Print side | Luk vindue

Power i Herlev - mest useriøse butiksoplevelse

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Brugergrupper
Forumnavn: Bruger til bruger
Forumbeskrivelse: Emner der ikke passer ind i de øvrige fora
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=143096
Udskrevet den: 29-April-2024 kl. 01:21


Emne: Power i Herlev - mest useriøse butiksoplevelse
Skrevet af: Cyberguyen
Emne: Power i Herlev - mest useriøse butiksoplevelse
Skrevet den: 04-November-2015 kl. 21:30
Er lige kommet hjem fra Power i Herlev og det er lang tid siden jeg har oplevet en så useriøs butik, som jeg var vidne til.

Havde bestilt et tv på nettet i deres Click Collect Store, til afhentning i Herlev afdelingen, hvor der var 3 stk. på lager.
Jeg fik også en bekræftelse på at jeg kunne hente det 2 timer senere.

Efter ca. 90 minutter står jeg i Power og betaler, men når jeg skal afhente det, så går der længere end forventet.

Der kommer nu en medarbejder ud og fortæller at de ikke har flere på lager og at de indenfor den sidste time har været for hurtige og pakket en model ud og hængt den op i butikken.
Han spørger om jeg er interesseret i denne og det er jeg. Han tilbyder efterfølgende også at give et væg beslag med for ulejligheden. Jeg ville egentligt være tilfreds nok med en nyudpakket model, uden prisnedslag. Jeg havde alligevel tænkt mig at pakke den ud på parkeringspladsen og set hvilket beslag jeg skulle købe i Harald Nyborg ved siden af.
Da jeg kommer ind i butikken kan jeg tegne en smiley på bagsiden af tv'et i støvet, så det er ikke en nyudpakket vare. Tv'et har sikkert hængt på væggen siden butikken åbnede i oktober og dermed også øget risikoen for at 1000 mennesker kunne have trykket en finger på LCD panelet og lavet skader.

Jeg vælger at gå ned og få pengene tilbage i kassen efter 1 times spildt arbejde i form af kørsel og stå i kø.

Imens jeg stod i køen til vareudlevering, begyndte der at lugte kraftigt af røg. Vagtene kom gående ind og spurgte Power medarbejderen i udleveringen om han havde adgang til noget vand, da de mener at der er ild i noget udenfor. Medarbejderen siger at han har kunder som venter og ikke tid til at hjælpe med den slags. Vagten spørger igen og gør opmærksom på at det vel er vigtigere at der ikke når at gå ild i bygningen. Medarbejderen rystede på hovedet efter vagten var gået og fortalte til os andre i køen at han ikke var ansat som brandmand og i øvrigt havde travlt.
Så en medarbejder i Power har ikke tid til at hjælpe deres egne vagter med at finde vand, når vagten siger at der er ild i noget?
Super betryggende og meget modent siger jeg bare. Shocked Clown

Jeg tror nok aldrig at jeg sætter mine ben i de butikker efter dagens oplevelse. Manglende lagerstyring, diverse undskyldninger omkring demo modeller og ligeglad med vigtige ting som ildebrand.

Ilden var opstået i en skraldespand ved indgangen til Power og blev slukket med flaskevand fra salgsafdelingen.


-------------
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.



Svar:
Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 04-November-2015 kl. 21:32
Det skal lige nævnes at det nok ikke er 32 tommer Sony tv til over 3000 kr, som der når at blive solgt 3 af på en time. Selvom jeg burde have en reservation på varen. Så de har aldrig haft varen på lager.

-------------
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.


Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 04-November-2015 kl. 21:54
Kan det være rigtigt at indlæg herinde ikke kommer med i seneste emner listen? Shocked

Nok også derfor at min tidligere afstemning i kun fik 4 stemmer...


-------------
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.


Skrevet af: henriksommer
Skrevet den: 04-November-2015 kl. 21:54
Hold da op nogle klaphatte.


Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 05-November-2015 kl. 15:13
Så skulle "Bruger til bruger" også komme med i "Seneste forum emner"

-------------
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.


Skrevet af: hummelmose
Skrevet den: 05-November-2015 kl. 17:06
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Så skulle "Bruger til bruger" også komme med i "Seneste forum emner"

Bruger-Til-Bruger var oprindeligt et privat forum som krævede at man var registreret medlem af forumet. Alle fora der kræver det bliver ikke vist i listerne på forsiden.




-------------
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk


Skrevet af: SosFarum
Skrevet den: 06-November-2015 kl. 08:20
Har været i Power til deres åbninger. Deres butikker er alt for pakkede...man kan ikke stå og kigge på en f.eks. en pc uden at spærre hele gangen man står i....vil kunne komme der hvis der er et super tilbud og det er vist kun når de åbner en ny butik der er det. 

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=94576&title=sos-bio" rel="nofollow - Min bio
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=114874&title=forstrkere-med-home-theater-input" rel="nofollow - HT input


Skrevet af: quarkir
Skrevet den: 06-November-2015 kl. 09:39
Jeg kan godt forstå din utilfredshed omkring reservation og manglende vare.
Men at hænge kæden ud som udelig pga. af en enkelt padde, er nok at overdrive...


-------------
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams


Skrevet af: thomnico
Skrevet den: 06-November-2015 kl. 11:03
Jeg tror desværre ikke lige det relaterer sig kun til power i Herlev. Jeg har oplevet samme mangel på lagerstyring i IKEA flere gange. Senest da jeg skulle have en ret vigtig del til mit nye bryggers. Der stod de havde 50 på lager, selv i deres interne lagersyatem og de havde ikke en eneste...

Og der tænker jeg... 50? Det er da lige godt en slat at ramme ved siden af.

Derfor tror jeg bare ikke det er usædvanlig at den slags sker, så længe det er mennesker som skal "administrere" lageret i sidste ende.

Men det stinker da alligevel at de forsøger at tørre dig af med et "næsten nyt" og det så er tydeligt at det ikke er.


Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 06-November-2015 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Jeg kan godt forstå din utilfredshed omkring reservation og manglende vare.
Men at hænge kæden ud som udelig pga. af en enkelt padde, er nok at overdrive...

Nu hænger jeg jo også kun Power i Herlev ud, men siger at jeg ikke selv ønsker at handle mere i Power's butikker.

Jeg synes at ikke eksemplet med IKEA kan helt sammenlignes. Jeg har trods alt reserveret en vare og været i butikken og betalt for den.

Herefter finder de ud af at varen ikke er på lager.

Det svarer lidt til at reservere et hotelværelse og så er hotellet ikke bygget.
(Det har nogle af mine venner faktisk oplevet i Tunesien)


-------------
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.


Skrevet af: longjohn2
Skrevet den: 06-November-2015 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Har været i Power til deres åbninger. Deres butikker er alt for pakkede...man kan ikke stå og kigge på en f.eks. en pc uden at spærre hele gangen man står i....vil kunne komme der hvis der er et super tilbud og det er vist kun når de åbner en ny butik der er det. 

What? Hvilke butikker kender du, der indretter salgsarealet, så kunderne kunne stå og brede sig i gangene, når der er masser af andre kunder interesseret i de samme knaldtilbud?

Det svarer til at klage over, at der er for mange biler på vejene i myldretiden - jamen så hold dig da væk!  





Skrevet af: Jesper2730
Skrevet den: 13-November-2015 kl. 09:05
Min første oplevelse af Power i Herlev.

Jeg skulle bruge en billig regionsfri DVD afspiller med HDMI output. Jeg finder en på deres hjemmeside som er nem at gøre regionsfri. Jeg bestiller den fredag aften til Click and Collect, så jeg kan hente den om lørdagen. Efter et par andre ærinder lørdag formiddag vil jeg lige svinge forbi Power og hente den, men ser der er mega kø til at parkere så vender rundt. Planen er så, at smide bilen derhjemme og tage cyklen derned i stedet. Lige da jeg har vendt rundt ringer der så en gut fra Power og siger at de ikke har afspilleren hjemme alligevel (stod som værende på lager på hjemmesiden), men at den kommer hjem på tirsdag. Fint nok, jeg henter den bare der.

Tirsdag kommer og jeg kører i Power og går ned til kassen med min ordre som de taster ind. Beskeden er så at ordrer kun holdes i 24 timer, hvorefter de slettes. Underligt at fyren der ringer ikke sørger for at ordren holdes åben i hvert fald til lukketid tirdag.

Enden blev at jeg fandt den sidste afspiller de havde på hylden, så jeg fik den alligevel med hjem. Men ville nok finde at andet sted at handle hvis jeg var kommer tomhændet hjem.

/Jesper


Skrevet af: whazz
Skrevet den: 13-November-2015 kl. 10:29
Jeg har også dårlige erfaringer med Power herlev, og har derfor abre droppet Power.

Vi (min far og jeg) var inde i power for at købe 4 pc skærme, en stationær, samt en kaffemaskine. Hjemmefra havde jeg allerede tjekket om det hele var på lager, hvilket det var.
Nå, vi kommer der ind, og snakker med en egentlig flink nok sælger, som siger at de ikke havde skærme og stationær på lager.
Han tilbyder så at smide en klargøring af stationær gratis oven i hvis vi kunne vente 5 dage på at få skærme hjem, og så bare hente det hele samlet der, hvilket vi siger ja til.

5 dage efter hører vi IKKE en skid.
Vi vælger derfor at ringe der ind, og får at vide at skærmene ikke var bestilt hjem, at der var sket en fejl, men de var hjemme om et par dage.

En uge efter stadig ingen ting.
Vi ringer ind igen, og skærmene er ikke kommet hjem da der ikke var nogen på lager hos importør.
De ville ringe når de var kommet hjem..

2 uger efter sidste samtale med power er der stadig ikke sket en skid, så vi vælger at ringe og høre om pc. er klar, for vi havde egentlig ekstra skærme..
Den var klar, så den kunne vi bare hente..
Vi kommer der ind, og der er ingen klargjort pc. til os... SUK!

2 dage efter henter min far så en pc. som skulle have været klargjort..
Han kommer hjem og ser at der INTET er klargjort på den udover at den har været pakket ud..
Jeg endte så med at klargøre lortet alligevel..

Så ikke mere POWER til os..


Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 13-November-2015 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Jeg kan godt forstå din utilfredshed omkring reservation og manglende vare.
Men at hænge kæden ud som udelig pga. af en enkelt padde, er nok at overdrive...


Som jeg ser det, er da mindst to uduelige passer! 1. Den lyvende sælger. 2. Ikke-brandmanden. Og så kan man jo reelt sige, den/de personer, som er ansvarlige for at noget står som værende lagervare, uden at være det.

M.v.h.


Skrevet af: Bruger udmeldt 38
Skrevet den: 13-November-2015 kl. 11:18
Også dårligere erfaringer hér! Bestilte en vaskemaskine, som de pludselig havde på tilbud - 500,- under andre på pricerunner. Her var problemet det samme, som flere nævner - stod som lagervare på hjemmesiden. Efter bestilling, så kommer der via mail en bestillingsbekræftelse (ikke en ordrebekræftelse). Da jeg efter flere dages venten ringer til dem, for at høre hvornår jeg kan forvente en ordrebekræftelse/vaskemaskinen, får jeg ar vide, at den er i restordre og først vil komme to uger senere. Power-damen spørger så om hun skal annullere ordren, eller jeg vil vente på maskinen (de vil iflg. hende få maskinen på lager, den følgende tirsdag).
Jeg vælger at vente, og modtager kort efter, en ordrebekræftelse via mail.
Ugen efter trækkes pengene på kontoen om tirsdagen, ligesom jeg modtager en mail med faktura og et t og t nummer. Da der fredag stadig ikke er kommet nogen vaskemaskine, ringer jeg igen til Power, og får nu at vide, at den kommer fra deres lager i Sverige, hvorfor det tager længere tid.
Først mandag modtager jeg vaskemaskinen.

Jeg påtalte overfor Powermedarbejderen, at jeg ikke accepterede, at den første uge af min reklamationsperiode, skal gå ned deres transport af maskinen. For det skal lige passe, at maskinen går i stykker efter 2 år og to dage (fra fakturadato). Jeg bad derfor om at få fakturaen krediteret og en ny udstedt, med en ny dato. Dette blev afvist, men jeg har fået en mail, hvori der gøres opmærksom på, at garantien/reklamtionsperioden gælder fra modtagelsen af vaskemaskinen.

Så alt i alt ikke en særlig positiv oplevelse med Power. Man kan frygte, hvordan de forholder sig i forbindelse med reklamationer.

M.v.h.



Print side | Luk vindue