Print side | Luk vindue

Animerede avatars ?

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=148320
Udskrevet den: 28-April-2024 kl. 11:56


Emne: Animerede avatars ?
Skrevet af: Roland
Emne: Animerede avatars ?
Skrevet den: 21-September-2016 kl. 04:09
Jeg foreslår, at animerede gif's ikke kan vælges som avatar-billeder.
Da de fleste af slagsen er ret så irriterende og forstyrrende i de tråde/emner de figurerer i !
 
Bl.a. i denne her tråd er det voldsomt: 
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=148075&title=denon-receiver-iq4180at-og-boston-soundware-s" rel="nofollow - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=148075&title=denon-receiver-iq4180at-og-boston-soundware-s
 
På forhånd tak.
 


-------------
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks



Svar:
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 21-September-2016 kl. 06:19
Jeg er enig.

Mellemrum før udråbstegn og spørgsmålstegn er dog også røvirriterende.


Skrevet af: kaizer
Skrevet den: 21-September-2016 kl. 07:35
Enig.

Når man nu er i gang, kunne man også fjerne alle signaturer.


Skrevet af: MulleB
Skrevet den: 21-September-2016 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Jeg foreslår, at animerede gif's ikke kan vælges som avatar-billeder.
Da de fleste af slagsen er ret så irriterende og forstyrrende i de tråde/emner de figurerer i !
 
Bl.a. i denne her tråd er det voldsomt: 
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=148075&title=denon-receiver-iq4180at-og-boston-soundware-s" rel="nofollow - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=148075&title=denon-receiver-iq4180at-og-boston-soundware-s
 
På forhånd tak.
 


Altså ligesom din signatur?

og der udover er jeg enig :-)


Skrevet af: DrageMester
Skrevet den: 21-September-2016 kl. 12:55
Jeg foreslår at vi tager en dyb indånding, slapper af, og lader reglerne være som de er.

Hvis der er nogen som bruger avatarer eller signaturer, som overholder reglerne, men er stærkt generende af en eller anden grund, så kan en moderator/admin vel rette personlig henvendelse til vedkommende bruger.

Hvis nogen lader sig genere af min diskrete animerede avatar, så prøv at drikke lidt mindre kaffe. Big smile


-------------
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414


Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 21-September-2016 kl. 14:51
Jeg synes ikke dit avatar ville miste meget, hvis det ikke var med animation. Det er ikke tilfældigt, at animerede avatars er bandlyst på de fleste af denne slags fora.


Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 21-September-2016 kl. 14:57
Jeg synes vi skal fjerne alle brugernavnene. Så udvikler debatterne sig heller ikke til personlig hetz...

Wink


-------------
Mvh

Kim Andersen.
https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12


Skrevet af: DrageMester
Skrevet den: 21-September-2016 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Jeg synes vi skal fjerne alle brugernavnene. Så udvikler debatterne sig heller ikke til personlig hetz...

Wink

Hvad med i stedet at fjerne indholdet i indlæggene - så er der da ingen som kan blive uvenner?! Tongue


-------------
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414


Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 21-September-2016 kl. 15:36
Der skal nok være nogen der får ondt i røven over, at du hedder DrageMester. Vi er trods alt mennesker og skal pr definition finde noget at sætte fingeren på, når det gælder andre Big smile
En helgardering... brugernavne OG indhold, så kan det næsten ikke gå galt, udover dem der så vil brokke sig over, at brugernavn OG indhold mangler. LOL

-------------
Mvh

Kim Andersen.
https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 21-September-2016 kl. 15:49
Ikke noget at hidse sig op over, at der er en enkelt Avatar der er gået amok. Vi har tidligere set en med en flue der kravlede rundt og distraherede. Selv foretrækker jeg lidt opfindsomhed, som måske understreger den personlighed der har alias'et.


Skrevet af: huntiedk
Skrevet den: 21-September-2016 kl. 16:39
Nu er a***ockers jo ikke så velsete herinde, men de kan typisk også blokere enkelte billeder. Det er der nogle avatars og signaturbilleder, der er blevet udsat for i min browser ;-) Højreklik på irriterende gif og bloker...

-------------
Øst, vest, ::1 bedst


Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 21-September-2016 kl. 17:50
Jeg fjerner gerne min animerede avatar hvis der bliver lavet en regel imod signaturer på flere linjer eller i flere farver.

Jeg kan sq ikke andet end at grine over teejay's animerede stickman fight LOL






-------------
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.


Skrevet af: Roland
Skrevet den: 21-September-2016 kl. 22:16
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Jeg foreslår, at animerede gif's ikke kan vælges som avatar-billeder.
Da de fleste af slagsen er ret så irriterende og forstyrrende i de tråde/emner de figurerer i !
 
Bl.a. i denne her tråd er det voldsomt: 
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=148075&title=denon-receiver-iq4180at-og-boston-soundware-s" rel="nofollow - http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=148075&title=denon-receiver-iq4180at-og-boston-soundware-s
 
På forhånd tak.
 
Altså ligesom din signatur?

og der udover er jeg enig :-)
Øhhh - hvad er der galt med min signatur ?


-------------
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks


Skrevet af: guldhammer
Skrevet den: 21-September-2016 kl. 23:47
Hvad med at fjerne muligheden for at man kan bruge STORE bogstaver??


-------------
//Guldhammer


Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 22-September-2016 kl. 21:52
Jeg  synes  dobbelt  space  skal  give  øjeblikkelig  udelukkelse  fra  forum.

Det  giver  dobbelt  så  lange  pauser  imellem  ordene  på  min  automatiske  skærmoplæser. Thumbs Down


-------------
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.


Skrevet af: MulleB
Skrevet den: 23-September-2016 kl. 15:22
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Øhhh - hvad er der galt med min signatur ?
 
altså udover den fylder for meget og man får ondt i hovedet af at se på den med den 90'er effekt på skrifttypen. Confused


Skrevet af: Roland
Skrevet den: 24-September-2016 kl. 04:42
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Øhhh - hvad er der galt med min signatur ?
 
altså udover den fylder for meget og man får ondt i hovedet af at se på den med den 90'er effekt på skrifttypen. Confused
Fylder for meget - hmm, hvordan skal det lige forstås ? Det er jo et jpg-billede, som ikke har nogen max størrelse !
Jeg kan ihf. ikke finde det beskrevet nogen steder ! Jeg forespurgte endda teamet, om det var okay med et billede isf. tekst. Svaret var ja, bare det ikke blev for voldsomt
Grunden til at det er et billede, er at få hele teksten med. Det ville nemlig ikke kunne lade sig gøre med tekst.
 
Ang. skrifttyper er det jo en smagssag. Nogen kan f.eks. li' Verdana - andre Ariel.  
Har desuden aldrig hørt om, at en bestemt skrifttype skulle medføre ondt i hovedet.
 
Men hvis det virkelig er så stort et problem for dig (som er den eneste der har klaget), fjerner jeg skyggeeffekten, næste gang jeg åbner Photoshop. Edit: Done
Forsat god weekend.


-------------
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks


Skrevet af: hansie
Skrevet den: 24-September-2016 kl. 06:43
Roland:    

Meget pænere


Skrevet af: JørgenT
Skrevet den: 24-September-2016 kl. 08:37
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Men hvis det virkelig er så stort et problem for dig (som er den eneste der har klaget), fjerner jeg skyggeeffekten, næste gang jeg åbner Photoshop. Edit: Done
Selvom vi ikke brokker os, er det ikke ensbetydende med vi er vilde med det. LOL
Så tak, nu er det meget pænere og læsbart. Smile

Mvh. Jørgen


Skrevet af: MulleB
Skrevet den: 24-September-2016 kl. 10:39
Roland: sådan så er den meget pænere at se på(læse) Thumbs Up
 
Rigtig god weekend Handshake


Skrevet af: guldhammer
Skrevet den: 24-September-2016 kl. 12:54
Skal det ikke være forbudt at uploade og indsætte billeder??
Jeg kunne godt bruge at man godt kunne slette ens uploadede billeder.


-------------
//Guldhammer


Skrevet af: Roland
Skrevet den: 25-September-2016 kl. 03:28
Til hansie, MulleB og JørgenT: Synes også den er meget bedre nu!
Den anden må vist være lavet, da jeg var højere i smertestillende dosis end nu. Wink


-------------
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks


Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 25-September-2016 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Til hansie, MulleB og JørgenT: Synes også den er meget bedre nu!
Den anden må vist være lavet, da jeg var højere i smertestillende dosis end nu. Wink
Men Roland, hvad er budskabet i din signatur?
Hvorfor er det f.eks. vigtigt for dig at fortælle du har en 5 år gammel i5 processor?

Kunne du ikke nøjes med de få linjer, som signaturen tilbyder, og så kun skrive det nyeste/specielle udstyr som du ønsker at fortælle os omkring?


-------------
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.


Skrevet af: Roland
Skrevet den: 25-September-2016 kl. 21:30
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Til hansie, MulleB og JørgenT: Synes også den er meget bedre nu!
Den anden må vist være lavet, da jeg var højere i smertestillende dosis end nu. Wink
Men Roland, hvad er budskabet i din signatur?
Hvorfor er det f.eks. vigtigt for dig at fortælle du har en 5 år gammel i5 processor?
 
Kunne du ikke nøjes med de få linjer, som signaturen tilbyder, og så kun skrive det nyeste/specielle udstyr som du ønsker at fortælle os omkring?
For det første, så er jeg vel selv herre over, hvad jeg skriver i min signatur ?  Eller hyr ?
Men nu hvor du spørger så "pænt". Så har jeg medtaget det elektroniske udstyr jeg bruger til daglig, længere er den sådan set ikke.
 
For det andet så overholder min signatur det som foreskrives i Reglerne for forum:
"Det er tilladt at benytte grafik og/eller billeder i signaturer, men disse må maksimalt have en størrelse på 580 x 60 pixel (brede x højde) og skal holdes i neutrale farver og må ikke indeholde animationer."  
 
Og hvorfor er det lige så vigtigt, at der kun må stå det sidste nye/specielle udstyr ?
 
Og nu, når du synes det er så mærkværdigt, at jeg skilter med, at jeg bruger en i5 cpu med nogle år på bagen. Så kan jeg fortælle dig, at den har fungeret problemfrit alle årene og gør det stadig til UG med "x & ~" lige meget hvilke opgaver jeg sætter den på !
Man behøver nemlig ikke altid, at ha' det nyeste for at tingene virker som det skal.
Jeg har i øvrigt også stadig mit fhv. gamle Panasonic TV, som forsat funker fortrinligt til mit behov.
 
Nå - men tilbage til topic ! - som jo slet ikke handler om signaturer, men om bevidst meget provokerende/irriterende animerede avatar's.
Som imo (også andres) ødelægger helhedsoplevelsen på dette ellers så hyggelige forum. 
Lige til sidst, hvad er budskabet med din avatar.  Wink


-------------
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks


Skrevet af: Cyberguyen
Skrevet den: 24-Marts-2017 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af Slangemor Slangemor skrev:

Enig med Roland Smile
Jeg synes dem som åbner en 6 måneders gammel tråd, uden at tilføre den ny viden, er mere irriterende end brugere med animerede avatars Wink


-------------
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.


Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 24-Marts-2017 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af Slangemor Slangemor skrev:

Enig med Roland Smile

Jeg synes dem som åbner en 6 måneders gammel tråd, uden at tilføre den ny viden, er mere irriterende end brugere med animerede avatars Wink

Pas på, du blir bare kaldt arrogant


Skrevet af: Kandersen
Skrevet den: 24-Marts-2017 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af Slangemor Slangemor skrev:

Enig med Roland Smile

Jeg synes dem som åbner en 6 måneders gammel tråd, uden at tilføre den ny viden, er mere irriterende end brugere med animerede avatars Wink

Pas på, du blir bare kaldt arrogant

Jeg er ikke arrogant, selvhøjtidelig eller på anden vis fokuseret på andres ligegyldige indhold, deriblandt avatar og signaturer, her i forumet  - Jeg synes bare, at dem der ikke synes det samme som mig, de er mest irriterende.

Og de burde få et tydeligt stempel avatar som værende irriterende på forumet, så jeg bedre kan skille dem fra hinanden!!

LOL



-------------
Mvh

Kim Andersen.
https://soundcloud.com/kim-andersen-12" rel="nofollow - https://soundcloud.com/kim-andersen-12


Skrevet af: MulleB
Skrevet den: 24-Marts-2017 kl. 13:13
jeg undrede mig ligesom Kampus også over slangemor's indlæg, det er en ny bruger der laver 10 svar i 10 forskellige kategorier, der i blandt nogle gamle tråde, og alle 10 svar er inden for 11 minutter.

det virker lidt underligt for mig, men jeg læste også Hummelmoses svar til Kampus, så har lige skrevet en PM til ham



Print side | Luk vindue