på jobbet...


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 20-Maj-2015 kl. 19:36

Hmm. Prøvede også lige på Telefonen, siden var oppe med det samme.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: bruger udmeldt 23
Skrevet den: 20-Maj-2015 kl. 19:40
Prøvede så på en tablet m. Internet Explorer 11 - ingenting.

I må videre med at snakke om hurtigere YouSee-bredbånd efter dette sidespring!Smile


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 20-Maj-2015 kl. 19:48

Der er åbenbart et Windows problem, jeg kører Android.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 20-Maj-2015 kl. 21:34
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Hmm. Prøvede også lige på Telefonen, siden var oppe med det samme.


Du kan ikke sammenligne med mobiler og tablets, da de tilgår mobilsiden (med mindre man har ændret opsætning på dem!).

Jeg kan på min PC heller ikke tilgå yousee.dk, men kan godt, hvis jeg i stedet benytter mobilsiden - via min PC:
http://m.yousee.dk/ - http://m.yousee.dk/

M.v.h.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 20-Maj-2015 kl. 21:42

På tablet tilgås Desktop versionen, Mobilen, ja det er mobiludgaven.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: bruger udmeldt 23
Skrevet den: 21-Maj-2015 kl. 06:53
Jeg prøvede at sende en mail til Kundeservice - så plejer jeg at kunne undgå disse opgraderinger i lang tid, som jo også betyder højere pris.

Det var derfor, jeg skulle på yousee.dk for at finde mailadressen - fandt den så på en ordrebekræftelse på Ekstrakanaler...

Måske, jeg skal til at tænke på noget foreningsbredbånd - hvis vi da skal fortsætte med YouSee i Aars Boligforening..... Det kan jo være, flertallet siger "WAOO!! Nu kan vi få fart på nettet"...


Skrevet af: mbm1
Skrevet den: 26-Maj-2015 kl. 08:42
Har intet hørt fra Yousee endnu. 
Er det ALLE der bliver opgraderet?


Skrevet af: bubbleboy
Skrevet den: 26-Maj-2015 kl. 09:00
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Har intet hørt fra Yousee endnu. 
Er det ALLE der bliver opgraderet?


En lille håndfuld bliver ikke - det afhænger af din nuværende hastighed og pris. De skal bruge endnu ~3 uger på at opgradere deres kunder.


Skrevet af: mbm1
Skrevet den: 26-Maj-2015 kl. 09:27
giver 219 kr for 15/3 forbindelse


Skrevet af: bubbleboy
Skrevet den: 26-Maj-2015 kl. 09:31
Så burde du være en af de heldige. Du får vist 50/5.


Skrevet af: reslfj
Skrevet den: 26-Maj-2015 kl. 09:52
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Har intet hørt fra Yousee endnu. 
Er det ALLE der bliver opgraderet?


Du kunne jo have læst hele tråden - synes jeg måske nok Wink

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=140367&PID=1413716&title=yousee-bredbnd-mindst-50-mbit-s#1413716 - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=140367&PID=1413716&title=yousee-bredbnd-mindst-50-mbit-s#1413716  

Så vent du pænt til hen mod 10 juni, før du gør noget.  Det er så sundt med lidt ventetid, der udfordre ens tålmodighed.   Big smile


Lars  Smile



-------------
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.


Skrevet af: jbl
Skrevet den: 26-Maj-2015 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

giver 219 kr for 15/3 forbindelse

Hvis du har det gamle abonnement inkl. gratis Yousee Music, er det ikke 100 % afklaret om du bliver opgraderet. Jeg er i samme båd.


Skrevet af: mbm1
Skrevet den: 26-Maj-2015 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af jbl jbl skrev:

Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

giver 219 kr for 15/3 forbindelse

Hvis du har det gamle abonnement inkl. gratis Yousee Music, er det ikke 100 % afklaret om du bliver opgraderet. Jeg er i samme båd.

det er nemlig med yousee musik..

Er det fordi du har haft kontakt til Yousee eller hvor har du info fra?


Skrevet af: nexium
Skrevet den: 26-Maj-2015 kl. 14:50
Hvis man står i den situation, at man har en 40/8 mbit forbindelse til 269 kr / md, hvad så? Bliver jeg 'opgraderet' til 50/5 mbit, men til samme pris?? Dvs 269 kr for 50 mibt?


Skrevet af: bubbleboy
Skrevet den: 26-Maj-2015 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af nexium nexium skrev:

Hvis man står i den situation, at man har en 40/8 mbit forbindelse til 269 kr / md, hvad så? Bliver jeg 'opgraderet' til 50/5 mbit, men til samme pris?? Dvs 269 kr for 50 mibt?


Du får 100 Mbit til 269 kr. Prisen bliver først sat op senere (vi kender jo Yousee).


Skrevet af: bubbleboy
Skrevet den: 26-Maj-2015 kl. 16:14
fejl


Skrevet af: wuffer28
Skrevet den: 26-Maj-2015 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Oprindeligt skrevet af jbl jbl skrev:

Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

giver 219 kr for 15/3 forbindelse

Hvis du har det gamle abonnement inkl. gratis Yousee Music, er det ikke 100 % afklaret om du bliver opgraderet. Jeg er i samme båd.

det er nemlig med yousee musik..

Er det fordi du har haft kontakt til Yousee eller hvor har du info fra?

Jeg har også det "gamle" 15/3 abo med yousee musik. Eller dvs er tidligere blevet opgraderet til 30/6 og har lige fået mail idag om at jeg blir opgraderet til 50mbit senest 1 juni


Skrevet af: mbm1
Skrevet den: 03-Juni-2015 kl. 21:58
Fik besked i dag at jeg var blevet opgraderet,
Men hastighedsmåling viser intet er ændret.


Skrevet af: bruger udmeldt 23
Skrevet den: 03-Juni-2015 kl. 22:14
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Fik besked i dag at jeg var blevet opgraderet,
Men hastighedsmåling viser intet er ændret.


Bare et vildskud!
Sluk computeren først... Prøv så at slukke routeren - vent lidt - tænd igen. Når alle lamper lyser og blinker som de skal igen, tænd computeren, og så prøv at måle hastigheden.


Skrevet af: jbl
Skrevet den: 03-Juni-2015 kl. 22:49
Jeg har forstået deres mail som om at man vil blive opgraderet inden for den nærmeste fremtid (første halvdel af juni har jeg læst et sted). Personligt fik jeg f.eks. mailen i sidste uge, men er endnu ikke blevet opgraderet.


Skrevet af: mbm1
Skrevet den: 04-Juni-2015 kl. 06:52
Der står det er sket i går. Den første mail fik jeg tidligere.
Har self prøvet at reboote routeren


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 04-Juni-2015 kl. 11:32

Fik den i sidste uge, ingen Reboot. Der stod i min Mail, at seneste 1.Juni skulle alle have fået opgraderingen.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: bubbleboy
Skrevet den: 04-Juni-2015 kl. 12:01
Yousee fjerngenstarter modemmet ved opgradering. Jeg så vist et sted, at de ved flere tilfælde havde glemt at skubbe opgraderingen det sidste stykke ud til modemmet.


Skrevet af: jbl
Skrevet den: 04-Juni-2015 kl. 15:48
Jeg kan se at Yousee har en bagkant der hedder 12. juni, så med mindre du er meget utålmodig, ville jeg nok vente til mandag d. 15. med at rykke dem for en opgradering.


Skrevet af: bruger udmeldt 23
Skrevet den: 05-Juni-2015 kl. 21:57
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Yousee fjerngenstarter modemmet ved opgradering. Jeg så vist et sted, at de ved flere tilfælde havde glemt at skubbe opgraderingen det sidste stykke ud til modemmet.

Sådan er det jo, når det er mennesker, som styrer skidtet!!Big smile


Skrevet af: bruger udmeldt 23
Skrevet den: 05-Juni-2015 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

[QUOTE=bubbleboy]Yousee fjerngenstarter modemmet ved opgradering. Jeg så vist et sted, at de ved flere tilfælde havde glemt at skubbe opgraderingen det sidste stykke ud til modemmet.

Sådan er det jo, når det er mennesker, som styrer skidtet!!Big smile Og, så var det nok derfor, jeg kun så gule trekanter og hvide stjerner omkring mit netværksikon i proceslinien, så jeg måtte slukke computeren og routeren. Starte routeren og tænde computeren, så jeg kunne være på igen.


Skrevet af: jbl
Skrevet den: 15-Juni-2015 kl. 17:17
Har I andre fået hvad I skulle have nu? I mit tilfælde siger Yousees hjemmeside at jeg er opgraderet, mens en simpel hastighedstest viser at jeg ikke er...


Skrevet af: Jørgensen
Skrevet den: 15-Juni-2015 kl. 18:44
Jep, som følge af en kampagne var min hastighed fordoblet til godt 80/30 Mbit. Denne hastighed får jeg lov at beholde.

Har du prøvet det med at slukke for router og pc? Dernæst tænde for router og siden pc, når routeren er færdig, som turbo2 skriver længere oppe på denne side.

Mvh. Jørgensen


Skrevet af: DrageMester
Skrevet den: 15-Juni-2015 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af jbl jbl skrev:

Har I andre fået hvad I skulle have nu? I mit tilfælde siger Yousees hjemmeside at jeg er opgraderet, mens en simpel hastighedstest viser at jeg ikke er...

Jeg var nødt til at lave om på hastigheden med https://yousee.dk/MitYouSee/Forside/Mit_bredbaand/BlandSelvBredbaand.aspx - bland-selv ; bland til en anden hastighed og så tilbage til den ønskede hastighed.

Jeg havde 80/30 som blev opgraderet til 100/30, men da den http://yousee.dk/hjaelp_og_support/bredbaand/problemer/hastighedstest.aspx - målte hastighed ikke var steget brugte jeg bland-selv til at ændre fra 100/30 til 80/50 og så tilbage igen. Jeg har så siden valgt at 80/50 måske er bedst for mig.


-------------
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-November-2015 kl. 12:08
Jeg har haft 100/20 et stykke tid, og nu var jeg inde og kigge på mit Yousee. Og der stod at en 100/20 forbindelse koster 199kr. Så jeg skyndte mig at skifte til det. Det er da 100kr per måned.Big smile

-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: lunddal
Skrevet den: 12-November-2015 kl. 13:39
Der står da ellers, at det ikke er til eksisterende kunder.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-November-2015 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Der står da ellers, at det ikke er til eksisterende kunder.
Jeg har lige fået lov til, at bestille det.

Du har bestilt følgende:
Månedspris for det bestilte:
-   Bredbånd 100/20 Mbit 199,00 kr./md.
Månedspris for det bestilte i alt 199,00 kr./md.

Du vil modtage en separat ordrebekræftelse, hvis du har bestilt Tv og/eller Bredbånd eller ændret disse abonnementer. 


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 12-November-2015 kl. 15:51
Men så mister du også YouSee play musik, når du laver ændringer.

-------------
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-November-2015 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Men så mister du også YouSee play musik, når du laver ændringer.
Det har jeg ikke haft længe. Det musik jeg vil høre, har jeg købt over iTunes.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: wuffer28
Skrevet den: 12-November-2015 kl. 16:05
Jeg har lige modtaget mail om at 50/5 udgår og jeg så får 80/5 istedet for fra jan men prisen stiger så også 10 kr :-/ jeg er ikke helt tilfreds men det er bedste løsning hvor jeg bor.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 12-November-2015 kl. 17:32

Har selv fået samme Mail, så er der lidt mere mulighed for at kunne blande selv.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 12-November-2015 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har haft 100/20 et stykke tid, og nu var jeg inde og kigge på mit Yousee. Og der stod at en 100/20 forbindelse koster 199kr. Så jeg skyndte mig at skifte til det. Det er da 100kr per måned.Big smile
Jeg har en 50/10Mbit til 229,- igennem privat antenneforening. Da jeg læste dit indlæg skulle jeg da lige se hvad jeg kunne få. Og kørte lige en hastighedstest som sagde langt mindre end jeg betaler for, nemlig kun ca. 9,6/9,6Mbit Confused
Prøvede så skift med Blandselv hastighed til 40/20Mbit, og så havde jeg pludselig ca. 45/25Mbit i stedet Confused
Og er nu tilbage på 50/10Mbit med test 56/11Mbit igen (har testet ca. samme for lang tid siden), så man skal åbenbart "ryste posen" en gang imellem. LOL

Den hastighed på 50/10 er udgået, og kan ikke vælges igen hvis jeg skifter. 
Kan åbenbart få 100/20 for de 199,- - men det bliver med tab af YouMusik, så bliver hængende lidt endnu.

Mvh. JørgenT


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-November-2015 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har haft 100/20 et stykke tid, og nu var jeg inde og kigge på mit Yousee. Og der stod at en 100/20 forbindelse koster 199kr. Så jeg skyndte mig at skifte til det. Det er da 100kr per måned.Big smile
Jeg har en 50/10Mbit til 229,- igennem privat antenneforening. Da jeg læste dit indlæg skulle jeg da lige se hvad jeg kunne få. Og kørte lige en hastighedstest som sagde langt mindre end jeg betaler for, nemlig kun ca. 9,6/9,6Mbit Confused
Prøvede så skift med Blandselv hastighed til 40/20Mbit, og så havde jeg pludselig ca. 45/25Mbit i stedet Confused
Og er nu tilbage på 56/11Mbit igen (har testet ca. samme for lang tid siden), så man skal åbenbart "ryste posen" en gang imellem. LOL

Den hastighed på 50/10 er udgået, og kan ikke vælges igen hvis jeg skifter. 
Kan åbenbart få 100/20 for de 199,- - men det bliver med tab af YouMusik, så bliver hængende lidt endnu.

Mvh. JørgenT
Ja, de er lidt underlige. Jeg måogså hastigheden ind i mellem, for at få min hastighed igen.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: jec
Skrevet den: 12-November-2015 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har haft 100/20 et stykke tid, og nu var jeg inde og kigge på mit Yousee. Og der stod at en 100/20 forbindelse koster 199kr. Så jeg skyndte mig at skifte til det. Det er da 100kr per måned.Big smile
Jeg har samme abonnement til 299,-, så det lyder jo fint at kunne spare kr. 100/md.
Men det eksisterende abonnement er med "Bland selv", hvilket jeg bruger (60/60MB), og jeg er ikke sikker på at det nye billigere abonnement er med bland selv idet YouSee skriver:

"Du kan selv blande hastigheden på up- og download*, som du vil. Og lige så tit, du vil.
*Gælder ikke tilbuddet på 100 Mbit og 300 Mbit. 300 Mbit"

Er dit nye abonnement trådt i kraft, og i givet fald er det med "Bland selv" ?

Jens


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-November-2015 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg har haft 100/20 et stykke tid, og nu var jeg inde og kigge på mit Yousee. Og der stod at en 100/20 forbindelse koster 199kr. Så jeg skyndte mig at skifte til det. Det er da 100kr per måned.Big smile
Jeg har samme abonnement til 299,-, så det lyder jo fint at kunne spare kr. 100/md.
Men det eksisterende abonnement er med "Bland selv", hvilket jeg bruger (60/60MB), og jeg er ikke sikker på at det nye billigere abonnement er med bland selv idet YouSee skriver:

"Du kan selv blande hastigheden på up- og download*, som du vil. Og lige så tit, du vil.
*Gælder ikke tilbuddet på 100 Mbit og 300 Mbit. 300 Mbit"

Er dit nye abonnement trådt i kraft, og i givet fald er det med "Bland selv" ?

Jens
Jeg ved ikke om det er trådt i kraft endnu, men jeg kan sagtens blande endnu. Men jeg vil da tro at det godt kan. Du kan ikke på 300 Mbit, da deres router/system ikke kan med en hurtigere upload endnu. 


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: jec
Skrevet den: 12-November-2015 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

....
Er dit nye abonnement trådt i kraft, og i givet fald er det med "Bland selv" ?

Jens
Jeg ved ikke om det er trådt i kraft endnu, men jeg kan sagtens blande endnu. Men jeg vil da tro at det godt kan. Du kan ikke på 300 Mbit, da deres router/system ikke kan med en hurtigere upload endnu. 
Jeg vil ringe til YouSee i morgen for at høre om man mister "Bland selv" med 199-kr-tilbuddet. Noten synes at indikere at "Bland selv" heller ikke er med ved 100 Mbit.
Jens 


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 12-November-2015 kl. 19:03
Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

....
Er dit nye abonnement trådt i kraft, og i givet fald er det med "Bland selv" ?

Jens
Jeg ved ikke om det er trådt i kraft endnu, men jeg kan sagtens blande endnu. Men jeg vil da tro at det godt kan. Du kan ikke på 300 Mbit, da deres router/system ikke kan med en hurtigere upload endnu. 
Jeg vil ringe til YouSee i morgen for at høre om man mister "Bland selv" med 199-kr-tilbuddet. Noten synes at indikere at "Bland selv" heller ikke er med ved 100 Mbit.
Jens 
Du må meget gerne sige til, hvad de siger. Jeg skal kun have denne hastighed midlertidigt. Vores antenneanlæg herhjemme, er ved at blive opgraderet, og der får vi tilbudet om 300/40 hastigheden til 319kr. Det er til at overkomme.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: jec
Skrevet den: 12-November-2015 kl. 19:08
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

....
Er dit nye abonnement trådt i kraft, og i givet fald er det med "Bland selv" ?

Jens
Jeg ved ikke om det er trådt i kraft endnu, men jeg kan sagtens blande endnu. Men jeg vil da tro at det godt kan. Du kan ikke på 300 Mbit, da deres router/system ikke kan med en hurtigere upload endnu. 
Jeg vil ringe til YouSee i morgen for at høre om man mister "Bland selv" med 199-kr-tilbuddet. Noten synes at indikere at "Bland selv" heller ikke er med ved 100 Mbit.
Jens 
Du må meget gerne sige til, hvad de siger. Jeg skal kun have denne hastighed midlertidigt. Vores antenneanlæg herhjemme, er ved at blive opgraderet, og der får vi tilbudet om 300/40 hastigheden til 319kr. Det er til at overkomme.
Jeg skal nok videregive her, hvad YouSee siger.
Jens


Skrevet af: bubbleboy
Skrevet den: 12-November-2015 kl. 19:08
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Jeg har en 50/10Mbit til 229,- igennem privat antenneforening.


De skal til at åbne for en ny uofficiel hastighed på 80/5 til samme pris.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 12-November-2015 kl. 19:29

Prisen stiger med Kr. 10. Betaler lige nu via forening og deres rabat Kr. 199,-. Pris for 80/5 bliver så Kr.209,-.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Jwin
Skrevet den: 12-November-2015 kl. 22:19
YouSee har flere produkter end man kan vælge på deres web side. man skal ringe til kundeservige og udfritte dem om mulighederne. De har stadig 25/5 uden film og serier til salg, man kan bare ikke vælge det på web siden.


Skrevet af: Silentbob
Skrevet den: 13-November-2015 kl. 09:22
Tilbudet på 199 kr for 100/20, er det ikke kun gældende til april 2016?

Derefter er det igen 299 kr. per måned.


-------------
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!


Skrevet af: Naim
Skrevet den: 13-November-2015 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Tilbudet på 199 kr for 100/20, er det ikke kun gældende til april 2016?

Derefter er det igen 299 kr. per måned.

Det var hvad YouSee fortalte mig.


-------------
Naim Nova
Dynaudio Heritage Special
ZEN MK.II STD

http://www.uwsonline.com/index.php


Skrevet af: Lightyear
Skrevet den: 13-November-2015 kl. 10:15
Jeg giver i dag 269,- for min 100/10, men bliver opgraderet til 120/10 for 10,- kroner ekstra. Det inkluderer Yousee Music, men ikke C-More.


Skrevet af: jec
Skrevet den: 13-November-2015 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

....
Er dit nye abonnement trådt i kraft, og i givet fald er det med "Bland selv" ?

Jens
Jeg ved ikke om det er trådt i kraft endnu, men jeg kan sagtens blande endnu. Men jeg vil da tro at det godt kan. Du kan ikke på 300 Mbit, da deres router/system ikke kan med en hurtigere upload endnu. 
Jeg vil ringe til YouSee i morgen for at høre om man mister "Bland selv" med 199-kr-tilbuddet. Noten synes at indikere at "Bland selv" heller ikke er med ved 100 Mbit.
Jens 
Du må meget gerne sige til, hvad de siger. Jeg skal kun have denne hastighed midlertidigt. Vores antenneanlæg herhjemme, er ved at blive opgraderet, og der får vi tilbudet om 300/40 hastigheden til 319kr. Det er til at overkomme.
Har lige talt med YouSee.
Hvis man har 100/20 Mbit til 299/md og vælger tilbud til 199/md mister man "Bland selv" og "YouPlay", men man får "Film".
Desuden stiger prisen igen til 299/md til april.
Dette er på ingen måde tydeligt på YouSee's hjemmeside, hvilket vedkommende jeg talte med måtte indrømme. Hun ville tage det op på et møde i dag. 



Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-November-2015 kl. 12:21
Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

....
Er dit nye abonnement trådt i kraft, og i givet fald er det med "Bland selv" ?

Jens
Jeg ved ikke om det er trådt i kraft endnu, men jeg kan sagtens blande endnu. Men jeg vil da tro at det godt kan. Du kan ikke på 300 Mbit, da deres router/system ikke kan med en hurtigere upload endnu. 
Jeg vil ringe til YouSee i morgen for at høre om man mister "Bland selv" med 199-kr-tilbuddet. Noten synes at indikere at "Bland selv" heller ikke er med ved 100 Mbit.
Jens 
Du må meget gerne sige til, hvad de siger. Jeg skal kun have denne hastighed midlertidigt. Vores antenneanlæg herhjemme, er ved at blive opgraderet, og der får vi tilbudet om 300/40 hastigheden til 319kr. Det er til at overkomme.
Har lige talt med YouSee.
Hvis man har 100/20 Mbit til 299/md og vælger tilbud til 199/md mister man "Bland selv" og "YouPlay", men man får "Film".
Desuden stiger prisen igen til 299/md til april.
Dette er på ingen måde tydeligt på YouSee's hjemmeside, hvilket vedkommende jeg talte med måtte indrømme. Hun ville tage det op på et møde i dag. 

Ja, det er sgu da for dårligt. Men typisk Yousee.Wink Hvad mener de med Film?


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 13-November-2015 kl. 12:42

Det må være C More.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: jec
Skrevet den: 13-November-2015 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

....
Er dit nye abonnement trådt i kraft, og i givet fald er det med "Bland selv" ?

Jens
Jeg ved ikke om det er trådt i kraft endnu, men jeg kan sagtens blande endnu. Men jeg vil da tro at det godt kan. Du kan ikke på 300 Mbit, da deres router/system ikke kan med en hurtigere upload endnu. 
Jeg vil ringe til YouSee i morgen for at høre om man mister "Bland selv" med 199-kr-tilbuddet. Noten synes at indikere at "Bland selv" heller ikke er med ved 100 Mbit.
Jens 
Du må meget gerne sige til, hvad de siger. Jeg skal kun have denne hastighed midlertidigt. Vores antenneanlæg herhjemme, er ved at blive opgraderet, og der får vi tilbudet om 300/40 hastigheden til 319kr. Det er til at overkomme.
Har lige talt med YouSee.
Hvis man har 100/20 Mbit til 299/md og vælger tilbud til 199/md mister man "Bland selv" og "YouPlay", men man får "Film".
Desuden stiger prisen igen til 299/md til april.
Dette er på ingen måde tydeligt på YouSee's hjemmeside, hvilket vedkommende jeg talte med måtte indrømme. Hun ville tage det op på et møde i dag. 

Ja, det er sgu da for dårligt. Men typisk Yousee.Wink Hvad mener de med Film?
Der står noget om C-More, men er ikke så interesseret, så derfor ikke undersøgt det nærmere.


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-November-2015 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af jec jec skrev:

 
Der står noget om C-More, men er ikke så interesseret, så derfor ikke undersøgt det nærmere.
Nå det. Det har jeg i forvejen, men bruger det ikke. Ihvertfald ikke så længe, at de ikke understøtter Air play. Jeg har ikke fået noget at vide om det.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Kasper_J
Skrevet den: 13-November-2015 kl. 12:51
Jeg giver i dag 249kr for 100/10, den skal stige til 259 og være 120/10, jeg formoder at jeg beholder mit Yousee Musik og bland selv.


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 13-November-2015 kl. 12:52

You See Appen er understøttet af Chromecast, og kører super på den.

-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E


Skrevet af: Flemming Larsen
Skrevet den: 13-November-2015 kl. 12:54
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


You See Appen er understøttet af Chromecast, og kører super på den.
Gider ærlig talt ikke ChromeCast. Har prøvet, men ATV er bare nemmere. Og de siger selv, at de er på vej, til at understøtte det.


-------------
Mvh
Flemming Larsen


Skrevet af: Radiomanden
Skrevet den: 13-November-2015 kl. 12:55

 
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Jeg giver i dag 249kr for 100/10, den skal stige til 259 og være 120/10, jeg formoder at jeg beholder mit Yousee Musik og bland selv.
Du har jo ikke selv opgraderet.


-------------
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E



Print side | Luk vindue